Whoes. Bij hoeveel van dat soort bureau's zit jij ? ;oquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Syrena het volgende:
Ik ben (was?) aan het sparen voor een Wii met al die bonnen. Ik heb nu voor zo'n 150 euro, maar ik zit wel bij veel bureau's. Ik ben wel gestopt met de klikprogramma's zoals MoneyMiljonair en Surfrace, met MM wel 80 euro bijeen geklikt(in drie jaar tijd ofzo, maar toch!).
hm ik geef anders helemaal geen geld uit aan die dingen... ik vond een tientje in anderhalve maand trouwens best aardige score!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, je bent al helemaal zen
WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
Ik had dan in driekwart jaar ofzo een keer een tientjequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm ik geef anders helemaal geen geld uit aan die dingen... ik vond een tientje in anderhalve maand trouwens best aardige score!
zijn er nog meer van die bureaus? en dan bedoel ik niet klikmails en dingen waar je je gegevens moet geven zodat ze je kunnen gaan bellen over dingen...dat doe ik niet...
Wat dan en welke kleur? (of gewoon een foto!)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Zo ik ben aan het furfen. Wel goed voor de lenigheid.
hey ik heb hetzelfde D als jij, alleen zonder 30+ kaasquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Californium het volgende:
lijstjes
O/L: 2 afbakbroodjes met boter en halvajam
T: beschuitje halvajam
T: Appel
T: Kinder maxi
T: tomaat + 1 aarbeitje (moest even checken of ze lekker waren)
D: verse tortellini met spinazie en ricotta en 30+ kaas
T: klein bakje cornflakes met halfvolle melk
T: 250 gram kwark
Een grote reep van Kinder, me dunktquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef ColdFeet het volgende:
WTF is een kinder maxi? Dat klinkt echt heel eng
Ohhh, zo had ik het helemaal niet gelezen! Maar dat lijkt me wel plausibel. In dat geval: Californium!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een grote reep van Kinder, me dunkt. Jeweetwel, van de surprise eieren.
Weet ik veelquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kinder maxi's waren toch juist die kleine reepjes!
Anywhoos, ik ga maar eens op tijd beginnen met omkleden, anders mis ik weer een les deze week
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, zo had ik het helemaal niet gelezen! Maar dat lijkt me wel plausibel. In dat geval: Californium!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |