Zo klein is een Ibiza toch niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat idd wel beter bij al die sneeuw jaquote:
1.8quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Accordtje het volgende:
@AmbiToys
Ziet er goed uit, mooie velgen ook.
Is het de 1.8 of de 2.2 ?
Nope, geen Type S. Is de standaard Style Mode uitvoering met andere velgen eropquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is mooivind het oudere model (mijn) wel iets mooier.
Is dat een Type-S?
Problemen met de koppeling heb ik niet, maar met 130.000 km misschien net op tijd in de verkoopquote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef AmbiToys het volgende:
[..]
1.8De diesel is op dit moment nog onrechtvaardig duur en ik hoor dat er wat problemen waren met de koppeling
Ik vind het wel een klein beetje vette bak zeg maar..quote:
Deutsche kenzeichen?? Staat wel beter dan zo'n gele nederlandse plaat idd....ook weer een voordeel dat die "duitsers" hebben...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Anne het volgende:
Dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zit ook op D-F meen ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Okeuj het volgende:
Nu zo'n half jaar in bezit; helemaal standaard op een custom nummerplaat na dan (lang leve de VS).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, en we mogen inderdaad niet klagenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Jij zit ook op D-F meen ik
Het boert daar nog steeds niet slecht als student zo te zien
Nette bakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
zo mijn auto die ik sinds mn 19e heb, nu dus bijna 5 jaar.
Heeft al een bodykit enzo onder gezeten maar vind m zo goed als origineel met een paar kleine aanpassingen mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit ondertussen weer een andere uitlaat onder. Er komt nog een gtsi lip onder de voorbumper.
En er zit een schroefset onder. 17"wielen met 205/40/17 banden.
tnx, geen id welke velgen dit zijn. Komen uit de wolfrace fabriek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nette bak
TOffe velgen, ik had bijna dezelfde onder mijn vorige auto Toyota Celica T20, waren Tenzo-R velgen trouwens.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Providentia, jij had toch geen standaard achterbumper?
nee want hij heeft een echte GT, en jij had dat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig mijn oude GTI gekocht?In 2003 had ik ook zo'n ding, met de rally voorbumper
[ afbeelding ]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
Dit is mijn vierde en huidige Supra. In het fotoboek staan #2 en 3.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef IkkuhNL3 het volgende:
[..]
In je FoBo staat een grijze met zwarte velgen?
Nice. Heb je de Corvette ook nog?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:55 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21000 Km... laatste productiejaar als linksgestuurd... 6-speed... one previous owner... 'nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |