Opschepper!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Like!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
TOF!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:45 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Om nog maar even laat te reageren: je hebt ook nog een 320iS, ik geloof uitgebracht als vervanging voor de m3 in landen waar auto's met een grotere cilinderinhoud dan 2L veel meer belasting moesten betalen.
De iS had ook standaard al het onderstel van o.a. de 325i 6 cilinders (dikkere veerpoten dan andere 4 cilinders, zwaardere remmen en schijven rondom), sportonderstel, sportstuurtje, alleen handgeschakeld geleverd, zwarte hemel en een apart (geen sport) interieur. Qua exterieur eigenlijk alleen een kofferbakspoiler en een extra 'iS' lip onder de voorbumper.
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrustingquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
320is was voor de Italiaanse markt, en dat had inderdaad met de belasting te maken. Ongelooflijk schaars dat model.
Enige aanvulling: de 318is heeft zeker wel een sportinterieur! Verder staat de 318is standaard op het M-tech sportonderstel, waar de 325i standaard op staat. 318is is een erg hoogtoerige 4cyl, wat ook wel z'n charmes heeft!
Maar er is geen enkele E30 die standaard een sportinterieur heeft (behalve de M3 en aanverwanten, zoals de 333 en de 320is) dacht ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:06 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Klopt, er is wel een (optioneel) iS sportinterieur maar ik had het over de 'standaard' uitrusting![]()
Mijn iS is bijv vrijwel zonder opties geleverd, alleen getint glas en 14" kroonkurkjes.
Wel is de stof van het iS interieur een stuk slijtvaster dan wat ze normaal gebruikten, 2.5 ton op de teller en vrijwel geen slijtage of scheuren te zien
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Nope, ze zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen. BX is XU(D)-serie, C3 1.4 benzine heeft een EP3-motor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit daar zo'n doorontwikkelde BX motor in ?
Dan moet je er een doorontwikkelde dieselmotor uit een BX instoppenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef 2cv het volgende:
Dat schijnt er namelijk wel in de C3 te zittenGoede motoren, echter draaien ze niet op diesel
Wow, vette foto!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Like!
Belichting is echt lastig![]()
[ link | afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef rena het volgende:
Sinds vandaag rijd ik in een Citroen DS3:
[ afbeelding ]
Rijdt heerlijk! Wel de 1.4 variant, maar ik moet zeggen dat het niet tegenvalt
Dank jequote:
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 11:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
He, bekend pandje ! Is dat niet in Eibergen die oude fabriek langs de twente route tegenover restaurant green house ?![]()
[ afbeelding ]
Om ook maar even mijn barrel te showen.
Ster onder stroom zettenquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Pas259 het volgende:
Mercedes W202 200CDI Elegance
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ster hebben ze eraf getrokken en 20 meter verderop in het gras gepleurd, heb er nu maar een dop erop zitten.
Iemand enig idee wat het voor bedrijf geweest is? kom er wel eens langs en dan vraag ik mij dat steeds afquote:
Haha, mooie bewoording!quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Ah, een ervaringsdeskundige !quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Ach een BoerenMestWagen-fan, wat schattig..quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Veel homo's hier, gezien het DS3 aanhangersgehalte. Blijft Franse zut, pretendieus snelle looks, maar een onderstel als een natte dweil en een cockpit met plastic crap.
Dat kloptquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hey bimmerbrother, das jouw auto helemaal niet![]()
Velen knallen een berg meuk op zo'n auto om er wat van te maken, maar de aanpassingen die jij hebt gedaan doen de auto goed vind ik..quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef liquid-orange het volgende:
Ik rijd tegenwoordig (sinds 2007) in mijn derde Toyota rond (een Yaris T-Sport uit 2002 (1.5 motor; 106 pk)), na eerst twee Starletjes gehad te hebben (en een AX daarvoor als eerste auto). Plaatjes zeggen meer dan woorden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een foto met de oude Morette's:
[ afbeelding ]
Ongeveer een half jaar later liep ik tegen de andere Morette's aan die ook voor Yaris gemaakt zijn en deze vond ik toch mooier. Dus de andere verkocht en de nieuwe Morette's erin:
[ afbeelding ]
Ik mag daarnaast graag de Yaris aanpassen met originele Toyota JDM spullen. Zo heeft de Yaris in thuisland Japan LED achterlichten. Die moest ik ook hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitlaat is inderdaad ook niet standaard. Da's is er 1 van TTE (ook origineel Toyota).
Ziet er mijns inziens een stuk beter uit dan de standaard demper met sierstukje.![]()
En dan nog ff-kes de laatste aanwinst:
[ afbeelding ]
Ja, die zwarte stukken zijn echt carbon. Ik wil ze alleen graag in de kleur van de auto laten spuiten.
Het zijn originele JDM items. Niet van Toyota (hun spoilerlip is nog zeldzamer), maar van C-One.
O ja, en de velgen gaan straks gepoedercoat worden, want die zijn toch redelijk beschadigd.
Standaard Toyota velgen staan nu eenmaal niet te boek als de beste velgen.
Als iemand gewond raakt nadat hij die ster aanraakt dan ben ik nog strafbaar ook.quote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Klopt![]()
[..]
Ster onder stroom zetten
Getverdemme ik weet wat t is....quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Vermogen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef JackyWalker het volgende:
klein tipje van de sluier;
![]()
[ afbeelding ]
Hij is nog bone stock dus 330quote:
Geen halve maatregelenquote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Hij is nog bone stock dus 330
Enige wat ik heb veranderd is;
Hks hypermax 3 suspension
Brembo Big Brakes 6pot voor 4pot achter
Blitz Nur Spec R demper.
Word een groot project. Engine swap, interieur, rolkooi en de rest
Dus gaat tijd kosten ivm grote kosten
Wanneer mijn engineswap (stroker 2jz) 3.4 ipv 3.0 (voor meer koppel onderin) zal plaatsvinden zal ik waarschijnlijk wel een project topic starten.quote:Op maandag 12 april 2010 00:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen![]()
Hou ons op de hoogte
Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef Kentoet het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dezelfde auto als deze heb ik, incl zelfde kleur en velgen. En het rijdt echt heerlijk
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?
ja oke, die zijramen aan de achterkant zijn idd wel makkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uit
Ook veel overzicht btw, met al die grote ramen.
Nee, ik heb de 1.0 TS Limitedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1.3i? Die zijn echt verrassend rap!
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Wilde altijd ook zo een grote volvo hebbenmooie statige auto nog steeds, vind ik dan
yea I know... maar waar ik woon kan ik niet met zo een grote auto rijden helaasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekocht. Volgens mij heb ik er 1200 euro voor betaald en er tot nu toe heel weinig kosten aan gehad.
Gewoon eentje kopen als je er nu nog steeds 1 wil![]()
Over 20 jaar ga ik een XC90 kopen
Ja, hij is niet bijzonder praktisch ben ik met je eens, alleen over de handrem daar herken ik niets in eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja, een MX-5. Ziet er leuk uit, maar na een dagje Mazda's van de boot rijden tot de conclusie gekomen dat het geen auto voor mij zou zijn. Je moet je er letterlijk invouwen. En dan zit die hendel van de handrem nog op een dusdanig rotte plaats dat je je contactsleutel bijna niet kan insteken.
Zo'n gebakje is echt gebouwd voor kleine Japanners. En als het stuur aan de rechterkant zit (zoals in Japan) kun je ineens wel overal bij. Dan zit namelijk die handremhendel ook nog eens een comfortabele afstand van je vandaan, aan de linkerzijde van de tunnel.
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Let op "the Happy Roof"
[ afbeelding ]
ah coolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Was in juli 2005, maar de handremhendel had echt een handgreep. En die zat precies in de weg als je de contactsleutel wilde insteken.
Maar ook op de foto die je postte zie je de handrem aan de linkerkant van de tunnel (dus echt vlak naast je) zitten. Bij de RHD-modellen zit de handrem ook daar en heb je dus meer ruimte om je arm te strekken.
[ afbeelding ]
Ik zoek nog even de handremhendel voor je op, al kan het zijn dat ik in de war ben met een RX-8.
edit: Overigens zie ik nu op diverse plaatjes dat ze bij Mazda ook vonden dat de handrem in een LHD lastig stond en hebben ze 'm later verplaatst:
[ afbeelding ]
Bingo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah cool, nooit naar gegoogled , ziet er idd fijner uit bij die nieuwere
. zit nu heel de tijd te denken hoe ik instap en hoe ik die sleutel erin steek...ik heb die pook al naar beneden voor ik gestart ben geloof ik haha
Ach ja, voor ¤ 400 kun je niet te veel eisen stellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter maken
verder cool car with the happy roof
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef T42 het volgende:
gevonden en ga hem dit weekend uitgraven
[ link | afbeelding ]
Wat een top combinatiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef Kumerian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas is hij nog niet binnenMaar deze gaat het worden.. in deze kleur... in dit model (GT)....
belgiëquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?![]()
Maak ff een projecttopic, ben benieuwd of je 'm in rijdende staat krijgt
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef T42 het volgende:
[..]
belgiëik weet de staat niet zal wel sloop worden
wie zegt dat ik hem koop??? kan hem zo gaan ophalenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een wankelmotor dus ja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Moeten die wankelmotoren nog steeds na 100k gereviseerd worden?
Nice ride
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Mooiste model naar mijn ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:
Ferrariquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |