Mijn foto's?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga die van mij even uit de koelkast oven halen en ze meenemen naar de computerwinkel
2000. Heb ze zelfs nog een keer als los concert gezien in Nighttown met Green Lizzard in het voorpgrogrammaquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Was je op Pinkpop toen Nem? Inneh... *graaft ff* 1999 geloof ik toch?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2000. Heb ze zelfs nog een keer als los concert gezien in Nighttown met Green Lizzard in het voorpgrogramma
nondegoder..ik zie net dat ook Pearl Jam en Madrugada toen op Pinkpop waren. Ik kan me alleen Krezip en De Dijk herinneren
Succes meisquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo een gesprek met mn docent
Eerst maar eens een lekker broodje eten en wat afkoelen, het is vervelend werken met dit broeierige weer
Nee als in: dat je dat vergeten bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2000
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweestquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee als in: dat je dat vergeten bent
Je tent al aan het inpakken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweest
Oh da's jammer inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, klopt, want ik heb ze dus niet gezien. Bedoelde dus dat dat een uitgelezen kans had geweest
En nu ga ik naar buiten
quote:
Succes met je gesprek LBquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst maar eens een lekker broodje eten en wat afkoelen, het is vervelend werken met dit broeierige weer
Ben gewoon in slaap gevallenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je weet hoe je vorige tukkie afliep he?
dus eerst aan je paper!
s'ochtends of s'avonds?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben gewoon in slaap gevallenmaar wel wakker nu gelukkig, vorige keer werd ik dus om 6 uur wakker
En ben je nu brak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben gewoon in slaap gevallenmaar wel wakker nu gelukkig, vorige keer werd ik dus om 6 uur wakker
Lekkere overtrokken reactie iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, zo te zien hebben we mazzel gehad dat we de bbq niet in Engeland gehouden hebben
Anders had Amsterdam Zuid zwart gezien van de politie
http://www.nu.nl/internet(...)cebook-barbecue.html
Nou ja, we hadden het niet op facebook aangekondigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, zo te zien hebben we mazzel gehad dat we de bbq niet in Engeland gehouden hebben
Anders had Amsterdam Zuid zwart gezien van de politie
http://www.nu.nl/internet(...)cebook-barbecue.html
En dan het adres van die vervelende buurvrouw opgevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat eventueel volgende keer wel zou kunnen
Oeh, ben benieuwd hoe het is gegaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Het valt mee. Het waait hier lekker. Juist bij binnenkomst krijg ik het opeens heel warmquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's jammer inderdaad
Succes met zweten met dit benauwde weer
Ze zijn echt te dom om te poepen daar.quote:
Ik hoop niet dat ze zich té verongelukt voelt, dan is ze een beetje doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk vragen of je kan bellen rond die tijd. Maar je maakt wel een probleem van iets kleins. Itt ts die een probleem maakt van een VERBROKEN BELOFTE iets dat toch anders is dan verkeerde woordkeus in een sms
en moraalridder? Ik vind zoals jullie denken een beetje te veel ik ik ik. Zij moet rekening houden met hem en andersom, ja, ze voelt zich ws te verongelukt, maar haar zo erg aanvallen is ook over de top
Ik ben 26.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een gezever
Hoe oud is TS? 15? En de rest van de posters in dat topic trouwens?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
En vrouwen poepen niet. Ergo: jullie zijn dom.
Alleen als je hoognodig moet, anders is er eigenlijk geen ruk aanquote:
Hmm da's wel waar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als je hoognodig moet, anders is er eigenlijk geen ruk aan
Ik ook nietquote:Ik snap ook niet dat mensen hele boeken kunnen gaan lezen
De scheet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grote dilemma's in het leven:
Je moet een enorme scheet laten maar tegelijkertijd moet je ook heel erg niezen. Tegelijkertijd kan niet. Wat te kiezen?
Niezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grote dilemma's in het leven:
Je moet een enorme scheet laten maar tegelijkertijd moet je ook heel erg niezen. Tegelijkertijd kan niet. Wat te kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |