abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71503492
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:32 schreef liefie_ het volgende:
dan moet ik ook maar eens naar de Hema want ik heb alleen zwart en ik wil nog nieuwe
Hebben ze zacht roze?
Geen idee, ik hou alleen van donkere kleuren... Misschien ff op hun site kijken?
pi_71506006
Wanneer blokkeren ze je account vanwege kortingscodes? Voordat ze een bestelling "in behandeling" nemen of tijdens? Ik heb die van 10 euro gebruikt, illegaal, en ik heb legaal die van 5 euro gebruikt (vanwege verkeerde bolero vorige bestelling). Bestelling staat al in behandeling, al een paar dagen.
pi_71506450
Soms pikken ze je er gewoon uit. Bij mij hebben ze het een keer gedaan toen ik iets aan de bestelling wilde toevoegen en ook daar weer illegale kortingscodes overheen wilde doen . (Er staat niets voor niets 'alleen te gebruiken bij NIEUWE bestellen, durrr). Ik heb vorige week iets besteld met 15 euro korting en vandaag weer, ben benieuwd .
Tap tap tap
pi_71506617
Ik dus een paar dagen geleden ook, maar het is dus al een paar dagen in behandeling. Maar in principe kan het dan dus nog steeds allemaal geannuleerd worden? Ik heb voor tientallen euro's aan spullen uit de Home-collectie besteld voor op kamers, zou zo lullig zijn als ze het allemaal niet leveren. Maar mocht mijn account geblokkeerd worden, doe ik het opnieuw via de account van vriendlief en dan zonder korting
pi_71506704
Ik heb ook twee accounts hoor . En op die andere account kun je altijd nog weer die kortingen proberen.
Op zich best lullig en fraude enzo, maar het is te makkelijk gewoon. Tik H&M kortingscodes in op google en voila. Wat dat betreft is het systeem van Esprit een stuk beter.
Tap tap tap
pi_71507093
Ja ze kunnen ook hun systeem verbeteren hoor. Maar goed, ik heb nu zoveel nabesteld dat ik 2 naleveringen heb, dus drie grote dozen voor maar 1x verzendkosten (er zitten echt kussens en dekbedovertrekken in enzo ) en met 15 euro korting, terwijl sommige dingen al uit de sale kwamen. Volgens mij maken ze amper winst op mijn bestelling
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:48:19 #207
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71510308
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
>
> Mijn bestelling (zie hieronder) is niet meer terug te vinden op de website, hoe kan dat???
> Graag hoor ik het van u.
> Alvast bedankt.
>
> M.v.g.

Beste...
>
> Bedankt voor je e-mail.
>
> Omdat je ten onrechte kortingen hebt gebruikt bij ons hebben wij je klantnummer stopgezet en de bestelling verwijderd. Je zult vanaf nu onder rembours bij ons moeten bestellen en het bedrag van de bestelling vooraf moeten betalen bij het ophalen op een Kialapunt. Je zult de bestelling dus nu opnieuw moeten inboeken.
>
> We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en we wensen je een heel fijn weekend toe.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.

Pardon? Ik heb helemaal niks ten onrechte gebruikt! Ik heb 2 kortingen van jullie ontvangen per post. Een cadeaubon als goedmaker omdat er een artikel niet was geleverd bij een vorige zending terwijl de papieren zeiden van wel. En eentje bij mijn previewcatalogusbestelling. Heb deze gebruikt voor een bestelling die ik van de week geretourneerd heb. Dus heb die kortingen NIET gebruikt en weer bij mijn NIEUWE bestelling toevoegd!
Ik eis hierbij dat jullie mijn bestelling herstellen! Ik vind het belachelijk dat ik zomaar van iets beschuldigd word. Heb de kortingen hier bij me liggen als bewijs!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr kan hier ZOOOOO pissig van worden!!! Omdat hun @##$@#!@!! systeem zo lek is als een mandje gaan ze maar mensen vals beschuldigen! Zo ga je niet met klanten om. Echt als ze niet mijn bestelling herstellen dan SCHELD ik ze me toch verrot! WOEST BEN IK HIERVAN!
Dat is wel erg slordig idd.
Ze kunnen daar toch zelf ook zien welke kortingen je van hen ontvangen hebt, al dan niet via de post.
Sowieso, dat ze meteen je klantnummer stopzetten, je bestelling wissen en dat je voortaan vooraf moet betalen vind ik wel erg streng voor iemand die niets verkeerd heeft gedaan.
(Un)masking for the greater good.
pi_71510452
wtf zeg wat een naaiers zijn het ook
know'm sayin?
word? word.
pi_71510652
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja ze kunnen ook hun systeem verbeteren hoor. Maar goed, ik heb nu zoveel nabesteld dat ik 2 naleveringen heb, dus drie grote dozen voor maar 1x verzendkosten (er zitten echt kussens en dekbedovertrekken in enzo ) en met 15 euro korting, terwijl sommige dingen al uit de sale kwamen. Volgens mij maken ze amper winst op mijn bestelling
Ik heb vijf maanden op één keer verzendkosten geteerd
Tap tap tap
pi_71511048
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef alors het volgende:

[..]

welke kortingscodes, die uit het topic of degene die je zelf per mail of post hebt ontvangen? In het eerste geval krijg je ze echt niet terug namelijk.
Hmm, het zijn kortingscodes die ik heb van een blog die ik RSS.. Maar ze komen uit de nieuwsbrief volgens mij, maar die lees ik nooit echt
I will take the sun in my mouth
pi_71511807
Ik heb trouwens laatst gebeld naar de H&M klantenservice omdat ik dus nog een factuur open had staan van ¤23,50. Bleek dat zij dachten dat ik van een bepaalde bestelling dingen had gehouden, wat helemaal niet zo was. Nu sta ik ineens ¤2 in de plus. Terwijl ik geloof ik wel een keer ¤4,90 verzendkosten ben vergeten te betalen. Klopt niets van, maargoed.
pi_71512117
Ik sta 10,- in de plus, klopt ook niet .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71512238
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:48 schreef Natalie het volgende:
Sowieso, dat ze meteen je klantnummer stopzetten, je bestelling wissen en dat je voortaan vooraf moet betalen vind ik wel erg streng voor iemand die niets verkeerd heeft gedaan.
Dat vind ik ook.

Of had je al 'waarschuwingen' van die andere keren oid?
pi_71512461
Ik kan sowieso nooit zien of ze nou vinden dat ik in de plus of in de min sta
snap echt echt niets van die saldo pagina
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:59:25 #215
214062 Jep.
harharhar.
pi_71512754
Ik snap heel dat kortinggedoe niet, zijn daar regels voor? Zoja - waar kun je die vinden.
Ik heb de vorige keer voor 44 euro besteld, toen maar 10 euro korting erbij gedaan die ik bij m'n catalogus kreeg, verder niks gehoord van H&M dus dat zit denk ik wel goed.
Maar het lijkt me sterk (heb nu iets van 24 euro in boodschappenmand zitten) dat ik die code weer kan gebruiken.

Is d'r een overzicht van?
//
pi_71512782
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef Jep. het volgende:
Ik snap heel dat kortinggedoe niet, zijn daar regels voor? Zoja - waar kun je die vinden.
Ik heb de vorige keer voor 44 euro besteld, toen maar 10 euro korting erbij gedaan die ik bij m'n catalogus kreeg, verder niks gehoord van H&M dus dat zit denk ik wel goed.
Maar het lijkt me sterk (heb nu iets van 24 euro in boodschappenmand zitten) dat ik die code weer kan gebruiken.

Is d'r een overzicht van?
In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;o
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:04:11 #217
214062 Jep.
harharhar.
pi_71512890
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Crientj het volgende:

[..]

In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;o
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
//
pi_71512968
Nee, de H&M heeft geen enkel overzicht met betrekking tot de kortingscodes. De regels hierover zijn ook nergens te vinden. Handig he.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:11:38 #219
214062 Jep.
harharhar.
pi_71513057
Oh, op hoop van zege dan maar, thanks though!
//
pi_71513114
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
Je mag alleen de codes gebruiken die ze je persoonlijk toesturen en die mag je ieder maar 1x gebruiken.
pi_71514529
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:

[..]

Hmm, nja. Je zit wel aan een minimaal bestelbedrag van 19 euro.
Verder maakt het volgens mij niet veel uit welke codes je gebruikt.

Ja, wat Dipkip zegt klopt dan. Maar daar hebben ze geen systeem voor denk ik.

Ik heb zelf nu iets van 3/4 keer besteld, en bij alles altijd dezelfde code gedaan
Pure kwestie van geluk hebben denk ik, hoewel het wel dom is om dan gelijk je bestelling compleet te verwijderen en je account te blokkeren.
pi_71515408
Hmm klopt het als op de H&M-site "in behandeling" staat en bij TNT "manco"? Normaal staat er toch al "Bestelling is onderweg" als hij manco is?

Anyway, ik sta dus al op manco, dus ik heb goede hoop dat mijn kortingscodes er doorheen zijn geglipt
pi_71516620
Wel een beetje jammer dat de meeste jeans vanaf lengtemaat 32 zijn. Heb 30 nodig, en inkorten vind ik nooit zo mooi
pi_71516880
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:02 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm klopt het als op de H&M-site "in behandeling" staat en bij TNT "manco"? Normaal staat er toch al "Bestelling is onderweg" als hij manco is?
Heb ik de laatste tijd ook steeds, en dan na een paar dagen wordt het onderweg en nog steeds manco.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:28:50 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_71517007
Even een heel erg offtopic-mededeling: IK GA OP VAKANTIEEE!!!! Ik zie jullie over 3 weken wel weer!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_71517174
Veel plezier Enfermera!!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:44:55 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_71517374
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:35 schreef Dipkip het volgende:
Veel plezier Enfermera!!
Thanks!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:01:39 #228
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71519169
Ik heb wat in de aanbieding..!
Ik ging zeer onverwachts op vakantie, waardoor ik nu met kleren zit die ik niet pas en ook niet meer kan terugsturen
Maaarrrrr misschien wordt iemand hier blij van;

In het wit en zwart maat XS , E 6,90 & 7,90

En een vest in maat 34, helaas kan ik er geen plaatje van vinden, maar het is dat vestje met een soort van ' tattoo' aan de voorkant, langs de knoopjes bovenin zegmaar , was 4,90 dacht ik..

Mag je overnemen voor een 10tje! Gaat makkelijk door de brievenbus dus das geen probleem!
Eventueel langsbrengen in de buurt van 020 - 030
Prijskaartjes zitten er nog aan!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:06:34 #230
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71519233
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:03 schreef Vitamientje1 het volgende:
Ik heb wat in de aanbieding..!
Ik ging zeer onverwachts op vakantie, waardoor ik nu met kleren zit die ik niet pas en ook niet meer kan terugsturen
Maaarrrrr misschien wordt iemand hier blij van;
[ afbeelding ]
In het wit en zwart maat XS , E 6,90 & 7,90

En een vest in maat 34, helaas kan ik er geen plaatje van vinden, maar het is dat vestje met een soort van ' tattoo' aan de voorkant, langs de knoopjes bovenin zegmaar , was 4,90 dacht ik..

Mag je overnemen voor een 10tje! Gaat makkelijk door de brievenbus dus das geen probleem!
Eventueel langsbrengen in de buurt van 020 - 030
Prijskaartjes zitten er nog aan!
Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijk
pi_71519278
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijk
Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:24:43 #232
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71519562
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Vitamientje1 het volgende:

[..]

Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!
Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarja
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:24:47 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71519565
Vanmiddag deze gekocht:

Maar dan in een beetje rozig/paars melange kleurtje. Zijn fijn lange shirts! En nog een okergele panty .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71519572
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarja
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:27:13 #235
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71519600
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef Vitamientje1 het volgende:

[..]

Wat moet je nou. Ik zeg alleen maar dat het nog mogelijk is, jezus
pi_71520263
Ik heb vanmiddag deze gekocht, maar dan in het zwart (maar nu ik de bruine zie vind ik die eigenlijk leuker ).

M'n allereerste jurkje ooit . Die band onder de memmen trekt alleen steeds scheef (ik ben zelf ook zo scheef als een hangmat) dus die moet ik steeds even bijtrekken, maar volgens m'n moeder viel mij dat meer op dan anderen, omdat ik toevallig weet dat ik een scheef lijf heb. Ofzo. Anyway, hij kleedt lekker af en de lengte is precies goed .
En ik had niet eens in de gaten dat er een rits in zat, dus ik trek hem aan en denk: goffer, nee toch, zit maat 40 tegenwoordig ook al te strak???? Maar goed, bij het uittrekken kwam ik de rits tegen, godzijdank, anders had ik dat ding kapot moeten scheuren.
M'n eerste jurkje .
Tap tap tap
pi_71520506
Picture's CL!
Met jou er in!
pi_71520695
Deze had ik naar m'n moeder ge-sms't (moet toch altijd even advies ).

Goed, op m'n breedbeeldmonitor word ik helemaal uitgerekt, in het echt zag het er hopelijk beter uit .
Tap tap tap
pi_71520945
Cute!
Ik wil er ook een!
haha
pi_71520993
Het staat je hartstikke goed CherryLips.
pi_71521096
Idd!
Voelt het ook tof? Wil je nu meer jurkjes?
pi_71522845
Het voelt lekker vrij en losjes
Had die ander gister al besteld, die hing er vandaag ook (vorige week nog niet?) maar alleen in 36 en daar past net één arm in ofzo.
Tap tap tap
pi_71522966
Ik vind deze ook wel erg leuk eigenlijk

Tap tap tap
pi_71523867
Ik heb weer eens besteld :

Cute !

Lekker goedkoop uit de sale:

Vestje voor maar 3,90 . Iemand die deze ook heeft, hoe valt ie? Deze kleur staat me altijd erg goed en ik hou van lange vesten, maar door die bizarre prijs zal het wel weer een vormloos ding zijn .
pi_71524080
Het is niet echt vestjesstof, het is heel dun, shirtachtig spul en bij mij viel ie heel lelijk. Maar sommigen hebben hem wel gehouden.
pi_71525032
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:17 schreef Dipkip het volgende:
Het is niet echt vestjesstof, het is heel dun, shirtachtig spul en bij mij viel ie heel lelijk. Maar sommigen hebben hem wel gehouden.
Oh, jammer . Maargoed, voor die prijs maakt het weinig meer uit, maar zal wel tof zijn als hij me toch bevalt .
pi_71525504
Ik heb hem in het turquoise, en te groot omdat ik dacht dat hij klein viel. Niet dus... Het staat mij dus niet heel geweldig, maar ik heb hem dan ook te groot gekocht. En nu heb ik precies diezelfde gekocht als jij, in het paars voor 3,90 in de goede maat, maar die is nog niet binnen. Kwaliteit is best oké. Hij was eerst 15 euro, maar dan was er een actie dat elke klant hem 1x voor 5 euro mocht bestellen, en daarna dus gewoon voor 15. En nu is hij dus gedumpt voor 3,90. De originele prijs is dus niet zo belachelijk laag
pi_71526678
Ach dat ding is echt geen 15 euro waard. Ze weten vooraf wel dat ze daar een actie mee gaan doen, en doen dan net alsof het een gruwelijke aanbieding is, terwijl het een aardig vestje is, maar absoluut niet meer waard dan een euro of 8 hoogstens.
know'm sayin?
word? word.
pi_71527102
Wat is dit voor reteschattig bloesje en waarom zie ik hem nu pas en waarom is deze nou weer 25 euro?

Tap tap tap
pi_71527196
Die is echt megacute ja .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')