Dat jasje!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 leggings
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh en ik zag trouwens geen madonna hangen, maar er hing een shirt bij bershka waar een plaatje opzat die echt heeel erg leek op die van madonna whehe
wedgesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef SnowCockroach het volgende:
Weet iemand hier wat sleehak in het Engels is?
Schijnt niet door, ik heb ook 2 witte bikini's gehad van h&m maar hij schijnt niet door, maar er is zand in gekomen wat ik er niet meer uitkijg, dus alsnog weggegooid..quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:37 schreef -Trinity- het volgende:
Als het goed is wordt vandaag mijn MW bikini geleverd.
Ik had ook nog een witte bikini besteld, die inmiddels al is geleverd, maar ik ben bang dat het onderste deel gaat doorschijnen als het nat is. Nog maar even voorzichtig testen dus, anders is 'ie ook niet echt swimproof.
En nog een zwart giletje gekocht, die staat prima.
Jaa je hebt hem in 3 kleuren en het liefst wil ik ze alledrie :'Dquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Vooral die tweede vind ik tof!
Oeh, dat jasje is leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
ohja en ik wil deze jas wanneer die uitkomt in nederland
[ afbeelding ]
aahh die wil ik ook. maar dan liggen ze nog maanden in de kast. hmmm.quote:
zo mooi, maar 99 euroquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik wil deze jurkjes nog bestellen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
ohja en ik wil deze jas wanneer die uitkomt in nederland
[ afbeelding ]
Die wil ik ook maar ik vind hem echt veel te duurquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Jaa, die wil ik ook wel.. maar ze mogen wel eerst goedkoper worden..quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zand in gekomen? Kun je dat uitleggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Schijnt niet door, ik heb ook 2 witte bikini's gehad van h&m maar hij schijnt niet door, maar er is zand in gekomen wat ik er niet meer uitkijg, dus alsnog weggegooid..
Ik heb echt een oorbellentic, maar ik ben wel heel kieskeurig en deze zouden perfect zijn als ze een paar centimeter kleiner en een kilo lichter warenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef liefie_ het volgende:
Bij dat soort oorbellen denk ik altijd ooohhebben hebben
Maar ik weet dat ik ze nooit ga dragen dus laat ik ze voortaan maar meteen liggen
Ja zijn ze groot? Dan ga ik ze miss ook wel bestellen, ik dacht dat het van die mini's waren...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat een joekels van oorbellen zijn dit, zeg
Die gaan dus terug, zijn veeeeel te groot. Jammer, vond ze heel erg leuk, maar ze zijn ook nog eens zwaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef -Trinity- het volgende:
Moet je bij terugsturen alleen die retourbon bijsluiten en die sticker op je pakje plakken?
Ok, klinkt redelijk idiotproofquote:
Door de brievenbus past? He? ;oquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ok, klinkt redelijk idiotproof. Hopen dat 't ding even netjes door de brievenbus past als 'ie is aangekomen
.
Uh, dat kan ook I guess. Maar als 'ie erdoorheen past dan kan het toch ook gewoon via een bus? Hij is ook naar mij verstuurd als brief.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Crientj het volgende:
Oh, geef je hem niet af bij het postkantoor dan ? ;o
Die schoenen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
oh en ik zag trouwens geen madonna hangen, maar er hing een shirt bij bershka waar een plaatje opzat die echt heeel erg leek op die van madonna whehe
JA! Die wil ik!!! Zag laatst bij de Schoenenreus ook al zoiets maar die hadden ze natuurlijk weer niet in mijn maat *zucht*quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gescoord in de winkel:
[ afbeelding ]
Heb nu al TWEE goede beha's!
Ging trouwens mijn mega doos retouren. Zegt die postkantoordude: zo zo dat is een mega ding, zeker een winterjas besteld? Ik: ja, twee!![]()
Ah vandaar. Ik wist niet dat het ook door de brievenbus kan dan. =]quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uh, dat kan ook I guess. Maar als 'ie erdoorheen past dan kan het toch ook gewoon via een bus? Hij is ook naar mij verstuurd als brief.
Het staat als het goed is op je factuur aangegeven hoeveel dat ene ding was dat je wilt terugsturen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heuj!
Ik had twee dingen besteld bij de H&M en 2 kortingscodes ingevuld. [5 en 10 euro]
Dat was dus berekend etc., nu kwam de bestelling aan en ik wil één ding retourneren maar hoe zit het dan met die korting? Die geldt dan niet meer ofzo?
Oké, maar dan vervalt de korting dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het staat als het goed is op je factuur aangegeven hoeveel dat ene ding was dat je wilt terugsturen.
Die trek je dan van het totaal bedrag af. (Vergeet de 4,90 verzendkosten + 1 euro retourkosten dan niet.)
Nee, die blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, maar dan vervalt de korting dus?
Dat zei het vrouwtje bij de Klantenservice,quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo zou je korting vervallen?
Jaaa geweldig!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:41 schreef Daph_ het volgende:
Wauw dat was een goede bestelling dus!!![]()
Die truitjes vind ik ook wel leuk eigenlijkMja eerst maar eens op vakantie en kijken of ik geld over houd
![]()
Ik vond het bijna jammer dat het vandaag zo warm was, anders had ik die lange trui gewoon aangehouden hoorZag wel dat ie wat pluist (had een nette zwarte broek aan) dus ik denk dat ik de pluisborstel maar gewoon gereed moet houden tegen die tijd..
Ow. Dan hoop ik dat het deze keer gewoon uit zichzelf goed gaatquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef Enfermera het volgende:
Over het terugsturen van pakketjes trouwens; beter via het postkantoor, krijg je een briefje ter bevestiging en heb je dus een poot om op te staan als H&M zegt dat ie zogenaamd kwijt geraakt is in de post maar dat zij eigenlijk een fout hebben gemaakt.
Dat is natuurlijk onzin, want ook zonder dat ding van 19,95 is het een normale order. Kijk als je nou voor 45 euro bestelt en je retourneert iets van 30 euro dan hou je dus alleen gratis spullen... Maar wat jij houdt had je ook zo kunnen bestellen zonder dat ding van 19,95 dus ze lullen maar lekker. Ik zou gewoon de korting er af halen en kijken of iemand er wat van zegt....quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zei het vrouwtje bij de Klantenservice,.
Omdat ik dus niet het hele pakket neem, maar één ding terugstuur.
Wat ik kocht was één ding van 29,95 en één ding van 19,95 en ik deed korting van 5 en 10 euro.
Dus ik hoefde maar 39,90 te betalen ( incl 4,90 )
Nu stuur ik dat ding van 19,95 terug, maar wat moet ik dan betalen? 29,95? Dan is die ene korting dus vervallen,en die kan ik dus niet gebruiken op mijn 29,95?
Bij de klantenservice zei ze dat kortingen alleen gelden als je het hele pakket neemt.
Hahah ja eerst de zee in, en dan met een natte bikini volleyballen, en daarna met een vriendin in het zand liggen en zand naar elkaar gooienquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zand in gekomen? Kun je dat uitleggen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mn moeder even gevraagd of ze mijn 'pakketje' wilde meenemen... Was echt een doos van 80 bij 60 ofzo waar 4 zendingen in zaten gepropt, vet zwaar ook
Ooooehh die is mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon onder de jurkjes.. Misschien istie uitverkocht, rond 20.00 was ie er alleen nog maar in 40. Ik vind hem ook leuk, maar 99 euro ga ik daar écht niet voor neerleggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooehh die is mooi![]()
Maarr ik kan um niet vinden op de site!
Waar staat ie precies?
Jurken/Rokken > Laat Alles Zien > Pagina 3quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooehh die is mooi![]()
Waar staat ie precies?
OMG gevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jurken/Rokken > Laat Alles Zien > Pagina 3
Bij de jurken of misschien uitverkocht. Maar hij is 99 euro, dat je het even weet. Anders hadden we hem allemaal al lang in huis gehad natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooehh die is mooi![]()
Waar staat ie precies?
Dat is gekke, als ik bij alleen jurken kijk staat hij er niet bij, maar wel als ik "laat alles zien" doequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon onder de jurkjes.. Misschien istie uitverkocht, rond 20.00 was ie er alleen nog maar in 40. Ik vind hem ook leuk, maar 99 euro ga ik daar écht niet voor neerleggen
Besteldquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG gevonden![]()
En laat ik nu net maat 40 hebben![]()
Ik ga um bestellen, ik ben gek op zijde namelijk
Ik ben jaloers, hij is elke keer uitverkocht in maat 34quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG gevonden![]()
En laat ik nu net maat 40 hebben![]()
Ik ga um bestellen, ik ben gek op zijde namelijk
Nou ja, ik heb vorige week dus wat dingen besteld, zooi shirtjes enzo, maar vrijwel alles gaat terug omdat ik heel veel in meerdere maten/kleuren had besteld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want ook zonder dat ding van 19,95 is het een normale order. Kijk als je nou voor 45 euro bestelt en je retourneert iets van 30 euro dan hou je dus alleen gratis spullen... Maar wat jij houdt had je ook zo kunnen bestellen zonder dat ding van 19,95 dus ze lullen maar lekker. Ik zou gewoon de korting er af halen en kijken of iemand er wat van zegt....
Heb je al eens 's ochtends heel vroeg gecheckt? Want dan is alles aangevuld enzo tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, hij is elke keer uitverkocht in maat 34
Haha ik ben nu op vakantie, heb dan geen zin om vroeg op te staan. Maar hij zal d'r voorlopig nog wel zijn toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb je al eens 's ochtends heel vroeg gecheckt? Want dan is alles aangevuld enzo toch
Hmm haha nee dan niet vroeg op staan hihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik ben nu op vakantie, heb dan geen zin om vroeg op te staan. Maar hij zal d'r voorlopig nog wel zijn toch?
Oh sorry... Ik was het vergeten... Heb nu 1 laag op 1 nagel gedaan om het uit te testen. Ik heb alleen verder nooit donkere nagellak dus ik heb geen idee of de dekking zo goed genoeg is. Als ik mijn hand bij het licht hou kan ik in iedere geval nog wel een beetje de structuur van mijn nagel zien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Nog even een vraagje; heeft iemand deze nagellak, genaamd 'moonless night' ?-->
[ afbeelding ]
Ik heb zelf de knalrode nagellak van H&M, en die dekt in 1xGeweldig! Maar ik wilde dus weten of deze ook in 1x dekt, dat zou wel geweldig zijn namelijk
Wie geeft me het verlossende antwoord?
![]()
![]()
Hij is er nu in 34!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, hij is elke keer uitverkocht in maat 34
Haha geeft niet!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oh sorry... Ik was het vergeten... Heb nu 1 laag op 1 nagel gedaan om het uit te testen. Ik heb alleen verder nooit donkere nagellak dus ik heb geen idee of de dekking zo goed genoeg is. Als ik mijn hand bij het licht hou kan ik in iedere geval nog wel een beetje de structuur van mijn nagel zien.
Edit: Tweede laag zit erop en dat ziet er veel beter uit! Dus ik denk eigenlijk dat 1 laag niet goed genoeg is.
Haha me tooquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Net m'n laatste pakket retour gegaan. Vakantie!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
Dit is het jasje toch van de vorige pagina?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
Dit is het jasje toch van de vorige pagina 1?
[ afbeelding ]
Ja gisteren laatste werkdag! Vandaag vertrek ik naar vriendjequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha me too![]()
Heb jij nu al vakantie?? Ohh stinkerd![]()
Ik moet nog 2 daagjes werken.. Maarrrr ook biiijjjjjnaaaa
![]()
oooh die had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef Linnie20v het volgende:
Oh dit jurkje is lief , maar wanneer trek ik dit aan??? * streng in spiegel kijkt
[ afbeelding ]
quote:Chauffeur is onderweg
Lekkorrquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja gisteren laatste werkdag! Vandaag vertrek ik naar vriendjeEn morgen naar Griekenland
!!
Fijne vakantie allemaal!
Noessss, waarom kijk ik toch steeds in dit topic?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Noessss, waarom kijk ik toch steeds in dit topic?![]()
Ik zie té leuke dingen hier, nu heb ik dit jasje besteld
Ja, dan betaal je 1xquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
Als je artikelen retour stuurt en je hebt 3 kleine pakketjes gehad, kun je die dan allemaal in 1 pakket terugsturen en zo ja betaal je dan 1x die ene euro of 3x?
welke kortingscodes, die uit het topic of degene die je zelf per mail of post hebt ontvangen? In het eerste geval krijg je ze echt niet terug namelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef warrel het volgende:
Oej-joej, alles wat ik besteld heb past..
En ik heb nog een vraagje:
Ik heb nog een bestelling open staan, waarbij 3 artikelen begin augustus kunnen worden geleverd, en de andere half september. Wanneer ik kies dat het in 2 pakketjes komt, betaal ik dan ook 2x de verzendkosten?
En ze hebben m'n gebruikte kortingscodes eraf gehaaldDaar ga ik nog maar even over mailen!
Uhu maar staat pas net weer op de online shop, dus ik denk dat die voorlopig nog wel even blijft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef liefie_ het volgende:
Dat dure jurkje is geloof ik oude collectie toch?
Leuke pumps?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze ontzettend leuk, al draag ik echt nooit rokjes:
[ afbeelding ]
Maar wat voor schoenen draag ik hier nou weer onder als ik er zo'n maillot ofzo onder aantrek? Behalve m'n vette powerlaarzen natuurlijk, dat kan 's winters wel maar staat 's zomers weer zo raar.
Oh ;o, Uhhh. Dan uh iets van een leuk / schattig sandaaltje?quote:
Enkellaarsjes?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat voor schoenen draag ik hier nou weer onder als ik er zo'n maillot ofzo onder aantrek? Behalve m'n vette powerlaarzen natuurlijk, dat kan 's winters wel maar staat 's zomers weer zo raar.
Die stofquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Foutttt!!!!![]()
[ afbeelding ]
Of vinden jullie hem wel leuk?
Ja wat is dat? Fluweel? Iewggg!quote:
Ik verzin wel watquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Slippertjes, maar dan met een legging. Of ballerina's. Of enkellaarsjes. Of iets anders.
Hey grappig, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie daarvoor te strak valt rond de buik, dat je dan de knoop van je spijkerbroek er door ziet. Tenzij het zo'n dunne stretchy spijkerbroek is misschien. Maar ik zou dan eerder een ander soort broek kiezen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik verzin wel watEerst kijken of wat ding überhaupt past.
Ik ben echt een enorme nerd wat betreft mode hoor, maar zou ik 's winters bijvoorbeeld gewoon een spijkerbroek onder dat jurkje aan kunnen trekken? Ik heb geen idee hoe lang ie precies valt.
nee niet mijn stijlquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Foutttt!!!!![]()
[ afbeelding ]
Of vinden jullie hem wel leuk?
idd, en zelf zou ik spijkerstof er onder ook niet zo leuk vinden het is erg grof en kleurt denk ik ook niet heel mooi er bij... Ik denk dat het geheel dan wat lomp word als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daarvoor te strak valt rond de buik, dat je dan de knoop van je spijkerbroek er door ziet. Tenzij het zo'n dunne stretchy spijkerbroek is misschien. Maar ik zou dan eerder een ander soort broek kiezen...
slippers idd, of ballerina's zoals andere al zeggen of een leuk laarsje? het kan ook leuk zijn met een redelijk stoere grovere leren laars denk ik (snapt iemand wat voor een ik bedoel? ik ben nooit zo goed in uitleggen haha) Dan heb je weer een heel andere look, juist met zo'n jurkje kun je veel verschillende looks creëereen lijkt mijquote:Ik zou er in de zomer slippers onder doen of een paar schoenen wat ik heb, meisjesachtig met een bandje over de enkel en een laag hakje.
Ik heb em ook gehad, en ik had hetzelfde. Maarja hij is wel cute, dus misschien ooit nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Together-Alone het volgende:
Ik had deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het driekwartmouwen waren, en dat staat er ook bij, maar het zijn net lange mouwen die te kort zijn..daarbij zit ook het onder-je-borst-lijntje bij mij te hoog. Ik ben een beetje te lang voor dit soort truitjes denk ik. Wilde ook een hele tijd zo'n lang overhemd met taille, maar dan zit dat taillelijntje dus ook te hoog.. Lang zijn is niet altijd tof.
Volgens mij is het de bedoeling dat je ze een beetje opstroopt waardoor de mouw over het uiteinde heen valt. Dan is ie wel driekwart.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Together-Alone het volgende:
Ik had deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het driekwartmouwen waren, en dat staat er ook bij, maar het zijn net lange mouwen die te kort zijn..daarbij zit ook het onder-je-borst-lijntje bij mij te hoog. Ik ben een beetje te lang voor dit soort truitjes denk ik. Wilde ook een hele tijd zo'n lang overhemd met taille, maar dan zit dat taillelijntje dus ook te hoog.. Lang zijn is niet altijd tof.
Jamaar jamaar, dat zie je niet op het plaatje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat je ze een beetje opstroopt waardoor de mouw over het uiteinde heen valt. Dan is ie wel driekwart.
*ook heel goed in uitleggen is*
Slippertjes...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dat belooft niet veel goeds voor mij... Vond het zo een leuk shirtjequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Together-Alone het volgende:
Ik had deze besteld:
[ afbeelding ]
Ze krijg er echt enorm grote voeten van, voor zover ze die niet van zichzelf al had, natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
de h&m hakken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langnek alertquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
de h&m hakken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opnieuw bestellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn bestelling is WEG op de site.
Niet bij 'verzonden' nergens.
WAT NU????
Al bij de kassa geweest dan? Bevestigingsmailtje gehad?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn bestelling is WEG op de site.
Niet bij 'verzonden' nergens.
WAT NU????
Ja heb een bevestigingsmail en heb ze al gemaild hoor! Wat nou opnieuw bestellen. ZIJ gaan dit rechtzetten, niet ik!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Al bij de kassa geweest dan? Bevestigingsmailtje gehad?
Dat is dan echt raar :/ Hoop dat ze hem alsnog voor je kunnen versturen dan!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja heb een bevestigingsmail en heb ze al gemaild hoor! Wat nou opnieuw bestellen. ZIJ gaan dit rechtzetten, niet ik!
Het enige wat zij voor je doen is opnieuw bestellen. Komt op hetzelfde neer alleen duurt het wat langer dan wanneer je het zelf doet. Had je trouwens kortingscodes gebruikt of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja heb een bevestigingsmail en heb ze al gemaild hoor! Wat nou opnieuw bestellen. ZIJ gaan dit rechtzetten, niet ik!
Waar staat dat velours huispak? Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Natalie het volgende:
* Natalie heeft net haar eerste bestelling bij H&M gedaan
Weet eigenlijk niet of de maten over het algemeen groot of klein vallen, maar heb maar M besteld. Meestal heb ik M. Maar bij Esprit heb ik weer S.
Het gaat trouwens om een huispak van velours. Die mag ook wel een beetje wijd
Waar heb je die gehaald? Bij de Sting en V&D hier hadden ze ze niet. Misschien bij de Hema?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef liefie_ het volgende:
leggings kun je overal (en goedkoper) kopen
Ik heb er geen een van H&M
Ja ik heb legale kortingscodes gebruikt! Verdorie! Had expres mijn zending in 2-en gesplitst zodat een deel begin aug. zou komen, dat kan ik nu wel shaken!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het enige wat zij voor je doen is opnieuw bestellen. Komt op hetzelfde neer alleen duurt het wat langer dan wanneer je het zelf doet. Had je trouwens kortingscodes gebruikt of niet?
Meerderde codes dus? En legaal als in persoonlijk gekregen? Het ligt daar waarschijnlijk aan namelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja ik heb legale kortingscodes gebruikt! Verdorie! Had expres mijn zending in 2-en gesplitst zodat een deel begin aug. zou komen, dat kan ik nu wel shaken!
Dat denk ik ook. Denk dat ze me vermoeden van misbruik maar er is 1 zending geheel retour dus die codes die ik daarvoor had gebruikt zijn NIET gebruikt en heb ik voor mijn nieuwe bestelling gebruikt. Ik heb recht op mijn kortingen die ik PER POST ontvangen heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Meerderde codes dus? En legaal als in persoonlijk gekregen? Het ligt daar waarschijnlijk aan namelijk.
Hahahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Klaag! En zet "klacht" in je onderwerp dan wordt je tenminste enigszins serieus genomen.
Don't worry. Ik ben goed in het claimen van mijn rights bij verdwenen orders. Dit doe ik ook IRL!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Klaag! En zet "klacht" in je onderwerp dan wordt je tenminste enigszins serieus genomen.
Ik heb ze altijd van de HEMA, pasvorm is veel fijner dan van H&M. Bijenkorf heeft ook fijne maar die zijn wel duur, dus ik neem die van HEMA. Hebben ook leuke kleurtjes enzo, kosten onder de 5 euro.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Waar heb je die gehaald? Bij de Sting en V&D hier hadden ze ze niet. Misschien bij de Hema?
Teeeeeeringggg, echt hoog die hakken! Je loopt geheel op je tenen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
de h&m hakken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom, volgens mij word je dan doorgefilterd naar de afdeling waar mensen mét opleiding werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahahaEcht he
Wij ook vorige keer toch
![]()
![]()
Ik noem het nu wel 'huispak', maar zo staat ie niet met naam vermeld op de site, hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staat dat velours huispak? Kan hem niet vinden
Mooi, ga ik daar morgen even kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd van de HEMA, pasvorm is veel fijner dan van H&M. Bijenkorf heeft ook fijne maar die zijn wel duur, dus ik neem die van HEMA. Hebben ook leuke kleurtjes enzo, kosten onder de 5 euro.
O, als ik 25% korting op iets heb wat ik terugstuur, verreken ik het op een ander artikelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:29 schreef liefie_ het volgende:
Ik probeer ook nog steeds die 25% van van dezomer te krijgen
Maar ze zetten het telkens op iets wat ik dan terug stuur
waarom mag je niet zelf kiezen waar je die op zette
Naja die zal ik wel niet meer krijgen
Volgens mij he, heb ik van de 8 keer dat ik korting zou moeten krijgen het maar 2 keer gehad of zo maar ja
Geen idee, ik hou alleen van donkere kleuren... Misschien ff op hun site kijken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:32 schreef liefie_ het volgende:
dan moet ik ook maar eens naar de Hema want ik heb alleen zwart en ik wil nog nieuwe
Hebben ze zacht roze?
Dat is wel erg slordig idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
>
> Mijn bestelling (zie hieronder) is niet meer terug te vinden op de website, hoe kan dat???
> Graag hoor ik het van u.
> Alvast bedankt.
>
> M.v.g.
Beste...
>
> Bedankt voor je e-mail.
>
> Omdat je ten onrechte kortingen hebt gebruikt bij ons hebben wij je klantnummer stopgezet en de bestelling verwijderd. Je zult vanaf nu onder rembours bij ons moeten bestellen en het bedrag van de bestelling vooraf moeten betalen bij het ophalen op een Kialapunt. Je zult de bestelling dus nu opnieuw moeten inboeken.
>
> We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en we wensen je een heel fijn weekend toe.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.
Pardon? Ik heb helemaal niks ten onrechte gebruikt! Ik heb 2 kortingen van jullie ontvangen per post. Een cadeaubon als goedmaker omdat er een artikel niet was geleverd bij een vorige zending terwijl de papieren zeiden van wel. En eentje bij mijn previewcatalogusbestelling. Heb deze gebruikt voor een bestelling die ik van de week geretourneerd heb. Dus heb die kortingen NIET gebruikt en weer bij mijn NIEUWE bestelling toevoegd!
Ik eis hierbij dat jullie mijn bestelling herstellen! Ik vind het belachelijk dat ik zomaar van iets beschuldigd word. Heb de kortingen hier bij me liggen als bewijs!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr kan hier ZOOOOO pissig van worden!!!![]()
![]()
Omdat hun @##$@#!@!! systeem zo lek is als een mandje gaan ze maar mensen vals beschuldigen! Zo ga je niet met klanten om. Echt als ze niet mijn bestelling herstellen dan SCHELD ik ze me toch verrot! WOEST BEN IK HIERVAN!
Ik heb vijf maanden op één keer verzendkosten geteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja ze kunnen ook hun systeem verbeteren hoor. Maar goed, ik heb nu zoveel nabesteld dat ik 2 naleveringen heb, dus drie grote dozen voor maar 1x verzendkosten (er zitten echt kussens en dekbedovertrekken in enzo) en met 15 euro korting, terwijl sommige dingen al uit de sale kwamen. Volgens mij maken ze amper winst op mijn bestelling
![]()
Hmm, het zijn kortingscodes die ik heb van een blog die ik RSS.. Maar ze komen uit de nieuwsbrief volgens mij, maar die lees ik nooit echtquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
welke kortingscodes, die uit het topic of degene die je zelf per mail of post hebt ontvangen? In het eerste geval krijg je ze echt niet terug namelijk.
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:48 schreef Natalie het volgende:
Sowieso, dat ze meteen je klantnummer stopzetten, je bestelling wissen en dat je voortaan vooraf moet betalen vind ik wel erg streng voor iemand die niets verkeerd heeft gedaan.
In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;oquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef Jep. het volgende:
Ik snap heel dat kortinggedoe niet, zijn daar regels voor? Zoja - waar kun je die vinden.![]()
Ik heb de vorige keer voor 44 euro besteld, toen maar 10 euro korting erbij gedaan die ik bij m'n catalogus kreeg, verder niks gehoord van H&M dus dat zit denk ik wel goed.
Maar het lijkt me sterk (heb nu iets van 24 euro in boodschappenmand zitten) dat ik die code weer kan gebruiken.![]()
Is d'r een overzicht van?
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;o
Je mag alleen de codes gebruiken die ze je persoonlijk toesturen en die mag je ieder maar 1x gebruiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
Hmm, nja. Je zit wel aan een minimaal bestelbedrag van 19 euro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:
[..]
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
Heb ik de laatste tijd ook steeds, en dan na een paar dagen wordt het onderweg en nog steeds manco.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:02 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm klopt het als op de H&M-site "in behandeling" staat en bij TNT "manco"? Normaal staat er toch al "Bestelling is onderweg" als hij manco is?
Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:03 schreef Vitamientje1 het volgende:
Ik heb wat in de aanbieding..!
Ik ging zeer onverwachts op vakantie, waardoor ik nu met kleren zit die ik niet pas en ook niet meer kan terugsturen![]()
![]()
Maaarrrrr misschien wordt iemand hier blij van;
[ afbeelding ]
In het wit en zwart maat XS , E 6,90 & 7,90
En een vest in maat 34, helaas kan ik er geen plaatje van vinden, maar het is dat vestje met een soort van ' tattoo' aan de voorkant, langs de knoopjes bovenin zegmaar, was 4,90 dacht ik..
Mag je overnemen voor een 10tje! Gaat makkelijk door de brievenbus dus das geen probleem!
Eventueel langsbrengen in de buurt van 020 - 030
Prijskaartjes zitten er nog aan!
Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijk
Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Vitamientje1 het volgende:
[..]
Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarja
Oh, jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:17 schreef Dipkip het volgende:
Het is niet echt vestjesstof, het is heel dun, shirtachtig spul en bij mij viel ie heel lelijk. Maar sommigen hebben hem wel gehouden.
stond volgens mij ook wel in de sale voor 12,45... iig in het wit wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor reteschattig bloesje en waarom zie ik hem nu pas en waarom is deze nou weer 25 euro?
[ afbeelding ]
Nu issie weer 25. Maar ik heb toch al genoeg klerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
stond volgens mij ook wel in de sale voor 12,45... iig in het wit wel.
Om de een of andere reden zie ik er altijd uit als zo'n topzware duitsen serveerster op een of ander bierfest in dat soort dingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor reteschattig bloesje en waarom zie ik hem nu pas en waarom is deze nou weer 25 euro?
[ afbeelding ]
Oh, ik kan dat altijd veranderen daarna. Soms wordt het ook automatisch veranderd, maar dan zie je dat pas een dag later ofzo..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja klote, ik had iets besteld met acceptgiro, wil ik er iets bij mikken, hebben ze er toch maandfactuur van gemaakt? En nu kan ik dat dus niet meer veranderen. Naja. Ik moet toch weer eens stoppen met bestellen.
heb je dat teruggestuurd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Beste Angel,
>
> bedankt voor je e-mail.
>
> De kortingscodes die wij jou sturen mag je maar een keer gebruiken daarna worden ze ongeldig. Na controle bleek dat jij deze, waarschijnlijk per abuis, meerdere keren hebt gebruikt.
> We hopen je voldoende informatie vestrekt te hebben en wensen je nog een fijn weekend.
>
>
> H&M Klantenservice.
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik ze niet meerdere keren gebruikt aangezien ik mijn zending waar ik ze eerder voor gebruikt heb GEHEEL RETOUR heb gezonden! STOMMME KUTHOER OF WAT JE OOK BENT! Lekker mensen VALSSSS beschuldigen!
Lost my cool en het kan me allemaal niets meer schelen. Dan blokkeren ze me toch maar. Their lost! Vandaag is gewoon een giga-K-dag en het boeit me allemaal niet meer.
Er stond niet bij of ze je account nog steeds blokkeren?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Beste Angel,
>
> bedankt voor je e-mail.
>
> De kortingscodes die wij jou sturen mag je maar een keer gebruiken daarna worden ze ongeldig. Na controle bleek dat jij deze, waarschijnlijk per abuis, meerdere keren hebt gebruikt.
> We hopen je voldoende informatie vestrekt te hebben en wensen je nog een fijn weekend.
>
>
> H&M Klantenservice.
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik ze niet meerdere keren gebruikt aangezien ik mijn zending waar ik ze eerder voor gebruikt heb GEHEEL RETOUR heb gezonden! STOMMME KUTHOER OF WAT JE OOK BENT! Lekker mensen VALSSSS beschuldigen!
Lost my cool en het kan me allemaal niets meer schelen. Dan blokkeren ze me toch maar. Their lost! Vandaag is gewoon een giga-K-dag en het boeit me allemaal niet meer.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm ik heb 2 topjes met dat model en die draag ik gewoon eigenlijk nooit meer naar buiten omdat het gewoon niet werkt
De laatste keer viel er een kerel over een stoeptegel
Ik voel me dan zo naakt en bekeken en zo bah (en het erge is dat als ik bv 3 weken mijn haar niet zou wassen en zo'n topje aan zou doen het dezelfde reactie teweeg brengt, gewoon echt brrr)
Ik denk na die reactie wel weer..quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er stond niet bij of ze je account nog steeds blokkeren?
Nee ik moet mijn bestelling opnieuw plaatsen en ophalen bij een Kiala -afhaalpunt. De groeten!quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er stond niet bij of ze je account nog steeds blokkeren?
Ze zeggen dat het waarschijnlijk per ongeluk is gegaan van jouw kant maar je moet voortaan wel alles van te voren betalen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nee ik moet mijn bestelling opnieuw plaatsen en ophalen bij een Kiala -afhaalpunt. De groeten!Als je me beschuldigt en verdenkt van kortingsmisbruik, verwijder dan mijn korting en niet mijn gehele bestelling. Ze kunnen mijn rug op! Bestel niet meer online als ik het moet gaan AFHALEN! Kan ik net zo goed naar de winkel. Ze zijn een klant kwijt!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het waarschijnlijk per ongeluk is gegaan van jouw kant maar je moet voortaan wel alles van te voren betalen?
Dan zou ik ook zeggen steek het in je poepert.
Kun je doen. Maar ik weiger een korting op te geven die mij door hun is toegezonden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is ook verdwenen![]()
Zal ik maar gewoon opnieuw bestellen dan zonder de code? Anders zullen ze me ook wel blokkeren...
Kan iemand deze nog vinden op de site?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn ontzettend wispelturigquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg niet echt een goed beeld van H&M, moet ik zeggen.
'k Bestel normaal m'n kleding bij Esprit en heb daar nooit over zulke klantonvriendelijkheid gelezen (in het topic) of ermee te maken gehad. Zit nu een paar dagen hij H&M als klant en lees dit
Zijn ze (= H&M) altijd zo?
Ik kan hem ook niet vinden..quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 13:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan iemand deze nog vinden op de site?
Ik zie hem niet meer? Of kijk ik erover heen
Ze moeten gewoon die kortingscodes automatisch laten genereren ofzo, net als het resetten van een wachtwoord.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Weer een boze mail gestuurd. Kijken wat ze zeggen. Of ze toegeven dat ZIJ fout zitten want dat zitten ze!
Stelletje loosers die je 5 euro korting cadeau doen en als je die bij 1 zending niet gebruikt en dat bij e.a. doet dan ben je dus een misbruiker!![]()
Dan moet je maar een korting afgeven die je EENMALIG kunt invoeren. Dom klote kut bestelsysyeem. Ken toch echt wel andere webwinkels waarbij dit beter gaat!
De klantenservice weet NIKS en verzint een hoop. Als je ze mailt waarom je levertijd weerrr opgeschoven is, dan krijg je een lulkoekreden dat elke keer dat jij iets toevoegd, je levertijd een week opschuift. M.a.w. eenmaal een bestelling geplaatst, niet aan kloten en dan komt ie op tijd. Dit is NIET waar. Heb wel eens dingen toegevoegd op het laatste moment en snelle belevering gehad. Maar als je ze mailt krijg je dat als reden. Het is dus jouw schuld. Stel je voor dat je als klant alleen maar meer wilt kopen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg niet echt een goed beeld van H&M, moet ik zeggen.
'k Bestel normaal m'n kleding bij Esprit en heb daar nooit over zulke klantonvriendelijkheid gelezen (in het topic) of ermee te maken gehad. Zit nu een paar dagen hij H&M als klant en lees dit
Zijn ze (= H&M) altijd zo?
andersom gaat het ook niet opquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
De klantenservice weet NIKS en verzint een hoop. Als je ze mailt waarom je levertijd weerrr opgeschoven is, dan krijg je een lulkoekreden dat elke keer dat jij iets toevoegd, je levertijd een week opschuift. M.a.w. eenmaal een bestelling geplaatst, niet aan kloten en dan komt ie op tijd. Dit is NIET waar. Heb wel eens dingen toegevoegd op het laatste moment en snelle belevering gehad. Maar als je ze mailt krijg je dat als reden. Het is dus jouw schuld. Stel je voor dat je als klant alleen maar meer wilt kopen!Dan wordt de H&M te rijk, dat kan niet hoor! Gewoon zeggen dat ze niet optijd kunnen leveren omdat de kleding nog niet binnen is, gewoon de waarheid vertellen, dat doen ze daar niet.
Of het woordje service weglaten / veranderen. Dombo-aan-het-werk-alert toevoegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ze zouden beter de klantenservice weg kunnen halen (want ja ze doen niets nuttigs en je hebt er niks aan)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chipszak, zo te zien is die uitverkocht!!![]()
Die krijg ik dus niet. De kortingscode die ik cadeau heb gekregen omdat er een bikinideel mistte in mijn bestelling krijg ik niet. En de korting die bij mijn previewcatalogus zat, die krijg ik ook niet. Geef ze dan ook niet!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef liefie_ het volgende:
Maar de korting die ze je zelf gegeven hebben krijg je toch niet?
Wat vaag allemaal
Er klopt echt niets van wat ze allemaal doen
H&M is KUT!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heen en weer gemail:
Heb hierbij een nieuwe order geplaatst MET legale korting die bij de catalogus zat, die jullie mijzelf hebben gestuurd!Ik verwacht hierbij dat ik op een nette normale manier behandeld word.Mijn mail van gisteravond vol gescheld had ik niet moeten versturen maar werd gewoon heeeeel erg boos! Want jullie sturen mij kortingen PER POST bij de catalogus en een keer omdat jullie een fout met mijn zending hadden gemaakt en vervolgens word ik beschuldigd van misbruik.Doe wat aan je kortingssysteem en beschuldig mensen niet zomaar.Want ik had die kortingen gebruikt op een order die GEHEEEEEEEEEEEL retour is gegaan. Dus zijn de kortingen ook niet ge-ind! Dan is het LOGISCHHHHHH dat ik mijn korting voor e.a. order gebruik. Dan moet je je systeem maar ZOO aanpassen dat dit niet kan als je dit niet wilt. Maar als je iemand 5 euro cadeau doet voor een fout die JIJ maakt dan moet je die ook geven ook!!!!En als je misbruik vermoedt, verwijder dan ALLEEN de korting en niet de gehele order.Jullie raken echt klanten kwijt met dit soort gedrag.Als mijn order nu nog verwijderd wordt, dan zijn jullie echt een klant kwijt, want ik ga mijn order dus echt niet afhalen bij een of ander Kialakutpunt omdat JULLIE FOUTEN MAKEN!
Beste Angel, Bedankt voor je e-mail. We hebben geconstateerd dat je in het verleden meerdere malen gebruik hebt gemaakt van kortingen die niet aan jou zijn toegekend en dat de korting die jij nu wilt gebruiken al verrekend is met je vorige bestelling. De bestelling die jij zojuist hebt geplaatst wordt bij deze dan ook zonder korting verwerkt en zal bij jou thuis geleverd worden. Hopelijk jou hiermee voldoende ingelicht te hebben. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Stelletje poepnaaiers! Maar ik hoef dus niet meer mijn bestelling af te halen, hij is ook niet verwijderd en ik ben niet geblokkeerd.
Vraag me af wat ik in de toekomst moet doen met mijn legale kortingscodes....
Trouwens als ik mijn emails teruglees dan vind ik mezelf best wel sneu.Maar ik heb een K-weekend 8er de rug dus dan mag het!
![]()
Ik vind bol.com dan anders ook niet echt geweldig hoor. Had een keer boeken besteld, kreeg het in 3 keer, en dan nog een paar weken te laat ook, kreeg verkeerde boeken, en 1 boek had ik zelfs helemaal niet gekregen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een lulkoek. Stomme h&m. Stomme klantenservice. Als bol.com die kleding verkocht, zou ik nooooit meer iets bij de h&m bestellen.
Misschien moet je bovenstaande op een nette manier terugmailen. Misschien zelfs copypasten. Mogelijk heb je dan meer kans dat het goed komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Die krijg ik dus niet. De kortingscode die ik cadeau heb gekregen omdat er een bikinideel mistte in mijn bestelling krijg ik niet. En de korting die bij mijn previewcatalogus zat, die krijg ik ook niet. Geef ze dan ook niet!
En kortingscodemisbruik in het verleden klopt ook niet. Heb het 1/2 x geprobeerd maar was te schijterig. Al die artikelen zijn weer retour gegaan en heb die korting dus nooit gekregen. Terwijl ik wel lees over de ene misbruik na de andere. Ze kunnen niet eens bijhouden WIE de boel misbruikt.Betaal ook altijd netjes die 1 euro aan retouringskosten. Lees hier ook dat mensen dat wel eens niet doen. Heb mijn kortingen voor 1 artikel ook nog nooit verrekend met e.a. artikel omdat die ene retour zou gaan.
Persoonlijk heb ik altijd liever dat ze gewoon vertellen dat het artikel even niet voorradig is en me de keuze geven: of naleveren óf het geheel pas leveren als alles binnen is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
De klantenservice weet NIKS en verzint een hoop. Als je ze mailt waarom je levertijd weerrr opgeschoven is, dan krijg je een lulkoekreden dat elke keer dat jij iets toevoegd, je levertijd een week opschuift. M.a.w. eenmaal een bestelling geplaatst, niet aan kloten en dan komt ie op tijd. Dit is NIET waar. Heb wel eens dingen toegevoegd op het laatste moment en snelle belevering gehad. Maar als je ze mailt krijg je dat als reden. Het is dus jouw schuld. Stel je voor dat je als klant alleen maar meer wilt kopen!Dan wordt de H&M te rijk, dat kan niet hoor! Gewoon zeggen dat ze niet optijd kunnen leveren omdat de kleding nog niet binnen is, gewoon de waarheid vertellen, dat doen ze daar niet.
Komen zulke dingen nog wel weer terug vaak [als het nieuwe collectie is] of is uitverkocht dan ook echt uitverkocht?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef alors het volgende:
HET jasje is idd uitverkocht, hij staat op mn verlanglijstje... Maar hij zit gelukkig ook in m'n bestellingBen benieuwd
Ja, komt wel weer terug. Dat leren jasje met die schuine rits bijvoorbeeld was ook keer op keer uitverkocht, maar kwam wel gewoon weer terug. Maar hij hing ook nog heel veel in Amsterdam, dus misschien moet je eens een keer in de winkels kijken ipv gewoon bestellen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Komen zulke dingen nog wel weer terug vaak [als het nieuwe collectie is] of is uitverkocht dan ook echt uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |