En nu ga ik slapen!quote:Shit ook geen suiker, dat had ik kunnen weten![]()
Geen suiker meer in mn thee
geen cola in het weekend
Hm dat zou nog het moeilijkst worden
![]()
PF: ik zou waarschijnlijk ZWAAR geirriteerd zijnI'd advise against it, anyways...
Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Californium het volgende:
Lees nu de OP paswat een Streefgewichten zeg
Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet reddenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?
Nou, mijn ouders hebben een rommelzolder waar nog nooit iets aan is gedaan, een soort ruimte voor mijn oude kamer. Deze stond stampvol met rommel (mijn rommel, deels) deze heb ik weg gedaan..Het is echt zoooo ruim nu. Nu zie je de verbleekte kleuren van mijn laatste verfexperiment. Deze wil ik witten en dan een muur roze of rood en dan met fotolijstjes. Oid.quote:
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet reddenen ik zou er echt te dun uitzien
![]()
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Lau. al die crackers, grapefruitsaap en ananas. Dat was ook al niet per se geheel en al low carb.![]()
Mááár morgen weer een dag.
Voor de rest is het eigenlijk wel een aardig gewoon lijstje op de frieten na!!![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
O dit vind ik dan wel een hele sympathieke make over. Vooral die sloffen en dropjes in de auto!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehadIk ben al blij dat ik de ananas kan killen 's ochtends.
Yipyip, that's mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bips
Ik ga dus echt niet voor de BMI's van 20 ofzo
Maar dan zie ik er echt heel naar uit, supermager en met een bolle bipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Yipyip, that's me![]()
Dood aan alle kokerrokken en skinnybroeken!![]()
Ja, ik geloof dat ik een eigen mix heb gemaakt van low-carb, het SHEeet en het vreetbuiprincipe. Want die ananas had weer magische vetverbrandende eigenschappen hè, dat pik ik dan mooi nog even mee. Meloen eten vind ik dan best wel weer raar, dat leken me altijd van die suikerbommen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]! Ja maar de bedoeling is dat je er dan 2 eet per dag of zo. En van de fruitdingkies, mag je alleen aardbeien, meloen, frambozen en bessen.
O, o, o! En wat MoBlo zegt. En wat Vik edit: conleche gaat zeggen: POIDH!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't gekocht, Mootje. En nu heb ik geen geld meer voor eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
Ow, hai dames
Ik denk dat ik heb ontdekt waar mijn steeds uitbreidende vet vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Lekker slim![]()
oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Wakker!! Effectief twee uur slaap gehad, ik ging natuurlijk al veel te laat sapen en er was een mug die me wakker hield
Belana, ik val niet snel af, niet langzaam, maar gewoon helemaal nietIk hoop dat ik binnenkort weer de knop kan omzetten, maar op dit moment leef ik te onregelmatig om goed te kunnen eten en vaak te sporten. Op zich ben ik ook best tevreden met m'n lijf, maar ik zou er nog 4 kilo af willen (er is al 6 kilo af), en als ik het mag kiezen dan graag van m'n buik (en een stukkie onderkin), want de rest is eigenlijk wel prima
40quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
In jou ogen is een klein rondje minstens 20 KM denk ik.......
Ja die buikspieroefeningen zijn hier ook geen succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef cyclechick het volgende:
oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietEn ik heb in totaal 1x mijn buikspieren gedaan
![]()
Staan de rozen nog steeds mooi te wezen?
Wat ik altijd onthouden heb van de groenteburger van de MacD is dat daar het meeste vet in zit.(toen was de Big Tasty er nog niet btw... )quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga Mark maar even vragen of hij scheermesjes vd Trekpleister voor me meeneemt uit Groningen, want ik heb net geprobeerd te scheren met dat ding van de Etos: wat een drama! Ik voel hem over mijn huid schuren, maar haartjes verwijderen, ho maar. Ben er maar gauw weer mee gestopt. Dus nu moet ik alweer een lange broek aan vandaag. Bluh.
Ik heb niet 1 slaaphouding. Het klopt: ik ben dan ook zeer wispelturig!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)er-je-karakter.dhtml
Wat je slaaphouding over je karakter vertelt
ik slaap in de houding 5) Vrije val
De naam van deze slaaphouding verwijst naar de houding die je aanneemt bij een vrije val. Ongeveer zeven procent van de mensen slaapt op de buik, met de armen naast het hoofd. Ze houden niet van kritiek en extreme situaties, en kunnen zeer nerveus en lichtgeraakt uit de hoek komen. Toch zijn ze meestal gezellig.
How typical!
Hier ookquote:
Wij zijn een matchquote:
Momenteel fiets ik nauwelijks meer (alleen korte ritjes van onder de 60 km) omdat ik zo druk ben met afstuderen. maar nee, ik val er niet vanaf, want ik ben er ook naar gaan etenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja die buikspieroefeningen zijn hier ook geen succesMaar jij fietst zoooooo veel, val je daar niet van af dan?
De rozen zijn nog steeds prachtig, de hele kamer ruikt ernaarBen jij nog aan het daten eigenlijk?
Ik zit weer aan een pak GoedeMorgen Drinkontbijt omdat ik weer eens geen ontbijt in huis had
Inderdaad!! hoe fijn is dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Go Cycle!!![]()
Dan heb je gewoon nog een maand vakantie ongeveer!
Kan pas als je zelf groen bent..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Inderdaad!! hoe fijn is dat!(ik wil ook een groene!)
ja, gisteravond. ik ga een overdracht maken, en dan is t klaar. nog 1 keer vergaderen (eerstvolgende kan ik niet) om afscheid te nemen. heb ook niet echt taken meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, lekker een hele maand fietsen en leuke dingen doenNais!
Kwak, heb je je bestuursfunctieding nu neergelegd, en hoe ging dat?
Heuj! Je misbruikt onze Asielactie cheerlie!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O?
Ik heb lekker gefietst [ afbeelding ]
En nu ga ik buiten zitten [ afbeelding ]
Viks, niet om te zeiken, maar zo'n vette D zou ik bewaren voor een dag dat je wat minder hebt gesnoeptquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen, thee
T: paar blokjes chocola
L: twee boterhammen met smerige smeerworst + twee beschuiten met aardbeien, glas melk
T: zakje natural chips
T: klein bakje rode bessen
D: pasta met champignon-gorgonzolasaus van Phaidra
T: rosébiertje ofzo
Ik eet / snoep hier meer dan thuis. Bleuh.
Ik ontmoet m'n vriendje in Duitsland, halverwege september. Ik heb besloten eerder naar huis te komen omdat de stage niet je van het is. Ik zou eerst 3 maand stage lopen en 2 weken reizen, maar nu ga ik 2 maand stage lopen en 2 weken reizen. En eerlijk gezegd vind ik dat perfect, want ik mis het vriendje behoorlijk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Merel het volgende:
Hoe gaat het verder Nynke, baal je ervan dat het op je werk zo saai is? En is het een probleem dat je dat visum niet hebt kunnen regelen?
Heb je eigenlijk nog afgesproken om je vriendje de komende tijd ergens te ontmoeten?
5/4? jurkjes en twee tops, en een vest....ohja ik was er een vergetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Gos kwak, wat klink je rustig&zelfverzekerd&goed bezig!
Wat heb je besteld bij H&M?
Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van overquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik val meestal in slaap in de foetushouding, s winters onder de dekens, met mn knuffel iejoor tussen mn armen en onder mn kin, s zomers met de deken als een soort grote rol, een been eronder, 1 been erop, punt over mn schouder en iejoor onder mn kin...
als ik s ochtends wakker word lig ik vaak te snoozen in ofwel freefall ofwel foetus
ik heb een wollen 4 seizoenen dekbedquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van overHeb jij dat ook? Deze winter ga ik lekker een nieuw dekbed kopen, en dan mag mijn moeder de oude hebben om ligdekens voor de hond van te maken.
En gisteren bij Jysk een dun zomerdekbed gekocht voor 10 euro
Die grijze en petrolkleurige zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef kwakveense het volgende:
ik hoop zo dat t niet allemala pasten tegelijkertijd ook van wel
(met de onderste bedoel je denk ik de pre-edit: de nachtblauwe wollen jurk)
ik ben net een engeltje, met lichtblond haar in donkerblauw en paars... zeker als ik mn haar lang heb zoals nu en t een beetje opsteek...
Wedden dat ik ook dat binnen een jaar geplet hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb een wollen 4 seizoenen dekbeddat stort nooit in, en is lekker zwaar. ik móet iets zwaars op me hebben in bed
Tell me morequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar die heb ik gratisjwant had 20 euro bol.com bonnen gespaard met invotes noties
quote:
nee, juist niet. meeste tussen 80 en 90 cm, en ik ben maar 1,60!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Wat een leuke kleding kwak![]()
Mooie kleuren, staan je echt goed denk ik!! Maar zijn ze niet heel erg lang?
Oeh, je bent al helemaal zenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef cyclechick het volgende:
oh leuke kleding kwak, ik krijg spontaan zin om te shoppen![]()
en TSJAKKA voor de winkelactie! je kan het!
Ik besefte me laatst, dat als ik de afspraak met mezelf maak dat ik echt niks aan troep mag kopen tot dag x, dat ik dan ook heel rustig in de supermarkt kan lopen, omdat ik niet hoef te twijfelen of ik iets slechts zal kopen en wat dan... dat geeft echt rust!
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSNquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuke kleren Kwak!![]()
Is Muis trouwens (weer) op vakantie? Heb ik dat gemist? En goodbye? En Daph_?
Dank, dan ben ik weer op de hoogte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSN.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Zow, de professor is weer weg. Hoe lang kan je 7 prenten bestuderen hee. Hij was wel aardig en erg dankbaar dat ik op korte termijn toch heb weten te regelen dat hij onderzoek kon doen. Er zaten een paar dingen bij die hij nog niet eerder had gezien, dus dat is mooi!
psst cycle, de groene cheer krijg je als je * G * doet zonder spaties. maar pas gebruiken als je scriptie af is he![]()
VMW, Muis is niet op vakantie, maar zit veel in F&F wegens Asielactie, Goodbye is idd op vakantie en Daph weet ik niet.
Dat vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
hihi en dan ben ik nog niet eens begonnen met yogaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, je bent al helemaal zen
WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
Ik denk idd dat ie al bezet isquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af?
of istie al getrouwd?
Uh datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hij is bezet, denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uh datmoet natuurlijk een
zijn. Bezette kerels
Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
Er valt vrij weinig te jagenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomt
Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
Whoes. Bij hoeveel van dat soort bureau's zit jij ? ;oquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Syrena het volgende:
Ik ben (was?) aan het sparen voor een Wii met al die bonnen. Ik heb nu voor zo'n 150 euro, maar ik zit wel bij veel bureau's. Ik ben wel gestopt met de klikprogramma's zoals MoneyMiljonair en Surfrace, met MM wel 80 euro bijeen geklikt(in drie jaar tijd ofzo, maar toch!).
hm ik geef anders helemaal geen geld uit aan die dingen... ik vond een tientje in anderhalve maand trouwens best aardige score!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, je bent al helemaal zen
WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
Ik had dan in driekwart jaar ofzo een keer een tientjequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm ik geef anders helemaal geen geld uit aan die dingen... ik vond een tientje in anderhalve maand trouwens best aardige score!
zijn er nog meer van die bureaus? en dan bedoel ik niet klikmails en dingen waar je je gegevens moet geven zodat ze je kunnen gaan bellen over dingen...dat doe ik niet...
Wat dan en welke kleur? (of gewoon een foto!)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Zo ik ben aan het furfen. Wel goed voor de lenigheid.
hey ik heb hetzelfde D als jij, alleen zonder 30+ kaasquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Californium het volgende:
lijstjes
O/L: 2 afbakbroodjes met boter en halvajam
T: beschuitje halvajam
T: Appel
T: Kinder maxi
T: tomaat + 1 aarbeitje (moest even checken of ze lekker waren)
D: verse tortellini met spinazie en ricotta en 30+ kaas
T: klein bakje cornflakes met halfvolle melk
T: 250 gram kwark
Een grote reep van Kinder, me dunktquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef ColdFeet het volgende:
WTF is een kinder maxi? Dat klinkt echt heel eng
Ohhh, zo had ik het helemaal niet gelezen! Maar dat lijkt me wel plausibel. In dat geval: Californium!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een grote reep van Kinder, me dunkt. Jeweetwel, van de surprise eieren.
Weet ik veelquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kinder maxi's waren toch juist die kleine reepjes!
Anywhoos, ik ga maar eens op tijd beginnen met omkleden, anders mis ik weer een les deze week
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, zo had ik het helemaal niet gelezen! Maar dat lijkt me wel plausibel. In dat geval: Californium!!
oehh klinkt lekker!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, niet bepaald slank, maar erg lekker: deze!![]()
Ik heb ook nog wel wilde muffinrecepten, maar dan moet ik er echt even een kookboek bijpakken.
Zo. Ik ga mijn compu afsluiten en naar yogales
Ja hoor, pesto op beest is lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef conleche het volgende:
Bij mij zit er een kip in de oven. Ik heb hem haar ingesmeerd met pesto. En in zijn haar buik zit behalve pesto ook ui, rozemarijn, thijm en witlof. (dat laatste omdat er nog een stuk op het aanrecht lag en ik dacht: ach het past er nog bij..
Geen idee of dat lekker is trouwens, die pesto op dat beest, nooit geprobeerd.
O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!quote:
Beetje suf wel ja!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik kwam er vanmiddag per ongeluk achter dat ik mijn eerste sollicitatiebrief van vorige week, heb verzonden terwijl er nog een opmerking in zo'n kleurtje naast stond, van viking, dat ik de alinea beter ergens anders kon neerzetten. Hoe suf is dat![]()
![]()
Dat had ik ook al bedacht: in ieder geval kunnen ze zien dat ik 'm door iemand heb laten checkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Beetje suf wel ja!!![]()
Maar als je het op de glas halfvol manier bekijkt: ze zien nu wel dat je een perfectionniste bent!!
-edit-quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatiequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef cyclechick het volgende:
als ik klaar ben met mijn studie, zit mijn studie dan er op, of zit mijn studie erop?
je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatie
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Niet quoten alsjeblieft, ik haal 't straks weer weg, want 't wordt voor mensen uit m'n omgeving wel heel erg herkenbaar zo
Ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
Tsja, je bent ook maar een mens, tenslotte.. met gevoelens en verlangens enzo..quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!![]()
Hij Zij is bijna goed. Begin trek te krijgen!!
RFRquote:Wat was dat nu gisteren met dat RFR???
| 1 |
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
Ik snap het plaatje nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Mensen kwetsen en mensen kwetsen zijn 2 totaal verschillende dingen, onderstaand plaatje linkje vind ik een hele mooie, wat je ook doet, die wordt gekwetst omdat 'ie het zelf verkeerd ziet.
http://www.ponandzi.com/image.php?img=36
Dit is een goeie volgens mijquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Dat werkt zeker alleen in de nieuwe layout? Bij mij in foksilver doet ie niks!quote:
Nou hup, ga bier drinken, en daarna weer goedmaken met je vriendin, en morgen is alles beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:51 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik heb weer wat.
Frustratie en irritatie .. en waarom eigenlijk.
Nee hoor, ik heb fok-forum-dark. (En Chrome, in Fx werkte het bij mij ook).quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat werkt zeker alleen in de nieuwe layout? Bij mij in foksilver doet ie niks!
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:40 schreef Merel het volgende:
't Is nu toch even afwachten, wie weet wat er in de komende maand gebeurt, misschien is alles over vier weken weer helemaal anders. Daar baal ik ook wel van, ik wil graag nu meteen al weten hoe het afloopt
Nou ja, als je zelf iemand heel erg ziet zitten en hoopt dat hij jou over vier weken ook nog ziet zitten, dan zijn die vier weken niet leuk hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
Zeg, de tijd voordat het iets wordt is juist het leukst! Als je bij alles meteen wil weten hoe het afloopt geniet je niet van die heerlijke spanning en suspense. of wil je soms ook meteen weten hoe je leven afloopt?
.
Ik haal mijn spanning en suspense liever uit een detectivequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
Zeg, de tijd voordat het iets wordt is juist het leukst! Als je bij alles meteen wil weten hoe het afloopt geniet je niet van die heerlijke spanning en suspense. of wil je soms ook meteen weten hoe je leven afloopt?
.
O joy, wat ben ik al lang aan het genietenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
.
Maar het is nu vier weken zonder suspense hè, vier weken stilstaan. Dat wil ik graag overslaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:05 schreef Vivi het volgende:
S: voetballen met D.. (stelt niet veel voor).
O dat heb ik niet, maar net die dag had ik in een ander topic toevallig ook RFR geplaatst, ook zo met die hoofdletters, dus ik vond het zo toevallig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
RFR
Als ik mijn muisaanwijzer ter hoogte van die letters hou, krijg ik een klein extra schermpje, met daarin de verborgen tekst (in dit geval Run Forrest, Run!)
Of wat anders ***
Tags:
[ code verwijderd ]
Die van 125.000 was wel tamelijk kleinquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar het is nu vier weken zonder suspense hè, vier weken stilstaan. Dat wil ik graag overslaanEn misschien maak ik me ook druk om niks en vindt degene bij wie ik het moet checken wel geen probleem, maar toch, ik maak me er wel zorgen over, en over de reacties van anderen. Nouja, we zien wel, misschien blijkt over een maand sowieso dat het niks wordt en dan maak ik me druk om niks!
Syrena, als ik die huizenprijzen bij jou in de buurt hoor dan vraag ik me echt af waarom ik zo nodig in de Randstad wil wonen waar je het dubbele betaalt
Zeg darrrrrrling, da' was geen toeval hoor. Je deed daar RFR en daarna in kleine lettertjes de lange versie, dus dit leek me een jou onbekende leuke feature.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heb ik niet, maar net die dag had ik in een ander topic toevallig ook RFR geplaatst, ook zo met die hoofdletters, dus ik vond het zo toevallig.Ik zal eens overschakelen op een andre lay out!!
Oh noes! Do not Unleash The Beast!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik moet volgende week ongesteld worden en vandaag dus PMS en de daarbij behorende trek in chocola
echt onbedwingbaar bijna he!
Alleen hebben we maar heel weinig contact, dus speciaal erover opbellen maakt het meteen zo beladen, ik wil het een keer langs m'n neus wegvragen als ik haar toevallig eens zie, maar dat gaat de eerstkomende twee maanden niet gebeuren. Ach, we zien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: lastige zaak! goed dat je niet zomaar erin duikt en even stil staat bij eventuele consequentiesbij dinges polsen hoe ze er tegenover staat lijkt een goed plan! Daar heb je nu mooi de tijd voor dan
Ja hee, ik heb het gemist dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:
[..]
-edit-
Het heeft er lang genoeg gestaan, wie nieuwsgierig is stuurt maar een PM
hahahaha, je hebt me iig aan het lachen gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noes! Do not Unleash The Beast!Hoe hard ie ook gromt of mekkert of je probeert om te kletsen met een 'je verdient een stuk chocolaaaa, je wilt het weeeel
*vies suikerzoet stemmetje*" of een "Één stukje maaarrrrr
"
Zyoo are a strong wohmahnZyoo do not need zeh chocolate
Zyoo needs lots of healthy veggies and such to nourish thy awesomeness
Dat dus...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik moet volgende week ongesteld worden en vandaag dus PMS en de daarbij behorende trek in chocola
echt onbedwingbaar bijna he!
Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eerst nog wat eten, zei Likkepot..
Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had een groot deel van de tijd m'n ogen dicht, DaD-je. Ik hoop maar dat ik niet teveel gespot ben, en anders, ach, boeit het mij ook
Wat ga je morgen doen? Rondje gewichten in de sportschool? Ik neem aan dat je niet flink gaat rennen als je de hele tijd staat.
Maria, wat is Body Jam? Dat ik nu aan jam-als-broodbeleg denk, is zeker een indicatie dat ik te weinig heb gegeten vandaag?*pakt spritzer en olijven
ik lasquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest.. Rennen kan ik sowieso niet meer, maar aan het staan ben ik allang gewend hoor! Ik bedacht me vandaag dat ik over 2 weken al 6 jaar bij m'n bijbaantje werk.
.
In moeders keukenkastje zei ringeling.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan?)
.
Ik heb even een brief van fietsmeisje voorzien van streng commentaar en nu ga ik de plantjes water geven en de katjes binnen halen en dan naar bed.
Ik ook. Maar volgens mij heb ik uit de reacties al kunnen destilleren waar het om gaat.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In moeders keukenkastje zei ringeling.
Oh dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Net terug uit Köln en heerlijk gegeten. Gisteren belandden we bij toeval in een geweldig Zuid-Amerikaans restaurant in een onooglijk keldertje. Livemuziek, grote families aan lange tafels, afgezien van ons beiden al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten, een bijzonder hartelijke bediening, de beste cocktails die ik ooit gedronken heb en goddelijk etenWereldavond. Sowieso geweldige tijd gehad.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dát ga ik verklappen zei het kleine ding.
Op de site van Les Mills heb je ook kleine filmpjes van iemand die de passen van die maand voordoetquote:BODYJAM is de cardio-workout waarbij je helemaal kunt genieten van de dansbeleving. Bij deze verslavende mix van de nieuwste dansbewegingen en de sounds van de laatste hits ligt de nadruk zowel op 'fun' als op intensiteit. Fantastische, speciaal opgeleide instructeurs leren je tijdens deze 55 minuten durende les hoe je de bewegingen snel onder de knie krijgt. Dus neem een vriend of vriendin mee en laat je helemaal gaan!
Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Phaidra het volgende:
Oh Mariaaa! Heb je al foto's van je hamsters? En hebben ze al namen??
En daarmee bedoel ik dus dittequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Battle Hamsters of the North"
Dan moet je echt hier eens heenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, ben ik nu een 'soort'? Mariaatjes in alle soorten en matenThat I would like to see, want ik zie altijd bijzonder weinig mensen die op mij lijken!
![]()
quote:Twintig treden afdalen en je komt in een gewelfde kelder versierd met ontelbare voorwerpen en foto's van Zuid-Amerika, en veel planten.
De specialiteiten komen uit Peru en Mexico, zoals de cebiche de pescado (gemarineerde zalm met citroen/uien en koriander), de pollo caleno (geroosterde kip, saus van bananen en mandarijnen) en steaks van Argentijns rundvlees. Mis het happy hour niet, van 18u tot 20u: alle cocktails zijn aan ¤ 3,50.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daarmee bedoel ik dus ditte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken!(Laatst nam één van de twee al wat wortel uit mn hand!
Dapper beestje
)
Misschien dat ik morgen of van het weekend foto's ga proberen te maken!
We zijn trouwens geïnspireerd door het idee "Battle Hamsters of the North" en willen ze dus vernoemen naar Noorse godenEnkele favoriete namen zijn tot nu toe Loki, Magni en Thor!
Jeej, mijn stem telt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vote duly noted!
Vind ik zelf denk ik ook het leukst![]()
Ik ga nu iig naar bed want ik heb ineens een misselijk gevoel (ergens tussen BWEURK en honger in?) en het wordt ergerder
Grrrr. Nouja in ieder geval heb ik géén zin om te snaaien
![]()
Trusten mademoiselles!
Iets wat www.worldlingo.com niet kan oplossen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef ElisaB het volgende:
Is er nog een taalwonder in the house? Frans in dit geval
Nee, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef loveli het volgende:
Iets wat www.worldlingo.com niet kan oplossen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten
Goed bezig Hermanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef P.F het volgende:
Het is nog niet echt heel mooi maar wel beter dan eerst (voor foto's zijn iets ouder, nieuwe droger heb ik niet gekocht hoor!!) Ik wil het houtwerk sowieso nog verven, maar dat komt wel
Dat lijkt me wel; als ze dit niet leuk vinden, is er iets anders gaandequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef P.F het volgende:
Dit moeten ze wel leuk vinden, denk je niet!
Dat is wel een jompel waardquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:40 schreef Belana het volgende:
ziet er goed uit P.F.wat een werk!
Ik heb gisteravond overleefd zonder toe te geven aan de urgeIk ben goed man
Die ouders verdienen zo'n dochter nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ontzettend lief van je PF![]()
Je ouders zullen het vast fijn vinden dat je dit allemaal voor hen hebt gedaan, al kan ik me - gezien hetgeen je over je ouders hebt geschreven- voorstellen dat hun eerste reactie misschien niet zo zal zijn als je hoopt en verwacht. Maar ik weet zeker dat ze uiteindelijk heel blij zullen zijn
Ik denk eigenlijk dat haar ouders zo hun eigen issues hebben, maar dat het niets afdoet aan dat ze van PF houden. Ze reageren alleen altijd anders dan PF van hen verwacht en dat kan weleens tot teleurstellingen leiden. Dat was het enige dat ik wilde zeggen. Wat er verder niets aan afdoet dat het echt heel lief is van PF. Ik vind alleen niet dat je zo hard mag oordelen over mensen die je niet eens kent, laat staan dat je precies weet wat er precies aan de hand is in het gezin.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die ouders verdienen zo'n dochter niet.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat haar ouders zo hun eigen issues hebben, maar dat het niets afdoet aan dat ze van PF houden. Ze reageren alleen altijd anders dan PF van hen verwacht en dat kan weleens tot teleurstellingen leiden. Dat was het enige dat ik wilde zeggen. Wat er verder niets aan afdoet dat het echt heel lief is van PF. Ik vind alleen niet dat je zo hard mag oordelen over mensen die je niet eens kent, laat staan dat je precies weet wat er precies aan de hand is in het gezin.
Surequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en wie wil er een zeurderige klaag PM van mij omdat ik die hier niet kan posten?
Goed, erg goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hurhuris dat goed of slecht?
Ik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en wie wil er een zeurderige klaag PM van mij omdat ik die hier niet kan posten?
Mijn godquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef P.F het volgende:
Wat een nacht, 3 vriendjes van broertje + broertje aan 't kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |