abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71388853
Mijn uiteindelijke lijstje van gisteren:
O: gekookt eitje, stukjes kip, beetje mayo
L: stukjes kip, beetje mayo
S: stephape/bodyshape
T: wodka, 7 olijven met piment erin.
D: gewokt rundergehakt met champignons, Chinese wokgroenten, sambal en een eitje.
T: half bakje Griekse yoghurt met zoetstof
T: thee met een blokje pure choco
T: 1 plakje ossenworst.
T: 2 plakjes rosbief

Vandaag:
O: gekookt eitje, 4 plakjes rosbief
L: rauwkostsalade met tonijn en mayo
D en T's: weet nog niet, ik ga maar weer eens boodschappen doen.
pi_71388863
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
verkansie

oh, en dat is niet nijmeegs, maar gewoon verkansie, omdat dat leuk klinkt
Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...
pi_71388879
Oh, kan het zijn dat je hoofdpijn krijgt van lowcarben?
pi_71388979
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, kan het zijn dat je hoofdpijn krijgt van lowcarben?
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.
pi_71389015
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...
ook nog maar een weekje en daarna ben ik echt 3 maanden fulltime keihard bezig met vanalles voordat ik even naar Rome mag
Ja doei.
pi_71389264
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik lees echt eens in de zoveel weken dezelfde post van jou en wacht met smart op het moment dat je een sport ook daadwerkelijk volhoudt..

Dit klinkt heel onaardig, zo is het absoluut niet bedoeld trouwens. maar waarom kies je niet iets wat je LEUK vindt? dan hou je het vol en komen de voordelen vanzelf mee, bovendien heb je een supergoed figuur, perfect is toch niemand. neem je benen zoals ze zijn, en als je gewoon braaf en trouw iets aan sport gaat doen, gaan je benen vanzelf wel wat gespierder worden (tenzij je kiest voor schaken)
Ja ik weet het, ik weet het..

Ik vond kickboksen heel leuk, doordat het iets was wat ik noooit zou doen en doordat ik heel veel boosheid had dat graag op een goede manier weg moest. Hoe minder boos, hoe minder vaak ik ging trainen. Nu ben ik vaak heel vrolijk dus dan trekt het kickboksen toch minder. Plus, dat deed ik in de woonplaats van mijn ouders, maar die trainer is nu weg en ze zijn twee maanden op vakantie. En die trainer vond ik nog wel het allerleukste aan de hele training.

Hij heeft nu wel een sportschool in Haarlem, dat is 18 km vanaf mijn kamer dus op zich best wel te doen met de auto. Ik ben alleen bang voor de sfeer die er bij andere sportscholen hangt, ik vind dat stoere en agressieve een beetje eng.

Maaaar je hebt gelijk hoor. Alleen is het zo dat ik een sport pas leuk vind als ik in het ritme zit en beter ben dan andere .
pi_71389300
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed

Ik ben stom Ik zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?

Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT redden Faaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!

Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters! Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Ik zou gewoon gegaan zijn. Je kan heus wel wat later komen voor een keer

En de volgende keer toch iets ruimer de tijd nemen..
pi_71389341
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.
Ah, ik heb gelijk het flesje water uit mijn tas gevist.
Houmous laat ik nog maar even staan, eerst maar eens kijken of het lowcarben werkt voordat ik het weer ga saboteren.

Senk joe.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:25:45 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71389353
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor . Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister .
Niet meer actief op Fok!
pi_71389506
Lees ik iets over hamsters? Laat zien !

pi_71389521
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

WB Cinnamongirl!
Ben je niet bang dat alles er na die 2 weken weer aanvliegt? Soms is één verandering in je eetpatroon al genoeg om rustig af te vallen: gewoon erbij sporten, of veel boterhammen bij de lunch vervangen door groente, sla of soep, of 's avonds het snaaivoer laten staan. Maar je wil natuurlijk snel resultaat, in deze bikinitijd
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik moet doen
Ik ben sinds enkele maanden net Holle Bolle Gijs: ik schuif alle lekkers naarbinnen wat maar in mijn blikveld ligt. Dat in combinatie met het negeren van de weegschaal komt uit op +4 kilo!
Stoppen met snoep en alcohol zal al genoeg zijn, want qua ´gewoon´eten ben ik vrij matig.
Al zou ik wel wat kunnen minderen het koolhydraten, maar dat vind ik zo makkelijk!
Boterhammen zijn gewoon erg simpel om mee te nemen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:30:47 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_71389533
conleche, goeie score!
Ik heb net heerlijk gesport 1,5 uur
Daarna even 2 plakken ontbijtkoek verorberd.
zo eens kijken wat ik voor soepie kan maken
stormy waters...
sailin'
pi_71389588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor . Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister .
Seriously?
Wat hebben ze bij de Trekpleister wat de andere drogisten niet hebben?

WB Cinamongirl!
pi_71389608
Hallo, ik heet Jarno en ik ben een recidivist.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71389625
Hoi Jarno.

Jij was toch heel veel afgevallen?
pi_71389644
Trekpleister

da's een pot nat als Kruidvat, Etos en wat heb je nog meer?
Ja doei.
pi_71389648
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Afvallen is toch niet zo slecht Maar welkom terug dan!
pi_71389657
Trekpleister is toch precies hetzelfde als Kruidvat? Het enige verschil is het logo.
pi_71389662
quote:
J. in een wijventopique

welkom!
Ja doei.
pi_71389716
quote:
Hoi!
Dan ben ik een draaideurafvallert!
pi_71389723
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Trekpleister is toch precies hetzelfde als Kruidvat? Het enige verschil is het logo.
Ze hebben volgens mij zelfs dezelfde tasjes.
pi_71389724
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Jarno.

Jij was toch heel veel afgevallen?
Wás ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71389739
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

J. in een wijventopique
a/s/l?
pi_71389753
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wás ja.

nou, kom dan maar hier posten. Wij schoppen je wel
Ja doei.
pi_71389824
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
echt waar hebben wij wel een trekpleister dan en waarom heb je die nodig?
Er bestaan toch meer dan genoeg etossen en kruidvats

Editl oh, ik was niet de eerste die dat opmerkte
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71389879
quote:
hoi Jarno!

ik ben geloof ik gewoon chronisch
pi_71389884
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, kom dan maar hier posten. Wij schoppen je wel
Ik wou maar weer beginnen met de SHE (mag die naam nog genoemd worden btw) methode, dat heeft de vorige keer echt goed geholpen. Maar dan deze keer wel weer goed afbouwen naar 'normaal' eten, dat heb ik een beetje gemist. .
pi_71389947
Oh en ik heb geen amandelen op, maar wel een boterham met tomaat, kip, mosterd en wat mayo.
En als lunch de geplande groenteomelet *burp*

nu als een gek naar de bieb om mijn scriptie af te maken!
pi_71389975
nou ja, het lijkt me dat je dan beter iets kunt zoeken wat je wel gewoon volhoudt. Dus gewoon compleet je levensstijl aanpassen naar iets dat je gewoon kunt blijven doen, en niet iets wat je, zoals de Sonja's, even doet, succes boekt, en zodra je stopt weer fout gaat...

niets mis denk ik met even wat 'rigoreuzer', maar zoals ik 't zélf gedaan heb vind ik ook fijn: compleet omgooien en dat volhouden...

en met mijn liefde voor eten gaat dat zelfs best goed
Ja doei.
pi_71390032
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het lijkt me dat je dan beter iets kunt zoeken wat je wel gewoon volhoudt.
Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.

I suck. .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:45:13 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390065
Bij de Trekpleister hebben ze scheermesjes van eigen merk met een handvat. Die gebruik ik altijd. Kruidvat en Etos hebben wel losse scheermesjes, maar dan moet ik ook zo'n houder erbij kopen. En dat wil ik niet.
Maar goed, ik moet ook nog even naar de Mediamarkt en die hebben ze hier ook niet . Ik ga dodag wel naar Utrecht, maar ik wil morgen een rokje aan zónder behaarde poten .
Niet meer actief op Fok!
pi_71390152
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Bij de Trekpleister hebben ze scheermesjes van eigen merk met een handvat. Die gebruik ik altijd. Kruidvat en Etos hebben wel losse scheermesjes, maar dan moet ik ook zo'n houder erbij kopen. En dat wil ik niet.
Maar goed, ik moet ook nog even naar de Mediamarkt en die hebben ze hier ook niet . Ik ga dodag wel naar Utrecht, maar ik wil morgen een rokje aan zónder behaarde poten .
Nou, misschien zie ik je nog wel lopen dan, ik ga nu met laptop en al naar de gemeentebieb, om daar te studeren

Shopze!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:49:24 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390221
Nah, Utrecht heeft maar één trekpleister in Zuilen. Laat maar dan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:51:13 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390293
Ook weer een kamer in een woongroep gevonden in Amersfoort. Maar even mailen Maar ik laat me niet zo snel meer gek maken nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_71390307
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.

I suck. .
dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen anders
Ja doei.
pi_71390394
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen anders
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
pi_71390418
ja hoor, want die eet ik ook nog steeds maar geen zak per dag
Ja doei.
pi_71390580
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
Ongezoete havermoutkoeken en ovengedroogde groentechips.
pi_71390671
een chipje per maand moet kunnen.. een kleintje, zonder zout..
Ja doei.
pi_71390677
Ik moet chips en koek echt mijden, want ik kan het niet laten bij een handje chips, of een koekje. De hele verpakking moet meteen op.
pi_71390789
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
een chipje per maand moet kunnen.. een kleintje, zonder zout..
Een hele?

At Co niet dagelijks chips?
pi_71390828
wij hebben het gewoon nooit in huis..

en eens in het half jaar eten we een restant-zak chips die over is na een verjaardag ofzo
Ja doei.
pi_71390846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Trekpleister

da's een pot nat als Kruidvat, Etos en wat heb je nog meer?

Niet één pot nat vind ik hoor!

Trekpleister is vooral heel goedkoop . En Kruidvat vind ik ronduit slecht, ik ga altijd naar Etos. De winkel is veel mooier en netter, en het personeel weet ook echt iets - bij Kruidvat krijg je alleen een chagrijnige blik als je iets vraagt en weten ze nooit het antwoord.

+ het huismerk van Etos is supergoed, ze hebben echt heerlijke bodyspullies!
pi_71390847
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, want die eet ik ook nog steeds maar geen zak per dag
Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?
pi_71390853
hellow, ik is weer thuis
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_71390863
dat lowcarben lijkt me wel wat voor mij om na mn vakantie mee te beginnen, snel ff een paar kilo's eraf werken en dan weer normaal eten
pi_71390869
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?
ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers eten het moet wel leuk blijven
Ja doei.
pi_71390902
en chips hebben we hier altijd, meerdere zakken, smaken en soorten voor en ik lust het allemaal
pi_71390918
lowcarben, daar krijg ik mezelf en Mr.MoBlo écht niet aan gewoon weer regelmatig sporten en de kilo's zullen eraf vliegen, ik zweer 't je.. vanaf september heb ik weer regelmaat

we wilden eerst deze week weer beginnen met hardlopen, maar over anderhalve week ben ik 2 weken achtereen druk bezig met de introductieweek hier in Nijmegen en zou er dus weer een gat vallen.. dus dan liever met ingang van september weer regelmaat vinden en doorgaan
Ja doei.
pi_71391009
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers eten het moet wel leuk blijven
Ja natuurlijk! Ik ben de laatste die je zult horen over koekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')