Geen idee, ik hou alleen van donkere kleuren... Misschien ff op hun site kijken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:32 schreef liefie_ het volgende:
dan moet ik ook maar eens naar de Hema want ik heb alleen zwart en ik wil nog nieuwe
Hebben ze zacht roze?
Dat is wel erg slordig idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
>
> Mijn bestelling (zie hieronder) is niet meer terug te vinden op de website, hoe kan dat???
> Graag hoor ik het van u.
> Alvast bedankt.
>
> M.v.g.
Beste...
>
> Bedankt voor je e-mail.
>
> Omdat je ten onrechte kortingen hebt gebruikt bij ons hebben wij je klantnummer stopgezet en de bestelling verwijderd. Je zult vanaf nu onder rembours bij ons moeten bestellen en het bedrag van de bestelling vooraf moeten betalen bij het ophalen op een Kialapunt. Je zult de bestelling dus nu opnieuw moeten inboeken.
>
> We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en we wensen je een heel fijn weekend toe.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.
Pardon? Ik heb helemaal niks ten onrechte gebruikt! Ik heb 2 kortingen van jullie ontvangen per post. Een cadeaubon als goedmaker omdat er een artikel niet was geleverd bij een vorige zending terwijl de papieren zeiden van wel. En eentje bij mijn previewcatalogusbestelling. Heb deze gebruikt voor een bestelling die ik van de week geretourneerd heb. Dus heb die kortingen NIET gebruikt en weer bij mijn NIEUWE bestelling toevoegd!
Ik eis hierbij dat jullie mijn bestelling herstellen! Ik vind het belachelijk dat ik zomaar van iets beschuldigd word. Heb de kortingen hier bij me liggen als bewijs!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr kan hier ZOOOOO pissig van worden!!!![]()
![]()
Omdat hun @##$@#!@!! systeem zo lek is als een mandje gaan ze maar mensen vals beschuldigen! Zo ga je niet met klanten om. Echt als ze niet mijn bestelling herstellen dan SCHELD ik ze me toch verrot! WOEST BEN IK HIERVAN!
Ik heb vijf maanden op één keer verzendkosten geteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja ze kunnen ook hun systeem verbeteren hoor. Maar goed, ik heb nu zoveel nabesteld dat ik 2 naleveringen heb, dus drie grote dozen voor maar 1x verzendkosten (er zitten echt kussens en dekbedovertrekken in enzo) en met 15 euro korting, terwijl sommige dingen al uit de sale kwamen. Volgens mij maken ze amper winst op mijn bestelling
![]()
Hmm, het zijn kortingscodes die ik heb van een blog die ik RSS.. Maar ze komen uit de nieuwsbrief volgens mij, maar die lees ik nooit echtquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
welke kortingscodes, die uit het topic of degene die je zelf per mail of post hebt ontvangen? In het eerste geval krijg je ze echt niet terug namelijk.
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:48 schreef Natalie het volgende:
Sowieso, dat ze meteen je klantnummer stopzetten, je bestelling wissen en dat je voortaan vooraf moet betalen vind ik wel erg streng voor iemand die niets verkeerd heeft gedaan.
In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;oquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef Jep. het volgende:
Ik snap heel dat kortinggedoe niet, zijn daar regels voor? Zoja - waar kun je die vinden.![]()
Ik heb de vorige keer voor 44 euro besteld, toen maar 10 euro korting erbij gedaan die ik bij m'n catalogus kreeg, verder niks gehoord van H&M dus dat zit denk ik wel goed.
Maar het lijkt me sterk (heb nu iets van 24 euro in boodschappenmand zitten) dat ik die code weer kan gebruiken.![]()
Is d'r een overzicht van?
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
In de OP staan wel een aantal codes die je kan gebruiken. ;o
Je mag alleen de codes gebruiken die ze je persoonlijk toesturen en die mag je ieder maar 1x gebruiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
Hmm, nja. Je zit wel aan een minimaal bestelbedrag van 19 euro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Jep. het volgende:
[..]
Uhu, maar 't lijkt me sterk dat ik bij een order van 24 euro 10 euro korting kan doen, ik neem aan dat H&M wel een overzicht heeft met welke kortingscodes je in combinatie mag gebruiken en vanaf welk bedrag.
Als m'n account geblokkeerd word betekend dat geen H&M meer wegens creditcardloosheid.
Heb ik de laatste tijd ook steeds, en dan na een paar dagen wordt het onderweg en nog steeds manco.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:02 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm klopt het als op de H&M-site "in behandeling" staat en bij TNT "manco"? Normaal staat er toch al "Bestelling is onderweg" als hij manco is?
Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:03 schreef Vitamientje1 het volgende:
Ik heb wat in de aanbieding..!
Ik ging zeer onverwachts op vakantie, waardoor ik nu met kleren zit die ik niet pas en ook niet meer kan terugsturen![]()
![]()
Maaarrrrr misschien wordt iemand hier blij van;
[ afbeelding ]
In het wit en zwart maat XS , E 6,90 & 7,90
En een vest in maat 34, helaas kan ik er geen plaatje van vinden, maar het is dat vestje met een soort van ' tattoo' aan de voorkant, langs de knoopjes bovenin zegmaar, was 4,90 dacht ik..
Mag je overnemen voor een 10tje! Gaat makkelijk door de brievenbus dus das geen probleem!
Eventueel langsbrengen in de buurt van 020 - 030
Prijskaartjes zitten er nog aan!
Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook terugbrengen naar de winkel? Heb ik vandaag gedaan, had ook mijn spullen gekregen toen ik op vakantie was, ben nu eigenlijk ook al te laat, maar toch nog terug kunnen brengen. En als je het terugstuurd naar h&m, doen ze denk ik ook niet moeilijk
Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Vitamientje1 het volgende:
[..]
Ik ben al 3weken telaat, en daarbij, als iemand interesse heeft.. toch chill dan zo'n prijsje!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik was ook 2 weken te laat hoor, haha. Maarja
Oh, jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:17 schreef Dipkip het volgende:
Het is niet echt vestjesstof, het is heel dun, shirtachtig spul en bij mij viel ie heel lelijk. Maar sommigen hebben hem wel gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |