abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:50:53 #201
30252 Soempie
Procreating
pi_71213375
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

In de OP staat zelfs dat ze afgesproken hadden elkaar te bellen.
Ja, en soms komt er iets tussen, helemaal op vakantie. Tuurlijk kan ze er iets van zeggen, maar om er dan dit drama van te maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71213407
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Zoals ik het interpreteer heeft zíj afgesproken dat híj haar zou bellen.
Dat interpreteer jij inderdaad.
pi_71213438
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het is maar telefoon... , dit kan wachten. Zijn vrienden zijn op dit moment stukken belangrijker...
En ja TS, mensen die je veel minder ziet kunnen veel belangrijker voor een persoon zijn dan mensen die je dagelijks ziet.
Je partner zou het allerbelangrijkste voor je moeten zijn (eventueel gecombineerd met mogelijk aanwezige kinderen). Als dat niet zo is, dan moet je stoppen met de relatie. Je partner verdient dan iemand beters.

Maar dat is mijn mening. Wat mij betreft zijn juist vrienden veel 'vervangbaarder'. Bij mij komt eerst mijn vriendin, dan mijn directe familie (ouders en zusje) en daarna pas mijn vrienden. En mijn vrienden begrijpen dat. Anders zouden het ook geen vrienden van mij kunnen zijn...
Theories come and theories go. The frog remains
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:53:11 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_71213464
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:52 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Je partner zou het allerbelangrijkste voor je moeten zijn (eventueel gecombineerd met mogelijk aanwezige kinderen). Als dat niet zo is, dan moet je stoppen met de relatie. Je partner verdient dan iemand beters.

Maar dat is mijn mening. Wat mij betreft zijn juist vrienden veel 'vervangbaarder'. Bij mij komt eerst mijn vriendin, dan mijn directe familie (ouders en zusje) en daarna pas mijn vrienden. En mijn vrienden begrijpen dat. Anders zouden het ook geen vrienden van mij kunnen zijn...
Het gaat er helemaal niet om wie er belangrijker is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71213472
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, en soms komt er iets tussen, helemaal op vakantie. Tuurlijk kan ze er iets van zeggen, maar om er dan dit drama van te maken.
Nee, dat is ook niet nodig.
Maar sommigen stellen dat je je vriend niet moet storen op z'n heilige vakantie als een familielid ziek is, en dat je moet wachten met zoiets te vertellen tot hij terug is. En dat vind ik onzin.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:54:36 #206
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71213501
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat? Dat een familielid ziek is? Als m'n partner deze interesse naar me toe zou hebben zou het ook zijn.
Dan vertel je het direct . Dan ga je niet van te voren zeggen dat je over x uren belt...
Dit is niet belangrijk als het later ook wel kan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:54:41 #207
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71213502
Wat een kolder.

Als TS gewoon sms stuurt met: famillielid ziekenhuis blabla of belt en voicemail inspreekt met de tekst: famillielid ziekenhuis blabla is er niks aan de hand.
Op het moment dat vriendje het leest of hoort is hij denk ik best bereid om "even"te bellen.

Maar smsjes met je moet mij bellen om 7uur want het is belangrijk, zijn in feite niet belangrijk.
Als iets namelijk BELANGRIJK is, meld je het direct! en ga je niet een smsje sturen en vervolgens zitten wachten of hij zich aan zn afspraak houd, want dat is gewoon een dieptrieste manier van aandacht vragen.
ik ben de jager met de pet.
pi_71213528
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wie er belangrijker is.
Wel als op een gegeven moment meerder partijen jou tegelijk 'nodig' hebben. Dan moet je dus kiezen, en dus, op een of andere manier, een rangorde maken...
pi_71213536
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
Wat een kolder.

Als TS gewoon sms stuurt met: famillielid ziekenhuis blabla of belt en voicemail inspreekt met de tekst: famillielid ziekenhuis blabla is er niks aan de hand.
Op het moment dat vriendje het leest of hoort is hij denk ik best bereid om "even"te bellen.

Maar smsjes met je moet mij bellen om 7uur want het is belangrijk, zijn in feite niet belangrijk.
Als iets namelijk BELANGRIJK is, meld je het direct! en ga je niet een smsje sturen en vervolgens zitten wachten of hij zich aan zn afspraak houd, want dat is gewoon een dieptrieste manier van aandacht vragen.
exact.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71213550
Ik zou gek worden met een vriendin als TS.

Zo'n egocentrische hersenloze, slachtoffer van de princess programming van Disney, in de waan dat zij het middelpunt is van het universum.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:56:56 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71213591
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wat voor stempel heb je het over?
En volgens de OP hadden ze sowieso afgesproken met elkaar te bellen. Daar had hij dus mee ingestemd.
Het nare stempel van de problemen aan het thuisfront waar ze hem mee opzadelt.

Uit de OP:
quote:
Op het moment zelf blijkt hij opeens twee uur te laat zijn omdat hij zelf ervoor koos langer ergens te blijven, en moest nu naar zijn vrienden want die 'waren op hem aan het wachten'. Ik was ook op hem aan het wachten!
Daaruit maak ik op dat hij wel belde, maar niet op het door TS gewenste tijdstip. Hij is op vakantie, for Pete's sake.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:57:19 #212
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71213606
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Het is niet maar telefoon, het is een verbroken belofte...
Jij maakt het groter dan het is. Tegen iemand zeggen dat je over zoveel uur belt en niet doet.. nou ja.. jammer dan. Maar een verbroken belofte kom op zeg.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:57:55 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71213627
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

Maar sommigen stellen dat je je vriend niet moet storen op z'n heilige vakantie als een familielid ziek is, en dat je moet wachten met zoiets te vertellen tot hij terug is. En dat vind ik onzin.
Hij wist al dat dat familielid ziek was, er was nu een zgn verslechtering in de situatie.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:58:44 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71213655
quote:
Wat een kolder.

Dit dus.

En wat iemand hier al zei, TS is hoe dan ook al pissig dat hij het heeft gedurfd om zonder haar op vakantie te gaan terwijl hij wist dat zij dat niet kon betalen. TS kan er niet tegen dat zij geen onverdeelde aandacht krijgt en niet het belangrijkste is wat God onder de zon heeft voor vriendlief, en wil dus nu aandacht opeisen, want als 'als zij niet mee kan op vakantie, dan zal hij toch ook geen fijne vakantie hebben, daar zorg ik wel voor'. Dat zit er een beetje achter.

Dit heeft helemaal niets met dr vriend te maken, maar 100% met TS. TS wil het echter graag het probleem van dr vriend maken, want het kan namelijk niet zo zijn dat zij het verkeerd doet, want verantwoording nemen voor je eigen daden is eng.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_71213690
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Chowi het volgende:

[..]

Zoals Copycat al zei kan haar vriend er toch niets aan veranderen vanuit het buitenland. Ik denk dat dit juist een heel belangrijk deel van een relatie is. Dat je in staat bent te zeggen, "ik heb behoefte om hier met iemand over te praten, maar niet met hem op dit moment. Want dan verpest ik voor hem de lol."

Zo kun je het ook zien, toch? En dan kun je het er altijd nog over hebben nadat hij terug is. TS zei al dat ze genoeg vrienden heeft om mee te praten.
O die ga ik onthouden !
pi_71213697
Als dat een verbroken belofte is..

Dan heb je toch geen leven?
Ik zeg zo vaak dat uik terug bel, en vervolgens doe ik het niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:01:02 #217
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71213726
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, maar jij zou vragen: bel rond 7 uur even.

Dat vind ik bot.
Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins. Itt ts die een probleem maakt van een VERBROKEN BELOFTE iets dat toch anders is dan verkeerde woordkeus in een sms

en moraalridder? Ik vind zoals jullie denken een beetje te veel ik ik ik. Zij moet rekening houden met hem en andersom, ja, ze voelt zich ws te verongelukt, maar haar zo erg aanvallen is ook over de top
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 14:01:45 #218
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71213745
Iets in mij zegt dat de TS niet echt heel blij is met de antwoorden hier en niet meer gaat reageren.
pi_71213747
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij wist al dat dat familielid ziek was, er was nu een zgn verslechtering in de situatie.
Ik weet niet wat de relatie van die vriend is met het betreffende familielid, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik in zijn situatie zou zitten en het zou slecht gaan met een van mijn familieleden en m'n vriendin zou mij niet bellen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:03:06 #220
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71213772
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef Kreator het volgende:
Het gaat er niet om wat er evt allemaal mogelijk is qua intenties; Het gaat er gewoon om dat TS de intentie had om haar vriendje strak te houden. En dat is sneu.
In dit geval gaat het denk ik meer om jou interpretatie
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:04:44 #221
30252 Soempie
Procreating
pi_71213819
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ook. Al kan ik me er in dit geval wel iets bij voorstellen, om de manier waarop ze stoort. Had gewoon gewacht tot hij zou bellen of een duidelijk smsje gestuurd. Blijkbaar kon het al 24 uur wachten namelijk.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:05:39 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71213854
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Bioman_1 het volgende:

Ik weet niet wat de relatie van die vriend is met het betreffende familielid, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik in zijn situatie zou zitten en het zou slecht gaan met een van mijn familieleden en m'n vriendin zou mij niet bellen.
quote:
Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten
Dat is imo iets anders dan informeren over. Dat is jouw hart willen luchten bij iemand die op dat moment van een zorgeloze vakantie geniet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:05:59 #223
30252 Soempie
Procreating
pi_71213870
quote:
Wat een kolder.

woensdag 22 juli 2009 @ 14:06:41 #224
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71213892
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
Als dat een verbroken belofte is..

Dan heb je toch geen leven?
Ik zeg zo vaak dat uik terug bel, en vervolgens doe ik het niet.
Dat is wel anders. Mensen die dat niet zien
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:08:26 #225
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71213956
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Dat is imo iets anders dan informeren over. Dat is jouw hart willen luchten bij iemand die op dat moment van een zorgeloze vakantie geniet.
wat ook moet kunnen als je je rot voelt...
Als het echt erg is, en dat was het voor ts kennenlijk.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:24 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71213986
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef lichtekooi het volgende:
wat ook moet kunnen als je je rot voelt...
En daarover verschillen we overduidelijk van mening. Ik vind dat namelijk enorm egoïstisch, I'm the centre of your universe gedrag.
pi_71213988
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Als mijn vriendin zich, om wat voor reden dan ook, niet lekker in haar vel voelt, ben ik graag de eerste die dat hoort. Ik ben graag haar luisterend oor.

Nu scheelt het, denk ik, wel heel veel dat ik totaal geen aanhankelijke vriendin heb. Als zij mij 'lastig valt' dan is het ook echt belangrijk. Anders zou ze me echt niet storen als ik ergens anders mee bezig ben.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:10:42 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_71214022
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins.
Juist zulke kleine woorden laten zien hoe je ergens in staat. In dit geval dus: doe wat ik zeg! En als het je niet bevalt dan kun je dat aangeven, maar anders verwacht ik dat je het doet.

Maargoed, daar gaat het ook helemaal niet over.
pi_71214029
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 @ 13:50 schreef Kreator het volgende:
Het gaat er niet om wat er evt allemaal mogelijk is qua intenties; Het gaat er gewoon om dat TS de intentie had om haar vriendje strak te houden. En dat is sneu.
Volgens mij was de intentie eerder om haar vriendje stiekem aan een relatietest te onderwerpen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:11:26 #230
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71214040
Maak het ongedaan!
<hr>
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:12:25 #231
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214081
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Als mijn vriendin zich, om wat voor reden dan ook, niet lekker in haar vel voelt, ben ik graag de eerste die dat hoort. Ik ben graag haar luisterend oor.

Nu scheelt het, denk ik, wel heel veel dat ik totaal geen aanhankelijke vriendin heb. Als zij mij 'lastig valt' dan is het ook echt belangrijk. Anders zou ze me echt niet storen als ik ergens anders mee bezig ben.
Dat dus, ik wil het ook graag weten als er echt iets is en zou het hem eerder kwalijk nemen als ik niks gehoord heb.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:15:04 #232
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214180
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Juist zulke kleine woorden laten zien hoe je ergens in staat. In dit geval dus: doe wat ik zeg! En als het je niet bevalt dan kun je dat aangeven, maar anders verwacht ik dat je het doet.

Maargoed, daar gaat het ook helemaal niet over.
Nee idd, door zeuren over een woordje wel of niet zeggen is wat flauw.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:19:26 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_71214323
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:

en moraalridder? Ik vind zoals jullie denken een beetje te veel ik ik ik. Zij moet rekening houden met hem en andersom, ja, ze voelt zich ws te verongelukt, maar haar zo erg aanvallen is ook over de top
Je draait het mooi om. TS opent een topic en uit haar verhaal blijkt dat haar vriend vooral rekening met haar moet houden. Daar gaan mensen tegenin, omdat het juist van twee kanten moet komen. En in dit geval komt het zeker niet van haar kant. In het hele topic bekijkt ze het niet een keer van zijn kant. Ze ziet alleen haar eigen verhaal: hij had dit, hij had dat!

Leuke vriendin.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:20:43 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_71214373
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:15 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Nee idd, door zeuren over een woordje wel of niet zeggen is wat flauw.
Sorry hoor, maar jij zei het, zelfs nadat iemand je er al op wees, nog eens. Dus zo flauw zijn die opmerkingen over botheid niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:22:52 #235
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214467
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je draait het mooi om. TS opent een topic en uit haar verhaal blijkt dat haar vriend vooral rekening met haar moet houden. Daar gaan mensen tegenin, omdat het juist van twee kanten moet komen. En in dit geval komt het zeker niet van haar kant. In het hele topic bekijkt ze het niet een keer van zijn kant. Ze ziet alleen haar eigen verhaal: hij had dit, hij had dat!

Leuke vriendin.
Ik heb het niet over ts maar over de reakties hier, daarin word alleen rekening gehouden met die jongen. Terwijl het van hem ook niet netjes is, of rekening houdend met haar om niet te bellen als ze dat afgesproken hebben.
voor allebij de kanten is wat te zeggen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:24:17 #236
30252 Soempie
Procreating
pi_71214514
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ts maar over de reakties hier, daarin word alleen rekening gehouden met die jongen. Terwijl het van hem ook niet netjes is, of rekening houdend met haar om niet te bellen als ze dat afgesproken hebben.
Dat is altijd zo, maar aangezien TS alleen haar kant ziet is het logisch dat ze op zijn kant wordt gewezen.

Plus dat voor hem net even wat meer te zeggen valt.
pi_71214554
Afspraken om elkaar te bellen.... uberhaubt

Om te huilen gewoon....

Schat, laten we afspreken, om 22.10 vanavond, mag jij even lekker aan mijn cumshot sabbelen...
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:26:48 #238
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71214592
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Nee er word objectief naar de situatie gekeken.
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:27:16 #239
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214612
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij zei het, zelfs nadat iemand je er al op wees, nog eens. Dus zo flauw zijn die opmerkingen over botheid niet.
Het is een kwestie van interpretatie. Ik zou het lezen als: kennelijk heeft hij me nodig. Ik zou het zeker niet lezen als een eis, of me in een hoekje gedrukt voelen, ofzo.
Het ligt dus ook aan hoe je het leest, hoe gevoelig je daar voor bent en hoe je partner is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:29:38 #240
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214701
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:

[..]

Nee er word objectief naar de situatie gekeken.
nee er word subjectief gekeken.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 14:30:46 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_71214739
Ik denk dat TS er nu achter komt dat de vrienden inderdaad belangrijker zijn dan zij. Misschien heeft haar vriend een andere kijk op hun relatie dan zij.
Het is nu aan haar of ze dat accepteert of niet.
Het is gelukkig nog maar een paar maanden aan, dus no harm done denk ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:31:22 #242
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214762
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Afspraken om elkaar te bellen.... uberhaubt

Om te huilen gewoon....

Schat, laten we afspreken, om 22.10 vanavond, mag jij even lekker aan mijn cumshot sabbelen...
Soms is dat handig. Ik moet vanavond weg, jij komt om 5 uur van je werk, ik bel om 6 uur wel even...
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:32:51 #243
30252 Soempie
Procreating
pi_71214814
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Het is een kwestie van interpretatie. Ik zou het lezen als: kennelijk heeft hij me nodig. Ik zou het zeker niet lezen als een eis, of me in een hoekje gedrukt voelen, ofzo.
Het ligt dus ook aan hoe je het leest, hoe gevoelig je daar voor bent en hoe je partner is.
Eens. Het hangt ook van de stuatie af. Als ik het druk heb, zoals op vakantie , en ik krijg zo'n smsje, dan valt het misschien wel verkeerd. Als ik geen klap te doen heb is het al anders. Het is wel een stuk vriendelijker om te zeggen: 'zou je me morgen even kunnen bellen?'. En dan heb je sowieso geen risico dat iemand het verkeerd interpreteert.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 14:32:55 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71214819
Waarom voel jij je eigenlijk zo genoodzaakt om TS zo te verdedigen, lichtekooi? Het valt op. Ben je soms een kloon van TS?
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:34:19 #245
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71214862
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat is altijd zo, maar aangezien TS alleen haar kant ziet is het logisch dat ze op zijn kant wordt gewezen.

Plus dat voor hem net even wat meer te zeggen valt.
Dat is jou mening
gebaseert op dingen die ts zegt op een moment dat ze emotioneel is en op aannames over hoe het voor hem is.
  Redactie Frontpage woensdag 22 juli 2009 @ 14:36:18 #246
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71214931
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:34 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat is jou mening
gebaseert op dingen die ts zegt op een moment dat ze emotioneel is en op aannames over hoe het voor hem is.
Ken jij TS? Of baseer jij je ook op de dingen die TS zegt op een moment dat ze emotioneel is enzo? En doe jij nou hetzelfde als de rest in het topic
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:38:32 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_71215001
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:34 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat is jou mening
Zo kun je alles wel relativeren.
Dan kom je ook nooit ergens uit: 'ja, dat is gewoon mijn mening'.

Ik heb ook goede argumenten voor die mening. En als het anders is, dan moet TS maar reageren op die uitspraken en ze weerleggen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:39:47 #248
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71215038
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Kreator het volgende:
Waarom voel jij je eigenlijk zo genoodzaakt om TS zo te verdedigen, lichtekooi? Het valt op. Ben je soms een kloon van TS?
Dat doe ik niet, ik vind dat ze overdrijft en best maar zichzelf mag kijken en of de manier waarop misschien heeft gezorgd dat hij denkt: zoek het uit.
maar ik vind wel dat ze een punt heeft, afspraak is afspraak en niet netjes van hem om gewoon niet te doen.

Soempie heeft gelijk, je kan gewoon vragen zou je kunnen bellen, dat is netter, maar geen man overboort als je het anders zegt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:43:38 #249
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71215171
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ken jij TS? Of baseer jij je ook op de dingen die TS zegt op een moment dat ze emotioneel is enzo? En doe jij nou hetzelfde als de rest in het topic
Ik vind zelf dat ik objectiever ben dan de mensen die alleen maar roepen dat ts fout is.

maar ik bedoelde met die post alleen maar de post over objectief kijken te weerleggen
het was niet bedoelt als argument voor het een of ander verder.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:46:33 #250
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71215259
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef lichtekooi het volgende:

maar ik vind wel dat ze een punt heeft, afspraak is afspraak en niet netjes van hem om gewoon niet te doen.
Jij trekt er te zwaar aan. Hij heeft vakantie, dan zijn telefoontjes toch wel minder belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')