abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71430903
Alles met de Afrikaanse slag, Nynke? Succes met je visum, moet je daarvoor ook wachten in zo'n benauwde stinkgang?

Mijn lijst, trouwens.
O: 2 eitjes
S: zwemmen, ging niet super, dus na 60 baantjes gestopt
T: dropjes, bakje danio-kwark, glas grapefruitsap
L: 2 knackebrod met pindakaas
T: pruimen, bijna een pond
T: restje kikkererwtensoep
D: 2 pasteitjes met aardappel en kool (niet zo groot, wel vrij vet)
S: buiten-yoga
T: white wine spritzer, afhankelijk van trek keuze uit knackebrodje pindakaas, wat pruimen of wat olijven.

Best een gevarieerd dagje, dacht ik zo
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:40:49 #102
331 Merel
Be here now.
pi_71430915
Hoe gaat het verder Nynke, baal je ervan dat het op je werk zo saai is? En is het een probleem dat je dat visum niet hebt kunnen regelen?

Heb je eigenlijk nog afgesproken om je vriendje de komende tijd ergens te ontmoeten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:41:52 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71430949
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, lekker een hele maand fietsen en leuke dingen doen Nais!

Kwak, heb je je bestuursfunctieding nu neergelegd, en hoe ging dat?
ja, gisteravond. ik ga een overdracht maken, en dan is t klaar. nog 1 keer vergaderen (eerstvolgende kan ik niet) om afscheid te nemen. heb ook niet echt taken meer...

het voelt als een enorme opluchting. ter celebration heb ik vandaag mezelf beloond met een bestelling bij H&M (ik moest van de peut mezelf belonen met iets dat geen eten is). en ik heb west wing seizoen 1 bij bol.com besteld, maar die heb ik gratisj want had 20 euro bol.com bonnen gespaard met invotes noties

vanavond ga ik fijn bij een vriendin van de middelbare school eten, in haar huisje, en haar nieuwe poes bekijken, en dr mini cooper. veel zin in. voel wel eetdrang aankomen nu ik weet dat ik naar de winkel moet terwijl ik trek heb. dus ik ga even in mn boekje schrijven. ik ga er niet aan toegeven, want ik wil vanavond bij dat vriendinnetje gewoon iets lekkers bij de thee kunnen nemen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:42:48 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71430980
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen, thee
T: paar blokjes chocola
L: twee boterhammen met smerige smeerworst + twee beschuiten met aardbeien, glas melk
T: zakje natural chips
T: klein bakje rode bessen
D: pasta met champignon-gorgonzolasaus van Phaidra
T: rosébiertje ofzo

Ik eet / snoep hier meer dan thuis. Bleuh.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2009 @ 15:43:30 #105
163650 Greys
pi_71431005
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O?

Ik heb lekker gefietst [ afbeelding ]
En nu ga ik buiten zitten [ afbeelding ]
Heuj! Je misbruikt onze Asielactie cheerlie!

* Greys snel zwaait naar iedereen en weer doorholt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71431013
Gos kwak, wat klink je rustig&zelfverzekerd&goed bezig!
Wat heb je besteld bij H&M?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:44:28 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431041
oh en ik val meestal in slaap in de foetushouding, s winters onder de dekens, met mn knuffel iejoor tussen mn armen en onder mn kin, s zomers met de deken als een soort grote rol, een been eronder, 1 been erop, punt over mn schouder en iejoor onder mn kin...

als ik s ochtends wakker word lig ik vaak te snoozen in ofwel freefall ofwel foetus
pi_71431118
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen, thee
T: paar blokjes chocola
L: twee boterhammen met smerige smeerworst + twee beschuiten met aardbeien, glas melk
T: zakje natural chips
T: klein bakje rode bessen
D: pasta met champignon-gorgonzolasaus van Phaidra
T: rosébiertje ofzo

Ik eet / snoep hier meer dan thuis. Bleuh.
Viks, niet om te zeiken, maar zo'n vette D zou ik bewaren voor een dag dat je wat minder hebt gesnoept Enne... helpt het niet om gewoon niets in huis te halen? Of is het er allemaal al?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:47:18 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71431129
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Merel het volgende:
Hoe gaat het verder Nynke, baal je ervan dat het op je werk zo saai is? En is het een probleem dat je dat visum niet hebt kunnen regelen?

Heb je eigenlijk nog afgesproken om je vriendje de komende tijd ergens te ontmoeten?
Ik ontmoet m'n vriendje in Duitsland, halverwege september. Ik heb besloten eerder naar huis te komen omdat de stage niet je van het is. Ik zou eerst 3 maand stage lopen en 2 weken reizen, maar nu ga ik 2 maand stage lopen en 2 weken reizen. En eerlijk gezegd vind ik dat perfect, want ik mis het vriendje behoorlijk!

@CF: in een vreselijk muf en bedompt hok, met vreselijke onvriendelijke mannen. Ik vind het echt heel erg irritant dat het niet gaat zoals ik wil, en eigenlijk komt dat alleen maar doordat de baas wou dat ik niet loog en voor een toeristenvisum zou zorgen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:49:30 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431201
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Gos kwak, wat klink je rustig&zelfverzekerd&goed bezig!
Wat heb je besteld bij H&M?
5/4? jurkjes en twee tops, en een vest....ohja ik was er een vergeten

ik had alles aangeklikt wat ik wilde, en toen heb ik de helft weggeklikt...

even plaatjes zoeken

dit was t geloof ik edit: ik was het blousejurkje vergeten....

maar nu heb ik alleen nog maar 1 spijkerbroek, wat leggings/maillots, een paar laarzen en evt. een winterjas nodig...
pi_71431241
Wat véél De kleur van die een-na-onderste is echt

Nynke, ik moest in Johannesburg naar het allervieste Home Affairs kantoor in het centrum, waar ook alle illegale Mozambikanen en Zims zaten, en wat hysterische Amerikanen. Lekker benauwd, iedereen lekker kuchen en reutelen... Ik heb toen echt even gevreesd voor TBC
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:52:38 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431293
ik hoop zo dat t niet allemala past en tegelijkertijd ook van wel

(met de onderste bedoel je denk ik de pre-edit: de nachtblauwe wollen jurk)

ik ben net een engeltje, met lichtblond haar in donkerblauw en paars... zeker als ik mn haar lang heb zoals nu en t een beetje opsteek...
pi_71431306
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik val meestal in slaap in de foetushouding, s winters onder de dekens, met mn knuffel iejoor tussen mn armen en onder mn kin, s zomers met de deken als een soort grote rol, een been eronder, 1 been erop, punt over mn schouder en iejoor onder mn kin...

als ik s ochtends wakker word lig ik vaak te snoozen in ofwel freefall ofwel foetus
Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van over Heb jij dat ook? Deze winter ga ik lekker een nieuw dekbed kopen, en dan mag mijn moeder de oude hebben om ligdekens voor de hond van te maken.

En gisteren bij Jysk een dun zomerdekbed gekocht voor 10 euro
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:53:59 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431333
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van over Heb jij dat ook? Deze winter ga ik lekker een nieuw dekbed kopen, en dan mag mijn moeder de oude hebben om ligdekens voor de hond van te maken.

En gisteren bij Jysk een dun zomerdekbed gekocht voor 10 euro
ik heb een wollen 4 seizoenen dekbed dat stort nooit in, en is lekker zwaar. ik móet iets zwaars op me hebben in bed
pi_71431376
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef kwakveense het volgende:
ik hoop zo dat t niet allemala past en tegelijkertijd ook van wel

(met de onderste bedoel je denk ik de pre-edit: de nachtblauwe wollen jurk)

ik ben net een engeltje, met lichtblond haar in donkerblauw en paars... zeker als ik mn haar lang heb zoals nu en t een beetje opsteek...
Die grijze en petrolkleurige zijn (rest ook trouwens). Dat jurkje heb ik in de winkel even in handen gehad, hij viel me een beetje tegen, hij ziet er mooier uit op het plaatje. Maar ik heb 'm niet aangehad, dus wie weet issie gewoon fab
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:57:14 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71431433
leuk Kwak!

Anyways, ik ga er langzamerhand weer vandoor, deze internetverbinding is te frustrerend. Ook daar kijk ik weer naar uit om thuis te zijn.

Oh, en vanaf gisteravond tot vanmiddag hadden we geen stroom en geen water...dat was toch niet zo fijn. Geen stroom raak ik aan gewend, maar geen water is toch wel heel vervelend.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71431447
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb een wollen 4 seizoenen dekbed dat stort nooit in, en is lekker zwaar. ik móet iets zwaars op me hebben in bed
Wedden dat ik ook dat binnen een jaar geplet heb Ik geloof alleen niet dat ik tegen wol kan met mijn allergie.

Ohhhh en ik heb vandaag eindelijk mijn lenzen gehaald en betaald!! Ik zie er (als ze goed zitten) beter mee als met m'n harde. Dus die zal ik ook wel nieuw moeten, qua sterkte. Naja, dat zie ik wel weer als 't winter is ofzo.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:58:14 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431465
damesch, ik ga boodschappen doen. gewapend met het besef dat ik geen ongezonde zooi ga kopen. tsjakka.

-vuilniszakken
-brood
-broodbeleg
-wortels
-radijsjes
-tandpasta
-uitjes en augurkjes
pi_71431486
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef kwakveense het volgende:

[..]

maar die heb ik gratisj want had 20 euro bol.com bonnen gespaard met invotes noties
Tell me more
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:00:05 #120
331 Merel
Be here now.
pi_71431528
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef kwakveense het volgende:

west wing
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:01:43 #121
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431579
hierzo https://n3.noties.nl/invotes/

ik zit ook bij intomart gfk, maar daar word ik minder vaak uitgenodigd... het kan soms heel langzaam en soms heel snel gaan. ik heb sinds maart 20 euro aan epoints verzameld, waarvan de laatste 10 euro allemaal sinds juni...

het is niet zo'n vaag internetspaar ding, het gaat echt om dingen als "je beeld van de economie" "wat vind je van de slogan "met minder zout" van hak" wat vind je van die en die reclame etc.
pi_71431607
Wat een leuke kleding kwak Mooie kleuren, staan je echt goed denk ik!! Maar zijn ze niet heel erg lang?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:04:41 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431682
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Wat een leuke kleding kwak Mooie kleuren, staan je echt goed denk ik!! Maar zijn ze niet heel erg lang?
nee, juist niet. meeste tussen 80 en 90 cm, en ik ben maar 1,60!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:07:04 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71431746
oh en nu ga ik heur...
pi_71431836
oh leuke kleding kwak, ik krijg spontaan zin om te shoppen

en TSJAKKA voor de winkelactie! je kan het!
Ik besefte me laatst, dat als ik de afspraak met mezelf maak dat ik echt niks aan troep mag kopen tot dag x, dat ik dan ook heel rustig in de supermarkt kan lopen, omdat ik niet hoef te twijfelen of ik iets slechts zal kopen en wat dan... dat geeft echt rust!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71431870
Leuke kleren Kwak!

Is Muis trouwens (weer) op vakantie? Heb ik dat gemist? En goodbye? En Daph_?
pi_71431923
Ik ben (was?) aan het sparen voor een Wii met al die bonnen. Ik heb nu voor zo'n 150 euro, maar ik zit wel bij veel bureau's. Ik ben wel gestopt met de klikprogramma's zoals MoneyMiljonair en Surfrace, met MM wel 80 euro bijeen geklikt (in drie jaar tijd ofzo, maar toch!).
pi_71432014
Bij welke bureaus zit je nog meer?
pi_71432091
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef cyclechick het volgende:
oh leuke kleding kwak, ik krijg spontaan zin om te shoppen

en TSJAKKA voor de winkelactie! je kan het!
Ik besefte me laatst, dat als ik de afspraak met mezelf maak dat ik echt niks aan troep mag kopen tot dag x, dat ik dan ook heel rustig in de supermarkt kan lopen, omdat ik niet hoef te twijfelen of ik iets slechts zal kopen en wat dan... dat geeft echt rust!
Oeh, je bent al helemaal zen

WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:26:07 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71432313
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuke kleren Kwak!

Is Muis trouwens (weer) op vakantie? Heb ik dat gemist? En goodbye? En Daph_?
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSN .
Niet meer actief op Fok!
pi_71432394
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSN .
Dank, dan ben ik weer op de hoogte.
Doe je Muis de groeten?
pi_71432435
Zow, de professor is weer weg. Hoe lang kan je 7 prenten bestuderen hee . Hij was wel aardig en erg dankbaar dat ik op korte termijn toch heb weten te regelen dat hij onderzoek kon doen. Er zaten een paar dingen bij die hij nog niet eerder had gezien, dus dat is mooi!

psst cycle, de groene cheer krijg je als je * G * doet zonder spaties. maar pas gebruiken als je scriptie af is he

VMW, Muis is niet op vakantie, maar zit veel in F&F wegens Asielactie, Goodbye is idd op vakantie en Daph weet ik niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71432459
spuit elluf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71432466
die couscous met saffraan enzo van Ainsley smaakt echt heel lekker

de aardappelen voor de gepofte aardappelen koken nu even voor, de lam stond gisteren al in de marinade, de tzaziki, knoflookmayo en het kwark-knoflook-spekjesgoedje voor bij de aardappelen staat ook klaar!

Zo alleen nog de satésaus maken en de kipsate's in elkaar knutselen..

eens kijken of ik straks een mooi fotootje ervan kan maken
Ja doei.
pi_71432512
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71432536
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Zow, de professor is weer weg. Hoe lang kan je 7 prenten bestuderen hee . Hij was wel aardig en erg dankbaar dat ik op korte termijn toch heb weten te regelen dat hij onderzoek kon doen. Er zaten een paar dingen bij die hij nog niet eerder had gezien, dus dat is mooi!

psst cycle, de groene cheer krijg je als je * G * doet zonder spaties. maar pas gebruiken als je scriptie af is he

VMW, Muis is niet op vakantie, maar zit veel in F&F wegens Asielactie, Goodbye is idd op vakantie en Daph weet ik niet.

Hij is af

ik durf 'm alleen nog niet op te sturen. En weet ook van schrik niet wat ik nu met mijn vrije tijd aan moet vandaag zal ik de stad in? of lezen? of sporten? of allemaal? of juist niks doen?
pi_71432553
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
Dat vraag ik me ook af?
of istie al getrouwd?
pi_71432598
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oeh, je bent al helemaal zen

WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
hihi en dan ben ik nog niet eens begonnen met yoga moet je nagaan hoe zen ik nog kan worden

ik ga toch maar even de stad in! naar de broese om nog meer boeken te kopen (the boy with the striped pj was een mooi boek toch?) en misschien toch ook ff langs de H&M
pi_71432630
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Phaidra het volgende:
spuit elluf.
hihihi.
Toch bedankt.

Foto Moblo!
pi_71432669
Jeej!! Scriptie af! Gewoon opsturen, dan ben je ervan af! En ik bleef zeker nog wel 2 weken rusteloos. Ik zou voor winkelen gaan, of terrasje. Voor lezen had ik echt geen concentratie, dat lukt me nu gelukkig weer wel. Ik werd er een beetje verdrietig van, ik had staaapels boeken liggen waarop ik me verheugd had, maar na 2 pagina's was ik de draad alweer kwijt . Dus, veel plezier met het indelen van je vrijheid!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71433065
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af?
of istie al getrouwd?
Ik denk idd dat ie al bezet is
pi_71433168
Cool
pi_71433274
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk idd dat ie al bezet is
Uh dat moet natuurlijk een zijn. Bezette kerels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:00:17 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71433342
Dat klinkt wel vrij hemels Mo!

Lijst:
Yoghurt met kiwi
4 x boterham achterham
1 kom tomatencremesoep
1 glas halvolle melk
blokje choco
handje zoute sticks
Appel, nectarine en minneola
2 kommen kippensoep

Gegrilde entrecote met gegrilde groente (paprika, courgetten, ui, champignons)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:03:14 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71433422
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Hij is bezet, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_71433455
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Uh dat moet natuurlijk een zijn. Bezette kerels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomt

Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
pi_71433671
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomt

Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
Er valt vrij weinig te jagen Ik heb met eentje kort gemaild, en die durft niet als eerste een gesprek te beginnen op MSN Nou laat ook maar dan ik moet er wel eentje hebben die wat initiatief neemt.
En dat praat ik weer met een vriendin van me, en dan klagen we wat over de kerels en dan denk ik waarom wil ik d'r eigenlijk nog eentje? Alleen om de schoorsteen eens door te laten blazen? Nou nee.

Ik hou me voorlopig maar bezig met funda-p0rn en het dan in gedachten verbouwen van de stulpjes die ik zie. Met die miljoenen die ik gewonnen heb ik de loterij waar ik nooit aan meedoe
pi_71433705
En mijn verbouwingen leveren nooit stress op, en ze worden toch MOOI zeg ik. Ongelofelijk
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:16:03 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71433816
Haha, Syrena
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71434123
Ik mis vast vanalles maar je hebt dus serieuze verhuisplannen? Of zit je gewoon lekker rond te kijken in de klasse 750.000 - 1.000.000, puur voor de leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')