Oeh, je bent al helemaal zenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef cyclechick het volgende:
oh leuke kleding kwak, ik krijg spontaan zin om te shoppen![]()
en TSJAKKA voor de winkelactie! je kan het!
Ik besefte me laatst, dat als ik de afspraak met mezelf maak dat ik echt niks aan troep mag kopen tot dag x, dat ik dan ook heel rustig in de supermarkt kan lopen, omdat ik niet hoef te twijfelen of ik iets slechts zal kopen en wat dan... dat geeft echt rust!
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSNquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuke kleren Kwak!![]()
Is Muis trouwens (weer) op vakantie? Heb ik dat gemist? En goodbye? En Daph_?
Dank, dan ben ik weer op de hoogte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Goodbye is op vakantie. Daph_ ook, dacht ik en Muis was net nog online op MSN.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Zow, de professor is weer weg. Hoe lang kan je 7 prenten bestuderen hee. Hij was wel aardig en erg dankbaar dat ik op korte termijn toch heb weten te regelen dat hij onderzoek kon doen. Er zaten een paar dingen bij die hij nog niet eerder had gezien, dus dat is mooi!
psst cycle, de groene cheer krijg je als je * G * doet zonder spaties. maar pas gebruiken als je scriptie af is he![]()
VMW, Muis is niet op vakantie, maar zit veel in F&F wegens Asielactie, Goodbye is idd op vakantie en Daph weet ik niet.
Dat vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
hihi en dan ben ik nog niet eens begonnen met yogaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, je bent al helemaal zen
WB die invotes enzo: ik ben ermee gestopt, het is echt zooo niet de moeite, vond ik. Je moet best wel wat enquetes invullen voor je een tientje hebt gespaard. En stiekem heb ik gewoon teveel geld; iets voor 10 of 20 euro bij bol.com kan ik zo ook wel betalen, het is geen leuk extraatje meer
Ik denk idd dat ie al bezet isquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af?
of istie al getrouwd?
Uh datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hij is bezet, denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uh datmoet natuurlijk een
zijn. Bezette kerels
Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
Er valt vrij weinig te jagenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je weer op jacht? Tell us more over alle engerds die je tegenkomt
Was de potentiele vlam van Merel niet de ex van vriendin/stiefzus ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |