Wat doe je hier? hij is nog niet klaar tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
En ondertussen niks aan mijn paper gedaanDat ga ik nu echt doen
Ik wilde je net gaan bellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
En ondertussen niks aan mijn paper gedaanDat ga ik nu echt doen
Ik heb dat niet bedacht dat ik niet terug mag komen voordat ie af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier? hij is nog niet klaar toch
Das wel handigerquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan bellen
Nou, morgen dan maar?
ok, maar je stemde ook niet tegen toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat niet bedacht dat ik niet terug mag komen voordat ie af ismoet af en toe ook pauzes hebben
Zie je wel, ik had gelijk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijg ik mijn computertje weer, met een nieuwe cd-rom drive...
Was eerst naar de dealer gegaan, die wilde hem innemen en waarschuwde dat het wsl niet vóór twee weken zou lukken en daar moest ik meteen al betalen. Het was dan ook een meisje achter de kassaToen besloot ik om naar onze eigen pcdokter te gaan, waar we altijd onze computers laten repareren. Daar wordt vandaag nog een nieuwe cdromdrive geïnstalleerd en kan ik hem morgen ophalen
Hij berekent ook geen reparatiekosten, alleen de kosten van een nieuwe drive
![]()
Nu even achter mijn ouwe laptoppie. En ga vanavond niet werken. MEP werd heel boos, ook toen ik beweerde griep te hebben, maar wannabewyccie neemt hem van me over
Jammer dat de vierdaagse dan niet met de kerst gelopen worden. Dan hadden die stollen wel nut.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, nog een dagje en dan Weekend
Naar de Vierdaagse (kijken)![]()
Heb het spandoek voor wyycie bijna klaar. Nog even drogen en stollen monteren en ik kan vrijdag los![]()
Ben je er al uit? Tijd voor een saffie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das wel handigerga sowieso eerst in bad nu
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dilemma: studieboek meenemen op vakantie of niet. Aan de ene kant moet ik nog wel veel doen. Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om eens een week helemaal niks aan m'n studie te doen.
Mogguh!quote:
Echt welquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, maar je stemde ook niet tegen toch?
ben nu een saffie aan het doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je er al uit? Tijd voor een saffie.
Dan doe ik mee.quote:
Die je niet kan kijken omdat je met je paper bezig bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt welik heb vet geprotesteerd
![]()
paper komt goed op gangnu koken en dan kom er een film op net5 met anthony Hopkins
Muse en Travis waren er ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
nondegoder..ik zie net dat ook Pearl Jam en Madrugada toen op Pinkpop waren. Ik kan me alleen Krezip en De Dijk herinneren
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ik weet trouwens niet meer zo zeker of ik de Vierdaagse wel uit ga lopen. Het afplakken van de blaar helpt niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het nog wel even geprobeerd vanmiddag. Kijk vanavond misschien nog wel een keer
Ik hoop voor je dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
BehoorlijkGa desnood weer eens met ubisoft contact opnemen, geloof niet dat het klopt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook. 45 euro voor betaald, en het is echt tofBeetje jammer als ik dan niet meer kan spelen
Jawel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die je niet kan kijken omdat je met je paper bezig bent.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hooranthony Hopkins gaat boven alle verplichtingen
Zes tientjes ben ik kwijt. Hij wilde het ook eigenlijk meteen doen, maar er kwamen net veel klanten binnen... En het zelf doen, vast wel, maar nu hij er niks voor ebrekend vind ik het toch veiliger en hij zet het klepje van de oude over, zodat het er mooi uitzietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klopt, voor rond de 5 tientjes moet je wel een dvd brander kunnen scoren voor een laptop. met een beetje mazzel past alles direct en ben je in 5 min klaar. PS had het zelf ook wel gekunt.
ps, had je sms nog gelezen trouwens ?
Je hebt ons tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net gegeten met mijn opa en oma en nu ben ik weer alleen thuis en voel me wel weer even heel erg alleenHet helpt niet dat mijn broertje via de webcam gekke bekken trekt...
is toch anders hequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is toch anders he
En ik ga nu weer naar dat andere huis en ga mn oude laptop niet meenemen
Oei, beterschap, dat zal vast flink pijn doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Doei
over alles doet pijn gesproken, ik verstapte me in een ultieme poging een goal te maken en nu doet m'n enkel au
Ik hoop vanavond helemaal niet uit bed te komen, dat Jair lekker doorslaapt en dat de jeuk me geen parten speeltquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe laat kom je komende nacht weer uit je bed? Dan kan ik zorgen dat ik rond die tijd niet op patrouille ben.
Ik hoop dat het morgen wel weer gaat, maar het zeurt nu een beetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, beterschap, dat zal vast flink pijn doen
Gewoon terugzeurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wel weer gaat, maar het zeurt nu een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |