Ik geef daar mee alleen maar aan dat ik snap dat hij nu geen tijd heeft en geef meteen een moment dat het mij uit komt. Hij kan altijd zeggen dat hem dat niet uit komt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar met jouw vraag 'bel me even dan en dan' houd je ook geen rekening met hem, is het wel?Je kunt het ook anders brengen.
Dus dan mag je niet proberen een sms-je te sturen met de vraag of hij terugbelt omdat er een aantal heftige dingen zijn? Zoals iemand zei: het gaat niet om de kleur van een IKEA prullebak die ze wilt kopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want de wereld is zo zwart-wit![]()
Dat je iets kwijt wilt aan je partner, prima. Maar je kunt toch proberen om enigszins rekening te houden met het feit dat hij in dit geval op vakantie is?
De watquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik geef daar mee alleen maar aan dat ik snap dat hij nu geen tijd heeft en geef meteen een moment dat het mij uit komt. Hij kan altijd zeggen dat hem dat niet uit komt.
Als hij me kent, wedusigl dat ook gewoon en hoef ik het niet anders te brengen.
ik dacht trouwens dat vrouwen dingen altijd verkeert interpretteerden, maar jij bent ook goed in van een mug een olifant maken geloof ik.
Het is maar telefoon... , dit kan wachten. Zijn vrienden zijn op dit moment stukken belangrijker...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, als ik zeg iets te doen, doe ik dat ook. En dat verwacht ik ook van anderen, of er moet een goede reden zijn.
Hij kan er ook niets aan doen als hij wel thuis isquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt fout. Hij kan er op dit moment, terwijl hij op vakantie is, totaal niks aan veranderen. Waarom zou je hem in hemelsnaam dan met die kopzorgen opzadelen die hoogstwaarschijnlijk een naar stempel op die vakantie gaan drukken? Dat vind ik egocentrisch en dan vind ik dat je daar beter even mee kan wachten.
En in ieder geval zeker niet uit je plaat gaan als je vriend vanuit zijn vakantieadres je niet direct op je contactwens-wenken bedient.
Dit is niet belangrijk. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan mag je niet proberen een sms-je te sturen met de vraag of hij terugbelt omdat er een aantal heftige dingen zijn? Zoals iemand zei: het gaat niet om de kleur van een IKEA prullebak die ze wilt kopen.
Ik kan me alleen voorstellen dat je er rekening mee houdt als hij dat expleciet zegt voor hij op vakantie gaat: 'Ik wil niet gestoord worden, bel me niet, ook al is je moeder stervende'.
Ik denk dat niemand dat doet, wel?
Dan is hij daadwerkelijk in de buurt. Kan hij bijvoorbeeld naar TS gaan om haar een troostende schouder oid te bieden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef lichtekooi het volgende:
Hij kan er ook niets aan doen als hij wel thuis is
Aandacht opeisen terwijl hij eindelijk eens tijd met zijn vrienden kan doorbrengen omdat toch de rest van het jaar zijn vriendin die tijd opvreet... Dat telefoontje moet dan wel heeeel erg belangrijk zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen als hij wel thuis is
Waarom zou hij er wakker van liggen dat in haar familie iemand ziek is?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt fout. Hij kan er op dit moment, terwijl hij op vakantie is, totaal niks aan veranderen. Waarom zou je hem in hemelsnaam dan met die kopzorgen opzadelen die hoogstwaarschijnlijk een naar stempel op die vakantie gaan drukken? Dat vind ik egocentrisch en dan vind ik dat je daar beter even mee kan wachten.
En in ieder geval zeker niet uit je plaat gaan als je vriend vanuit zijn vakantieadres je niet direct op je contactwens-wenken bedient.
Het is niet maar telefoon, het is een verbroken belofte...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het is maar telefoon... , dit kan wachten. Zijn vrienden zijn op dit moment stukken belangrijker...
En ja TS, mensen die je veel minder ziet kunnen veel belangrijker voor een persoon zijn dan mensen die je dagelijks ziet.
Mooi die persoonlijke aanval.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik geef daar mee alleen maar aan dat ik snap dat hij nu geen tijd heeft en geef meteen een moment dat het mij uit komt. Hij kan altijd zeggen dat hem dat niet uit komt.
Als hij me kent, wedusigl dat ook gewoon en hoef ik het niet anders te brengen.
ik dacht trouwens dat vrouwen dingen altijd verkeert interpretteerden, maar jij bent ook goed in van een mug een olifant maken geloof ik.
Wat? Dat een familielid ziek is? Als m'n partner deze interesse naar me toe zou hebben zou het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is niet belangrijk. Dat is het hele punt.
En ze had gesmst en verwachtte (eiste bijna) dat hij haar zou bellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is niet belangrijk. Dat is het hele punt.
staat het níet in de OPquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan mag je niet proberen een sms-je te sturen met de vraag of hij terugbelt omdat er een aantal heftige dingen zijn? Zoals iemand zei: het gaat niet om de kleur van een IKEA prullebak die ze wilt kopen.
Ik kan me alleen voorstellen dat je er rekening mee houdt als hij dat expleciet zegt voor hij op vakantie gaat: 'Ik wil niet gestoord worden, bel me niet, ook al is je moeder stervende'.
Ik denk dat niemand dat doet, wel?
Jij vindt het bot als iemand vraagt: zou je vanavond rond 7 uur kunnen bellen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De wat![]()
En dat hij dat weet prima maar dat weten wij niet dus het komt bot over. Dus Soempie heeft een punt hoor
In de OP staat zelfs dat ze afgesproken hadden elkaar te bellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ze had gesmst en verwachtte (eiste bijna) dat hij haar zou bellen.
Zoals het hier staat:
[..]
staat het níet in de OP
Ik zeg nergens dat hij er wakker van zou liggen, laat staan overstuur van zou raken. Ik ben er echter wel van overtuigd dat die -op dat moment non-info- een stempel drukt op die vakantie. En het zou me helemaal niks verbazen als dat ook de achterliggende -misschien deels onbewuste- beweegreden voor TS is. Dat ie op vakantie alsnog vooral met haar bezig is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zou hij er wakker van liggen dat in haar familie iemand ziek is?
Wat is er mis met een sms-je sturen of ze kan worden gebeld?
Kan me geen kerel voorstellen die daar overstuur van raakt tijdens z'n vakantie hoor.
Het gaat niet om de inhoud, men heeft gewoon zin TS te kakken te zetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jij vindt het bot als iemand vraagt: zou je vanavond rond 7 uur kunnen bellen?
wauw! En dan roepen dat vrouwen te gevoelig zijn.
Troostendd woorden over de telefoon als het niet anders kan zijn ook heel fijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is hij daadwerkelijk in de buurt. Kan hij bijvoorbeeld naar TS gaan om haar een troostende schouder oid te bieden.
Zoals ik het interpreteer heeft zíj afgesproken dat híj haar zou bellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In de OP staat zelfs dat ze afgesproken hadden elkaar te bellen.
Wat voor stempel heb je het over?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij er wakker van zou liggen, laat staan overstuur van zou raken. Ik ben er echter wel van overtuigd dat die -op dat moment non-info- een stempel drukt op die vakantie. En het zou me helemaal niks verbazen als dat ook de achterliggende -misschien deels onbewuste- beweegreden voor TS is. Dat ie op vakantie alsnog vooral met haar bezig is.
In die post staat 'bel me dan en dan even' ja dat vind ik bot ja. Maar goed, de R&P moraalridders zijn blijkbaar opgestaan hieroquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, maar jij zou vragen: bel rond 7 uur even.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dus je wilde gewoon even emotioneel tegen iemand aan zemelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Titania het volgende:
[..]
Er waren problemen in het gezin en nog wat gedoe op het werk wat ik kwijt wou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |