zn mobiel staat wss uit omdat jij m anders gaat lastig vallen met smsjes of mails of bellen ofzo.. Hij heeft daar geen zin is als hij bij zn vrienden is.
dit komt ZO bekend voor, ik ben ook zo. Mijn vriendin gaat me 'per ongeluk' altijd lastig vallen als ze weet dat ik niet alleen ben ofzo. En vervolgens gaat ze zich druk maken om het feit dat ik dan zo kortaf ben xD
'ik wilde gewoon even gezellig praten' ... 'JA IK NIET!'. maar dat snappen vrouwen schijnbaar niet

begrijp me niet verkeerd, ik heb een goede relatie. Alleen soms eist ze aandacht op het moment dat dat gewoon niet uitkomt, en dus gewoon niet gaat gebeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat als jouw vriend met vrienden ergens in het buitenland zit, dat ie best wel een paar daagjes zonder bellen kan. Een smsje is genoeg. Je 'belangrijke' ding kun je ook vertellen als ie alleen is (dan zal hij jou wel bellen/smsen) of zodra hij weer thuis is

Overigens; de reden dat hij 2 uur van te voren zij dat ie zou mailen oid. is gewoon om JOU gerust te stellen. Hij doet dat, VOOR JOU. zelf wil ie dat wss helemaal niet. En nu kwam het dus ook nog eens niet goed uit, nou dan is voor hem die keuze snel gemaakt...