Jeej, mijn stem telt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vote duly noted!
Vind ik zelf denk ik ook het leukst![]()
Ik ga nu iig naar bed want ik heb ineens een misselijk gevoel (ergens tussen BWEURK en honger in?) en het wordt ergerder
Grrrr. Nouja in ieder geval heb ik géén zin om te snaaien
![]()
Trusten mademoiselles!
Iets wat www.worldlingo.com niet kan oplossen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef ElisaB het volgende:
Is er nog een taalwonder in the house? Frans in dit geval
Nee, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef loveli het volgende:
Iets wat www.worldlingo.com niet kan oplossen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
al-leen-maar Mariaatjes in alle soorten en maten
Goed bezig Hermanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef P.F het volgende:
Het is nog niet echt heel mooi maar wel beter dan eerst (voor foto's zijn iets ouder, nieuwe droger heb ik niet gekocht hoor!!) Ik wil het houtwerk sowieso nog verven, maar dat komt wel
Dat lijkt me wel; als ze dit niet leuk vinden, is er iets anders gaandequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef P.F het volgende:
Dit moeten ze wel leuk vinden, denk je niet!
Dat is wel een jompel waardquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:40 schreef Belana het volgende:
ziet er goed uit P.F.wat een werk!
Ik heb gisteravond overleefd zonder toe te geven aan de urgeIk ben goed man
Die ouders verdienen zo'n dochter nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ontzettend lief van je PF![]()
Je ouders zullen het vast fijn vinden dat je dit allemaal voor hen hebt gedaan, al kan ik me - gezien hetgeen je over je ouders hebt geschreven- voorstellen dat hun eerste reactie misschien niet zo zal zijn als je hoopt en verwacht. Maar ik weet zeker dat ze uiteindelijk heel blij zullen zijn
Ik denk eigenlijk dat haar ouders zo hun eigen issues hebben, maar dat het niets afdoet aan dat ze van PF houden. Ze reageren alleen altijd anders dan PF van hen verwacht en dat kan weleens tot teleurstellingen leiden. Dat was het enige dat ik wilde zeggen. Wat er verder niets aan afdoet dat het echt heel lief is van PF. Ik vind alleen niet dat je zo hard mag oordelen over mensen die je niet eens kent, laat staan dat je precies weet wat er precies aan de hand is in het gezin.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die ouders verdienen zo'n dochter niet.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat haar ouders zo hun eigen issues hebben, maar dat het niets afdoet aan dat ze van PF houden. Ze reageren alleen altijd anders dan PF van hen verwacht en dat kan weleens tot teleurstellingen leiden. Dat was het enige dat ik wilde zeggen. Wat er verder niets aan afdoet dat het echt heel lief is van PF. Ik vind alleen niet dat je zo hard mag oordelen over mensen die je niet eens kent, laat staan dat je precies weet wat er precies aan de hand is in het gezin.
Surequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en wie wil er een zeurderige klaag PM van mij omdat ik die hier niet kan posten?
Goed, erg goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hurhuris dat goed of slecht?
Ik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en wie wil er een zeurderige klaag PM van mij omdat ik die hier niet kan posten?
Mijn godquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef P.F het volgende:
Wat een nacht, 3 vriendjes van broertje + broertje aan 't kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |