abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71208727
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef leppeh het volgende:

[..]

Turbo-labiel
Nee, als het een keer zou gebeuren oke, maar dit doet hij wel vaker. Ik heb hem wel gezegd waarom ik wou bellen en hij had ook wel door dat het belangrijk was.
pi_71208755
Tweede poging: Waarover wilde je hem dan spreken?
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:35:52 #28
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71208784
Als ik aan het socializen ben zit ik er ook niet op te wachten om door wie dan ook gebeld te worden. F2F-contact gaat vóór telefoontjes. Dat heeft niks met jullie relatie te maken maar alles met etiquette.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71208804
idd, wat is de reden van deze 'aandachtskwestie' ?
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_71208819
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef devl1nsect het volgende:
1. het gaat BEST goed de relatie
2. vriend is op vakantie zonder jou om vrienden op te zoeken
3. hij is te laat en belt uiteindelijk toch. Hij is immers op vakantie met anderen en moet zich aanpassen
4. vriendin is woest want ze had iets belangrijks te vertellen
5. vriendin voelt zich daardoor onzeker
6. vriendin denkt erover om het uit te maken

Zes punten die genoeg zegt over de scheve verhouding. Je had mee moeten gaan op vakantie tenzij een reden. Zo ja met een reden, dan hang je te veel aan hem en dit zou je niet onzeker in de relatie moeten maken. Kortom, een wankele relatie die ik zo eenzijdig vanaf hier niet een lang leven zal hebben.
Mijn vriend was een tijd in het buitenland voor studie en ging nu ook nog eens een week op vakantie. Hij was al een lange tijd weg dus ik vond het al vervelend dát hij ging, maargoed, ik liet hemmaar. Hij belde trouwens niet eens, hij stuurde een lullig smsje. Kun je nagaan.

Als hij die mensen zo weinig ziet zijn ze toch minder belangrijk dan ik?!
pi_71208832
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef Titania het volgende:

[..]

Nee, als het een keer zou gebeuren oke, maar dit doet hij wel vaker. Ik heb hem wel gezegd waarom ik wou bellen en hij had ook wel door dat het belangrijk was.
Lijkt me dat 'ie een beetje problemen heeft met prioriteiten stellen. Ik vind mijn vrienden ook heel belangrijk, maar mijn vriendin staat toch echt op de eerste plaats (met afstand). En mijn vrienden begrijpen dat ook. Ik zou nooit bevriend kunnen zijn met iemand die verwacht dat zij voor diegene komen waarmee ik mijn leven wil delen. Eerst komt mijn vriendin, en dan de rest. En mijn vrienden denken er precies zo over.

Ik weet niet hou oud/jong jullie zijn en hoe lang jullie al een relatie hebben, maar na 10 jaar (in mijn geval) weet ik wel wie het belangrijkst voor mij is...
Theories come and theories go. The frog remains
pi_71208866
Ja, vertel eens, wat was dat vreselijk belangrijke probleem eigenlijk.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71208871
Ik kon trouwens niet mee. Ik zou deze maand al 2 keer op vakantie gaan en een keer met hem. Het geld groeit me niet op de rug.
pi_71208890
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Titania het volgende:

[..]

Mijn vriend was een tijd in het buitenland voor studie en ging nu ook nog eens een week op vakantie. Hij was al een lange tijd weg dus ik vond het al vervelend dát hij ging, maargoed, ik liet hemmaar. Hij belde trouwens niet eens, hij stuurde een lullig smsje. Kun je nagaan.

Op dat moment niet, want hij zit daar.
En je neemt aan dat hij weet dat het zo belangrijk voor jou is, maar dat is een interpretatie.

Of hij heeft daar een leuk meiske gevonden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71208892
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Ja, vertel eens, wat was dat vreselijk belangrijke probleem eigenlijk.
Er waren problemen in het gezin en nog wat gedoe op het werk wat ik kwijt wou.
pi_71208894
quote:

[..]

Gaat hij met dezelfde studie genoten op vakantie?

Wat een kutstreek om meteen weg te gaan en jou niet mee te nemen. En dan een lullig smsje. Het lijkt wel alsof je iemand beter verdient. Wat een eikel.
pi_71208901
Hij heeft gelijk !

Met je dan maak ik het uit en zo laat ik me niet behandelen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71208912
Bro`s before Ho`s
"The quieter you become, the more you are able to hear."
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:40:07 #39
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71208918
.
The Most Incredible, Baby
pi_71208933
quote:

[..]

Waarom wil jij per se zo super belangrijk gevonden worden door hem?
pi_71208937
Duidelijk dit is TS haar eerste vriend.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:41:20 #42
30252 Soempie
Procreating
pi_71208965
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Titania het volgende:
Tsja, als het zo doorgaat maak ik het uit, want ik heb meer voor hem gedaan dan zijn vrienden het afgelopen jaar.
't Is toch geen wedstrijdje? En dan die eisen die je stelt.
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef Titania het volgende:
Hoezo loslaten? Hij mag prima met ze omgaan maar hij kan wel even tijd voor mij maken.

En ik zei het een dag van te voren en 2 uur ervoor zei hij nog dat hij zou bellen of desnoods mailen. Beiden deedtie toen niet. En nu staat zijn mobiel uit. Zo laat ik me niet behandelen.
Bekijk het eens vanuit zijn standpunt. Hij is lekker weg en heeft daar een planning. Ondertussen zit er thuis iemand hem verschrikkelijk op z'n huid en eist dat hij tijd maakt. Het moet wel iets heel dringends zijn wil je nu gelijk krijgen. Heb je nog meer voorbeelden?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71208986
Hij houdt zich duidelijk niet met jou bezig, en jij blaast het hele zooitje een beetje op, door te zeggen "Dat je hem morgen moet spreken, want het is belangrijk"

Punt 1 : Belangerijke dingen, bespreek je gelijk, die kondig je niet van te voren aan.
Punt 2 : Waarom moet je hem van te voren inlichten over dat je hem gaat bellen?
Punt 3 : Het is een feit dat de vrienden voor het vriendinnetje gaat, logisch, als het andersom is, en je verbreekt je relatie heb je niks meer.

Je komt nu over dat je alles probeerd om maar zijn aandacht te krijgen, positief of negatief, als het maar aandacht is. Als mijn vriend me belt, en tegen mij zegt "Morgenavond bel ik je, want ik moet iets belangerijks vertellen", dan zou ik zeggen dat hij dat nu meteen kan zeggen....

Iemand zogezegd blij maken met een dooie mus. Of de leeuw een lap vlees voorhouden, maar hem niet geven.
pi_71209012
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Titania het volgende:

[..]

Gezeur dus.

* Biancavia rent snel weg en duikt onder.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:43:34 #45
30252 Soempie
Procreating
pi_71209049
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Titania het volgende:

[..]

En dat kan niet een weekje wachten? Of in elk geval tot hij zelf echt de tijd heeft gevonden je rustig terug te bellen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:00 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71209062
quote:

Of hij is op hen nog niet uitgekeken ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71209099
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hij houdt zich duidelijk niet met jou bezig, en jij blaast het hele zooitje een beetje op, door te zeggen "Dat je hem morgen moet spreken, want het is belangrijk"

Punt 1 : Belangerijke dingen, bespreek je gelijk, die kondig je niet van te voren aan.
Punt 2 : Waarom moet je hem van te voren inlichten over dat je hem gaat bellen?
Punt 3 : Het is een feit dat de vrienden voor het vriendinnetje gaat, logisch, als het andersom is, en je verbreekt je relatie heb je niks meer.

Je komt nu over dat je alles probeerd om maar zijn aandacht te krijgen, positief of negatief, als het maar aandacht is. Als mijn vriend me belt, en tegen mij zegt "Morgenavond bel ik je, want ik moet iets belangerijks vertellen", dan zou ik zeggen dat hij dat nu meteen kan zeggen....

Iemand zogezegd blij maken met een dooie mus. Of de leeuw een lap vlees voorhouden, maar hem niet geven.
Precies. Spijker op zijn kop.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:45:24 #48
30252 Soempie
Procreating
pi_71209112
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Als mijn vriend me belt, en tegen mij zegt "Morgenavond bel ik je, want ik moet iets belangerijks vertellen", dan zou ik zeggen dat hij dat nu meteen kan zeggen....
Ja, precies. En daaruit blijkt ook dat het wel even kan wachten.
pi_71209117
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of hij is op hen nog niet uitgekeken ...
Dan moet 'ie een kerel zijn en dat toegeven. Volgens TS ontkent hij dat. Dus het is of niet waar of de vriend van TS is een lamlul
Theories come and theories go. The frog remains
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:45:38 #50
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71209122
Of hij fout zit of niet, probeer daar eens 'langs" te kijken, je bent duidelijk niet gelukkig met de gang van zaken. Kennelijk zijn jullie toch niet helemaal een match.

Het gebeurt wel eens he? Dat blijkt dat je niet matched. Hoeft niemands fout te zijn. Misschien is hij wél 'fout', misschien ben jíj wel "fout"... hoe dan ook dit werkt nu niet.

Doe er iets mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')