abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71437866
Cycle, niet bepaald slank, maar erg lekker: deze!
Ik heb ook nog wel wilde muffinrecepten, maar dan moet ik er echt even een kookboek bijpakken.

Zo. Ik ga mijn compu afsluiten en naar yogales
pi_71437915
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, niet bepaald slank, maar erg lekker: deze!
Ik heb ook nog wel wilde muffinrecepten, maar dan moet ik er echt even een kookboek bijpakken.

Zo. Ik ga mijn compu afsluiten en naar yogales
oehh klinkt lekker!!

Veel plezier bij yoga! ik ga denk ik volgende week voor het eerst
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71437972
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef conleche het volgende:
Bij mij zit er een kip in de oven. Ik heb hem haar ingesmeerd met pesto. En in zijn haar buik zit behalve pesto ook ui, rozemarijn, thijm en witlof. (dat laatste omdat er nog een stuk op het aanrecht lag en ik dacht: ach het past er nog bij. .

Geen idee of dat lekker is trouwens, die pesto op dat beest, nooit geprobeerd.
Ja hoor, pesto op beest is lekker .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71438258
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja hoor, pesto op beest is lekker .
O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!

Hij Zij is bijna goed. Begin trek te krijgen!!

Wat was dat nu gisteren met dat RFR???
pi_71438322
Ik kwam er vanmiddag per ongeluk achter dat ik mijn eerste sollicitatiebrief van vorige week, heb verzonden terwijl er nog een opmerking in zo'n kleurtje naast stond, van viking, dat ik de alinea beter ergens anders kon neerzetten. Hoe suf is dat
pi_71438425
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik kwam er vanmiddag per ongeluk achter dat ik mijn eerste sollicitatiebrief van vorige week, heb verzonden terwijl er nog een opmerking in zo'n kleurtje naast stond, van viking, dat ik de alinea beter ergens anders kon neerzetten. Hoe suf is dat
Beetje suf wel ja!!

Maar als je het op de glas halfvol manier bekijkt: ze zien nu wel dat je een perfectionniste bent!!
pi_71438499
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Beetje suf wel ja!!

Maar als je het op de glas halfvol manier bekijkt: ze zien nu wel dat je een perfectionniste bent!!
Dat had ik ook al bedacht: in ieder geval kunnen ze zien dat ik 'm door iemand heb laten checken

en ik heb 2x mail terug gehad van hen, dat ze momenteel geen plek hebben, maar mijn sollicitatie in de portefeuille houden. Dat is ook wel een beetje suf, toch? (moet je daar eigenlijk weer op antwoorden zo'n mailtje? wat moet ik dan zeggen? bedankt voor de reactie en ik hoop spoedig wat te horen ofzo??)
pi_71438608
als ik klaar ben met mijn studie, zit mijn studie dan er op, of zit mijn studie erop?
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:27:37 #184
331 Merel
Be here now.
pi_71438969
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Merel, hoezo is die meneer off-limits als 'ie jou ook wel ziet zitten? Woont 'ie ver weg ofzo?
-edit-

Het heeft er lang genoeg gestaan, wie nieuwsgierig is stuurt maar een PM

[ Bericht 33% gewijzigd door Merel op 29-07-2009 21:20:48 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:29:14 #185
331 Merel
Be here now.
pi_71439036
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef cyclechick het volgende:
als ik klaar ben met mijn studie, zit mijn studie dan er op, of zit mijn studie erop?
Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatie
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71439128
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind 't allebei niet zo mooi, ik zou het te veel spreektaal vinden voor in een brief, maar als het toch moest zou ik "er op" doen met spatie
je hebt gelijk. ik heb het veranderd naar ."...mijn opleiding bijna afgerond is"
pi_71439156
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

Niet quoten alsjeblieft, ik haal 't straks weer weg, want 't wordt voor mensen uit m'n omgeving wel heel erg herkenbaar zo
hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:35:35 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71439192
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

hmm, lastige situatie wel... maar ik vind dat je het goed aanpakt zo, je houdt rekening met anderen, maar vergeet daarbij ook niet wat je zelf wilt.
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:35:56 #189
331 Merel
Be here now.
pi_71439201
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
pi_71439261
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind mezelf alleen zo hypocriet, want al sinds we elkaar kennen roep ik tegen iedereen die het maar wil horen dat er echt niks tussen ons gaat gebeuren, en nou heb ik mezelf toch een keer laten gaan. Ik vind het niet zo netjes van mezelf dat ik me niet aan m'n principes heb gehouden
Tsja, je bent ook maar een mens, tenslotte.. met gevoelens en verlangens enzo..
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:40:50 #191
331 Merel
Be here now.
pi_71439331
't Is nu toch even afwachten, wie weet wat er in de komende maand gebeurt, misschien is alles over vier weken weer helemaal anders. Daar baal ik ook wel van, ik wil graag nu meteen al weten hoe het afloopt
pi_71439407
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef conleche het volgende:

[..]

O ja. Wat een stomme fout!! Ik voel dat haar en hem helemaal niet goed aan, maar een kip zou wel duidelijk moeten zijn ja!

Hij Zij is bijna goed. Begin trek te krijgen!!
quote:
Wat was dat nu gisteren met dat RFR???
RFR

Als ik mijn muisaanwijzer ter hoogte van die letters hou, krijg ik een klein extra schermpje, met daarin de verborgen tekst (in dit geval Run Forrest, Run!)

Of wat anders ***

Tags:
1[afk=RFR]Run Forrest, Run![/afk]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 29 juli 2009 @ 20:45:25 #193
70532 loveli
N
pi_71439443
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Mensen kwetsen en mensen kwetsen zijn 2 totaal verschillende dingen, onderstaand plaatje linkje vind ik een hele mooie, wat je ook doet, die wordt gekwetst omdat 'ie het zelf verkeerd ziet.
http://www.ponandzi.com/image.php?img=36
crap in = crap out
pi_71439462
Tof! 1TOF
pi_71439499
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd om je principes te checken of te herformuleren? In paats van geen *vul categorie in* daten, wordt het "geen mannen daten met wie ik mezelf tekort doe".
Mensen kwetsen en mensen kwetsen zijn 2 totaal verschillende dingen, onderstaand plaatje linkje vind ik een hele mooie, wat je ook doet, die wordt gekwetst omdat 'ie het zelf verkeerd ziet.
http://www.ponandzi.com/image.php?img=36
Ik snap het plaatje niet laatmaar

Mooie reactie, Loveli!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:51:24 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71439610
Hehe ik heb weer wat.
Frustratie en irritatie .. en waarom eigenlijk.

Ik had vanmiddag afgesproken om met een maat te gaan voetballen, vriendin vond dat niet zo heel geweldig (terwijl ze ziek gemeld thuis zit te msnén) en dus dacht ik, weet je wat, gewoon een uurtje en dan ga ik weer terug naar huis.
Kom ik thuis, kortaf en frustie en wat blijkt, ze heeft 'zin' om de hele avond achter de laptop te hangen.
Als ik dat geweten had ...

En nu heb ik maar besloten om met die gozer wat te gaan drinken vanavond, eigenlijk alleen maar om haar te pesten.
Hoe zielig kunnen mensen zijn, including me btw.
Oja en hoi/tvp
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:51:58 #197
331 Merel
Be here now.
pi_71439630
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef loveli het volgende:

Dit is een goeie volgens mij Op dat minpuntje van zes jaar geleden dus Maar dat is wel een belangrijk iets, ik wil niet allemaal gedoe veroorzaken als het uiteindelijk toch niks wordt. Maar als het wél iets kan worden, dan is het me dat misschien wel waard, ook al vind ik het niet netjes van mezelf.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:53:03 #198
331 Merel
Be here now.
pi_71439660
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef sigme het volgende:

RFR
Dat werkt zeker alleen in de nieuwe layout? Bij mij in foksilver doet ie niks!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:54:21 #199
331 Merel
Be here now.
pi_71439702
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:51 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik heb weer wat.
Frustratie en irritatie .. en waarom eigenlijk.
Nou hup, ga bier drinken, en daarna weer goedmaken met je vriendin, en morgen is alles beter
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:05:38 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71440033
Merel, ik vind dit best wel kunnen hoor, ik ga er niet teveel op in omdat het dan ook weer te herkenbaar wordt en zulks , maar als je het vooraf ff checkt bij jeweetwel is er volgens mij niet zo veel ergs aan. Tja meid, het zal maar eens ongecompliceerd verlopen he .

Ik ben vandaag ook low carb gegaan maar daar ga ik altijd zoveel van eten want anders voelt het zo onbevredigd .

O: 2 volkoren bammetjes met pindakaas
S: 1 uur Fit & Fun-circuit (Pfffff!!!!!)
1 uur bodypump
L: 2 eitjes en een ons rosbief (gewoon het pakje leeggegeten dus..ah, nog 1 plakje..oeps! )
T: 2 handen amandelen
S: voetballen met D. . (stelt niet veel voor).
D: Oosterse maaltijdsalade met beef van de Appie, minus de pastathingies
T: bordje cherrytomaatjes, komkommerschijfjes en rolletjes gerookte kalkoenborst (plm 1 ons).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')