abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71441409
Ik dacht vanmiddag: Leuke vriendjes heeft m'n broertje, alleen drank, geen droks.

Hoor ik net: Hoiiii we gaan een spacecake bakken. Doe je mee?

Echt zo out of the blue Ik weeet gewoon dat ze fout gaan. En ik heb zin om het te filmen Maar ik denk dat ik mijn zusterlijke plicht moet vervullen en mijn ouders moet bellen die op vakans zijn in la douce France.
pi_71441414
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:

[..]

-edit-

Het heeft er lang genoeg gestaan, wie nieuwsgierig is stuurt maar een PM
Ja hee, ik heb het gemist dus
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:51:45 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_71441456
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh noes! Do not Unleash The Beast! Hoe hard ie ook gromt of mekkert of je probeert om te kletsen met een 'je verdient een stuk chocolaaaa, je wilt het weeeel *vies suikerzoet stemmetje*" of een "Één stukje maaarrrrr "

Zyoo are a strong wohmahn Zyoo do not need zeh chocolate Zyoo needs lots of healthy veggies and such to nourish thy awesomeness
hahahaha, je hebt me iig aan het lachen gemaakt
en ik doe het niet, dat gaat niet opschieten, het is nu echt even als stoppen met roken, dat wel
Maar ik ga zo lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag

bodyjam klinkt lekker trouwens!
stormy waters...
sailin'
pi_71441468
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik moet volgende week ongesteld worden en vandaag dus PMS en de daarbij behorende trek in chocola
echt onbedwingbaar bijna he!
Dat dus...

maar een bakje cornflakes gepakt bij gebrek aan iets anders
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:52:10 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71441470
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eerst nog wat eten, zei Likkepot. .
Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan? ) .

Ik heb even een brief van fietsmeisje voorzien van streng commentaar en nu ga ik de plantjes water geven en de katjes binnen halen en dan naar bed .
Niet meer actief op Fok!
pi_71441480
Ik had een groot deel van de tijd m'n ogen dicht, DaD-je. Ik hoop maar dat ik niet teveel gespot ben, en anders, ach, boeit het mij ook

Wat ga je morgen doen? Rondje gewichten in de sportschool? Ik neem aan dat je niet flink gaat rennen als je de hele tijd staat.

Maria, wat is Body Jam? Dat ik nu aan jam-als-broodbeleg denk, is zeker een indicatie dat ik te weinig heb gegeten vandaag? *pakt spritzer en olijven
pi_71441640
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had een groot deel van de tijd m'n ogen dicht, DaD-je. Ik hoop maar dat ik niet teveel gespot ben, en anders, ach, boeit het mij ook

Wat ga je morgen doen? Rondje gewichten in de sportschool? Ik neem aan dat je niet flink gaat rennen als je de hele tijd staat.

Maria, wat is Body Jam? Dat ik nu aan jam-als-broodbeleg denk, is zeker een indicatie dat ik te weinig heb gegeten vandaag? *pakt spritzer en olijven
Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest. . Rennen kan ik sowieso niet meer, maar aan het staan ben ik allang gewend hoor! Ik bedacht me vandaag dat ik over 2 weken al 6 jaar bij m'n bijbaantje werk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71441721
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest. . Rennen kan ik sowieso niet meer, maar aan het staan ben ik allang gewend hoor! Ik bedacht me vandaag dat ik over 2 weken al 6 jaar bij m'n bijbaantje werk. .
ik las
over 2 jaar al 6 jaar

toen dacht ik: ha-ha, ZO kan ik het ook!
pi_71441809
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan? ) .

Ik heb even een brief van fietsmeisje voorzien van streng commentaar en nu ga ik de plantjes water geven en de katjes binnen halen en dan naar bed .
In moeders keukenkastje zei ringeling.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:03:27 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71441908
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja hee, ik heb het gemist dus
Ik ook. Maar volgens mij heb ik uit de reacties al kunnen destilleren waar het om gaat. Komt wel goed denk ik Merel

Net terug uit Köln en heerlijk gegeten. Gisteren belandden we bij toeval in een geweldig Zuid-Amerikaans restaurant in een onooglijk keldertje. Livemuziek, grote families aan lange tafels, afgezien van ons beiden al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten, een bijzonder hartelijke bediening, de beste cocktails die ik ooit gedronken heb en goddelijk eten Wereldavond. Sowieso geweldige tijd gehad.

Mijn lijstje van vandaag
o. ei, 2 crackers, jam, stukje kaas,muesli met melk, multivitaminesap
t. -
l. 2 grote borden met Thais (groente, kip, tofu)
t. mini-croissant + kokosmakroon
d. 4 wortels
t. stukje kaas
Daarnaast heb ik zeker 3 liter thee gedronken.

Gisteren
o. ei, 2 crackers, kipfilet, jam, muesli met melk, croissant
t. -
l. sushi (veel)
t. bolletje ijs
d1. 2 kölsch in 2 verschillende brouwerijen en 1 malzbier + bloedworst, sulze, leverworst, boter en brood
d.2. nacho's met guacamole, neutrale maiskoekjes, chilipepers (zo heet heb ik ze nog nooit gehad), kipfilet met room, gevulde maiskoekjes, een soort van mais-vleesmengsel in bananenblad + 3 cocktails met veel verse limoen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:04:50 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71441960
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

In moeders keukenkastje zei ringeling.
Dát ga ik verklappen zei het kleine ding.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:05:14 #237
331 Merel
Be here now.
pi_71441976
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

Net terug uit Köln en heerlijk gegeten. Gisteren belandden we bij toeval in een geweldig Zuid-Amerikaans restaurant in een onooglijk keldertje. Livemuziek, grote families aan lange tafels, afgezien van ons beiden al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten, een bijzonder hartelijke bediening, de beste cocktails die ik ooit gedronken heb en goddelijk eten Wereldavond. Sowieso geweldige tijd gehad.
Oh dat klinkt heerlijk Zie je wel dat er dichtbij huis ook genoeg leuke dingen te doen zijn

Ik duik m'n bed in, moet m'n slaaptekort eens zien in te halen. Bedankt voor alle lieve reacties en adviezen. Trusten!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71442325
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dát ga ik verklappen zei het kleine ding.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Köln. Ik vond het ook een leuke stad, maar we hadden er noooooit heen moeten gaan rond kerst . Volgens mij is het veel leuker zonder die verschrikkelijke kerstmarkten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:16:39 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71442485
Keulen is voor mij een beetje als Amsterdam zonder grachten. Maar dat komt ook omdat mijn man er jaren gewoond heeft en dus precies weet waar je moet zijn. De oude binnenstad bijvoorbeeld is leuk, maar de studentenwijk bij de uni is net iets leuker
pi_71442509
Oh Mariaaa! Heb je al foto's van je hamsters? En hebben ze al namen??
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71442522
Jouw vrouw, mijn vrouw Altijd 2 uitersten waarbij ik altijd denk van... wat is toch het probleem in dat achterlijke land? bestaat er geen middenweg ofzo?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:18:28 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71442552
Hihi, ben ik nu een 'soort'? Mariaatjes in alle soorten en maten That I would like to see, want ik zie altijd bijzonder weinig mensen die op mij lijken! Fijn dat je het zo naar je zin had, Tinkert!

CFert: Body Jam is van Les Mills (die ook van Body Pump e.d. zijn). Op hun site staat deze beschrijving:
quote:
BODYJAM is de cardio-workout waarbij je helemaal kunt genieten van de dansbeleving. Bij deze verslavende mix van de nieuwste dansbewegingen en de sounds van de laatste hits ligt de nadruk zowel op 'fun' als op intensiteit. Fantastische, speciaal opgeleide instructeurs leren je tijdens deze 55 minuten durende les hoe je de bewegingen snel onder de knie krijgt. Dus neem een vriend of vriendin mee en laat je helemaal gaan!
Op de site van Les Mills heb je ook kleine filmpjes van iemand die de passen van die maand voordoet Zo kan je thuis ook oefenen! (als je genoeg ruimte hebt that is, want soms moet je benen rondzwaaien / naar achter springen ofzo en dan moeten er geen breekbare objecten in de buurt staan ) Hier een linkje naar de moves voor de geďnteresseerden: http://www.lesmills.com/n(...)learn-the-moves.aspx

Zet by all means het geluid uit, want die dude kan zeker dansen, maar is ook zo irritant als de neten "Whazzup party people! " "We iz burnin' up da house! " Fo' sho.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:21:47 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71442689
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Phaidra het volgende:
Oh Mariaaa! Heb je al foto's van je hamsters? En hebben ze al namen??
Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken! (Laatst nam één van de twee al wat wortel uit mn hand! Dapper beestje )
Misschien dat ik morgen of van het weekend foto's ga proberen te maken!

We zijn trouwens geďnspireerd door het idee "Battle Hamsters of the North" en willen ze dus vernoemen naar Noorse goden Enkele favoriete namen zijn tot nu toe Loki, Magni en Thor!
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:24:49 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71442823
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
"Battle Hamsters of the North"
En daarmee bedoel ik dus ditte

woensdag 29 juli 2009 @ 22:25:46 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71442853
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, ben ik nu een 'soort'? Mariaatjes in alle soorten en maten That I would like to see, want ik zie altijd bijzonder weinig mensen die op mij lijken!
Dan moet je echt hier eens heen : http://www.el-inca.de/
quote:
Twintig treden afdalen en je komt in een gewelfde kelder versierd met ontelbare voorwerpen en foto's van Zuid-Amerika, en veel planten.
De specialiteiten komen uit Peru en Mexico, zoals de cebiche de pescado (gemarineerde zalm met citroen/uien en koriander), de pollo caleno (geroosterde kip, saus van bananen en mandarijnen) en steaks van Argentijns rundvlees. Mis het happy hour niet, van 18u tot 20u: alle cocktails zijn aan ¤ 3,50.
  Vis een optie? woensdag 29 juli 2009 @ 22:27:51 #246
70532 loveli
N
pi_71442931
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En daarmee bedoel ik dus ditte

[ afbeelding ]
Ook leuk voor de muur van een een kinderkamer.
crap in = crap out
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:32:07 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71443122
Ziet er leuk uit, Tink! Jammer dat ik eigenlijk nooit in Duitsland kom (en dat ook niet op de wishlist heb staan in principe ). Maar ik heb wel plannen om misschien naar Chile te gaan, dus daar moeten ook mensen zijn die op mij lijken

Leuk he, Loveli? Vooral vanwege de vaak wat onorthodoxe onderwerpen!

Zoals ook deze:

Hoe kom je erop! A guinea pig riding a guinea fowl.
pi_71443318
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken! (Laatst nam één van de twee al wat wortel uit mn hand! Dapper beestje )
Misschien dat ik morgen of van het weekend foto's ga proberen te maken!

We zijn trouwens geďnspireerd door het idee "Battle Hamsters of the North" en willen ze dus vernoemen naar Noorse goden Enkele favoriete namen zijn tot nu toe Loki, Magni en Thor!
Ik stem voor Loki en Thor!

Ik ga vriendje gezelschap houden in bed !
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:37:46 #249
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71443332
Is er nog een taalwonder in the house? Frans in dit geval
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:39:40 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71443409
Vote duly noted!
Vind ik zelf denk ik ook het leukst

Ik ga nu iig naar bed want ik heb ineens een misselijk gevoel (ergens tussen BWEURK en honger in? ) en het wordt ergerder Grrrr. Nouja in ieder geval heb ik géén zin om te snaaien

Trusten mademoiselles!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')