Nee hoor, ik heb fok-forum-dark. (En Chrome, in Fx werkte het bij mij ook).quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat werkt zeker alleen in de nieuwe layout? Bij mij in foksilver doet ie niks!
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:40 schreef Merel het volgende:
't Is nu toch even afwachten, wie weet wat er in de komende maand gebeurt, misschien is alles over vier weken weer helemaal anders. Daar baal ik ook wel van, ik wil graag nu meteen al weten hoe het afloopt
Nou ja, als je zelf iemand heel erg ziet zitten en hoopt dat hij jou over vier weken ook nog ziet zitten, dan zijn die vier weken niet leuk hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
Zeg, de tijd voordat het iets wordt is juist het leukst! Als je bij alles meteen wil weten hoe het afloopt geniet je niet van die heerlijke spanning en suspense. of wil je soms ook meteen weten hoe je leven afloopt?
.
Ik haal mijn spanning en suspense liever uit een detectivequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
Zeg, de tijd voordat het iets wordt is juist het leukst! Als je bij alles meteen wil weten hoe het afloopt geniet je niet van die heerlijke spanning en suspense. of wil je soms ook meteen weten hoe je leven afloopt?
.
O joy, wat ben ik al lang aan het genietenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
.
Maar het is nu vier weken zonder suspense hè, vier weken stilstaan. Dat wil ik graag overslaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:05 schreef Vivi het volgende:
S: voetballen met D.. (stelt niet veel voor).
O dat heb ik niet, maar net die dag had ik in een ander topic toevallig ook RFR geplaatst, ook zo met die hoofdletters, dus ik vond het zo toevallig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
RFR
Als ik mijn muisaanwijzer ter hoogte van die letters hou, krijg ik een klein extra schermpje, met daarin de verborgen tekst (in dit geval Run Forrest, Run!)
Of wat anders ***
Tags:
[ code verwijderd ]
Die van 125.000 was wel tamelijk kleinquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar het is nu vier weken zonder suspense hè, vier weken stilstaan. Dat wil ik graag overslaanEn misschien maak ik me ook druk om niks en vindt degene bij wie ik het moet checken wel geen probleem, maar toch, ik maak me er wel zorgen over, en over de reacties van anderen. Nouja, we zien wel, misschien blijkt over een maand sowieso dat het niks wordt en dan maak ik me druk om niks!
Syrena, als ik die huizenprijzen bij jou in de buurt hoor dan vraag ik me echt af waarom ik zo nodig in de Randstad wil wonen waar je het dubbele betaalt
Zeg darrrrrrling, da' was geen toeval hoor. Je deed daar RFR en daarna in kleine lettertjes de lange versie, dus dit leek me een jou onbekende leuke feature.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heb ik niet, maar net die dag had ik in een ander topic toevallig ook RFR geplaatst, ook zo met die hoofdletters, dus ik vond het zo toevallig.Ik zal eens overschakelen op een andre lay out!!
Oh noes! Do not Unleash The Beast!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik moet volgende week ongesteld worden en vandaag dus PMS en de daarbij behorende trek in chocola
echt onbedwingbaar bijna he!
Alleen hebben we maar heel weinig contact, dus speciaal erover opbellen maakt het meteen zo beladen, ik wil het een keer langs m'n neus wegvragen als ik haar toevallig eens zie, maar dat gaat de eerstkomende twee maanden niet gebeuren. Ach, we zien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: lastige zaak! goed dat je niet zomaar erin duikt en even stil staat bij eventuele consequentiesbij dinges polsen hoe ze er tegenover staat lijkt een goed plan! Daar heb je nu mooi de tijd voor dan
Ja hee, ik heb het gemist dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:
[..]
-edit-
Het heeft er lang genoeg gestaan, wie nieuwsgierig is stuurt maar een PM
hahahaha, je hebt me iig aan het lachen gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noes! Do not Unleash The Beast!Hoe hard ie ook gromt of mekkert of je probeert om te kletsen met een 'je verdient een stuk chocolaaaa, je wilt het weeeel
*vies suikerzoet stemmetje*" of een "Één stukje maaarrrrr
"
Zyoo are a strong wohmahnZyoo do not need zeh chocolate
Zyoo needs lots of healthy veggies and such to nourish thy awesomeness
Dat dus...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik moet volgende week ongesteld worden en vandaag dus PMS en de daarbij behorende trek in chocola
echt onbedwingbaar bijna he!
Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eerst nog wat eten, zei Likkepot..
Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had een groot deel van de tijd m'n ogen dicht, DaD-je. Ik hoop maar dat ik niet teveel gespot ben, en anders, ach, boeit het mij ook
Wat ga je morgen doen? Rondje gewichten in de sportschool? Ik neem aan dat je niet flink gaat rennen als je de hele tijd staat.
Maria, wat is Body Jam? Dat ik nu aan jam-als-broodbeleg denk, is zeker een indicatie dat ik te weinig heb gegeten vandaag?*pakt spritzer en olijven
ik lasquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rondje gewichten met buikspieren, en 3 kwartier cardio. Heb over een paar weken alweer de tweede fittest.. Rennen kan ik sowieso niet meer, maar aan het staan ben ik allang gewend hoor! Ik bedacht me vandaag dat ik over 2 weken al 6 jaar bij m'n bijbaantje werk.
.
In moeders keukenkastje zei ringeling.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zullen we het halen? zei Lange Jaap (of Lange Jan?)
.
Ik heb even een brief van fietsmeisje voorzien van streng commentaar en nu ga ik de plantjes water geven en de katjes binnen halen en dan naar bed.
Ik ook. Maar volgens mij heb ik uit de reacties al kunnen destilleren waar het om gaat.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In moeders keukenkastje zei ringeling.
Oh dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Net terug uit Köln en heerlijk gegeten. Gisteren belandden we bij toeval in een geweldig Zuid-Amerikaans restaurant in een onooglijk keldertje. Livemuziek, grote families aan lange tafels, afgezien van ons beiden al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten, een bijzonder hartelijke bediening, de beste cocktails die ik ooit gedronken heb en goddelijk etenWereldavond. Sowieso geweldige tijd gehad.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dát ga ik verklappen zei het kleine ding.
Op de site van Les Mills heb je ook kleine filmpjes van iemand die de passen van die maand voordoetquote:BODYJAM is de cardio-workout waarbij je helemaal kunt genieten van de dansbeleving. Bij deze verslavende mix van de nieuwste dansbewegingen en de sounds van de laatste hits ligt de nadruk zowel op 'fun' als op intensiteit. Fantastische, speciaal opgeleide instructeurs leren je tijdens deze 55 minuten durende les hoe je de bewegingen snel onder de knie krijgt. Dus neem een vriend of vriendin mee en laat je helemaal gaan!
Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Phaidra het volgende:
Oh Mariaaa! Heb je al foto's van je hamsters? En hebben ze al namen??
En daarmee bedoel ik dus dittequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Battle Hamsters of the North"
Dan moet je echt hier eens heenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, ben ik nu een 'soort'? Mariaatjes in alle soorten en matenThat I would like to see, want ik zie altijd bijzonder weinig mensen die op mij lijken!
![]()
quote:Twintig treden afdalen en je komt in een gewelfde kelder versierd met ontelbare voorwerpen en foto's van Zuid-Amerika, en veel planten.
De specialiteiten komen uit Peru en Mexico, zoals de cebiche de pescado (gemarineerde zalm met citroen/uien en koriander), de pollo caleno (geroosterde kip, saus van bananen en mandarijnen) en steaks van Argentijns rundvlees. Mis het happy hour niet, van 18u tot 20u: alle cocktails zijn aan ¤ 3,50.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daarmee bedoel ik dus ditte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik laat ze nog even acclimatiseren, zometeen ga ik ze weer wat groen geven (stukje courgette methinks), hopelijk durft er 1 weer wat uit mn hand te pakken!(Laatst nam één van de twee al wat wortel uit mn hand!
Dapper beestje
)
Misschien dat ik morgen of van het weekend foto's ga proberen te maken!
We zijn trouwens geïnspireerd door het idee "Battle Hamsters of the North" en willen ze dus vernoemen naar Noorse godenEnkele favoriete namen zijn tot nu toe Loki, Magni en Thor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |