Yipyip, that's mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bips
Ik ga dus echt niet voor de BMI's van 20 ofzo
Maar dan zie ik er echt heel naar uit, supermager en met een bolle bipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Yipyip, that's me![]()
Dood aan alle kokerrokken en skinnybroeken!![]()
Ja, ik geloof dat ik een eigen mix heb gemaakt van low-carb, het SHEeet en het vreetbuiprincipe. Want die ananas had weer magische vetverbrandende eigenschappen hè, dat pik ik dan mooi nog even mee. Meloen eten vind ik dan best wel weer raar, dat leken me altijd van die suikerbommen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]! Ja maar de bedoeling is dat je er dan 2 eet per dag of zo. En van de fruitdingkies, mag je alleen aardbeien, meloen, frambozen en bessen.
O, o, o! En wat MoBlo zegt. En wat Vik edit: conleche gaat zeggen: POIDH!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't gekocht, Mootje. En nu heb ik geen geld meer voor eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
Ow, hai dames
Ik denk dat ik heb ontdekt waar mijn steeds uitbreidende vet vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Lekker slim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |