Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef Kentoet het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dezelfde auto als deze heb ik, incl zelfde kleur en velgen. En het rijdt echt heerlijk
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Niet klote met inparkeren in steden? Of lijkt de auto op die foto langer dan die is?
ja oke, die zijramen aan de achterkant zijn idd wel makkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is wel groot, maar stuurt verrassend makkelijk. Ik woon in een middelgrote stad en eigenlijk weinig problemen met parkeren. Af en toe bij van die hele korte parkeerplaatsjes steekt hij wel wat uit
Ook veel overzicht btw, met al die grote ramen.
Nee, ik heb de 1.0 TS Limitedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1.3i? Die zijn echt verrassend rap!
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Wilde altijd ook zo een grote volvo hebbenmooie statige auto nog steeds, vind ik dan
yea I know... maar waar ik woon kan ik niet met zo een grote auto rijden helaasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wilde er ook vanaf vroeger al 1 en 3 jaar geleden heb ik deze gekocht. Volgens mij heb ik er 1200 euro voor betaald en er tot nu toe heel weinig kosten aan gehad.
Gewoon eentje kopen als je er nu nog steeds 1 wil![]()
Over 20 jaar ga ik een XC90 kopen
Ja, hij is niet bijzonder praktisch ben ik met je eens, alleen over de handrem daar herken ik niets in eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja, een MX-5. Ziet er leuk uit, maar na een dagje Mazda's van de boot rijden tot de conclusie gekomen dat het geen auto voor mij zou zijn. Je moet je er letterlijk invouwen. En dan zit die hendel van de handrem nog op een dusdanig rotte plaats dat je je contactsleutel bijna niet kan insteken.
Zo'n gebakje is echt gebouwd voor kleine Japanners. En als het stuur aan de rechterkant zit (zoals in Japan) kun je ineens wel overal bij. Dan zit namelijk die handremhendel ook nog eens een comfortabele afstand van je vandaan, aan de linkerzijde van de tunnel.
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Let op "the Happy Roof"
[ afbeelding ]
ah coolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Was in juli 2005, maar de handremhendel had echt een handgreep. En die zat precies in de weg als je de contactsleutel wilde insteken.
Maar ook op de foto die je postte zie je de handrem aan de linkerkant van de tunnel (dus echt vlak naast je) zitten. Bij de RHD-modellen zit de handrem ook daar en heb je dus meer ruimte om je arm te strekken.
[ afbeelding ]
Ik zoek nog even de handremhendel voor je op, al kan het zijn dat ik in de war ben met een RX-8.
edit: Overigens zie ik nu op diverse plaatjes dat ze bij Mazda ook vonden dat de handrem in een LHD lastig stond en hebben ze 'm later verplaatst:
[ afbeelding ]
Bingo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah cool, nooit naar gegoogled , ziet er idd fijner uit bij die nieuwere
. zit nu heel de tijd te denken hoe ik instap en hoe ik die sleutel erin steek...ik heb die pook al naar beneden voor ik gestart ben geloof ik haha
Ach ja, voor ¤ 400 kun je niet te veel eisen stellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het jammer dat de bekleding ook niet donker is dat zou 'em vetter maken
verder cool car with the happy roof
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef T42 het volgende:
gevonden en ga hem dit weekend uitgraven
[ link | afbeelding ]
Wat een top combinatiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef Kumerian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas is hij nog niet binnenMaar deze gaat het worden.. in deze kleur... in dit model (GT)....
belgiëquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waar? Dat autokerkhof in Zweden ofzo?![]()
Maak ff een projecttopic, ben benieuwd of je 'm in rijdende staat krijgt
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef T42 het volgende:
[..]
belgiëik weet de staat niet zal wel sloop worden
wie zegt dat ik hem koop??? kan hem zo gaan ophalenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Waarom koop je 'm dan, voor onderdelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een wankelmotor dus ja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Moeten die wankelmotoren nog steeds na 100k gereviseerd worden?
Nice ride
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ook niet iedereen weet wat dit is...de echte autokenners wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Mooiste model naar mijn ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ferrariquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |