abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71207963
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en het loopt nog best goped. Behalve één ding. Mijn vriend is constant met zijn vrienden bezig en soms laat hij me er ook voor vallen. Een voorbeeld is gisteren. Ik had hem nodig, hij zat in het buitenland en we hadden beloofd dat we elkaar even zouden bellen. Op het moment zelf blijkt hij opeens twee uur te laat zijn omdat hij zelf ervoor koos langer ergens te blijven, en moest nu naar zijn vrienden want die 'waren op hem aan het wachten'. Ik was ook op hem aan het wachten! En dit gebeurt echt de hele tijd. Hij zegt dat hij ze lang niet gezien had, maar dan kunnen ze prima nog wel even wachten lijkt me, hij is daar nog een week. Dit was iets belangrijks wat ik wou bespreken. Ik voel me nu echt rot en onzeker.
pi_71208019
Is hij met vrienden op vakantie nu?
pi_71208036
Nee hij is vrienden opzoeken op vakantie, maar hij wist dat ik iets wou bespreken. Ik had het hem de dag van te voren zelfs gezegd, zodat hij daar rekening mee kon houden.
pi_71208133
Tja, bij de meeste jongens staan vrienden sowieso boven je vriendin. Het klinkt echter dat je vriend gewoon geen afspraken kan maken, ik denk dat je er een iets te dramatische sleur aan geeft
pi_71208164
mannen doen niet aan plannen. gun die jongen ook een pleziertje
:]
pi_71208203
Tsja, als het zo doorgaat maak ik het uit, want ik heb meer voor hem gedaan dan zijn vrienden het afgelopen jaar.

En prima als het om iets onbenulligs gaat, dit was gewoon belangrijk en als hij dat niet kan inschatten dan is hij niet de juiste voor mij denk ik.
pi_71208273
Tuurlijk staan vrienden boven de vriendin..

Volgens mij had hij allang door dat het niks belangrijks was, waar jij hem voor nodig had..
Zoals alle vrouwen stellen ze zich graag aan, en willen in het middelpunt van de belangstelling staan..

Dus niet zeiken, en gewoon verder gaan..

Je vrienden loslaten op het moment dat je een vriendin hebt, is het stomste wat je kunt doen..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:20:29 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71208283
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Titania het volgende:
Nee hij is vrienden opzoeken op vakantie, maar hij wist dat ik iets wou bespreken. Ik had het hem de dag van te voren zelfs gezegd, zodat hij daar rekening mee kon houden.
Misschien probeer je hem te veel in je keurslijf te dwingen. Je kan ook zeggen: "ik wil iets belangrijks vertellen, bel even als je tijd hebt." Dan kan hij uit eigen initiatief aandacht aan je schenken i.p.v. jouw opdracht uit te voeren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71208339
Hoezo loslaten? Hij mag prima met ze omgaan maar hij kan wel even tijd voor mij maken.

En ik zei het een dag van te voren en 2 uur ervoor zei hij nog dat hij zou bellen of desnoods mailen. Beiden deedtie toen niet. En nu staat zijn mobiel uit. Zo laat ik me niet behandelen.
pi_71208376
Waarvoor had jij hem nodig dan?
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_71208403
Had je wel duidelijk gemaakt waar het over ging?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71208409
Mannen met smoesjes hebben altijd een ander.
"zijn vrienden" zullen wel een zestienjarig blondje zijn
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71208457
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef leppeh het volgende:
Waarvoor had jij hem nodig dan?
Redelijk essentiele vraag, zal wel weer iets totaal onbelangrijks zijn...
pi_71208481
zn mobiel staat wss uit omdat jij m anders gaat lastig vallen met smsjes of mails of bellen ofzo.. Hij heeft daar geen zin is als hij bij zn vrienden is.

dit komt ZO bekend voor, ik ben ook zo. Mijn vriendin gaat me 'per ongeluk' altijd lastig vallen als ze weet dat ik niet alleen ben ofzo. En vervolgens gaat ze zich druk maken om het feit dat ik dan zo kortaf ben xD

'ik wilde gewoon even gezellig praten' ... 'JA IK NIET!'. maar dat snappen vrouwen schijnbaar niet

begrijp me niet verkeerd, ik heb een goede relatie. Alleen soms eist ze aandacht op het moment dat dat gewoon niet uitkomt, en dus gewoon niet gaat gebeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat als jouw vriend met vrienden ergens in het buitenland zit, dat ie best wel een paar daagjes zonder bellen kan. Een smsje is genoeg. Je 'belangrijke' ding kun je ook vertellen als ie alleen is (dan zal hij jou wel bellen/smsen) of zodra hij weer thuis is

Overigens; de reden dat hij 2 uur van te voren zij dat ie zou mailen oid. is gewoon om JOU gerust te stellen. Hij doet dat, VOOR JOU. zelf wil ie dat wss helemaal niet. En nu kwam het dus ook nog eens niet goed uit, nou dan is voor hem die keuze snel gemaakt...
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 11:27:51 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71208509
Onzeker zeikwijf dat je der bent. Zeg hem gewoon dat je ervan baalde dat hij je liet zitten.
Dat je het nu al uit wil maken zegt wat over je gevoel voor hem, óf je bent gewoon turbo-labiel (en dan snap ik je vriend wel prima)
pi_71208514
Ja, hij zit daar voor z'n vrienden, niet voor een urenlang telefonisch zeverzeurverhaal van vriendin.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 11:29:23 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71208565
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef IceDustbin2 het volgende:
Mijn vriendin gaat me 'per ongeluk' altijd lastig vallen als ze weet dat ik niet alleen ben ofzo. En vervolgens gaat ze zich druk maken om het feit dat ik dan zo kortaf ben xD
'ik wilde gewoon even gezellig praten' ... 'JA IK NIET!'. maar dat snappen vrouwen schijnbaar niet
Check.
pi_71208598
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Kreator het volgende:
Onzeker zeikwijf dat je der bent. Zeg hem gewoon dat je ervan baalde dat hij je liet zitten.
Dat je het nu al uit wil maken zegt wat over je gevoel voor hem, óf je bent gewoon turbo-labiel (en dan snap ik je vriend wel prima)
Turbo-labiel
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_71208610
oh man, dit topic moet ik zo aan mn vriendin laten lezen xD

dat ze ff weet dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:30:45 #20
140318 Thy...
Met puntjes
pi_71208614
Misschien had hij gewoon niet in de gaten dat je iets belangrijks wilde bespreken. Laat hem lekker van zijn vakantie genieten en wacht met dat soort dingen tot hij weer thuis is.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:30:59 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71208621
Vrienden opzoeken op vakantie betekent dat je die vrienden normaliter niet vaak ziet, lijkt me. En dan moet jij zo nodig in die tijd een of ander probleem iets over de telefoon met hem bespreken.
Komt op mij over semi-controle. Gun hem zijn eigen dingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71208630
1. het gaat BEST goed de relatie
2. vriend is op vakantie zonder jou om vrienden op te zoeken
3. hij is te laat en belt uiteindelijk toch. Hij is immers op vakantie met anderen en moet zich aanpassen
4. vriendin is woest want ze had iets belangrijks te vertellen
5. vriendin voelt zich daardoor onzeker
6. vriendin denkt erover om het uit te maken

Zes punten die genoeg zegt over de scheve verhouding. Je had mee moeten gaan op vakantie tenzij een reden. Zo ja met een reden, dan hang je te veel aan hem en dit zou je niet onzeker in de relatie moeten maken. Kortom, een wankele relatie die ik zo eenzijdig vanaf hier niet een lang leven zal hebben.
pi_71208666
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef leppeh het volgende:

[..]

Turbo-labiel
Kreator heeft wel gelijk
pi_71208712
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Titania het volgende:
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en het loopt nog best goped.

Ik probeer het te visualiseren?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71208724
ben wel vbenieuwd wat die belangrijke vraag nu was. Doe niet zo onzeker en als ik jou was zou ik jouw vriend zeker niet zo claimen want blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Hij is op vakantie en wil lekker met zijn vrienden op stap en dan kan hij jouw onzekere gedrag er niet bij gebruiken.
Dus hou het maar ff een weekje op, dan kun je het er dan met hem over hebben. Ik zou deze discussie met hem zeker niet over de telefoon doen maar face-to-face.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')