ik wilde het zojuist gaan doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens moeten jullie mij hier niet wegjagen?
Ja had het er ook al met nem over om weer eens ouderwets te gaan quizzenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef iamredleader het volgende:
En misschien dat we dan zelfs een maandagavond kunnen afspreken, en er een echte quiz achteraan gooien!
quote:
Hup, vort, aan je paperquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
En we willen je hier niet meer zien voordat 'ie af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]Nog even een saffie doen en daarna ga ik echt aan de slag
Dat kost nog wel een paar dagen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En we willen je hier niet meer zien voordat 'ie af is
Voor die tijd beginnen jullie echt wel te piepen hoorquote:
Opdonderen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
Is it on?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor die tijd beginnen jullie echt wel te piepen hoor
Dat hoor ik heel vaak, zo tussen 00:00 en 02:00 op TVquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben voorlopig ook zoet met mijn speeltje...
Je gaat met de auto. Neem ze mee met de intentie ze niet te gebruiken en als je je écht verveelt, kun je ze altijd nog pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dilemma: studieboek meenemen op vakantie of niet. Aan de ene kant moet ik nog wel veel doen. Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om eens een week helemaal niks aan m'n studie te doen.
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met de auto. Neem ze mee met de intentie ze niet te gebruiken en als je je écht verveelt, kun je ze altijd nog pakken
GOED besluitquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.![]()
Even een week helemaal niks.
Groot gelijk! Denk dat ik moet kiezen tussen studiemateriaal meenemen naar Berlijn (5 dagen met Tinuviel en Jair) of Belgie (7 dagen met Tinuviel, Jair, PhysicsRules, DaviniaHR en Eli)quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net besloten ze niet mee te nemen. Dan kan ik me ook niet schuldig voelen als ik een ander boek pak of me ergens 'gedwongen' voelen toch nog wat te doen.![]()
Even een week helemaal niks.
Dan zou ik zeggen: doe een MaJo-actie: geen fok! meer tot het af isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst mn scriptie voltooien, en heb mezelf voorgenomen om die af te hebben op het moment dat deze docent weer terug komt van vakantie, en dat is over 2 weken
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eerst even een aardbeimilkshake maken en dan boodschappen doen, we krijgen eters vanavond dus ga ik een machtige lasagne maken![]()
Dat zou best wel een goed idee zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: doe een MaJo-actie: geen fok! meer tot het af is
Dus bij deze: hup aan de slagquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Die ene week voor het inleveren van de 2e versie werkte wel heel goedIedereen wist dat ik niks mocht tot ie af was, dus werd helemaal niet gestoord
(ook retesaai natuurlijk, maargoed...)
Da's "vervelend"quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik "moet" vanavond 10 speciaalbieren gaan proeven. Deze keer blind dus ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijg ik mijn computertje weer, met een nieuwe cd-rom drive...
Was eerst naar de dealer gegaan, die wilde hem innemen en waarschuwde dat het wsl niet vóór twee weken zou lukken en daar moest ik meteen al betalen. Het was dan ook een meisje achter de kassaToen besloot ik om naar onze eigen pcdokter te gaan, waar we altijd onze computers laten repareren. Daar wordt vandaag nog een nieuwe cdromdrive geïnstalleerd en kan ik hem morgen ophalen
Hij berekent ook geen reparatiekosten, alleen de kosten van een nieuwe drive
![]()
Nu even achter mijn ouwe laptoppie. En ga vanavond niet werken. MEP werd heel boos, ook toen ik beweerde griep te hebben, maar wannabewyccie neemt hem van me over
Zo zie je maar, je kunt nog zo slim zijn, maar als je met een probleem zit kun je er beter goed uitzienquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijg ik mijn computertje weer, met een nieuwe cd-rom drive...
Was eerst naar de dealer gegaan, die wilde hem innemen en waarschuwde dat het wsl niet vóór twee weken zou lukken en daar moest ik meteen al betalen. Het was dan ook een meisje achter de kassaToen besloot ik om naar onze eigen pcdokter te gaan, waar we altijd onze computers laten repareren. Daar wordt vandaag nog een nieuwe cdromdrive geïnstalleerd en kan ik hem morgen ophalen
Hij berekent ook geen reparatiekosten, alleen de kosten van een nieuwe drive
![]()
Nu even achter mijn ouwe laptoppie. En ga vanavond niet werken. MEP werd heel boos, ook toen ik beweerde griep te hebben, maar wannabewyccie neemt hem van me over
Wel lekker om je af te kunnen zonderen van wat schlagersquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dilemma: studieboek meenemen op vakantie of niet. Aan de ene kant moet ik nog wel veel doen. Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om eens een week helemaal niks aan m'n studie te doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je kunt nog zo slim zijn, maar als je met een probleem zit kun je er beter goed uitzien
klopt, voor rond de 5 tientjes moet je wel een dvd brander kunnen scoren voor een laptop. met een beetje mazzel past alles direct en ben je in 5 min klaar. PS had het zelf ook wel gekunt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, als het goed is zijn CD-ROM units in laptops gewoon uitschuifbare modules. Dus het moet eigenlijk binnen 5 minuten te vervangen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |