Ja, en soms komt er iets tussen, helemaal op vakantie. Tuurlijk kan ze er iets van zeggen, maar om er dan dit drama van te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In de OP staat zelfs dat ze afgesproken hadden elkaar te bellen.
Dat interpreteer jij inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Zoals ik het interpreteer heeft zíj afgesproken dat híj haar zou bellen.
Je partner zou het allerbelangrijkste voor je moeten zijn (eventueel gecombineerd met mogelijk aanwezige kinderen). Als dat niet zo is, dan moet je stoppen met de relatie. Je partner verdient dan iemand beters.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het is maar telefoon... , dit kan wachten. Zijn vrienden zijn op dit moment stukken belangrijker...
En ja TS, mensen die je veel minder ziet kunnen veel belangrijker voor een persoon zijn dan mensen die je dagelijks ziet.
Het gaat er helemaal niet om wie er belangrijker is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:52 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Je partner zou het allerbelangrijkste voor je moeten zijn (eventueel gecombineerd met mogelijk aanwezige kinderen). Als dat niet zo is, dan moet je stoppen met de relatie. Je partner verdient dan iemand beters.
Maar dat is mijn mening. Wat mij betreft zijn juist vrienden veel 'vervangbaarder'. Bij mij komt eerst mijn vriendin, dan mijn directe familie (ouders en zusje) en daarna pas mijn vrienden. En mijn vrienden begrijpen dat. Anders zouden het ook geen vrienden van mij kunnen zijn...
Nee, dat is ook niet nodig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en soms komt er iets tussen, helemaal op vakantie. Tuurlijk kan ze er iets van zeggen, maar om er dan dit drama van te maken.![]()
Dan vertel je het directquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat? Dat een familielid ziek is? Als m'n partner deze interesse naar me toe zou hebben zou het ookzijn.
Wel als op een gegeven moment meerder partijen jou tegelijk 'nodig' hebben. Dan moet je dus kiezen, en dus, op een of andere manier, een rangorde maken...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om wie er belangrijker is.
exact.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
Wat een kolder.
Als TS gewoon sms stuurt met: famillielid ziekenhuis blabla of belt en voicemail inspreekt met de tekst: famillielid ziekenhuis blabla is er niks aan de hand.
Op het moment dat vriendje het leest of hoort is hij denk ik best bereid om "even"te bellen.
Maar smsjes met je moet mij bellen om 7uur want het is belangrijk, zijn in feite niet belangrijk.
Als iets namelijk BELANGRIJK is, meld je het direct! en ga je niet een smsje sturen en vervolgens zitten wachten of hij zich aan zn afspraak houd, want dat is gewoon een dieptrieste manier van aandacht vragen.
Het nare stempel van de problemen aan het thuisfront waar ze hem mee opzadelt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat voor stempel heb je het over?
En volgens de OP hadden ze sowieso afgesproken met elkaar te bellen. Daar had hij dus mee ingestemd.
Daaruit maak ik op dat hij wel belde, maar niet op het door TS gewenste tijdstip. Hij is op vakantie, for Pete's sake.quote:Op het moment zelf blijkt hij opeens twee uur te laat zijn omdat hij zelf ervoor koos langer ergens te blijven, en moest nu naar zijn vrienden want die 'waren op hem aan het wachten'. Ik was ook op hem aan het wachten!
Jij maakt het groter dan het is. Tegen iemand zeggen dat je over zoveel uur belt en niet doet.. nou ja.. jammer dan. Maar een verbroken beloftequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Het is niet maar telefoon, het is een verbroken belofte...
Hij wist al dat dat familielid ziek was, er was nu een zgn verslechtering in de situatie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, dat is ook niet nodig.
Maar sommigen stellen dat je je vriend niet moet storen op z'n heilige vakantie als een familielid ziek is, en dat je moet wachten met zoiets te vertellen tot hij terug is. En dat vind ik onzin.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
Wat een kolder.
Als TS gewoon sms stuurt met: famillielid ziekenhuis blabla of belt en voicemail inspreekt met de tekst: famillielid ziekenhuis blabla is er niks aan de hand.
Op het moment dat vriendje het leest of hoort is hij denk ik best bereid om "even"te bellen.
Maar smsjes met je moet mij bellen om 7uur want het is belangrijk, zijn in feite niet belangrijk.
Als iets namelijk BELANGRIJK is, meld je het direct! en ga je niet een smsje sturen en vervolgens zitten wachten of hij zich aan zn afspraak houd, want dat is gewoon een dieptrieste manier van aandacht vragen.
O die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals Copycat al zei kan haar vriend er toch niets aan veranderen vanuit het buitenland. Ik denk dat dit juist een heel belangrijk deel van een relatie is. Dat je in staat bent te zeggen, "ik heb behoefte om hier met iemand over te praten, maar niet met hem op dit moment. Want dan verpest ik voor hem de lol."
Zo kun je het ook zien, toch? En dan kun je het er altijd nog over hebben nadat hij terug is. TS zei al dat ze genoeg vrienden heeft om mee te praten.
Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins. Itt ts die een probleem maakt van een VERBROKEN BELOFTE iets dat toch anders is dan verkeerde woordkeus in een smsquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar jij zou vragen: bel rond 7 uur even.
Dat vind ik bot.
Ik weet niet wat de relatie van die vriend is met het betreffende familielid, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik in zijn situatie zou zitten en het zou slecht gaan met een van mijn familieleden en m'n vriendin zou mij niet bellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij wist al dat dat familielid ziek was, er was nu een zgn verslechtering in de situatie.
In dit geval gaat het denk ik meer om jou interpretatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef Kreator het volgende:
Het gaat er niet om wat er evt allemaal mogelijk is qua intenties; Het gaat er gewoon om dat TS de intentie had om haar vriendje strak te houden. En dat is sneu.
Ik ook. Al kan ik me er in dit geval wel iets bij voorstellen, om de manier waarop ze stoort. Had gewoon gewacht tot hij zou bellen of een duidelijk smsje gestuurd. Blijkbaar kon het al 24 uur wachten namelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet nodig.
Maar sommigen stellen dat je je vriend niet moet storen op z'n heilige vakantie als een familielid ziek is, en dat je moet wachten met zoiets te vertellen tot hij terug is. En dat vind ik onzin.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik weet niet wat de relatie van die vriend is met het betreffende familielid, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik in zijn situatie zou zitten en het zou slecht gaan met een van mijn familieleden en m'n vriendin zou mij niet bellen.
Dat is imo iets anders dan informeren over. Dat is jouw hart willen luchten bij iemand die op dat moment van een zorgeloze vakantie geniet.quote:Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
Wat een kolder.
Dat is wel anders. Mensen die dat niet zienquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
Als dat een verbroken belofte is..
Dan heb je toch geen leven?
Ik zeg zo vaak dat uik terug bel, en vervolgens doe ik het niet.
wat ook moet kunnen als je je rot voelt...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat is imo iets anders dan informeren over. Dat is jouw hart willen luchten bij iemand die op dat moment van een zorgeloze vakantie geniet.
En daarover verschillen we overduidelijk van mening. Ik vind dat namelijk enorm egoïstisch, I'm the centre of your universe gedrag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef lichtekooi het volgende:
wat ook moet kunnen als je je rot voelt...
Als mijn vriendin zich, om wat voor reden dan ook, niet lekker in haar vel voelt, ben ik graag de eerste die dat hoort. Ik ben graag haar luisterend oor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat is imo iets anders dan informeren over. Dat is jouw hart willen luchten bij iemand die op dat moment van een zorgeloze vakantie geniet.
Juist zulke kleine woorden laten zien hoe je ergens in staat. In dit geval dus: doe wat ik zeg! En als het je niet bevalt dan kun je dat aangeven, maar anders verwacht ik dat je het doet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins.
Volgens mij was de intentie eerder om haar vriendje stiekem aan een relatietest te onderwerpen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 13:50 schreef Kreator het volgende:
Het gaat er niet om wat er evt allemaal mogelijk is qua intenties; Het gaat er gewoon om dat TS de intentie had om haar vriendje strak te houden. En dat is sneu.
Dat dus, ik wil het ook graag weten als er echt iets is en zou het hem eerder kwalijk nemen als ik niks gehoord heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zich, om wat voor reden dan ook, niet lekker in haar vel voelt, ben ik graag de eerste die dat hoort. Ik ben graag haar luisterend oor.
Nu scheelt het, denk ik, wel heel veel dat ik totaal geen aanhankelijke vriendin heb. Als zij mij 'lastig valt' dan is het ook echt belangrijk. Anders zou ze me echt niet storen als ik ergens anders mee bezig ben.
Nee idd, door zeuren over een woordje wel of niet zeggen is wat flauw.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist zulke kleine woorden laten zien hoe je ergens in staat. In dit geval dus: doe wat ik zeg! En als het je niet bevalt dan kun je dat aangeven, maar anders verwacht ik dat je het doet.
Maargoed, daar gaat het ook helemaal niet over.
Je draait het mooi om. TS opent een topic en uit haar verhaal blijkt dat haar vriend vooral rekening met haar moet houden. Daar gaan mensen tegenin, omdat het juist van twee kanten moet komen. En in dit geval komt het zeker niet van haar kant.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:
en moraalridder? Ik vind zoals jullie denken een beetje te veel ik ik ik. Zij moet rekening houden met hem en andersom, ja, ze voelt zich ws te verongelukt, maar haar zo erg aanvallen is ook over de top
Sorry hoor, maar jij zei het, zelfs nadat iemand je er al op wees, nog eens. Dus zo flauw zijn die opmerkingen over botheid niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:15 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee idd, door zeuren over een woordje wel of niet zeggen is wat flauw.
Ik heb het niet over ts maar over de reakties hier, daarin word alleen rekening gehouden met die jongen. Terwijl het van hem ook niet netjes is, of rekening houdend met haar om niet te bellen als ze dat afgesproken hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je draait het mooi om. TS opent een topic en uit haar verhaal blijkt dat haar vriend vooral rekening met haar moet houden. Daar gaan mensen tegenin, omdat het juist van twee kanten moet komen. En in dit geval komt het zeker niet van haar kant.In het hele topic bekijkt ze het niet een keer van zijn kant. Ze ziet alleen haar eigen verhaal: hij had dit, hij had dat!
Leuke vriendin.
Dat is altijd zo, maar aangezien TS alleen haar kant ziet is het logisch dat ze op zijn kant wordt gewezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ts maar over de reakties hier, daarin word alleen rekening gehouden met die jongen. Terwijl het van hem ook niet netjes is, of rekening houdend met haar om niet te bellen als ze dat afgesproken hebben.
voor allebij de kanten is wat te zeggen.
Nee er word objectief naar de situatie gekeken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ts maar over de reakties hier, daarin word alleen rekening gehouden met die jongen. Terwijl het van hem ook niet netjes is, of rekening houdend met haar om niet te bellen als ze dat afgesproken hebben.
voor allebij de kanten is wat te zeggen.
Het is een kwestie van interpretatie. Ik zou het lezen als: kennelijk heeft hij me nodig. Ik zou het zeker niet lezen als een eis, of me in een hoekje gedrukt voelen, ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij zei het, zelfs nadat iemand je er al op wees, nog eens. Dus zo flauw zijn die opmerkingen over botheid niet.
nee er word subjectief gekeken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee er word objectief naar de situatie gekeken.
Soms is dat handig. Ik moet vanavond weg, jij komt om 5 uur van je werk, ik bel om 6 uur wel even...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Afspraken om elkaar te bellen.... uberhaubt![]()
Om te huilen gewoon....
Schat, laten we afspreken, om 22.10 vanavond, mag jij even lekker aan mijn cumshot sabbelen...
Eens. Het hangt ook van de stuatie af. Als ik het druk heb, zoals op vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Het is een kwestie van interpretatie. Ik zou het lezen als: kennelijk heeft hij me nodig. Ik zou het zeker niet lezen als een eis, of me in een hoekje gedrukt voelen, ofzo.
Het ligt dus ook aan hoe je het leest, hoe gevoelig je daar voor bent en hoe je partner is.
Dat is jou meningquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, maar aangezien TS alleen haar kant ziet is het logisch dat ze op zijn kant wordt gewezen.
Plus dat voor hem net even wat meer te zeggen valt.
Ken jij TS? Of baseer jij je ook op de dingen die TS zegt op een moment dat ze emotioneel is enzo? En doe jijquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:34 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is jou mening![]()
gebaseert op dingen die ts zegt op een moment dat ze emotioneel is en op aannames over hoe het voor hem is.
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:34 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is jou mening![]()
gebaseert op dingen die ts zegt op een moment dat ze emotioneel is en op aannames over hoe het voor hem is.
Dat doe ik niet, ik vind dat ze overdrijft en best maar zichzelf mag kijken en of de manier waarop misschien heeft gezorgd dat hij denkt: zoek het uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Kreator het volgende:
Waarom voel jij je eigenlijk zo genoodzaakt om TS zo te verdedigen, lichtekooi? Het valt op. Ben je soms een kloon van TS?
Ik vind zelf dat ik objectiever ben dan de mensen die alleen maar roepen dat ts fout is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken jij TS? Of baseer jij je ook op de dingen die TS zegt op een moment dat ze emotioneel is enzo? En doe jijnou hetzelfde als de rest in het topic
Jij trekt er te zwaar aan. Hij heeft vakantie, dan zijn telefoontjes toch wel minder belangrijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef lichtekooi het volgende:
maar ik vind wel dat ze een punt heeft, afspraak is afspraak en niet netjes van hem om gewoon niet te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |