ja, gisteravond. ik ga een overdracht maken, en dan is t klaar. nog 1 keer vergaderen (eerstvolgende kan ik niet) om afscheid te nemen. heb ook niet echt taken meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, lekker een hele maand fietsen en leuke dingen doenNais!
Kwak, heb je je bestuursfunctieding nu neergelegd, en hoe ging dat?
Heuj! Je misbruikt onze Asielactie cheerlie!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O?
Ik heb lekker gefietst [ afbeelding ]
En nu ga ik buiten zitten [ afbeelding ]
Viks, niet om te zeiken, maar zo'n vette D zou ik bewaren voor een dag dat je wat minder hebt gesnoeptquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen, thee
T: paar blokjes chocola
L: twee boterhammen met smerige smeerworst + twee beschuiten met aardbeien, glas melk
T: zakje natural chips
T: klein bakje rode bessen
D: pasta met champignon-gorgonzolasaus van Phaidra
T: rosébiertje ofzo
Ik eet / snoep hier meer dan thuis. Bleuh.
Ik ontmoet m'n vriendje in Duitsland, halverwege september. Ik heb besloten eerder naar huis te komen omdat de stage niet je van het is. Ik zou eerst 3 maand stage lopen en 2 weken reizen, maar nu ga ik 2 maand stage lopen en 2 weken reizen. En eerlijk gezegd vind ik dat perfect, want ik mis het vriendje behoorlijk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Merel het volgende:
Hoe gaat het verder Nynke, baal je ervan dat het op je werk zo saai is? En is het een probleem dat je dat visum niet hebt kunnen regelen?
Heb je eigenlijk nog afgesproken om je vriendje de komende tijd ergens te ontmoeten?
5/4? jurkjes en twee tops, en een vest....ohja ik was er een vergetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Gos kwak, wat klink je rustig&zelfverzekerd&goed bezig!
Wat heb je besteld bij H&M?
Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van overquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik val meestal in slaap in de foetushouding, s winters onder de dekens, met mn knuffel iejoor tussen mn armen en onder mn kin, s zomers met de deken als een soort grote rol, een been eronder, 1 been erop, punt over mn schouder en iejoor onder mn kin...
als ik s ochtends wakker word lig ik vaak te snoozen in ofwel freefall ofwel foetus
ik heb een wollen 4 seizoenen dekbedquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat met die deken als rol doe ik ook! Ik had echt een heel lekker fluffy dekbed, twee seizoenen, als ik die op had liggen kon ik geen TV meer kijken zo dik was dat, maar door mijn geplet in bed is er nu niks meer van overHeb jij dat ook? Deze winter ga ik lekker een nieuw dekbed kopen, en dan mag mijn moeder de oude hebben om ligdekens voor de hond van te maken.
En gisteren bij Jysk een dun zomerdekbed gekocht voor 10 euro
Die grijze en petrolkleurige zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef kwakveense het volgende:
ik hoop zo dat t niet allemala pasten tegelijkertijd ook van wel
(met de onderste bedoel je denk ik de pre-edit: de nachtblauwe wollen jurk)
ik ben net een engeltje, met lichtblond haar in donkerblauw en paars... zeker als ik mn haar lang heb zoals nu en t een beetje opsteek...
Wedden dat ik ook dat binnen een jaar geplet hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb een wollen 4 seizoenen dekbeddat stort nooit in, en is lekker zwaar. ik móet iets zwaars op me hebben in bed
Tell me morequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar die heb ik gratisjwant had 20 euro bol.com bonnen gespaard met invotes noties
quote:
nee, juist niet. meeste tussen 80 en 90 cm, en ik ben maar 1,60!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Wat een leuke kleding kwak![]()
Mooie kleuren, staan je echt goed denk ik!! Maar zijn ze niet heel erg lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |