zo doe ik het ook een beetje. beetje gezond verstand gebruiken. ik let momenteel wel op de hoeveelheid kcal, omdat ik gewoon nog nooit gelijnd heb en het echt wel in de gaten moet houden nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Ik luister naar mijn lichaam en eet waar ik behoefte aan heb (zolang het niet te ongezond is tenminste). Werkt bij mij het beste.
Volgens mij is low-carben best te verkopen aan je partner... Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar wij ontbijten en lunchen sws niet samen, Meneer eet veel brood, en ik amper. Ik zoek m'n eigen lunch wel bij elkaar. 's Avonds eten we vaak low-carb; wat vlees met groente, of een maaltijdsalade... Eventueel kun je zo nu en dan voor je partner rijst/pasta koken en zelf niet nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook van overtuigd dat het 'werkt' en dat je er een goede start mee kunt maken, maar ik kan het echt nietprecies zoals jij zegt.. en ik denk dat ik bij Mr.MoBlo ook niet aan hoef te komen met Low Carben of weetikveelwat..
dat hij al mee gaat sporten straks is al eenheel tof iets
dan ga ik ook niet nog 's zeggen 'kom we gaan ons aan een streng dieet houden'
![]()
Onverzadigdequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Flaccid het volgende:
Welke zijn de goede vetten, verzadigd of onverzadigde?
Maar waarschijnlijk kan je van die onverzadigde vetten er beter niet te veel nemen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Onverzadigde
Verzadigd = Verkeerd
16 tot en met 25 augustusquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer is de intro? Volgens mij ben ik dan weer op vakantie. Sporten zit hier ook niet in behalve buikspieroefeningen en lopend naar de super en met zware dozen weer teruglopen zoals gisteren
Je mag ong. 70 gram onverzadigde vetten per dag.... Je lichaam heeft ook goede vetten nodig hoor! Verzadigde vetten kun je beter niet te veel etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk kan je van die onverzadigde vetten er beter niet te veel nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |