Groentes en fruit zijn zo lekker! Echt doen hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn lijstje:
-pakje Sultana
-2 boterhammen met hoummous
-stukje appelkruimeltaart
-pastasalade met avocado, tomaat en spekjes (dressing wijnazijn en knoflook)
Hm, toch confronterend als je het noteert. Dan zie je sneller wat eraan schort.
Ik eet veel te veel carbs!
En teveel vet en te weinig groente. Waardeloos.
je wacht niet eens tot ik vrij benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo,nu nog een cola beerenburg en een klaverjasspel met vriend en dan slapen... saaie verjaardag zeg maar
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hier hoe je 'in het kader van' (dus bijv 'in het kader van mijn studie') in het Engels zegt?
Thanks!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
within the framework/scope of my education / studies
of
as part of my education / studies
Thanksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
within the framework/scope of my education / studies
of
as part of my education / studies
Jamaar jij hoeft niet om 4.45 opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wacht niet eens tot ik vrij ben
nee mag uitslapen tot 7.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jamaar jij hoeft niet om 4.45 op![]()
En bedankt voor het fluiten
Langslaperquote:
Hi!quote:
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Cinnamon, wat was je ontbijt, dan?
Het lijkt me zo nog niet bepaald teveel, maar het kan inderdaad veel beter! Helpt het jou om vast een plan op te stellen voor morgen (en je daar dan aan te houden)?
s'avonds klaarmaken? deed ik altijd als ik geen tijd hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...
Feli Uniekhoorn!
Het gemak zoeken helpt bij mij wel doordeweeksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...
Feli Uniekhoorn!
Oh ja, Xenos! Ga ik daar even kijken, dank je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Trusten U'hoorn!![]()
Ik heb die van mij bij de Xenos gehaald, DAD.
En ik had hetzelfde Moblo, schaam me nu ook.![]()
Ik ga hangen!
Fijne avond allen.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek is jarig?Ik dacht dat ze de verjaardag van een ander iemand bedoelde
![]()
seizoen 2 ep 18 (age of dissonance) en 19 (the grandfather)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Waar is goodbye eigenlijk
En ik wou vragen welke E van wel seizoen deze afleveringen zijn
http://www.tvgids.nl/artikel/31363/Dubbele_dosis_roddels/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |