En nu ga ik slapen!quote:Shit ook geen suiker, dat had ik kunnen weten![]()
Geen suiker meer in mn thee
geen cola in het weekend
Hm dat zou nog het moeilijkst worden
![]()
PF: ik zou waarschijnlijk ZWAAR geirriteerd zijnI'd advise against it, anyways...
Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Californium het volgende:
Lees nu de OP paswat een Streefgewichten zeg
Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet reddenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?
Nou, mijn ouders hebben een rommelzolder waar nog nooit iets aan is gedaan, een soort ruimte voor mijn oude kamer. Deze stond stampvol met rommel (mijn rommel, deels) deze heb ik weg gedaan..Het is echt zoooo ruim nu. Nu zie je de verbleekte kleuren van mijn laatste verfexperiment. Deze wil ik witten en dan een muur roze of rood en dan met fotolijstjes. Oid.quote:
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet reddenen ik zou er echt te dun uitzien
![]()
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Lau. al die crackers, grapefruitsaap en ananas. Dat was ook al niet per se geheel en al low carb.![]()
Mááár morgen weer een dag.
Voor de rest is het eigenlijk wel een aardig gewoon lijstje op de frieten na!!![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
O dit vind ik dan wel een hele sympathieke make over. Vooral die sloffen en dropjes in de auto!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehadIk ben al blij dat ik de ananas kan killen 's ochtends.
Yipyip, that's mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bips
Ik ga dus echt niet voor de BMI's van 20 ofzo
Maar dan zie ik er echt heel naar uit, supermager en met een bolle bipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Yipyip, that's me![]()
Dood aan alle kokerrokken en skinnybroeken!![]()
Ja, ik geloof dat ik een eigen mix heb gemaakt van low-carb, het SHEeet en het vreetbuiprincipe. Want die ananas had weer magische vetverbrandende eigenschappen hè, dat pik ik dan mooi nog even mee. Meloen eten vind ik dan best wel weer raar, dat leken me altijd van die suikerbommen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]! Ja maar de bedoeling is dat je er dan 2 eet per dag of zo. En van de fruitdingkies, mag je alleen aardbeien, meloen, frambozen en bessen.
O, o, o! En wat MoBlo zegt. En wat Vik edit: conleche gaat zeggen: POIDH!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't gekocht, Mootje. En nu heb ik geen geld meer voor eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
Ow, hai dames
Ik denk dat ik heb ontdekt waar mijn steeds uitbreidende vet vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Lekker slim![]()
oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Wakker!! Effectief twee uur slaap gehad, ik ging natuurlijk al veel te laat sapen en er was een mug die me wakker hield
Belana, ik val niet snel af, niet langzaam, maar gewoon helemaal nietIk hoop dat ik binnenkort weer de knop kan omzetten, maar op dit moment leef ik te onregelmatig om goed te kunnen eten en vaak te sporten. Op zich ben ik ook best tevreden met m'n lijf, maar ik zou er nog 4 kilo af willen (er is al 6 kilo af), en als ik het mag kiezen dan graag van m'n buik (en een stukkie onderkin), want de rest is eigenlijk wel prima
40quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
In jou ogen is een klein rondje minstens 20 KM denk ik.......
Ja die buikspieroefeningen zijn hier ook geen succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef cyclechick het volgende:
oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietEn ik heb in totaal 1x mijn buikspieren gedaan
![]()
Staan de rozen nog steeds mooi te wezen?
Wat ik altijd onthouden heb van de groenteburger van de MacD is dat daar het meeste vet in zit.(toen was de Big Tasty er nog niet btw... )quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga Mark maar even vragen of hij scheermesjes vd Trekpleister voor me meeneemt uit Groningen, want ik heb net geprobeerd te scheren met dat ding van de Etos: wat een drama! Ik voel hem over mijn huid schuren, maar haartjes verwijderen, ho maar. Ben er maar gauw weer mee gestopt. Dus nu moet ik alweer een lange broek aan vandaag. Bluh.
Ik heb niet 1 slaaphouding. Het klopt: ik ben dan ook zeer wispelturig!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)er-je-karakter.dhtml
Wat je slaaphouding over je karakter vertelt
ik slaap in de houding 5) Vrije val
De naam van deze slaaphouding verwijst naar de houding die je aanneemt bij een vrije val. Ongeveer zeven procent van de mensen slaapt op de buik, met de armen naast het hoofd. Ze houden niet van kritiek en extreme situaties, en kunnen zeer nerveus en lichtgeraakt uit de hoek komen. Toch zijn ze meestal gezellig.
How typical!
Hier ookquote:
Wij zijn een matchquote:
Momenteel fiets ik nauwelijks meer (alleen korte ritjes van onder de 60 km) omdat ik zo druk ben met afstuderen. maar nee, ik val er niet vanaf, want ik ben er ook naar gaan etenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja die buikspieroefeningen zijn hier ook geen succesMaar jij fietst zoooooo veel, val je daar niet van af dan?
De rozen zijn nog steeds prachtig, de hele kamer ruikt ernaarBen jij nog aan het daten eigenlijk?
Ik zit weer aan een pak GoedeMorgen Drinkontbijt omdat ik weer eens geen ontbijt in huis had
Inderdaad!! hoe fijn is dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Go Cycle!!![]()
Dan heb je gewoon nog een maand vakantie ongeveer!
Kan pas als je zelf groen bent..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Inderdaad!! hoe fijn is dat!(ik wil ook een groene!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |