1 Hoe dat zo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee
1. Alles doet pijn
2. Wilde mijn laptop oppakken, toen is kennelijk de lade van de cdrom open gegaan maar dat had ik niet door. Toen botste die ergens tegen aan en nu wil die niet meer dicht![]()
Laten repareren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat moet ik nou met die cdromlade
Wat C4 zegt, morgen naar een reparatiewinkelquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat moet ik nou met die cdromlade
Hij past niet meer in de laptoptasquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat C4 zegt, morgen naar een reparatiewinkel
Een andere tas gebruikenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij past niet meer in de laptoptas
kan m niet missen
is vast duur
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
Verrek da's waar. Het is al woensdag. Bijna weekeind!!!!!
Dan moet je morgenochtend om 0730 even mee zingen op 3fm. Komt alles goed.quote:
Nog een paar nachtjes en dan hebben we ze ingehaald!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:59 schreef iamredleader het volgende:
Hee, we lopen precies 1001 topics achter op de AKQ!
Stiekem zou het wel grappig zijn, en er zijn tijden dat de SC als een tierelier loopt, maar ik denk niet dat het ooit nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes en dan hebben we ze ingehaald!
Ik begin de dag morgen niet om half acht hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je morgenochtend om 0730 even mee zingen op 3fm. Komt alles goed.
Hoe begin jij de dag dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin de dag morgen niet om half acht hoor!Laat staan met een dansje of een lach
Dan zal er eerst een vette oorlog in de AKQ moeten uitbreken zodat er maar één topic per week vol komt ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stiekem zou het wel grappig zijn, en er zijn tijden dat de SC als een tierelier loopt, maar ik denk niet dat het ooit nog gaat gebeuren
Jij doet altijd lachen en dansen. Ok, misschien iets later dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik begin de dag morgen niet om half acht hoor!Laat staan met een dansje of een lach
Als een worstje gerold in mijn deken. Dan doe ik één oog open, kijk naast me of mijn laptop al weer in goede staat is. Waarschijnlijk niet dus doe ik mijn ogen weer dicht en roep de wensfeetjes op. het werkt niet. Dan ga ik met mijn tenen wiebelen en merk ik dat er een pijnscheut van mijn tenen tot mijn rug loopt. Ik hou op met wiebelen en bijt gefrustreerd in mijn kussen. Good morning amsterdam!quote:
Nu nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij doet altijd lachen en dansen. Ok, misschien iets later dan.
We zouden het topic nu even kunnen "helpen"quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dan zal er eerst een vette oorlog in de AKQ moeten uitbreken zodat er maar één topic per week vol komt ofzo.
Mmmmmmmmquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zouden het topic nu even kunnen "helpen"
Mijn spieren doen geen pijn, maar vooral mijn gewrichten. Ik ben bejaard, remember? van beneden naar boven; tenen, hielen knieën (!) rug (!) en hoofd...quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:06 schreef iamredleader het volgende:
Wat heb je dan in godesnaam gedaan dat je zo'n spierpijn hebt?
Morgen wel weer.quote:
Mjah, dan zou ik zeggen: welterusten, omaquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn spieren doen geen pijn, maar vooral mijn gewrichten. Ik ben bejaard, remember? van beneden naar boven; tenen, hielen knieën (!) rug (!) en hoofd...
Zelfs sommige SCers hebben niet eens in de gaten dat het soms erg snel gaat. Dat moet dus helemaal goed gaan komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:11 schreef iamredleader het volgende:
Laat maar, het ligt al stil![]()
Snel hier doorposten, dan hebben ze het niet in de gaten
Weltruste PSquote:
Ik heb tot 0700 de tijd, dus kom maar op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:15 schreef iamredleader het volgende:
Aan de andere kant, er zijn genoeg topics die binnen een paar uur vol waren...
Cobra, zullen we eens kijken hoe snel we op pagina 7 zitten?
Tot straksquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou zeggen: game on. Maar ik doe het niet. Want de vermoeidheid begint eindelijk
Morgen later weer nieuwe kansen
Truste, en een veilige nacht allen
Ah The search goes on!quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra, kan ik wat details krijgen over Etcetera?
Ik weet nu hoe ik die .swf-video kan omzeilen (Adobe Flash laat vaak mijn PC crashen), ik heb de URL onthouden en nu ben ik bijna zover...
De foto staat ergens in de eerste 10 pagina's.quote:Op woensdag 22 juli 2009 04:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog iets wat van relevant belang is?
Ik hoef alleen maar de foto te zien, ik doe het alleen voor de statistieken en bovendien ben ik met een omvangrijk PHP/MySQL-project bezig.
Weltrusten dan maar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga de zoektocht wat uitstellen, ik val om.
Mogguhquote:
Weer thuis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, je mag nog steeds, of ben je al weer thuis?
Ik ben benieuwd naar de eventuele gevolgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:03 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Griep in de Nijmeegse 4-daagse
bummer
hoofdpijn, misselijkheid, koortsquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eventuele gevolgen.
Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is van de quiz die vorige week hier is geweest! Benieuwd of ze dat vaker doen, kunnen jullie alles goed hebben. De antwoorden: Italië, Seoul, 1979, juli, 54 en touw, engelse sleutel (ze noemen steeksleutel maar dat klopt niet), loden pijp, dolk, revolver en kandelaar.
Dat weet ik niet want ik was er dus niet bijquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is de Richard Cheese-muziekronde ze vergaan?
Klinkt als ontwenningsverschijnselen van vette ontbijtjes en bier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoofdpijn, misselijkheid, koorts
Goeiemorgen
vooral het bierquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als ontwenningsverschijnselen van vette ontbijtjes en bier.
Eindelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mezelf eens nuttig maken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Net ingeschreven voor vakken van volgend jaar (dat wil zeggen als ik dan door mag met mijn studie maar dat hoor ik pas half augustus![]()
) en het klinkt echt tof
Een vak gaat over de politieke partijen en partijsystemen in de 27 EU lidstaten en de andere over globalisering. I like
Je weet hoe je vorige tukkie afliep he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef MaJo het volgende:
Nu zit ik te twijfelen of ik nog een tukkie zal doen of meteen aan mijn paper beginnen. Paper moet deze week af maar ben wel erg moe
Paper.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef MaJo het volgende:
Nu zit ik te twijfelen of ik nog een tukkie zal doen of meteen aan mijn paper beginnen. Paper moet deze week af maar ben wel erg moe
Vergeet niet dat de AKQ ook gewoon doorgaat hequote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:
Even rekenen, 1000 topics * 300 posts = 300.000 posts. Als elke post 1 minuut duurt en we dezelfde hoeveelheid tijd voor de OP en zo nemen, dan kost het dus 300.000 minuten om dit vol te maken. Dat zijn 208 dagen non-stop postenmission: practically impossible
quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra, kan ik wat details krijgen over Etcetera?
Ik weet nu hoe ik die .swf-video kan omzeilen (Adobe Flash laat vaak mijn PC crashen), ik heb de URL onthouden en nu ben ik bijna zover...
Ik vroeg me gister ineens af wat CZ gaat doen als de tacohoest daar opduiktquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:03 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Griep in de Nijmeegse 4-daagse
bummer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Etcetera het volgende:
Vergeet niet dat de AKQ ook gewoon doorgaat he
Volgens mij heeft dat iets te maken met het openen van de site?quote:
Ik mis alleen de link van mij naar de crashed .swf video![]()
Cancellen of iedereen in isolatie.quote:Ik vroeg me gister ineens af wat CZ gaat doen als de tacohoest daar opduiktEens kijken of ik voorzichtig info kan lospeuteren ergens
Ik zag het. Op de Josh Holloway award na (geen beeld materiaal beschikbaar) ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Langer CZ![]()
![]()
Nee, ik weet nu al dat ik na 2 weken toch wel weer naar huis wil
Heb wat nominaties gedaan
Daarom ook 'mits met foto' hequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag het. Op de Josh Holloway award na (geen beeld materiaal beschikbaar) ben ik het met je eens.![]()
Is dat met ebola virus variant?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Langs de weg, denkend aan CZ zie ik de film "Break Out"voor me.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom ook 'mits met foto' he
[..]
Is dat met ebola virus variant?
Een liefhebberquote:
Dat bedoel ik, is best tijd voor mij om te gaan slapen. Ben sinds gisteren 1800 uur op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet Outbreak trouwens? Die heb ik gezien geloof ik, weet het niet zeker
Ik voel op dit moment het tegenovergestelde als MaJo. Ik heb nog geen zin om te gaan slapen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Ik spreek jullie vanavond of later weer.
En hoe ging t gister?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb voor mijn doen schandelijk uitgeslapenEn dan nog werd ik wakker gebeld
kzou even teruglezen als ik jou wasquote:
Ik had het wel gelezen nu je het zegt, maar toen was ik net wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kzou even teruglezen als ik jou was![]()
het werk was voor het eerst eigenlijk wel leuk, maar duurde gewoon te lang! al was er wel chille muziek, in plaats van de standaard-muzak cd was er Skyradio en zelfs toen ik met stervensveel pijn in mijn rug linnen van tafels stond te halen, even over elven met het besef dat ik nog best lang moest, kon er een glimlach af toen ik I'm Yours van Jason Mraz hoorde en even later een nummer 'van' mij en mijn naamgenoten, wat ook nog es een heel lief nummer isDus dat was wel weer beter. geen pauze, trouwens...
en werd net gebeld door het mentrum, mijn afspraak duurt bijna vier uur, omdat er meteen een psychiater bijkomt omdat ik het nog voor amerika gesetteld wilde hebben, zodat ze misschien wel meteen een diagnose kunnen stellenToffe mensen daar
Check!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Pssst Etcie.... kijk eens in je mailbox.....
Dat vind ik eigenlijk ook ook mooi nummerquote:
Vrouwelijke charmes zijn funestquote:
quote:
Of je moet geen foto's meer doorpm'enquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Loop je 5 jaar lang je identiteit te verbergen kijken 3 dames je lief aan en zwicht je alsnog.... Ik denk nu toch echt dat ik een andere usersname moet nemen......
Ik ga die van mij even uit de koelkast oven halen en ze meenemen naar de computerwinkelquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
mr_not_so_anonimous
Vrouwelijke charmes zijn funest
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga die van mij even uit de koelkast oven halen en ze meenemen naar de computerwinkel
Ja, wie niet?quote:Enne, heb je meegzongen met i would stay? huh
Dat zou idd wel een leuke zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
mr_not_so_anonimous
Vrouwelijke charmes zijn funest
Mijn foto's?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga die van mij even uit de koelkast oven halen en ze meenemen naar de computerwinkel
2000. Heb ze zelfs nog een keer als los concert gezien in Nighttown met Green Lizzard in het voorpgrogrammaquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Was je op Pinkpop toen Nem? Inneh... *graaft ff* 1999 geloof ik toch?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2000. Heb ze zelfs nog een keer als los concert gezien in Nighttown met Green Lizzard in het voorpgrogramma
nondegoder..ik zie net dat ook Pearl Jam en Madrugada toen op Pinkpop waren. Ik kan me alleen Krezip en De Dijk herinneren
Succes meisquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo een gesprek met mn docent
Eerst maar eens een lekker broodje eten en wat afkoelen, het is vervelend werken met dit broeierige weer
Nee als in: dat je dat vergeten bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2000
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweestquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee als in: dat je dat vergeten bent
Je tent al aan het inpakken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweest
Oh da's jammer inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweest
En nu ga ik naar buiten
quote:
Succes met je gesprek LBquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst maar eens een lekker broodje eten en wat afkoelen, het is vervelend werken met dit broeierige weer
Ben gewoon in slaap gevallenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je weet hoe je vorige tukkie afliep he?
dus eerst aan je paper!
s'ochtends of s'avonds?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben gewoon in slaap gevallenmaar wel wakker nu gelukkig, vorige keer werd ik dus om 6 uur wakker
En ben je nu brak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben gewoon in slaap gevallenmaar wel wakker nu gelukkig, vorige keer werd ik dus om 6 uur wakker
Lekkere overtrokken reactie iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, zo te zien hebben we mazzel gehad dat we de bbq niet in Engeland gehouden hebben
Anders had Amsterdam Zuid zwart gezien van de politie
http://www.nu.nl/internet(...)cebook-barbecue.html
Nou ja, we hadden het niet op facebook aangekondigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, zo te zien hebben we mazzel gehad dat we de bbq niet in Engeland gehouden hebben
Anders had Amsterdam Zuid zwart gezien van de politie
http://www.nu.nl/internet(...)cebook-barbecue.html
En dan het adres van die vervelende buurvrouw opgevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat eventueel volgende keer wel zou kunnen
Oeh, ben benieuwd hoe het is gegaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Het valt mee. Het waait hier lekker. Juist bij binnenkomst krijg ik het opeens heel warmquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's jammer inderdaad
Succes met zweten met dit benauwde weer
Ze zijn echt te dom om te poepen daar.quote:
Ik hoop niet dat ze zich té verongelukt voelt, dan is ze een beetje doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins. Itt ts die een probleem maakt van een VERBROKEN BELOFTE iets dat toch anders is dan verkeerde woordkeus in een sms
en moraalridder? Ik vind zoals jullie denken een beetje te veel ik ik ik. Zij moet rekening houden met hem en andersom, ja, ze voelt zich ws te verongelukt, maar haar zo erg aanvallen is ook over de top
Ik ben 26.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een gezever
Hoe oud is TS? 15? En de rest van de posters in dat topic trouwens?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
En vrouwen poepen niet. Ergo: jullie zijn dom.
Alleen als je hoognodig moet, anders is er eigenlijk geen ruk aanquote:
Hmm da's wel waar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als je hoognodig moet, anders is er eigenlijk geen ruk aan
Ik ook nietquote:Ik snap ook niet dat mensen hele boeken kunnen gaan lezen
De scheet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grote dilemma's in het leven:
Je moet een enorme scheet laten maar tegelijkertijd moet je ook heel erg niezen. Tegelijkertijd kan niet. Wat te kiezen?
Niezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet een enorme scheet laten maar tegelijkertijd moet je ook heel erg niezen. Tegelijkertijd kan niet. Wat te kiezen?
Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
^^quote:
Goed puntquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
niezen, de scheet komt dan waarschijnlijk vanzelf wel mee
Jaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.![]()
Een nies kriebelt bij mij echt alleen in mijn neus. En doet ook pijn als 'ie niet komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.![]()
Bij mij komen ze vanuit m'n tenen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een nies kietelt in je buik? Volgens mij komen niezen toch echt uit mijn neus
Ik denk dat het in m'n buik kriebelt, omdat ik eerst heel diep ademhaal en dan nies.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een nies kriebelt bij mij echt alleen in mijn neus. En doet ook pijn als 'ie niet komt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een goede scheet op z'n tijd is anders ook niks mis mee![]()
Kan ook behoorlijk ontladend zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Niezen werkt lekker ontladendEn een scheet op z'n tijd is ook fijn hoor
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuigquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een nies kietelt in je buik? Volgens mij komen niezen toch echt uit mijn neus
Een goede scheet op z'n tijd is anders ook niks mis mee![]()
Toevallig deze:quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Red heb jij niet nog een foto die je hier wilt delen?
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuig![]()
Sowieso een avond als ik ergens op bezoek ben krijg ik vrijwel altijd daarna mega buikpijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuig![]()
Ja diequote:
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wel in de goede volgorde... insider joke
Wat dat betreft is een avondje kaarten met mannen een stuk beter voor de darmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso een avond als ik ergens op bezoek ben krijg ik vrijwel altijd daarna mega buikpijnEn dan in bed ontluchten, dat helpt wel
![]()
Thanksquote:
Met mijn beste vriendinnen gaat het er anders hetzelfde aan toe hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een avondje kaarten met mannen een stuk beter voor de darmen
Hij zei kaarten hequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Karten... lang niet gedaan, lijkt me leuk om binnenkort eens te gaan doen!
MaJo, je bent lek!quote:
Ik las serieus kartenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
Hij zei kaarten he
Zin om binnenkort een spelletjesavond te doen met Grote Dalmutti?
Dat geloof ik best. En dan ga je je afvragen: als beide partijen zoveel last hebben van het ophouden van scheten...waarom zijn we dan niet slim genoeg om een cultuuromslag te maken en het voor iedereen een stuk aangenamer te maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met mijn beste vriendinnen gaat het er anders hetzelfde aan toe hoor
Kaarten, Red...kaArtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Karten... lang niet gedaan, lijkt me leuk om binnenkort eens te gaan doen!
Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vaderquote:
Ja dat heb je als je borstvoeding geeftquote:
Welke van de twee?quote:
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je borstvoeding geeft
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las serieus karten![]()
![]()
En ja, lijkt me heel gezellig
Omdat ruften van een ander stinken natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. En dan ga je je afvragen: als beide partijen zoveel last hebben van het ophouden van scheten...waarom zijn we dan niet slim genoeg om een cultuuromslag te maken en het voor iedereen een stuk aangenamer te maken?
quote:Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vader
(hij is toch wel een schatje hoor Red)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vader
(hij is toch wel een schatje hoor Red)
Dat is heul geen nieuws:quote:
quote:
Dat hoop ik ook want anders heb ik over 18 jaar ruzie met 'mquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hopelijk heeft 'ie een beter gevoel voor humor
Klinkt als een tof plan! Misschien een zaterdagavond binnenkort?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
Misschien kijken of we wat undead pints en sneaky monkeys bij elkaar kunnen krijgen?
Sneller posten!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef Soempie het volgende:
spuit 11.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hoop ik ook want anders heb ik over 18 jaar ruzie met 'm
Ja, want we moeten nog >300.000 posts tot we de AKQ hebben ingehaaldquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Sneller posten!
Ohja, dát was het, je zou het bijna vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
Omdat ruften van een ander stinken natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan! Misschien een zaterdagavond binnenkort?
ik wilde het zojuist gaan doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens moeten jullie mij hier niet wegjagen?
Ja had het er ook al met nem over om weer eens ouderwets te gaan quizzenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef iamredleader het volgende:
En misschien dat we dan zelfs een maandagavond kunnen afspreken, en er een echte quiz achteraan gooien!
quote:
Hup, vort, aan je paperquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
En we willen je hier niet meer zien voordat 'ie af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]Nog even een saffie doen en daarna ga ik echt aan de slag
Dat kost nog wel een paar dagen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En we willen je hier niet meer zien voordat 'ie af is
Voor die tijd beginnen jullie echt wel te piepen hoorquote:
Opdonderen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
Is it on?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor die tijd beginnen jullie echt wel te piepen hoor
Dat hoor ik heel vaak, zo tussen 00:00 en 02:00 op TVquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben voorlopig ook zoet met mijn speeltje...
Je gaat met de auto. Neem ze mee met de intentie ze niet te gebruiken en als je je écht verveelt, kun je ze altijd nog pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dilemma: studieboek meenemen op vakantie of niet. Aan de ene kant moet ik nog wel veel doen. Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om eens een week helemaal niks aan m'n studie te doen.
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met de auto. Neem ze mee met de intentie ze niet te gebruiken en als je je écht verveelt, kun je ze altijd nog pakken
GOED besluitquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.![]()
Even een week helemaal niks.
Groot gelijk! Denk dat ik moet kiezen tussen studiemateriaal meenemen naar Berlijn (5 dagen met Tinuviel en Jair) of Belgie (7 dagen met Tinuviel, Jair, PhysicsRules, DaviniaHR en Eli)quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.![]()
Even een week helemaal niks.
Dan zou ik zeggen: doe een MaJo-actie: geen fok! meer tot het af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst mn scriptie voltooien, en heb mezelf voorgenomen om die af te hebben op het moment dat deze docent weer terug komt van vakantie, en dat is over 2 weken
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eerst even een aardbeimilkshake maken en dan boodschappen doen, we krijgen eters vanavond dus ga ik een machtige lasagne maken![]()
Dat zou best wel een goed idee zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: doe een MaJo-actie: geen fok! meer tot het af is
Dus bij deze: hup aan de slagquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Die ene week voor het inleveren van de 2e versie werkte wel heel goedIedereen wist dat ik niks mocht tot ie af was, dus werd helemaal niet gestoord
(ook retesaai natuurlijk, maargoed...)
Da's "vervelend"quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik "moet" vanavond 10 speciaalbieren gaan proeven. Deze keer blind dus ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijg ik mijn computertje weer, met een nieuwe cd-rom drive...
Was eerst naar de dealer gegaan, die wilde hem innemen en waarschuwde dat het wsl niet vóór twee weken zou lukken en daar moest ik meteen al betalen. Het was dan ook een meisje achter de kassaToen besloot ik om naar onze eigen pcdokter te gaan, waar we altijd onze computers laten repareren. Daar wordt vandaag nog een nieuwe cdromdrive geïnstalleerd en kan ik hem morgen ophalen
Hij berekent ook geen reparatiekosten, alleen de kosten van een nieuwe drive
![]()
Nu even achter mijn ouwe laptoppie. En ga vanavond niet werken. MEP werd heel boos, ook toen ik beweerde griep te hebben, maar wannabewyccie neemt hem van me over
Zo zie je maar, je kunt nog zo slim zijn, maar als je met een probleem zit kun je er beter goed uitzienquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was eerst naar de dealer gegaan, die wilde hem innemen en waarschuwde dat het wsl niet vóór twee weken zou lukken en daar moest ik meteen al betalen. Het was dan ook een meisje achter de kassaToen besloot ik om naar onze eigen pcdokter te gaan, waar we altijd onze computers laten repareren. Daar wordt vandaag nog een nieuwe cdromdrive geïnstalleerd en kan ik hem morgen ophalen
![]()
Nu even achter mijn ouwe laptoppie. En ga vanavond niet werken. MEP werd heel boos, ook toen ik beweerde griep te hebben, maar wannabewyccie neemt hem van me over
Wel lekker om je af te kunnen zonderen van wat schlagersquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dilemma: studieboek meenemen op vakantie of niet. Aan de ene kant moet ik nog wel veel doen. Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om eens een week helemaal niks aan m'n studie te doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je kunt nog zo slim zijn, maar als je met een probleem zit kun je er beter goed uitzien
klopt, voor rond de 5 tientjes moet je wel een dvd brander kunnen scoren voor een laptop. met een beetje mazzel past alles direct en ben je in 5 min klaar. PS had het zelf ook wel gekunt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, als het goed is zijn CD-ROM units in laptops gewoon uitschuifbare modules. Dus het moet eigenlijk binnen 5 minuten te vervangen zijn
Wat doe je hier? hij is nog niet klaar tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
En ondertussen niks aan mijn paper gedaanDat ga ik nu echt doen
Ik wilde je net gaan bellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
En ondertussen niks aan mijn paper gedaanDat ga ik nu echt doen
Ik heb dat niet bedacht dat ik niet terug mag komen voordat ie af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier? hij is nog niet klaar toch
Das wel handigerquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan bellen
Nou, morgen dan maar?
ok, maar je stemde ook niet tegen toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat niet bedacht dat ik niet terug mag komen voordat ie af ismoet af en toe ook pauzes hebben
Zie je wel, ik had gelijk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Jammer dat de vierdaagse dan niet met de kerst gelopen worden. Dan hadden die stollen wel nut.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, nog een dagje en dan Weekend
Naar de Vierdaagse (kijken)![]()
Heb het spandoek voor wyycie bijna klaar. Nog even drogen en stollen monteren en ik kan vrijdag los![]()
Ben je er al uit? Tijd voor een saffie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das wel handigerga sowieso eerst in bad nu
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Mogguh!quote:
Echt welquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, maar je stemde ook niet tegen toch?
ben nu een saffie aan het doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je er al uit? Tijd voor een saffie.
Dan doe ik mee.quote:
Die je niet kan kijken omdat je met je paper bezig bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt welik heb vet geprotesteerd
![]()
paper komt goed op gangnu koken en dan kom er een film op net5 met anthony Hopkins
Muse en Travis waren er ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
nondegoder..ik zie net dat ook Pearl Jam en Madrugada toen op Pinkpop waren. Ik kan me alleen Krezip en De Dijk herinneren
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ik weet trouwens niet meer zo zeker of ik de Vierdaagse wel uit ga lopen. Het afplakken van de blaar helpt niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het nog wel even geprobeerd vanmiddag. Kijk vanavond misschien nog wel een keer
Ik hoop voor je dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
BehoorlijkGa desnood weer eens met ubisoft contact opnemen, geloof niet dat het klopt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook. 45 euro voor betaald, en het is echt tofBeetje jammer als ik dan niet meer kan spelen
Jawel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die je niet kan kijken omdat je met je paper bezig bent.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hooranthony Hopkins gaat boven alle verplichtingen
Zes tientjes ben ik kwijt. Hij wilde het ook eigenlijk meteen doen, maar er kwamen net veel klanten binnen... En het zelf doen, vast wel, maar nu hij er niks voor ebrekend vind ik het toch veiliger en hij zet het klepje van de oude over, zodat het er mooi uitzietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klopt, voor rond de 5 tientjes moet je wel een dvd brander kunnen scoren voor een laptop. met een beetje mazzel past alles direct en ben je in 5 min klaar. PS had het zelf ook wel gekunt.
ps, had je sms nog gelezen trouwens ?
Je hebt ons tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net gegeten met mijn opa en oma en nu ben ik weer alleen thuis en voel me wel weer even heel erg alleenHet helpt niet dat mijn broertje via de webcam gekke bekken trekt...
is toch anders hequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is toch anders he
En ik ga nu weer naar dat andere huis en ga mn oude laptop niet meenemen
Oei, beterschap, dat zal vast flink pijn doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Doei
over alles doet pijn gesproken, ik verstapte me in een ultieme poging een goal te maken en nu doet m'n enkel au
Ik hoop vanavond helemaal niet uit bed te komen, dat Jair lekker doorslaapt en dat de jeuk me geen parten speeltquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe laat kom je komende nacht weer uit je bed? Dan kan ik zorgen dat ik rond die tijd niet op patrouille ben.
Ik hoop dat het morgen wel weer gaat, maar het zeurt nu een beetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, beterschap, dat zal vast flink pijn doen
Gewoon terugzeurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wel weer gaat, maar het zeurt nu een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |