Misschien probeer je hem te veel in je keurslijf te dwingen. Je kan ook zeggen: "ik wil iets belangrijks vertellen, bel even als je tijd hebt." Dan kan hij uit eigen initiatief aandacht aan je schenken i.p.v. jouw opdracht uit te voeren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Titania het volgende:
Nee hij is vrienden opzoeken op vakantie, maar hij wist dat ik iets wou bespreken. Ik had het hem de dag van te voren zelfs gezegd, zodat hij daar rekening mee kon houden.
Check.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef IceDustbin2 het volgende:
Mijn vriendin gaat me 'per ongeluk' altijd lastig vallen als ze weet dat ik niet alleen ben ofzo. En vervolgens gaat ze zich druk maken om het feit dat ik dan zo kortaf ben xD
'ik wilde gewoon even gezellig praten' ... 'JA IK NIET!'. maar dat snappen vrouwen schijnbaar niet
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Kreator het volgende:
Onzeker zeikwijf dat je der bent. Zeg hem gewoon dat je ervan baalde dat hij je liet zitten.
Dat je het nu al uit wil maken zegt wat over je gevoel voor hem, óf je bent gewoon turbo-labiel (en dan snap ik je vriend wel prima)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Titania het volgende:
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en het loopt nog best goped.
Nee, als het een keer zou gebeuren oke, maar dit doet hij wel vaker. Ik heb hem wel gezegd waarom ik wou bellen en hij had ook wel door dat het belangrijk was.quote:
Mijn vriend was een tijd in het buitenland voor studie en ging nu ook nog eens een week op vakantie. Hij was al een lange tijd weg dus ik vond het al vervelend dát hij ging, maargoed, ik liet hemmaar. Hij belde trouwens niet eens, hij stuurde een lullig smsje. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef devl1nsect het volgende:
1. het gaat BEST goed de relatie
2. vriend is op vakantie zonder jou om vrienden op te zoeken
3. hij is te laat en belt uiteindelijk toch. Hij is immers op vakantie met anderen en moet zich aanpassen
4. vriendin is woest want ze had iets belangrijks te vertellen
5. vriendin voelt zich daardoor onzeker
6. vriendin denkt erover om het uit te maken
Zes punten die genoeg zegt over de scheve verhouding. Je had mee moeten gaan op vakantie tenzij een reden. Zo ja met een reden, dan hang je te veel aan hem en dit zou je niet onzeker in de relatie moeten maken. Kortom, een wankele relatie die ik zo eenzijdig vanaf hier niet een lang leven zal hebben.
Lijkt me dat 'ie een beetje problemen heeft met prioriteiten stellen. Ik vind mijn vrienden ook heel belangrijk, maar mijn vriendin staat toch echt op de eerste plaats (met afstand). En mijn vrienden begrijpen dat ook. Ik zou nooit bevriend kunnen zijn met iemand die verwacht dat zij voor diegene komen waarmee ik mijn leven wil delen. Eerst komt mijn vriendin, en dan de rest. En mijn vrienden denken er precies zo over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef Titania het volgende:
[..]
Nee, als het een keer zou gebeuren oke, maar dit doet hij wel vaker. Ik heb hem wel gezegd waarom ik wou bellen en hij had ook wel door dat het belangrijk was.
Op dat moment niet, want hij zit daar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Titania het volgende:
[..]
Mijn vriend was een tijd in het buitenland voor studie en ging nu ook nog eens een week op vakantie. Hij was al een lange tijd weg dus ik vond het al vervelend dát hij ging, maargoed, ik liet hemmaar. Hij belde trouwens niet eens, hij stuurde een lullig smsje. Kun je nagaan.
Als hij die mensen zo weinig ziet zijn ze toch minder belangrijk dan ik?!
Er waren problemen in het gezin en nog wat gedoe op het werk wat ik kwijt wou.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Ja, vertel eens, wat was dat vreselijk belangrijke probleem eigenlijk.
Gaat hij met dezelfde studie genoten op vakantie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Titania het volgende:
[..]
Mijn vriend was een tijd in het buitenland voor studie en ging nu ook nog eens een week op vakantie. Hij was al een lange tijd weg dus ik vond het al vervelend dát hij ging, maargoed, ik liet hemmaar. Hij belde trouwens niet eens, hij stuurde een lullig smsje. Kun je nagaan.
Waarom wil jij per se zo super belangrijk gevonden worden door hem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Titania het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |