oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Wakker!! Effectief twee uur slaap gehad, ik ging natuurlijk al veel te laat sapen en er was een mug die me wakker hield
Belana, ik val niet snel af, niet langzaam, maar gewoon helemaal nietIk hoop dat ik binnenkort weer de knop kan omzetten, maar op dit moment leef ik te onregelmatig om goed te kunnen eten en vaak te sporten. Op zich ben ik ook best tevreden met m'n lijf, maar ik zou er nog 4 kilo af willen (er is al 6 kilo af), en als ik het mag kiezen dan graag van m'n buik (en een stukkie onderkin), want de rest is eigenlijk wel prima
40quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
In jou ogen is een klein rondje minstens 20 KM denk ik.......
Ja die buikspieroefeningen zijn hier ook geen succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:15 schreef cyclechick het volgende:
oh dat heb ik ook: ik wil ook 4 kilo, maar kan me er blijkbaar niet druk genoeg om maken, want echt afvallen doe ik nog nietEn ik heb in totaal 1x mijn buikspieren gedaan
![]()
Staan de rozen nog steeds mooi te wezen?
Wat ik altijd onthouden heb van de groenteburger van de MacD is dat daar het meeste vet in zit.(toen was de Big Tasty er nog niet btw... )quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga Mark maar even vragen of hij scheermesjes vd Trekpleister voor me meeneemt uit Groningen, want ik heb net geprobeerd te scheren met dat ding van de Etos: wat een drama! Ik voel hem over mijn huid schuren, maar haartjes verwijderen, ho maar. Ben er maar gauw weer mee gestopt. Dus nu moet ik alweer een lange broek aan vandaag. Bluh.
Ik heb niet 1 slaaphouding. Het klopt: ik ben dan ook zeer wispelturig!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)er-je-karakter.dhtml
Wat je slaaphouding over je karakter vertelt
ik slaap in de houding 5) Vrije val
De naam van deze slaaphouding verwijst naar de houding die je aanneemt bij een vrije val. Ongeveer zeven procent van de mensen slaapt op de buik, met de armen naast het hoofd. Ze houden niet van kritiek en extreme situaties, en kunnen zeer nerveus en lichtgeraakt uit de hoek komen. Toch zijn ze meestal gezellig.
How typical!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |