Nieuwe foto's.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
In het vorige topic stonden de foto's die op de site van de verkoper stonden. Nu dan de eerste zelf gemaakte foto.
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:
Economy/overdrive?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
Stijlvol stoer, niet te sjonnie zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in de winter:
[ afbeelding ]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!
Foto van de achterkant?
Veel mensen gaan daar alsnog de fout mee in door er een regen ton onder te gooien of een stuk gesmolten plastic / "race" gaas
Heb zelf een Nissan Almera 1.6 sport uit '98![]()
Mijn eigen wagen (op de dag van aanschaf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Postert sticker boven de uitlaat gaat er nog af.
En ja ik weet dat de lak niet perfect is, maar hey...het is een eerste auto en het wordt mijn project!
Sterker nog, er wordt nu aan gewerkt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |