tofquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een TDI met een GTI pakketje. GTD in de grille
Civic's zijn ook erg leuke auto's moet ik zeggen. Naast de Audi A3 heb ik ook nog een Civic 2.2 diesel..., maar die gaat er binnenkort wel uit..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanksmet dat gladde weer is het iets minder trouwens whehehe.
Audi A3 is ook mooiwas mijn 2e keus.
Model ligt je of niet idd, maar die 2.2 diesel onder de kap is gewoon briljant, echt genietenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben nooit echt fan geweest van dat model.. Mjah, smaken verschillen gelukkig
Masterbakquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
Waarom andermans auto afzeiken?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Die civic is afgrijselijk, vooral met die velgen.
Ach laat hem gaan..ieder z'n eigen smaak. Dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal hetzelfde rijden. Zo'n Civic heeft nou eenmaal een uitgesproken uiterlijk, dus dan vind je het al gauw of een leuke auto of helemaal niks...quote:
Je mag schijnbaar nergens op Fok! je mening geven als je iets niet mooi vindtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Afzeiken? Ik geef gewoon m'n mening over de auto. Of mag je in dit topic alleen maar reageren op foto's als je de auto mooi vindt? Dan haal ik die tekst wel weer weg.
Van mij hoef je het niet weg te halen hoor...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Afzeiken? Ik geef gewoon m'n mening over de auto. Of mag je in dit topic alleen maar reageren op foto's als je de auto mooi vindt? Dan haal ik die tekst wel weer weg.
Mag best hoor van mij, ik snap het nut alleen niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Die blauwe kleur doet de auto wel goed moet ik zeggen...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooie kleur.![]()
Bekend ook.![]()
Mijn Nissan Almera 1.4 S uit 1998.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur is precies de kleur die ik altijd wilde hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Die blauwe kleur doet de auto wel goed moet ik zeggen...
Vrouwtje was alleen niet zo blij met de foto's?
Hij is mooiquote:
Helemaal gelijk. Ik vind die van jou ook netjes trouwens! mooie kleurquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ach laat hem gaan..ieder z'n eigen smaak. Dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal hetzelfde rijden. Zo'n Civic heeft nou eenmaal een uitgesproken uiterlijk, dus dan vind je het al gauw of een leuke auto of helemaal niks...
Best ok. Alleen dat kenteken verpest het helaas.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel staat nietquote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best ok. Alleen dat kenteken verpest het helaas.
Zo klein is een Ibiza toch niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat idd wel beter bij al die sneeuw jaquote:
1.8quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Accordtje het volgende:
@AmbiToys
Ziet er goed uit, mooie velgen ook.
Is het de 1.8 of de 2.2 ?
Nope, geen Type S. Is de standaard Style Mode uitvoering met andere velgen eropquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is mooivind het oudere model (mijn) wel iets mooier.
Is dat een Type-S?
Problemen met de koppeling heb ik niet, maar met 130.000 km misschien net op tijd in de verkoopquote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef AmbiToys het volgende:
[..]
1.8De diesel is op dit moment nog onrechtvaardig duur en ik hoor dat er wat problemen waren met de koppeling
Ik vind het wel een klein beetje vette bak zeg maar..quote:
Deutsche kenzeichen?? Staat wel beter dan zo'n gele nederlandse plaat idd....ook weer een voordeel dat die "duitsers" hebben...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zit ook op D-F meen ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Okeuj het volgende:
Nu zo'n half jaar in bezit; helemaal standaard op een custom nummerplaat na dan (lang leve de VS).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, en we mogen inderdaad niet klagenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Jij zit ook op D-F meen ik
Het boert daar nog steeds niet slecht als student zo te zien
Nette bakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
zo mijn auto die ik sinds mn 19e heb, nu dus bijna 5 jaar.
Heeft al een bodykit enzo onder gezeten maar vind m zo goed als origineel met een paar kleine aanpassingen mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit ondertussen weer een andere uitlaat onder. Er komt nog een gtsi lip onder de voorbumper.
En er zit een schroefset onder. 17"wielen met 205/40/17 banden.
tnx, geen id welke velgen dit zijn. Komen uit de wolfrace fabriek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nette bak
TOffe velgen, ik had bijna dezelfde onder mijn vorige auto Toyota Celica T20, waren Tenzo-R velgen trouwens.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Providentia, jij had toch geen standaard achterbumper?
nee want hij heeft een echte GT, en jij had dat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig mijn oude GTI gekocht?In 2003 had ik ook zo'n ding, met de rally voorbumper
[ afbeelding ]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
Dit is mijn vierde en huidige Supra. In het fotoboek staan #2 en 3.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef IkkuhNL3 het volgende:
[..]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?
Nice. Heb je de Corvette ook nog?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
mijn ouders hadden vroeger zo rond 1980 geloof ik, ook een daf.quote:
Voor dat geld koop je hier net een Golfje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:56 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat voor werk StefanP doet als hij zulke wagens kan betalen![]()
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef disyn het volgende:
Mijn BMW 520i High Executive![]()
[ afbeelding ]
Mooie bak. Jammer van de booskijkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef disyn het volgende:
Mijn BMW 520i High Executive![]()
[ afbeelding ]
En de velgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mooie bak. Jammer van de booskijkers.
Prima bak, die VIquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Onze Golf V Bluemotion
[ afbeelding ]
Volgende week de nieuwe Golf VI Bluemotion ophalen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Nu met Z-edition achterbumperlip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker, maar in de toekomst moet ze nog wat sneller gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat hondje
Mooie bak, gaat dat een beetje hard?
Ja, alleen ik vind haar stationair en onderin wat té stil maar daar komt binnenkort wel een verandering in, geluid van turbo isquote:
Iets met 30 april, gok ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
?
VAG TDIquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Iets met 30 april, gok ik.
Leuke auto's maar wel een beetje VAG-eenheidsworst hé
Alweer een paar weken in ons bezit...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Onze Golf V Bluemotion
[ afbeelding ]
Volgende week de nieuwe Golf VI Bluemotion ophalen
mooie bakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Alweer een paar weken in ons bezit...
[ afbeelding ]
Trendlinequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
mooie bakWelke uitvoering? De foto is slecht, dus ik kan niet echt wat details zien. Het is in ieder geval geen Highline, want dan had je mistlampen gehad voor, en die zie ik niet.
Dus je hebt een comfortline of een trendline. Ik kan de grille niet goed zien. Het is zo (was in ieder geval zo) dat de trendline geen chromen stripjes op de grille heeft, en de comfortline wel, maar dat kan ik dus op deze foto niet goed zien.
zo'n 23kquote:Op zondag 21 maart 2010 11:01 schreef wormtrein het volgende:
In België zijn die golfjes nog best betaalbaar..
Ah, de Trendline. Ik heb zelf een Comfortlinequote:
Waar heb je het overquote:
Je bent deze foto vergeten:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef nijnja het volgende:
Mijn fietsmand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Na het) ongeluk:
[ afbeelding ]
(ga het, wanneer mooier weer, nog bijwerken ja!)
[ afbeelding ]
Fotootje in het donker
[ afbeelding ]
Om nog maar even laat te reageren: je hebt ook nog een 320iS, ik geloof uitgebracht als vervanging voor de m3 in landen waar auto's met een grotere cilinderinhoud dan 2L veel meer belasting moesten betalen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is een 16 klepper, maar dat komt niet door die "s" erachter. Alhoewel ik ook nooit begrepen heb waar die "s" voor staat, is de 318is de enige die het heeft. In Amerika zie je wel vaker "is" achter alle soorten types staan, maar daar betekent het SPORT. Dus een sportievere uitvoering met beter onderstel etc.
Heel erg vetquote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef alpha_00 het volgende:
Mijn w140 uit 1995.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs die oprijlanen breed daar hequote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |