Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grote dilemma's in het leven:
Je moet een enorme scheet laten maar tegelijkertijd moet je ook heel erg niezen. Tegelijkertijd kan niet. Wat te kiezen?
^^quote:
Goed puntquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
niezen, de scheet komt dan waarschijnlijk vanzelf wel mee
Jaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.![]()
Een nies kriebelt bij mij echt alleen in mijn neus. En doet ook pijn als 'ie niet komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh! Een nies kietelt in je buik en in je neus. Dat is een lekker gevoel.![]()
Bij mij komen ze vanuit m'n tenen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een nies kietelt in je buik? Volgens mij komen niezen toch echt uit mijn neus
Ik denk dat het in m'n buik kriebelt, omdat ik eerst heel diep ademhaal en dan nies.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een nies kriebelt bij mij echt alleen in mijn neus. En doet ook pijn als 'ie niet komt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een goede scheet op z'n tijd is anders ook niks mis mee![]()
Kan ook behoorlijk ontladend zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Niezen werkt lekker ontladendEn een scheet op z'n tijd is ook fijn hoor
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuigquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Een nies kietelt in je buik? Volgens mij komen niezen toch echt uit mijn neus
Een goede scheet op z'n tijd is anders ook niks mis mee![]()
Toevallig deze:quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
Red heb jij niet nog een foto die je hier wilt delen?
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuig![]()
Sowieso een avond als ik ergens op bezoek ben krijg ik vrijwel altijd daarna mega buikpijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als je uit het vliegtuig stapt. Ik krijg altijd gasopbouw in een vliegtuig![]()
Ja diequote:
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wel in de goede volgorde... insider joke
Wat dat betreft is een avondje kaarten met mannen een stuk beter voor de darmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso een avond als ik ergens op bezoek ben krijg ik vrijwel altijd daarna mega buikpijnEn dan in bed ontluchten, dat helpt wel
![]()
Thanksquote:
Met mijn beste vriendinnen gaat het er anders hetzelfde aan toe hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een avondje kaarten met mannen een stuk beter voor de darmen
Hij zei kaarten hequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Karten... lang niet gedaan, lijkt me leuk om binnenkort eens te gaan doen!
MaJo, je bent lek!quote:
Ik las serieus kartenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
Hij zei kaarten he
Zin om binnenkort een spelletjesavond te doen met Grote Dalmutti?
Dat geloof ik best. En dan ga je je afvragen: als beide partijen zoveel last hebben van het ophouden van scheten...waarom zijn we dan niet slim genoeg om een cultuuromslag te maken en het voor iedereen een stuk aangenamer te maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met mijn beste vriendinnen gaat het er anders hetzelfde aan toe hoor
Kaarten, Red...kaArtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Karten... lang niet gedaan, lijkt me leuk om binnenkort eens te gaan doen!
Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vaderquote:
Ja dat heb je als je borstvoeding geeftquote:
Welke van de twee?quote:
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je borstvoeding geeft
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las serieus karten![]()
![]()
En ja, lijkt me heel gezellig
Omdat ruften van een ander stinken natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. En dan ga je je afvragen: als beide partijen zoveel last hebben van het ophouden van scheten...waarom zijn we dan niet slim genoeg om een cultuuromslag te maken en het voor iedereen een stuk aangenamer te maken?
quote:Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vader
(hij is toch wel een schatje hoor Red)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, die is lelijk. Die lijkt op zijn vader
(hij is toch wel een schatje hoor Red)
Dat is heul geen nieuws:quote:
quote:
Dat hoop ik ook want anders heb ik over 18 jaar ruzie met 'mquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hopelijk heeft 'ie een beter gevoel voor humor
Klinkt als een tof plan! Misschien een zaterdagavond binnenkort?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
Misschien kijken of we wat undead pints en sneaky monkeys bij elkaar kunnen krijgen?
Sneller posten!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef Soempie het volgende:
spuit 11.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hoop ik ook want anders heb ik over 18 jaar ruzie met 'm
Ja, want we moeten nog >300.000 posts tot we de AKQ hebben ingehaaldquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Sneller posten!
Ohja, dát was het, je zou het bijna vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
Omdat ruften van een ander stinken natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan! Misschien een zaterdagavond binnenkort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |