Opschepper!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Like!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
TOF!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:45 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Om nog maar even laat te reageren: je hebt ook nog een 320iS, ik geloof uitgebracht als vervanging voor de m3 in landen waar auto's met een grotere cilinderinhoud dan 2L veel meer belasting moesten betalen.
De iS had ook standaard al het onderstel van o.a. de 325i 6 cilinders (dikkere veerpoten dan andere 4 cilinders, zwaardere remmen en schijven rondom), sportonderstel, sportstuurtje, alleen handgeschakeld geleverd, zwarte hemel en een apart (geen sport) interieur. Qua exterieur eigenlijk alleen een kofferbakspoiler en een extra 'iS' lip onder de voorbumper.
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrustingquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.
Enige aanvulling: de 318is heeft zeker wel een sportinterieur! Verder staat de 318is standaard op het M-tech sportonderstel, waar de 325i standaard op staat. 318is is een erg hoogtoerige 4cyl, wat ook wel z'n charmes heeft!
Maar er is geen enkele E30 die standaard een sportinterieur heeft (behalve de M3 en aanverwanten, zoals de 333 en de 320is) dacht ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:06 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrusting![]()
Mijn iS is bijv vrijwel zonder opties geleverd, alleen getint glas en 14" kroonkurkjes.
Wel is de stof van het iS interieur een stuk slijtvaster dan wat ze normaal gebruikten, 2.5 ton op de teller en vrijwel geen slijtage of scheuren te zien
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Nope, ze zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen. BX is XU(D)-serie, C3 1.4 benzine heeft een EP3-motor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Dan moet je er een doorontwikkelde dieselmotor uit een BX instoppenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef 2cv het volgende:
Dat schijnt er namelijk wel in de C3 te zittenGoede motoren, echter draaien ze niet op diesel
Wow, vette foto!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 11:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?![]()
[ afbeelding ]
Om ook maar even mijn barrel te showen.
Ster onder stroom zettenquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Pas259 het volgende:
Mercedes W202 200CDI Elegance
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ster hebben ze eraf getrokken en 20 meter verderop in het gras gepleurd, heb er nu maar een dop erop zitten.
Iemand enig idee wat het voor bedrijf geweest is? kom er wel eens langs en dan vraag ik mij dat steeds afquote:
Haha, mooie bewoording!quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |