oehh klinkt lekker!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, niet bepaald slank, maar erg lekker: deze!![]()
Ik heb ook nog wel wilde muffinrecepten, maar dan moet ik er echt even een kookboek bijpakken.
Zo. Ik ga mijn compu afsluiten en naar yogales
Ja hoor, pesto op beest is lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef conleche het volgende:
Bij mij zit er een kip in de oven. Ik heb hem haar ingesmeerd met pesto. En in zijn haar buik zit behalve pesto ook ui, rozemarijn, thijm en witlof. (dat laatste omdat er nog een stuk op het aanrecht lag en ik dacht: ach het past er nog bij..
Geen idee of dat lekker is trouwens, die pesto op dat beest, nooit geprobeerd.
O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!quote:
Beetje suf wel ja!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik kwam er vanmiddag per ongeluk achter dat ik mijn eerste sollicitatiebrief van vorige week, heb verzonden terwijl er nog een opmerking in zo'n kleurtje naast stond, van viking, dat ik de alinea beter ergens anders kon neerzetten. Hoe suf is dat![]()
![]()
Dat had ik ook al bedacht: in ieder geval kunnen ze zien dat ik 'm door iemand heb laten checkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Beetje suf wel ja!!![]()
Maar als je het op de glas halfvol manier bekijkt: ze zien nu wel dat je een perfectionniste bent!!
-edit-quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatiequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef cyclechick het volgende:
als ik klaar ben met mijn studie, zit mijn studie dan er op, of zit mijn studie erop?
je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatie
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Niet quoten alsjeblieft, ik haal 't straks weer weg, want 't wordt voor mensen uit m'n omgeving wel heel erg herkenbaar zo
Ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
Tsja, je bent ook maar een mens, tenslotte.. met gevoelens en verlangens enzo..quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!![]()
Hij Zij is bijna goed. Begin trek te krijgen!!
RFRquote:Wat was dat nu gisteren met dat RFR???
| 1 |
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
Ik snap het plaatje nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Mensen kwetsen en mensen kwetsen zijn 2 totaal verschillende dingen, onderstaand plaatje linkje vind ik een hele mooie, wat je ook doet, die wordt gekwetst omdat 'ie het zelf verkeerd ziet.
http://www.ponandzi.com/image.php?img=36
Dit is een goeie volgens mijquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:
Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Dat werkt zeker alleen in de nieuwe layout? Bij mij in foksilver doet ie niks!quote:
Nou hup, ga bier drinken, en daarna weer goedmaken met je vriendin, en morgen is alles beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:51 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik heb weer wat.
Frustratie en irritatie .. en waarom eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |