Ah, een ervaringsdeskundige !quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Ach een BoerenMestWagen-fan, wat schattig..quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Dat kloptquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hey bimmerbrother, das jouw auto helemaal niet![]()
Velen knallen een berg meuk op zo'n auto om er wat van te maken, maar de aanpassingen die jij hebt gedaan doen de auto goed vind ik..quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef liquid-orange het volgende:
Ik rijd tegenwoordig (sinds 2007) in mijn derde Toyota rond (een Yaris T-Sport uit 2002 (1.5 motor; 106 pk)), na eerst twee Starletjes gehad te hebben (en een AX daarvoor als eerste auto). Plaatjes zeggen meer dan woorden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een foto met de oude Morette's:
[ afbeelding ]
Ongeveer een half jaar later liep ik tegen de andere Morette's aan die ook voor Yaris gemaakt zijn en deze vond ik toch mooier. Dus de andere verkocht en de nieuwe Morette's erin:
[ afbeelding ]
Ik mag daarnaast graag de Yaris aanpassen met originele Toyota JDM spullen. Zo heeft de Yaris in thuisland Japan LED achterlichten. Die moest ik ook hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitlaat is inderdaad ook niet standaard. Da's is er 1 van TTE (ook origineel Toyota).
Ziet er mijns inziens een stuk beter uit dan de standaard demper met sierstukje.![]()
En dan nog ff-kes de laatste aanwinst:
[ afbeelding ]
Ja, die zwarte stukken zijn echt carbon. Ik wil ze alleen graag in de kleur van de auto laten spuiten.
Het zijn originele JDM items. Niet van Toyota (hun spoilerlip is nog zeldzamer), maar van C-One.
O ja, en de velgen gaan straks gepoedercoat worden, want die zijn toch redelijk beschadigd.
Standaard Toyota velgen staan nu eenmaal niet te boek als de beste velgen.
Als iemand gewond raakt nadat hij die ster aanraakt dan ben ik nog strafbaar ook.quote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Klopt![]()
[..]
Ster onder stroom zetten
Getverdemme ik weet wat t is....quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Vermogen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Hij is nog bone stock dus 330quote:
Geen halve maatregelenquote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Hij is nog bone stock dus 330
Enige wat ik heb veranderd is;
Hks hypermax 3 suspension
Brembo Big Brakes 6pot voor 4pot achter
Blitz Nur Spec R demper.
Word een groot project. Engine swap, interieur, rolkooi en de rest
Dus gaat tijd kosten ivm grote kosten
Wanneer mijn engineswap (stroker 2jz) 3.4 ipv 3.0 (voor meer koppel onderin) zal plaatsvinden zal ik waarschijnlijk wel een project topic starten.quote:Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen![]()
Hou ons op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |