Nu ik hem zo voor Jeroen Dik's toko zie staan vraag ik me toch iets afquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef MexxT het volgende:
Op aanvraag dan maar nog een keer mijn spaanse peper![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een kijkje in de stal:
[ afbeelding ]
Omdat die parkeerplaats van mij isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zet je hem nou op een invalidenparkeerplaats neer?
hehequote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu ik hem zo voor Jeroen Dik's toko zie staan vraag ik me toch iets af![]()
SPECS BITTE?!!!
Lekker beestje straks dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:45 schreef MexxT het volgende:
[..]
hehe![]()
naja hij is nog vrij stock. we hebben hem alleen gepoetst. Maatje van me werkt daar
180PK AUQ blok
n249 + n112 mod
Front mount intercooler
Forge Turbo intake pipe
Cold air intake
complete carter ontluchting verwijderd en catchcan gemonteerd
Forge Splitter divertervalve
3'' downpipe (catloos) met 2,5'' milltek catback
Geschat op zo'n 200 trappelende paardjes.
En dat is weer gebaseerd op het feit dat die de 0-100 sprint in 7 sec doet
Zonder mods kon ik hem maximaal 7,8sec krijgen. nu had ik de 3e run er al 7 sec voor staan![]()
Verder Full powerflex er onder (incl dogbone)
Volgende week ofzo maar even de nieuwe turbo bestellen, en nog wat extra aanpassingen.
Dan gaat die naar jd voor een chip op maat, en ik hoop op 300pk en 400nm
Sjonnie ding!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef MexxT het volgende:
Op aanvraag dan maar nog een keer mijn spaanse peper![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een kijkje in de stal:
[ afbeelding ]
quote:
Kan kloppenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hey MexxT jou ken ik
Van seat online
Dikke bak
ja jou heb ik ook gespot iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef Cupra16v het volgende:
MexxT ben jij van de week toevallig in Huissen geweest, bij de shell om precies te zijn?
Mijn auto:
[ afbeelding ]
Ik woon in lochem, maar mijn pa zit vaak in arnhem (eienlijk net randje huissen)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:53 schreef Cupra16v het volgende:
Dacht ik al, woon je daar in de buurt?
Lekker geluid in je hok btw
ja helaas :pquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Cupra16v het volgende:
Yup, klinkt inderdaad goed haha. Jammer dat t volk voor jou niet op wilde schieten, had wel willen zien hoe dat ding doortrok. Wel toevallig dan! En vind het super om hem zo ''orgineel'' tezien, en geen bumperts erop
Ah, roy16vquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef Cupra16v het volgende:
Kom anders keer op www.team-unity.nl, plaatselijke club uit omg. Arnhem. Zitten nog 2 20vt's op.
Baanbros, zit een vriend van me ook bij. Of iig zat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:21 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette autoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:21 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou ligt wel een stukje lager zo te zien, ziet er wel beter uitquote:Op zondag 26 juli 2009 19:05 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Thanks
Hier een foto van vandaag @ de Nissan club Nederland meeting, samen met een JDM s14 kouki (toevallig met dezelfde velgen)
[ afbeelding ]
hey die heb ik ook gehad, alleen dan een 1.3 JTD 16v. Ik bedoelde gewoon de Grande Punto, die heb ik ook gehad dus, in het blauwquote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef j0rrit het volgende:
Mijn eerste auto (lease): Fiat Grande Punto 1.4 8v GP
[ afbeelding ]
Dacht dat je een dieselschuit reed, vette bakquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef ConQuestador het volgende:
Alfa Romeo 156 GTA, 3.2 V6, 250bhp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb eerst 2 jaar een relatief standaard 1.9 jtd gehadquote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Dacht dat je een dieselschuit reed, vette bak
Ga je nog voor een Autodelta kuurtje (en uiterlijk)?
Nieuwe foto's.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
In het vorige topic stonden de foto's die op de site van de verkoper stonden. Nu dan de eerste zelf gemaakte foto.
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:
Economy/overdrive?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
Stijlvol stoer, niet te sjonnie zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in de winter:
[ afbeelding ]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!
Foto van de achterkant?
Veel mensen gaan daar alsnog de fout mee in door er een regen ton onder te gooien of een stuk gesmolten plastic / "race" gaas
Heb zelf een Nissan Almera 1.6 sport uit '98![]()
Mijn eigen wagen (op de dag van aanschaf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Postert sticker boven de uitlaat gaat er nog af.
En ja ik weet dat de lak niet perfect is, maar hey...het is een eerste auto en het wordt mijn project!
Sterker nog, er wordt nu aan gewerkt!![]()
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meer
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullen
Welke meuk bedoel je precies?
QFTquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Mooi hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[knip]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
None takenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)
Ik kan een optische verfraaiing hier en dar ook wel waarderen hoor, zit zelf ook aan een setje velgen te denken. Maar bij een auto die als burgerbak is bedoeld, komt het nogal geforceerd over om er iets van te maken dat opeens sneller lijkt en meer geluid maakt. Misschien komt het ook wel door de types die er in rijden en de buurten waar ze staan. Ik heb een paar jaar in een wasstraat gewerkt en dan ken je dat volk welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
Gaafquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
die 1e is toch geen diesel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze weer eens gewassen zijn, ga ik goeie foto's schieten.
Diesel power![]()
zijn superauto'squote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
behalve die van mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef T42 het volgende:
[..]
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.
als je dan 100 rijdt en je zet hem in de E draait de motor minder toeren en is hij zuiniger
dat past volgens mij niet zomaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef ParaBID het volgende:
[..]
behalve die van mij
maar binnekort een 5bak
Het is een TDI met een GTI pakketje. GTD in de grillequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Providentia het volgende:
[..]
wrom dan een rode rand om de grill en volgens mij het teken van GTI erin?
tofquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een TDI met een GTI pakketje. GTD in de grille
Civic's zijn ook erg leuke auto's moet ik zeggen. Naast de Audi A3 heb ik ook nog een Civic 2.2 diesel..., maar die gaat er binnenkort wel uit..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanksmet dat gladde weer is het iets minder trouwens whehehe.
Audi A3 is ook mooiwas mijn 2e keus.
Model ligt je of niet idd, maar die 2.2 diesel onder de kap is gewoon briljant, echt genietenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben nooit echt fan geweest van dat model.. Mjah, smaken verschillen gelukkig
Masterbakquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
Waarom andermans auto afzeiken?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Die civic is afgrijselijk, vooral met die velgen.
Ach laat hem gaan..ieder z'n eigen smaak. Dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal hetzelfde rijden. Zo'n Civic heeft nou eenmaal een uitgesproken uiterlijk, dus dan vind je het al gauw of een leuke auto of helemaal niks...quote:
Je mag schijnbaar nergens op Fok! je mening geven als je iets niet mooi vindtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Afzeiken? Ik geef gewoon m'n mening over de auto. Of mag je in dit topic alleen maar reageren op foto's als je de auto mooi vindt? Dan haal ik die tekst wel weer weg.
Van mij hoef je het niet weg te halen hoor...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Afzeiken? Ik geef gewoon m'n mening over de auto. Of mag je in dit topic alleen maar reageren op foto's als je de auto mooi vindt? Dan haal ik die tekst wel weer weg.
Mag best hoor van mij, ik snap het nut alleen niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Afzeiken? Ik geef gewoon m'n mening over de auto. Of mag je in dit topic alleen maar reageren op foto's als je de auto mooi vindt? Dan haal ik die tekst wel weer weg.
Die blauwe kleur doet de auto wel goed moet ik zeggen...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooie kleur.![]()
Bekend ook.![]()
Mijn Nissan Almera 1.4 S uit 1998.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur is precies de kleur die ik altijd wilde hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Die blauwe kleur doet de auto wel goed moet ik zeggen...
Vrouwtje was alleen niet zo blij met de foto's?
Hij is mooiquote:
Helemaal gelijk. Ik vind die van jou ook netjes trouwens! mooie kleurquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ach laat hem gaan..ieder z'n eigen smaak. Dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal hetzelfde rijden. Zo'n Civic heeft nou eenmaal een uitgesproken uiterlijk, dus dan vind je het al gauw of een leuke auto of helemaal niks...
Best ok. Alleen dat kenteken verpest het helaas.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel staat nietquote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best ok. Alleen dat kenteken verpest het helaas.
Zo klein is een Ibiza toch niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat idd wel beter bij al die sneeuw jaquote:
1.8quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Accordtje het volgende:
@AmbiToys
Ziet er goed uit, mooie velgen ook.
Is het de 1.8 of de 2.2 ?
Nope, geen Type S. Is de standaard Style Mode uitvoering met andere velgen eropquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is mooivind het oudere model (mijn) wel iets mooier.
Is dat een Type-S?
Problemen met de koppeling heb ik niet, maar met 130.000 km misschien net op tijd in de verkoopquote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef AmbiToys het volgende:
[..]
1.8De diesel is op dit moment nog onrechtvaardig duur en ik hoor dat er wat problemen waren met de koppeling
Ik vind het wel een klein beetje vette bak zeg maar..quote:
Deutsche kenzeichen?? Staat wel beter dan zo'n gele nederlandse plaat idd....ook weer een voordeel dat die "duitsers" hebben...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zit ook op D-F meen ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Okeuj het volgende:
Nu zo'n half jaar in bezit; helemaal standaard op een custom nummerplaat na dan (lang leve de VS).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, en we mogen inderdaad niet klagenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Jij zit ook op D-F meen ik
Het boert daar nog steeds niet slecht als student zo te zien
Nette bakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
zo mijn auto die ik sinds mn 19e heb, nu dus bijna 5 jaar.
Heeft al een bodykit enzo onder gezeten maar vind m zo goed als origineel met een paar kleine aanpassingen mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit ondertussen weer een andere uitlaat onder. Er komt nog een gtsi lip onder de voorbumper.
En er zit een schroefset onder. 17"wielen met 205/40/17 banden.
tnx, geen id welke velgen dit zijn. Komen uit de wolfrace fabriek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nette bak
TOffe velgen, ik had bijna dezelfde onder mijn vorige auto Toyota Celica T20, waren Tenzo-R velgen trouwens.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Providentia, jij had toch geen standaard achterbumper?
nee want hij heeft een echte GT, en jij had dat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig mijn oude GTI gekocht?In 2003 had ik ook zo'n ding, met de rally voorbumper
[ afbeelding ]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
Dit is mijn vierde en huidige Supra. In het fotoboek staan #2 en 3.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef IkkuhNL3 het volgende:
[..]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?
Nice. Heb je de Corvette ook nog?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
mijn ouders hadden vroeger zo rond 1980 geloof ik, ook een daf.quote:
Voor dat geld koop je hier net een Golfje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:56 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat voor werk StefanP doet als hij zulke wagens kan betalen![]()
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef disyn het volgende:
Mijn BMW 520i High Executive![]()
[ afbeelding ]
Mooie bak. Jammer van de booskijkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef disyn het volgende:
Mijn BMW 520i High Executive![]()
[ afbeelding ]
En de velgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mooie bak. Jammer van de booskijkers.
Prima bak, die VIquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Onze Golf V Bluemotion
[ afbeelding ]
Volgende week de nieuwe Golf VI Bluemotion ophalen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Nu met Z-edition achterbumperlip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker, maar in de toekomst moet ze nog wat sneller gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat hondje
Mooie bak, gaat dat een beetje hard?
Ja, alleen ik vind haar stationair en onderin wat té stil maar daar komt binnenkort wel een verandering in, geluid van turbo isquote:
Iets met 30 april, gok ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
?
VAG TDIquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Iets met 30 april, gok ik.
Leuke auto's maar wel een beetje VAG-eenheidsworst hé
Alweer een paar weken in ons bezit...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Onze Golf V Bluemotion
[ afbeelding ]
Volgende week de nieuwe Golf VI Bluemotion ophalen
mooie bakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Alweer een paar weken in ons bezit...
[ afbeelding ]
Trendlinequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
mooie bakWelke uitvoering? De foto is slecht, dus ik kan niet echt wat details zien. Het is in ieder geval geen Highline, want dan had je mistlampen gehad voor, en die zie ik niet.
Dus je hebt een comfortline of een trendline. Ik kan de grille niet goed zien. Het is zo (was in ieder geval zo) dat de trendline geen chromen stripjes op de grille heeft, en de comfortline wel, maar dat kan ik dus op deze foto niet goed zien.
zo'n 23kquote:Op zondag 21 maart 2010 11:01 schreef wormtrein het volgende:
In België zijn die golfjes nog best betaalbaar..
Ah, de Trendline. Ik heb zelf een Comfortlinequote:
Waar heb je het overquote:
Je bent deze foto vergeten:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef nijnja het volgende:
Mijn fietsmand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Na het) ongeluk:
[ afbeelding ]
(ga het, wanneer mooier weer, nog bijwerken ja!)
[ afbeelding ]
Fotootje in het donker
[ afbeelding ]
Om nog maar even laat te reageren: je hebt ook nog een 320iS, ik geloof uitgebracht als vervanging voor de m3 in landen waar auto's met een grotere cilinderinhoud dan 2L veel meer belasting moesten betalen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is een 16 klepper, maar dat komt niet door die "s" erachter. Alhoewel ik ook nooit begrepen heb waar die "s" voor staat, is de 318is de enige die het heeft. In Amerika zie je wel vaker "is" achter alle soorten types staan, maar daar betekent het SPORT. Dus een sportievere uitvoering met beter onderstel etc.
Heel erg vetquote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef alpha_00 het volgende:
Mijn w140 uit 1995.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs die oprijlanen breed daar hequote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
Opschepper!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Like!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
TOF!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:45 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Om nog maar even laat te reageren: je hebt ook nog een 320iS, ik geloof uitgebracht als vervanging voor de m3 in landen waar auto's met een grotere cilinderinhoud dan 2L veel meer belasting moesten betalen.
De iS had ook standaard al het onderstel van o.a. de 325i 6 cilinders (dikkere veerpoten dan andere 4 cilinders, zwaardere remmen en schijven rondom), sportonderstel, sportstuurtje, alleen handgeschakeld geleverd, zwarte hemel en een apart (geen sport) interieur. Qua exterieur eigenlijk alleen een kofferbakspoiler en een extra 'iS' lip onder de voorbumper.
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrustingquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.
Enige aanvulling: de 318is heeft zeker wel een sportinterieur! Verder staat de 318is standaard op het M-tech sportonderstel, waar de 325i standaard op staat. 318is is een erg hoogtoerige 4cyl, wat ook wel z'n charmes heeft!
Maar er is geen enkele E30 die standaard een sportinterieur heeft (behalve de M3 en aanverwanten, zoals de 333 en de 320is) dacht ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:06 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrusting![]()
Mijn iS is bijv vrijwel zonder opties geleverd, alleen getint glas en 14" kroonkurkjes.
Wel is de stof van het iS interieur een stuk slijtvaster dan wat ze normaal gebruikten, 2.5 ton op de teller en vrijwel geen slijtage of scheuren te zien
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Nope, ze zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen. BX is XU(D)-serie, C3 1.4 benzine heeft een EP3-motor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Dan moet je er een doorontwikkelde dieselmotor uit een BX instoppenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef 2cv het volgende:
Dat schijnt er namelijk wel in de C3 te zittenGoede motoren, echter draaien ze niet op diesel
Wow, vette foto!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Dank jequote:
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 11:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?![]()
[ afbeelding ]
Om ook maar even mijn barrel te showen.
Ster onder stroom zettenquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Pas259 het volgende:
Mercedes W202 200CDI Elegance
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ster hebben ze eraf getrokken en 20 meter verderop in het gras gepleurd, heb er nu maar een dop erop zitten.
Iemand enig idee wat het voor bedrijf geweest is? kom er wel eens langs en dan vraag ik mij dat steeds afquote:
Haha, mooie bewoording!quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Ah, een ervaringsdeskundige !quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Ach een BoerenMestWagen-fan, wat schattig..quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Dat kloptquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hey bimmerbrother, das jouw auto helemaal niet![]()
Velen knallen een berg meuk op zo'n auto om er wat van te maken, maar de aanpassingen die jij hebt gedaan doen de auto goed vind ik..quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef liquid-orange het volgende:
Ik rijd tegenwoordig (sinds 2007) in mijn derde Toyota rond (een Yaris T-Sport uit 2002 (1.5 motor; 106 pk)), na eerst twee Starletjes gehad te hebben (en een AX daarvoor als eerste auto). Plaatjes zeggen meer dan woorden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een foto met de oude Morette's:
[ afbeelding ]
Ongeveer een half jaar later liep ik tegen de andere Morette's aan die ook voor Yaris gemaakt zijn en deze vond ik toch mooier. Dus de andere verkocht en de nieuwe Morette's erin:
[ afbeelding ]
Ik mag daarnaast graag de Yaris aanpassen met originele Toyota JDM spullen. Zo heeft de Yaris in thuisland Japan LED achterlichten. Die moest ik ook hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitlaat is inderdaad ook niet standaard. Da's is er 1 van TTE (ook origineel Toyota).
Ziet er mijns inziens een stuk beter uit dan de standaard demper met sierstukje.![]()
En dan nog ff-kes de laatste aanwinst:
[ afbeelding ]
Ja, die zwarte stukken zijn echt carbon. Ik wil ze alleen graag in de kleur van de auto laten spuiten.
Het zijn originele JDM items. Niet van Toyota (hun spoilerlip is nog zeldzamer), maar van C-One.
O ja, en de velgen gaan straks gepoedercoat worden, want die zijn toch redelijk beschadigd.
Standaard Toyota velgen staan nu eenmaal niet te boek als de beste velgen.
Als iemand gewond raakt nadat hij die ster aanraakt dan ben ik nog strafbaar ook.quote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Klopt![]()
[..]
Ster onder stroom zetten
Getverdemme ik weet wat t is....quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Vermogen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Hij is nog bone stock dus 330quote:
Geen halve maatregelenquote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Hij is nog bone stock dus 330
Enige wat ik heb veranderd is;
Hks hypermax 3 suspension
Brembo Big Brakes 6pot voor 4pot achter
Blitz Nur Spec R demper.
Word een groot project. Engine swap, interieur, rolkooi en de rest
Dus gaat tijd kosten ivm grote kosten
Wanneer mijn engineswap (stroker 2jz) 3.4 ipv 3.0 (voor meer koppel onderin) zal plaatsvinden zal ik waarschijnlijk wel een project topic starten.quote:Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen![]()
Hou ons op de hoogte
Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef Kentoet het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dezelfde auto als deze heb ik, incl zelfde kleur en velgen. En het rijdt echt heerlijk
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?
ja oke, die zijramen aan de achterkant zijn idd wel makkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uit
Ook veel overzicht btw, met al die grote ramen.
Nee, ik heb de 1.0 TS Limitedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1.3i? Die zijn echt verrassend rap!
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Wilde altijd ook zo een grote volvo hebbenmooie statige auto nog steeds, vind ik dan
yea I know... maar waar ik woon kan ik niet met zo een grote auto rijden helaasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekocht. Volgens mij heb ik er 1200 euro voor betaald en er tot nu toe heel weinig kosten aan gehad.
Gewoon eentje kopen als je er nu nog steeds 1 wil![]()
Over 20 jaar ga ik een XC90 kopen
Ja, hij is niet bijzonder praktisch ben ik met je eens, alleen over de handrem daar herken ik niets in eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja, een MX-5. Ziet er leuk uit, maar na een dagje Mazda's van de boot rijden tot de conclusie gekomen dat het geen auto voor mij zou zijn. Je moet je er letterlijk invouwen. En dan zit die hendel van de handrem nog op een dusdanig rotte plaats dat je je contactsleutel bijna niet kan insteken.
Zo'n gebakje is echt gebouwd voor kleine Japanners. En als het stuur aan de rechterkant zit (zoals in Japan) kun je ineens wel overal bij. Dan zit namelijk die handremhendel ook nog eens een comfortabele afstand van je vandaan, aan de linkerzijde van de tunnel.
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Let op "the Happy Roof"
[ afbeelding ]
ah coolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Was in juli 2005, maar de handremhendel had echt een handgreep. En die zat precies in de weg als je de contactsleutel wilde insteken.
Maar ook op de foto die je postte zie je de handrem aan de linkerkant van de tunnel (dus echt vlak naast je) zitten. Bij de RHD-modellen zit de handrem ook daar en heb je dus meer ruimte om je arm te strekken.
[ afbeelding ]
Ik zoek nog even de handremhendel voor je op, al kan het zijn dat ik in de war ben met een RX-8.
edit: Overigens zie ik nu op diverse plaatjes dat ze bij Mazda ook vonden dat de handrem in een LHD lastig stond en hebben ze 'm later verplaatst:
[ afbeelding ]
Bingo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah cool, nooit naar gegoogled , ziet er idd fijner uit bij die nieuwere
. zit nu heel de tijd te denken hoe ik instap en hoe ik die sleutel erin steek...ik heb die pook al naar beneden voor ik gestart ben geloof ik haha
Ach ja, voor ¤ 400 kun je niet te veel eisen stellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter maken
verder cool car with the happy roof
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef T42 het volgende:
gevonden en ga hem dit weekend uitgraven
[ link | afbeelding ]
Wat een top combinatiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef Kumerian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas is hij nog niet binnenMaar deze gaat het worden.. in deze kleur... in dit model (GT)....
belgiëquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?![]()
Maak ff een projecttopic, ben benieuwd of je 'm in rijdende staat krijgt
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef T42 het volgende:
[..]
belgiëik weet de staat niet zal wel sloop worden
wie zegt dat ik hem koop??? kan hem zo gaan ophalenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een wankelmotor dus ja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Moeten die wankelmotoren nog steeds na 100k gereviseerd worden?
Nice ride
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Mooiste model naar mijn ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:
Ferrariquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |