Jaa, die wil ik ook wel.. maar ze mogen wel eerst goedkoper worden..quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik wil deze jurkjes nog bestellen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zand in gekomen? Kun je dat uitleggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Schijnt niet door, ik heb ook 2 witte bikini's gehad van h&m maar hij schijnt niet door, maar er is zand in gekomen wat ik er niet meer uitkijg, dus alsnog weggegooid..
Ik heb echt een oorbellentic, maar ik ben wel heel kieskeurig en deze zouden perfect zijn als ze een paar centimeter kleiner en een kilo lichter warenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef liefie_ het volgende:
Bij dat soort oorbellen denk ik altijd ooohhebben hebben
Maar ik weet dat ik ze nooit ga dragen dus laat ik ze voortaan maar meteen liggen
Ja zijn ze groot? Dan ga ik ze miss ook wel bestellen, ik dacht dat het van die mini's waren...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat een joekels van oorbellen zijn dit, zeg
Die gaan dus terug, zijn veeeeel te groot. Jammer, vond ze heel erg leuk, maar ze zijn ook nog eens zwaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef -Trinity- het volgende:
Moet je bij terugsturen alleen die retourbon bijsluiten en die sticker op je pakje plakken?
Ok, klinkt redelijk idiotproofquote:
Door de brievenbus past? He? ;oquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ok, klinkt redelijk idiotproof. Hopen dat 't ding even netjes door de brievenbus past als 'ie is aangekomen
.
Uh, dat kan ook I guess. Maar als 'ie erdoorheen past dan kan het toch ook gewoon via een bus? Hij is ook naar mij verstuurd als brief.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Crientj het volgende:
Oh, geef je hem niet af bij het postkantoor dan ? ;o
Die schoenen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
oh en ik zag trouwens geen madonna hangen, maar er hing een shirt bij bershka waar een plaatje opzat die echt heeel erg leek op die van madonna whehe
JA! Die wil ik!!! Zag laatst bij de Schoenenreus ook al zoiets maar die hadden ze natuurlijk weer niet in mijn maat *zucht*quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gescoord in de winkel:
[ afbeelding ]
Heb nu al TWEE goede beha's!
Ging trouwens mijn mega doos retouren. Zegt die postkantoordude: zo zo dat is een mega ding, zeker een winterjas besteld? Ik: ja, twee!![]()
Ah vandaar. Ik wist niet dat het ook door de brievenbus kan dan. =]quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uh, dat kan ook I guess. Maar als 'ie erdoorheen past dan kan het toch ook gewoon via een bus? Hij is ook naar mij verstuurd als brief.
Het staat als het goed is op je factuur aangegeven hoeveel dat ene ding was dat je wilt terugsturen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heuj!
Ik had twee dingen besteld bij de H&M en 2 kortingscodes ingevuld. [5 en 10 euro]
Dat was dus berekend etc., nu kwam de bestelling aan en ik wil één ding retourneren maar hoe zit het dan met die korting? Die geldt dan niet meer ofzo?
Oké, maar dan vervalt de korting dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het staat als het goed is op je factuur aangegeven hoeveel dat ene ding was dat je wilt terugsturen.
Die trek je dan van het totaal bedrag af. (Vergeet de 4,90 verzendkosten + 1 euro retourkosten dan niet.)
Nee, die blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, maar dan vervalt de korting dus?
Dat zei het vrouwtje bij de Klantenservice,quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo zou je korting vervallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |