Nieuwe foto's.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
In het vorige topic stonden de foto's die op de site van de verkoper stonden. Nu dan de eerste zelf gemaakte foto.
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:
Economy/overdrive?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
Stijlvol stoer, niet te sjonnie zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in de winter:
[ afbeelding ]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!
Foto van de achterkant?
Veel mensen gaan daar alsnog de fout mee in door er een regen ton onder te gooien of een stuk gesmolten plastic / "race" gaas
Heb zelf een Nissan Almera 1.6 sport uit '98![]()
Mijn eigen wagen (op de dag van aanschaf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Postert sticker boven de uitlaat gaat er nog af.
En ja ik weet dat de lak niet perfect is, maar hey...het is een eerste auto en het wordt mijn project!
Sterker nog, er wordt nu aan gewerkt!![]()
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meer
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullen
Welke meuk bedoel je precies?
QFTquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Mooi hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[knip]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
None takenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)
Ik kan een optische verfraaiing hier en dar ook wel waarderen hoor, zit zelf ook aan een setje velgen te denken. Maar bij een auto die als burgerbak is bedoeld, komt het nogal geforceerd over om er iets van te maken dat opeens sneller lijkt en meer geluid maakt. Misschien komt het ook wel door de types die er in rijden en de buurten waar ze staan. Ik heb een paar jaar in een wasstraat gewerkt en dan ken je dat volk welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
Gaafquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
die 1e is toch geen diesel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze weer eens gewassen zijn, ga ik goeie foto's schieten.
Diesel power![]()
zijn superauto'squote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
behalve die van mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef T42 het volgende:
[..]
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.
als je dan 100 rijdt en je zet hem in de E draait de motor minder toeren en is hij zuiniger
dat past volgens mij niet zomaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef ParaBID het volgende:
[..]
behalve die van mij
maar binnekort een 5bak
Het is een TDI met een GTI pakketje. GTD in de grillequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Providentia het volgende:
[..]
wrom dan een rode rand om de grill en volgens mij het teken van GTI erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |