Als ze zegt dat Jantje het eerst niet wilde betekent dat toch........quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Idd Jan wilde t liever niet, maar Gerda vond t een te banale actie van yo en deed t uit eigen beweging.
Moest even zoeken maar hier zijn we dus! Ach ja, ma Gerda...............wat ze had moeten doen maar in het verleden dus dudelijk niet heeft gedaan is haar koter wat zelfstandigheid bijbrengen. Jantje zit nu lekker ergens op vakantie en ma Gerda denkt zijn zaakjes te moeten regelen. Helaas heeft het voor haar koter niet echt positief uitgepakt. Wat ik me trouwens wel weer afvraag dan is hoe Jantje het vindt om met een peutertje van 1 jaar op vakantie te zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Smallish het volgende:
Tis ineens erg stil hier.Misschien dat iemand de OP kan aanpassen...? Static? Ik weet ook niet hoe dat moet.
Meiden schaamt u, het was : Don Piet Veerman, zijn Consigliere Jan Keizer en de Volendamse P8 (Piet, Piet, Piet, Piet, Piet, een Pondje Paling en een emmer Pis)quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het Piet, Piet, Piet, Piet, de emmer met pis en Balkenende.
Hij is moeilijk geef ik toe!
Hij heeft er iig geen bal van begrepen hoe dat zit in NL met verantwoordelijkheden en rechten van ouders, want als je dat wel weet dan ben je niet zo stom om tegen de vader van een kind te zeggen dat het hem niets aangaat waar de moeder en jij dat kind mee naartoe op vakantie nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moest even zoeken maar hier zijn we dus! Ach ja, ma Gerda...............wat ze had moeten doen maar in het verleden dus dudelijk niet heeft gedaan is haar koter wat zelfstandigheid bijbrengen. Jantje zit nu lekker ergens op vakantie en ma Gerda denkt zijn zaakjes te moeten regelen. Helaas heeft het voor haar koter niet echt positief uitgepakt. Wat ik me trouwens wel weer afvraag dan is hoe Jantje het vindt om met een peutertje van 1 jaar op vakantie te zijn.
Ma gerda, niet vergeten nog even stof af te nemen en te stofzuigen voor Jantje weer thuiskomt he?
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft er iig geen bal van begrepen hoe dat zit in NL met verantwoordelijkheden en rechten van ouders, want als je dat wel weet dan ben je niet zo stom om tegen de vader van een kind te zeggen dat het hem niets aangaat waar de moeder en jij dat kind mee naartoe op vakantie nemen.
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...
Godzijdank zijn de mannen niet meer compleet rechteloos in dit land na een scheiding!
Alleen dat slaan maakt hem weer een stuk kwetsbaarder
Ik weets... ik weetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.
Ik vind dat ook zo unfair .quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.
Komt wel goed Annie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tweede.....hahaha eerste hopeloos mislukt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weets... ik weetsMaar er is meer hoop dan ooit
En echt kwaad doen is al een stuk minder. Zorgen dat e als vader netjes je shit in orde hebt, en ook eventueel ales kan aantonen maakt veel goed
![]()
Dat unfaire lokte ook enigzins mijn "doodschoppen" uitspraak uit gisteren. De meeste mannen die scheiden denken volledig machteloos te staan, waar de vrouwen dan misbruik van maken, mannen weer door het lint gaan en uiteindelijk met een batman pak op het gemeentehuis staan te droeftoeteren...quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat unfaire lokte ook enigzins mijn "doodschoppen" uitspraak uit gisteren. De meeste mannen die scheiden denken volledig machteloos te staan, waar de vrouwen dan misbruik van maken, mannen weer door het lint gaan en uiteindelijk met een batman pak op het gemeentehuis staan te droeftoeteren...
Als ik Wim was zou ik per direct een verzoek tot verandering van verblijfplaats indienen bij de rechter. zover ik het meekreeg gisteren wil Bram M. best wel als zijn advocaat optreden
Lieverd, je selecteerd de tekst in de wiki en drukt op ctrl-c dan in de post ctrl-v et voilaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:57 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb t geprobeerd maar mijn 'plakken ís als enige niet dikgedrukt en dan kan t dus niet.....![]()
pfff
Heb je het dan wel gekopieerd mop?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:57 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb t geprobeerd maar mijn 'plakken ís als enige niet dikgedrukt en dan kan t dus niet.....![]()
pfff
Oke nog eens proberen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, je selecteerd de tekst in de wiki en drukt op ctrl-c dan in de post ctrl-v et voila
Gebruik boven die post het derde knopje van links ( wijzigen)quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oke maar hahahahaha srry maar gewoon een reaktie plaatsen? in mijn post snap ik niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kopieert die tekst met die codes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oke maar hahahahaha srry maar gewoon een reaktie plaatsen? in mijn post snap ik niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk kijken wij Boulevard.. Wat mooi zeggen van Albert over Gerda Smit..Jan en Liza zijn met de vliegtuig naar Spanje ..Winston dacht dat ze met de auto gingen..Albert weer, wat wil je met zo'n moederquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Zeg ... kijken jullie geen Boulevard?? er was nieuws!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Nee, even niet als ik buiten zit. Wat is er gezegd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...
Godzijdank zijn de mannen niet meer compleet rechteloos in dit land na een scheiding!
Alleen dat slaan maakt hem weer een stuk kwetsbaarder
Ze is zeker wel in overtreding als hij niet weet waar zijn kind is. Daarnaast is hij net zo beslissend als zij is als het om schoolgaan en verhuizen van provincie gaat. De rechten buigen steeds meer naar gelijkheid zei ik alquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijHij mag protest indienen tegen alles wat ze doet maar ze is absoluut niet in overtreding
Bovendien weten wij waar ze zit, dus zal hij dat ook wel weten. Ze mag zelf weten waar ze gaat wonen met het kind, hij kan wel naar de rechter stappen maar of hij zijn gelijk krijgt is een tweede.
Naar het buitenland mag ze gewoon trouwens, er is in Nederland geen duidelijke wetgeving voor; het land van bestemming kan er wel een wetgeving voor hebben. Geen idee of Italië (daar zijn ze toch heen?) dat heeft. Engeland wel sinds kort, zo weet ik uit ervaring
Nou t mag wel eens, je moet t ff door hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Gelukt Annie. Volendammers zijn zo gek nog niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog maar even de Gerda rap.![]()
Alles is weg.
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
En nu wil ik weten wat er allemaal bij Boulevard ter sprake kwam, qua Palinggate.
Nouja in de aanval tegen Japio...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
sjips wilde de tv aanzetten maar bedacht me, Wim in de aanval dus...
Mooi!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.
Hoe laat? Ik hou dat allemaal niet zo bij zeg maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.
Jaaahaa die begrijp ik nog welquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in de aanval tegen Japio...
Gaat ie Jaap aanvechten voor die loss handjes-uitspraak?Ik was met me Op bezig....quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in de aanval tegen Japio...
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijHij mag protest indienen tegen alles wat ze doet maar ze is absoluut niet in overtreding
Bovendien weten wij waar ze zit, dus zal hij dat ook wel weten.
Hij weet toch waar zijn kind is? Ik heb niet alles gevolgt, maar wil hij de volledige voogdij over het kind dan..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is zeker wel in overtreding als hij niet weet waar zijn kind is. Daarnaast is hij net zo beslissend als zij is als het om schoolgaan en verhuizen van provincie gaat. De rechten buigen steeds meer naar gelijkheid zei ik al![]()
En als je het niet geleuft, ook prima
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gaat ie Jaap aanvechten voor die loss handjes-uitspraak?Ik was met me Op bezig....
Ok dat wist ik niet, dan heeft Italië nog niet de wet die Engeland inmiddels wel heeft. Nederland heeft die zelf trouwens ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.
Volgens de advocaat gaf Lisa pas later die avond, na de klappen het adres door via SMS.
En dat kan die ex vermoedelijk wel bewijzen.
Die moeder had t wel over een email-adres die ze op tafel had gelegd,maar niet over een adres....dus dit kan ie nog wel eens gaan winnen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.
Volgens de advocaat gaf Lisa pas later die avond, na de klappen het adres door via SMS.
Thanks !!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Annie, geweldig dat het gelukt is![]()
![]()
Wij zijn trots op jou
![]()
Wees blij dat ik je ex niet benquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hij weet toch waar zijn kind is? Ik heb niet alles gevolgt, maar wil hij de volledige voogdij over het kind dan..?
Ik heb in aparte situaties gezeten, maar ik win altijd en mijn ex is een doodgoede vent. Een vriendin ging in Limburg wonen, ex-man klaagde haar aan, de rechter zei 'ga maar en neem je dochter mee'. Maar als je mij niet geleuft, ook goed
He Bommeltje ben je niet trots op me?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je ex niet ben
Ik ben verschrikkelijk trot op jouquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He Bommeltje ben je niet trots op me?
En op Volendam??Jij??quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk trot op jou![]()
En op Volendam en op de burgemeester(die laaste was sarcastisch
)
Ik kan heel goed opschieten met mijn exquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je ex niet ben
Ik zou ze keihard doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
Jaaaa knappe loco hebben wij he? Me oude buurmeisje.
Lekker1Ik hou van Chinees! Equote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ff koken.. Babi Pangang, Foe yong Jai, sate en nasi.. denk dat ik een kwartiertje nodig heb!
538 brengt spulen terug... Wesley wil hetzelfde doen ;P
En wat denk je dan van Jantje die niets wil zeggen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik neem het overigens niet voor Liza op, want het is een hoer eersteklas, en je kind meenemen zonder te overleggen met de vader doe je gewoon nietIk neem aan dat Jantje de advocaat gaat betalen, of zit ze zelf goed in de slappe was
Spijt me, ik wil hier niet ingaan op ervaringen opgedaan in mijn eigen privé sfeer dus ik hou het alleen bij : "ik ben het niet met je eens". Lullig maar waar, het blijft een openbaar forum hequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kan heel goed opschieten met mijn exEn ik weet zeker dat hij vind dat ik de rotste niet ben
![]()
Overigens houdt de wet in dat er een 'voogd met dezelfde achternaam als het kind' toestemming moet geven voor de reis. Als ze de achternaam van haar (ex) man nog in haar paspoort heeft staan heeft hij geen schijn van kans. Lullig maar waar. Daar staat wél tegenover dat hij zijn kind overal mee naar toe kan nemen zonder problemen.
Ik neem het overigens niet voor Liza op, want het is een hoer eersteklas, en je kind meenemen zonder te overleggen met de vader doe je gewoon nietIk neem aan dat Jantje de advocaat gaat betalen, of zit ze zelf goed in de slappe was
Dan zou schoonmama Jan dus ook gelogen hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
JA! En als ze daarover liegt, liegt ze misschien wel alles!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou schoonmama Jan dus ook gelogen hebben.
De advocaat vertelde dat Lisa het adres later via SMS had doorgegeven. Dat doet ze natuurlijk niet als hij het adres al wist, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die moeder had t wel over een email-adres die ze op tafel had gelegd,maar niet over een adres....dus dit kan ie nog wel eens gaan winnen...
Nou de meeste vinden dat Gerda gelijk heeft ,maar ja of ze t on tv had moeten doen,daar zijn de meningen over verdeeldVolendammers blijken veel langer met hun kids beslommeringen mee te denken dan de gemiddelde Nederlander ,want ja wij vinden dit niet zo gek wat ze deed, en de rest van Nederland vindt t blijkbaar een aanfluiting,Dus als ze dat vooruit had bedacht, had ze t volgens mij niet gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:28 schreef beequeen het volgende:
Volgens de advocaat van Wim zijn er geen klappen gevallen......![]()
Jan is niet blij met het interview van moe, maar begrijpt het wel.![]()
Annie, wat denkt Volendam in het algemeen over dit gebeuren?
ze is nog gewaarschuwd door Japio en JanTJEquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou de meeste vinden dat Gerda gelijk heeft ,maar ja of ze t on tv had moeten doen,daar zijn de meningen over verdeeldVolendammers blijken veel langer met hun kids beslommeringen mee te denken dan de gemiddelde Nederlander ,want ja wij vinden dit niet zo gek wat ze deed, en de rest van Nederland vindt t blijkbaar een aanfluiting,Dus als ze dat vooruit had bedacht, had ze t volgens mij niet gedaan.
Ja dan zit die moeder toch wel huichelachtig te liegen, gisteren had ze t over www. hupelelpup,echt kijk t maar naar,maar dit doet Wim niet als hij netjes een adres had gekregen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:34 schreef yyentle het volgende:
[..]
De advocaat vertelde dat Lisa het adres later via SMS had doorgegeven. Dat doet ze natuurlijk niet als hij het adres al wist, toch?
Of die advocaat en die ex liegen.
Maar als Wim kan bewijzen dat Lisa het adres pas later per SMS heeft doorgegeven...........
Ja maar zij vond t rechtvaardig en misschien in haar woede.....berouw komt na de zonde Bommie ,zo is dat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is nog gewaarschuwd door Japio en JanTJE
Zonde van dat lekkere chinees...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
sjit mijn eten brand bijna aan.. ik ga het even "uit de keuken halen"
Ik denk dat alles door Jantje en die kamper is opgezet om de exen te beschadigen en dat verwende ventje's carriere en ego op te krikken. Toevallig dat het interview net een dag voor hun vakantie kwam. Als ze er echt zo kwaad over was geweest, had ze het wel eerder gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! En als ze daarover liegt, liegt ze misschien wel alles!
Als die van mij "kookt" doet hij het ook zoquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
sjit mijn eten brand bijna aan.. ik ga het even "uit de keuken halen"
Een tactiek die perfect werkt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef yyentle het volgende:
Ik denk dat alles door Jantje en die kamper is opgezet om de exen te beschadigen en dat verwende ventje's carriere en ego op te krikken.
Hoe weet jij dat van die vertrekken geen foto's waren?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik denk dat alles door Jantje en die kamper is opgezet om de exen te beschadigen en dat verwende ventje's carriere en ego op te krikken. Toevallig dat het interview net een dag voor hun vakantie kwam. Als ze er echt zo kwaad over was geweest, had ze het wel eerder gedaan.![]()
Er waren ook geen foto's van de keuken, de woonkamer en de vele andere vertrekken.
En die moeder van Lisa versprak zich ook. Ze vond het maar niets op teevee te verschijnen, kon je zo zien.
Ze liet de vertrekken niet zien toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat van die vertrekken geen foto's waren?
Aardig van je Anniebab dat je dat zegt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.... nee hij is stapel op Liza dat is t hem juist.
Ze had t over veel meer maar daar zijn de mensen oost-indisch doof voorquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze liet de vertrekken niet zien toch?
In plaats daarvan had ze het over keukenrollen, dweilen, kerstballen en een paar meubels en ze klaagde dat Yolanthe er iets anders voor in de plaats had gezet.
Als ik zou vertrekken en ik neem mijn spulletjes mee terwijl mij ex er niet bij is, wordt het toch kaler en dan is het logisch dat je de boel een beetje verschuift en de dingen die in de kastjes staan of minder leuk zijn en in een hoekje staan, ervoor in de plaats zet zodat het niet zo kaal lijkt.
Toch?
Hij verliet zijn vrouw voor Liza. Zoiets meende ik gelezen te hebben in een van de vorige delen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.... nee hij is stapel op Liza dat is t hem juist.
Japio is lief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou inderdaad een perfecte afleidingsmaneouvre kunnen zijn van dat de Nationale Troetelpaling zich nu inlaat met een getrouwde vrouw met koter. De aanval is de beste verdediging zullen ze wel gedacht hebben.
Overigens: die manager van Jan Smit lijkt mij een uitgekookte uitvreter. Ik zou 'm nog niet m'n sokken meegeven.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij verliet zijn vrouw voor Liza. Zoiets meende ik gelezen te hebben in een van de vorige delen.
Nou ja, de roddelbladen komen er anders ook wel mee als het zo is.
Als dat verhaaltje over Wim door hem gelogen is, is hij een gewetensloze tyfus hufter, die moedwillig om geld te verdienen aan zijn kindsterretje een man en de relatie met zijn kind moedwillig wil vernietigen... Enkeltje hel wat mij betreft!quote:
ja dat was in die tijd dat Yo met die timmerman ging met die grote duimstok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JanTJE ging vreemd met fleur, voor hij vreemd ging met Lisza... Godverdomme wat is dit toch een fantastisch land
idd! men kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als ik die twee had gezien hadden ze een penalty in hun kruis gekregen!!!
Ja dan wel, tot die tijd is ie nog lief,en anders laat ook ik hem vallen als een baksteen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dat verhaaltje over Wim door hem gelogen is, is hij een gewetensloze tyfus hufter, die moedwillig om geld te verdienen aan zijn kindsterretje een man en de relatie met zijn kind moedwillig wil vernietigen... Enkeltje hel wat mij betreft!
Ho ho, die was erbij op vakantie, er is geen artikel te vinden dat ze ermee vreemd ging.. in tegenstelling tot Jan! Niet de feiten verdraaien, annie-japio!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja dat was in die tijd dat Yo met die timmerman ging met die grote duimstok.![]()
Ja maar beste Annie, Jolanthe had voor ze bij Jan introk een eigen woning met inboedel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze had t over veel meer maar daar zijn de mensen oost-indisch doof voor
Nee met spullen ter waarde van 25000 euro vind je dat niet genoeg dan ,zij wilde toch zelf alles verkopen en t huis opnieuw inrichten,t iseen golddigger, daar komt Wes met zijn verkeerde broekie ook nog wel achter.klaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ja maar beste Annie, Jolanthe had voor ze bij Jan introk een eigen woning met inboedel.
Moest ze dan maar met niets vertrekken?
Ze wilden toch gaan trouwen en samen oud worden enzo?
Wat verwacht je dan van Yolanthe.
Ze vertrok met twee van de kleine vrachtwagentjes, geen grote verhuiswagens.
Haar flat moet toch ook opnieuw worden ingericht (vloerbedekking gordijnen, wasmachine etc. etc.)
Moest zij dan maar, omdat ze Jan destijds vertrouwde, nu helemaal met niets opnieuw beginnen?
Eensch!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ja maar beste Annie, Jolanthe had voor ze bij Jan introk een eigen woning met inboedel.
Ze wilden toch gaan trouwen en samen oud worden enzo?
Wat verwacht je dan van Yolanthe?
Ze vertrok met twee van de kleine vrachtwagentjes, geen grote verhuiswagens.
Haar flat moest toch ook opnieuw worden ingericht (vloerbedekking gordijnen, wasmachine etc. etc.)
Moest zij dan maar, omdat ze Jan destijds vertrouwde, nu helemaal met niets opnieuw beginnen?
Hoe wist ze dan dat hij zon grote duimstok had,`maak m nou, ze is lang niet heilig hooquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ho ho, die was erbij op vakantie, er is geen artikel te vinden dat ze ermee vreemd ging.. in tegenstelling tot Jan! Niet de feiten verdraaien, annie-japio!
Dat broekje van Wes is natuurlijk ook goud waardquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee met spullen ter waarde van 25000 euro vind je dat niet genoeg dan ,zij wilde toch zelf alles verkopen en t huis opnieuw inrichten,t iseen golddigger, daar komt Wes met zijn verkeerde broekie ook nog wel achter.klaar.
Hoe duur die spullen waren die er voor het nieuwe huis zijn gekocht hebben ze samen bepaald.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee met spullen ter waarde van 25000 euro vind je dat niet genoeg dan ,zij wilde toch zelf alles verkopen en t huis opnieuw inrichten,t iseen golddigger, daar komt Wes met zijn verkeerde broekie ook nog wel achter.klaar.
Daar heeft ze der zinnen op gezet ,die wordt ingelijst en een vermogen waard die broek.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat broekje van Wes is natuurlijk ook goud waard
JUIST! En dus nu de vraag, dat huis en die auto's... Kosten die samen niet eer dan twee ton?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:06 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoe duur die spullen waren die er voor het nieuwe huis zijn gekocht hebben ze samen bepaald.
Ze heeft moreel gezien gewoon recht op de helft.
Ze mag ook al in de auto van Wesley rijden. Stond in een van de roddelbladen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar heeft ze der zinnen op gezet ,die wordt ingelijst en een vermogen waard die broek.
Nee hij is te goed en dom achteraf, zij zwaaide graag met zijn pas en hij heeft dat zelf laten gfaan,maar ieder mens heeft zo zijn normen, ik zou t in ieder geval niet zo groots durven aanpakken met een anders pasje....er zijn grenzen, dus nix recht op helft ,hij was toeschietelijk genoeg, maar jij geeft mij toch vast geen gelijk ,ben ik bang voor....hahahquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:06 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoe duur die spullen waren die er voor het nieuwe huis zijn gekocht hebben ze samen bepaald.
Ze heeft moreel gezien gewoon recht op de helft.
Ja tuurlijk, wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST! En dus nu de vraag, dat huis en die auto's... Kosten die samen niet eer dan twee ton?
dus omdat Yo 8 maanden met Jan heeft samen gewoond heeft ze ineens recht op de helft van het huis en de auto'squote:Op donderdag 16 juli 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST! En dus nu de vraag, dat huis en die auto's... Kosten die samen niet eer dan twee ton?
ja ze gaat niet met de melkboer hoor ....ze weet wel waar ze der moquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze mag ook al in de auto van Wesley rijden. Stond in een van de roddelbladen.
Alsof die troela iets tekort komt.
Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddemquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef versabommie het volgende:
Is er niet iemand hier met het geduld om ff uit het comliet-gate, jeweets van micky en edem ff te halen welke users voor en welke tegen het compliet plukken door pwatiesja van edem waren> Even een klein vergelijkend warenonderzoek houden hier
Die waren getrouwd das wat anders.....schatquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef versabommie het volgende:
Is er niet iemand hier met het geduld om ff uit het comliet-gate, jeweets van micky en edem ff te halen welke users voor en welke tegen het compliet plukken door pwatiesja van edem waren> Even een klein vergelijkend warenonderzoek houden hier
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
Bommie kan zo advocaat van de duivel worden , die sleept er t liefst t meest uit voor degene die r totaal geen recht op heeft....
laat mij nou ook eens een bommetje leggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddem
ok, sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat mij nou ook eens een bommetje leggen
Jaaa maar dit vrouwtje had denk ik wel ff duurder ingeslagen dan de gemiddelde onder ons,en kreeg al vette handdruk mee.....tquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
jij bent ook een lief manneke.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus omdat Yo 8 maanden met Jan heeft samen gewoond heeft ze ineens recht op de helft van het huis en de auto's
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hij is te goed en dom achteraf, zij zwaaide graag met zijn pas en hij heeft dat zelf laten gfaan,maar ieder mens heeft zo zijn normen, ik zou t in ieder geval niet zo groots durven aanpakken met een anders pasje....er zijn grenzen, dus nix recht op helft ,hij was toeschietelijk genoeg, maar jij geeft mij toch vast geen gelijk ,ben ik bang voor....hahah
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf isquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.
Ze bleef zelfs en vergaf hem dat hij die blonde fleur heeft liggen douwen! Ze is echt een engel!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, nou dat is goed te horen. Ik heb echt te doen met die Wim en al helemaal met zijn dochtertje.
Of lees ik "scheiden" te letterlijk?quote:AMSTERDAM - Volgens Liza's ex Wim is de vechtpartij tussen hem en Liza's huidige liefde Jan Smit uit zijn verband gerukt. Wim heeft bovendien een appeltje te schillen met Jans manager Jaap Buys...
Foto: Rias Immink Foto: Reni van Maren/Weekend Dat laat Wims advocaat Menno Jansen weten. Hij vraagt zich af of de officier van Justitie een strafzaak van de schermutseling zal maken.
„Justitie heeft nu alle stukken ontvangen. Het proces verbaal en de verklaring van Wim. De hele zaak lijkt door de andere kant nogal te zijn overdreven. Er is niet geschopt of geslagen. Gewonden zijn er niet. Tussen de twee mannen is wat geduwd en getrokken en toen zijn Liza en haar moeder ertussen gekomen. Dat de emoties voor Wim in deze zaak hoog oplopen kan ik begrijpen. Maar of je daar een strafblad aan over moet houden?”
De advocaat heeft ook een brief geschreven aan de manager van Jan Smit, Jaap Buys. „Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Met pek en veren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf is) terwijl er een meisje zoveel oijn is gedaan. Ik durf te wedden dat ze nog bij jan moest blijven na het fleur incident omdat janTJE anders zou zorgen dat Yolanthe's moeder het dorp uitgejaagd zou worden!
Ik had niets in de planning vanavond!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met pek en veren.
En zonder jas.
Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?
en terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)
Dit is sarcasme toch ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Gelukkig valt er altijd nog te genieten van de geweldige nummers van Nick & Simon, die vind ik zóo geweldig. Prachtige stemmen, mooie liedjes, bijzondere teksten, gewoon héél authentiek. Althans vind ik hoor! Dat zijn twee parels gewoon.
hmm. . .wie heeft er meer poen, wesley of jan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...
Jij bent gescheiden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
Ik had niets in de planning vanavond!
Nou na al die sambal komt t rook toch wel uit je oren nu??Rellen zal je.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had niets in de planning vanavond!
van tafel en bedquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens de Telegaaf zijn Wim en Lisa al gescheiden. Wat een shitkrant is het ook.
Liza's ex Wim spreekt over 'schermutseling' van onze redactie
[..]
Of lees ik "scheiden" te letterlijk?![]()
Pek, veren en naar goed volendammer gebruik een paar gebakjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met pek en veren.
En zonder jas.
Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
Dat is Volendams voor een gat in haar hand. Of een Freudiaanse verspreking van Gerda.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
en terecht.
En ma Smit dan ook natuurlijk, die on air verkondigde dat Yolanthe losse handjes heeft.
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
en terecht.
En ma Smit dan ook natuurlijk, die on air verkondigde dat Yolanthe losse handjes heeft.
Weet niet ,Wes heeft wel meer foute broeken dan Jan.... die een fortuin waard worden..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm. . .wie heeft er meer poen, wesley of jan?
Ja, hmm, twijfelachtig, ze ging van losse handjes al over op 'geen handen'quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Volendams voor een gat in haar hand. Of een Freudiaanse verspreking van Gerda.
Die mept er zo bovenop. Met gebakjes.
Dat jullie dat gewoon wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.
Cc.![]()
Wes moet Ramona nog uitkopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet niet ,Wes heeft wel meer foute broeken dan Jan.... die een fortuin waard worden..
Nee dat was een foutieve uitspraak, hier is dat ook een gat in je hand hebben,zo achterlijk zijn we nou ook weer niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.
Cc.![]()
Wat denk jij....ik blijf er met mijn neus bovenop zitten als jas.quote:
Ja maar lieve Annie, wat bedoelde moe Gerda dan wel met losse handjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Nee dat was een foutieve uitspraak, hier is dat ook een gat in je hand hebben,zo achterlijk zijn we nou ook weer niet?![]()
Zij bedoelde een gat in haar hand had ze....dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar lieve Annie, wat bedoelde moe Gerda dan wel met losse handjes?
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Das een kwestie van die broek uittrekken en op een veiling gooien...Gordon zal de eerste bieder zijn ....quote:
en die plukt op een nette manierquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddem
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?
Jaja ik weetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent gescheiden.
En hertrouwd. Verboden terrein.
Volendammers ziijn niet altijd even makkelijk te volgen.Gelukkig heeft moe Gerda de bonnetjes nog. Alles zal reg kom.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
Zij bedoelde een gat in haar hand had ze....dat zeg ik toch?
Tja lieverd, ik denk dat er nog wel meer van je favoriete dorpsgenoten door de mand gaan vallenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...
Of die advocaat en die ex liegen. Zal nog wel blijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?
Nou ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben eigenlijk wel toe aan een doorbraak in deze zaak!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef yyentle het volgende:
[..]
Of die advocaat en die ex liegen. Zal nog wel blijken.
Nope, ik heb gehoord dat de stemming te snijden is ,twee kampen zijn er ,maar das niet de reden hoor dat ik niet ga.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volendammers ziijn niet altijd even makkelijk te volgen.Gelukkig heeft moe Gerda de bonnetjes nog. Alles zal reg kom.
Ga je de Dijk nog op vanavond voor het laatste nieuws?
Ik ook ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben eigenlijk wel toe aan een doorbraak in deze zaak!
Echt waar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nope, ik heb gehoord dat de stemming te snijden is ,twee kampen zijn er maar das niet de reden hoor dat ik niet ga.
Ja nou je hebt de vrienden van wim en de jan voorstanders, terwijl die twee dit misschien niet eens zo willen krijg je toch de onderlinge twisten....quote:
Och, zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...
Nou daar zeg je wat, ja durf ik wel ,dan krijg je gewoon hun versie ,maar wij willen dat helemaal niet, ik wil gewoon over 2 weken lekker bouwvak vieren op de dijk in de kroeg en dan lekker gemoedelijk,maar ik hoorde dat t wl eens uit de hand zou kunnen gaan lopen, ik neem mijn zweepje maar mee...quote:
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Het maakt mij geen moer uit, wie het eerste vreemd ging en hoe vaak.
Heb je na 8 maanden samenwonen recht op de helft van de inboedel die door de partner is betaald? Er was geen sprake van een huwelijk of andere vorm van partnerschap.
Als Yo zo doorgaat moet ze over 5 jaar iemand strikken met een paleis om al der "verkregen" inboedeltjes in kwijt te kunnen.
Ze zal zo'n btje alles hebben gekocht...op Jan zijn cc maar dat wil niet automatisch zeggen dat het haar eigendom is. Aan de andere kant mag hij blij zijn dat die zooi uit zijn huis is maar daar draait het ff niet om, het gaat om het principe.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.
t Lijkt vast hierop:
Yo: ik wil alles meenemen wat ik heb gekocht
Jan kijkt eens rond en denkt, nou dat zijn alleen die plasticen bloemen en zegt: ja hoor is goed
Yo neemt vervolgens zo goed als alles mee omdat zij het allemaal heeft gekocht, weliswaar van Jan's geld, maar een kniesoor die daar op let
De Hoekse en palingse twistenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou je hebt de vrienden van wim en de jan voorstanders, terwijl die twee dit misschien niet eens zo willen krijg je toch de onderlinge twisten....
Dat klinkt spannend ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
NIEUWS Yo heeft de huisraad verdeeld onder der familie, iedereen mocht uitzoeken uit de vrachtwagens...net gelezen op intieme bron
Ships zag Wes al treurig kijken naar die kunstbloemen à 2000 euriesquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
NIEUWS Yo heeft de huisraad verdeeld onder der familie, iedereen mocht uitzoeken uit de vrachtwagens...net gelezen op intieme bron
EEn kniesoor.... dus als jou spullen worden meegenomen,help je ze ook nog ff inladen zeker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.
t Lijkt vast hierop:
Yo: ik wil alles meenemen wat ik heb gekocht
Jan kijkt eens rond en denkt, nou dat zijn alleen die plasticen bloemen en zegt: ja hoor is goed
Yo neemt vervolgens zo goed als alles mee omdat zij het allemaal heeft gekocht, weliswaar van Jan's geld, maar een kniesoor die daar op let
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Hadden we eerst de Hoekse en Kabeljauwse twisten. We gaan nu de geschiedenis in met de Volendam en Paling twisten.
Fijne avond allemaal.
Lijkt me wel een wereld van verschil. Yolanthe gooide in goed vertrouwen alles aan de kant omdat ze dacht met hem een toekomst op te bouwen, trouwen, kinderen enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Het maakt mij geen moer uit, wie het eerste vreemd ging en hoe vaak.Heb je na 8 maanden samenwonen recht op de helft van de inboedel die door de partner is betaald? Er was geen sprake van een huwelijk of andere vorm van partnerschap.
Als Yo zo doorgaat moet ze over 5 jaar iemand strikken met een paleis om al der "verkregen" inboedeltjes in kwijt te kunnen.
Ze hebben het er ongetwijfeld over gehad, wat ze mee kon nemen, ik denk alleen dat beide partijen er een ander idee bij hadden. Het is maar de vraag hoe concreet ze zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zal zo'n btje alles hebben gekocht...op Jan zijn cc maar dat wil niet automatisch zeggen dat het haar eigendom is. Aan de andere kant mag hij blij zijn dat die zooi uit zijn huis is maar daar draait het ff niet om, het gaat om het principe.
Ja en t daarna aan je familie uitdelen.....vreselijk fout....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hebben het er ongetwijfeld over gehad, wat ze mee kon nemen, ik denk alleen dat beide partijen er een ander idee bij hadden. Het is maar de vraag hoe concreet ze zijn geweest.
Wat ma Smit zegt. dat ze de witte kamer mee mocht nemen en wat borden en bestek, dat komt zeer onlogisch op mij over. Niet dat ik Yolanthe ken, maar zeg nou zelf, ze ziet er niet uit alsof ze daar genoegen mee neemt. En ze lijkt me ook niet het type dat zegt ok en vervolgens het huis leeg haalt. De waarheid zal in het midden liggen, wat ik al zei, ik denk echt dat het zoiets geweest zal zijn, dat Yo alles mee wilde wat ze heeft gekocht en dat Jan zich niet realiseerde dat ze daar ook de spullen mee bedoelde die gekocht zijn met zijn cc.
Neuh, dat inladen mogen ze zelf doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEn kniesoor.... dus als jou spullen worden meegenomen,help je ze ook nog ff inladen zeker?
Kan Yo's moeder Gerda maar beter niet meer binnen latenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en t daarna aan je familie uitdelen.....vreselijk fout....
Vreemdgaan met een getrouwde vrouw, vreselijk foutquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hmm, er lopen zoveel relaties stuk en vooral in showbizzland, net een duiventil. Garanties krijg je niet, lijkt me dus erg naief van haar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Lijkt me wel een wereld van verschil. Yolanthe gooide in goed vertrouwen alles aan de kant omdat ze dacht met hem een toekomst op te bouwen, trouwen, kinderen enzo.
Om nu, nadat Jan met diverse dames vreemdging, te zeggen dat Yolanthe hem gestrikt had........ vind ik niet fair hoor!
Jantje is degene die zich nergens voor schaamt, vreemdgaat, een gezin met baby kapot maakt, de ex ook nog zit te sarren en hem ook nog eens via de media probeert zwart te maken.
Eenschquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Vreemdgaan met een getrouwde vrouw, vreselijk fout
Getrouwde vreemdgaande vrouw, vreselijk fout.
Moeder die dr zoon op tv te kakken zet, vreselijk fout
Dat was het ook, zoals is gebleken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm, er lopen zoveel relaties stuk en vooral in showbizzland, net een duiventil. Garanties krijg je niet, lijkt me dus erg naief van haar.
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haarquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze was in ieder geval snel getroost
Niet zeurenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee denk t ook...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan Yo's moeder Gerda maar beter niet meer binnen laten
JanTJE was al twee keer getroost tijdens de relatie... Vreselijk fout!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haar![]()
De volgorde van het vreemdgaan weet ik niet, hoorde het het eerst over Yo, maakt me ook niet uit, wordt zo'n welles nietus gevalletje...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haar![]()
Nee ze heeft t meteen uitgedeeld.Wes wist dat hier niet op gereageerd zou worden,gelukkig voor hem ,want er is nix ,nada, niente ,meer,die 8 zussen slapen nu op de konijnebontjes...oook zooooo fout...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zeurenWesley zag die meuk en wilde het niet in zijn huis. Hij heeft nog aangeboden de hele zooi te laten retouneren aan janTJE maar kreeg geen reactie... nouja dan maar uitdelen
Jij ging een goeie film kijken, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
JanTJE was al twee keer getroost tijdens de relatie... Vreselijk fout!
Is ook waar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe niet zo ongezellig....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij ging een goeie film kijken, toch?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.showbiznewz.nl(...)t-zijn-yolanthe.htmlquote:Jan Smit wil trouwen met zijn Yolanthe
05 februari 2008, Dinsdag
Jan Smit gaat zijn Yolanthe Cabau van Kasbergen binnenkort ten huwelijk vragen. Hoe en wanneer, dat weet de Volendammer nog niet, maar dat het gaat gebeuren weet hij wel zeker.
"Als we gaan trouwen willen we het goed doen, en dat vergt veel voorbereidingstijd. Met Yolanthe's schema is dat wel even moeilijk op korte termijn", zo weet de zanger. "Maar uiteindelijk ga ik zeker voor haar op de knieën".
Jan doet deze openbaring in de nieuwste Glossy, waar Yolanthe eenmalig het hoofdredacteurschap vervult.
Het liefdespaar is al ruim een jaar samen en hokt gezellig in Yolanthe's appartement in Hilversum. Zodra de villa die Jan laat bouwen in Volendam klaar is, zal het stel daar naartoe verhuizen.
http://vrouw.blog.nl/fem-(...)ergen-in-de-planningquote:Baby Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen in de planning
Jan Smit lijkt zijn hart echt 100% aan Yolanthe te hebben verloren. Hij denkt namelijk al na over het meest 'drastische' dat je met je partner kunt doen: voortplanten. "Als je aan Jan vraagt wat hij voor zijn verjaardag wil, kerst of Sinterklaas, antwoordt hij altijd: een baby", vertelt Yolanthe in weekblad Privé. En daarmee valt voor duizenden hysterische meisjes hun droom Jan ooit te zullen krijgen misschien wel definitief in duigen.
Yolanthe en Jan hebben bij de bouw van hun huis in Volendam rekening gehouden met de komst van hun kind. "We hebben een aantal logeerkamers en die zijn bedoeld om in de toekomst kinderkamers van te maken", bekent de presentatrice, die ruim een jaar samen is met Jan. "Ik weet, als wij ons eerste kindje krijgen, welke kamer als eerste de babykamer moet worden. Dus we houden er absoluut rekening mee dat het gaat komen."
Jan is in ieder geval voorbereid op de komst van de Smit-telg. De ouders van de zanger verrasten hun 22-jarige zoon met een babypop, zodat hij vast kon oefenen. "Dus eigenlijk hebben we al een kleintje in huis", aldus Yolanthe. Ach…wat schattig…
Ja dat had ie een tattoo met Yolanthe's naam... Op zijn onderarmquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe zit het met die tattoo? Had hij nu echt haar naam op zijn onderarm.
laterss Anniequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom later wel weer terug.tot zoooo!
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijfquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat had ie een tattoo met Yolanthe's naam... Op zijn onderarm
Ik zou het nooit doen al ben ik dit jaar 29 jaar getrouwd en mijn man ook niet zei ie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijf
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijf
Zal ik nog niet doen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'
Ik ook niet hoor, je kunt dat soort dingen ook op een andere manier uitdrukken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen al ben ik dit jaar 29 jaar getrouwd en mijn man ook niet zei ie.
Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'
Ja inderdaad vind ik ook wat jij zegt. En ik vind het ook niet mooi maar ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, je kunt dat soort dingen ook op een andere manier uitdrukken.
En misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Raug het volgende:
Zaterdag feestje in Volendam. Ben benieuwd hoe de stemming is. ik denk dat het wel meevalt. Je hebt wel een kamp Wim en een kamp Jan maar daarnaast nog een veel groter kamp die het hele verhaal echt totaal niet boeit.
Ja en er zijn al veel op vakantie hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Raug het volgende:
Zaterdag feestje in Volendam. Ben benieuwd hoe de stemming is. ik denk dat het wel meevalt. Je hebt wel een kamp Wim en een kamp Jan maar daarnaast nog een veel groter kamp die het hele verhaal echt totaal niet boeit.
Jij zit dus niet in kamp "Jan"quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:44 schreef Raug het volgende:
Ik geloof dat Jan heel graag serieus ' wilde' zijn met Yolanthe. Maar goed eens een rat...
Ik laat me tekst uit me ava op me voorhoofd tatooen, herkennen ze me op n meet....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik laat me tekst uit me ava op me voorhoofd tatooen, herkennen ze me op n meet....
Ja, maar los van de vakantie denk ik dat mensen er ook gewoon een beetje klaar mee zijn. Toen de breuk net bekend was het ook niet echt gesprek van de dag in Volendam.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en er zijn al veel op vakantie hier.
Ja 2 eikels die eens op tv wilden....fout!!!!quote:
Toen hij weer terug was in Volendam zag hij Lisa weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?
So true!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja, maar los van de vakantie denk ik dat mensen er ook gewoon een beetje klaar mee zijn. Toen de breuk net bekend was het ook niet echt gesprek van de dag in Volendam.
Nee, ik vind hem echt heel verwend. Zogenaamd zo gewoon gebleven, not.quote:
Dan begrijp ik er helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef yyentle het volgende:
[..]
Toen hij weer terug was in Volendam zag hij Lisa weer.
Dat onderste zie je toch wel???Ik t bovenste ook niet goed eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan hem niet eens helemaal lezen, dus herkennen zal ik je nooit, allehoewel...
Hij is wel gewoon, dat is welllll waar ,wat ie voor de rest ook doet ,hij is wel gewoon,grotendeels door de nuchtere ouders.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Raug het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt heel verwend. Zogenaamd zo gewoon gebleven, not.
Hij is in de eerste plaats verliefd op zichzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Raug het volgende:
[..]
Oke ieder zijn mening....maar van de andere kant ,als ie wel zijn hoofd omdraait vraagt er een om n handtekening, hij heeft niet t leventje zoals jij en ik hoor en das niet alleen positief...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Raug het volgende:
Ik vind 'm niet gewoon gebleven hoor! Die arrogante kop van 'm in de kroeg. Dat langzaam rijden in z'n dikke auto over de dijk en dan vooral stoicijns voor zich uit blijven staren. Denken elke vrouw te kunnen krijgen. Nee, ik vind het een kwal.
Jaaa duh, dat onderste wel, dus dat bovenste kun jij ook niet lezen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat onderste zie je toch wel???Ik t bovenste ook niet goed eerlijk gezegd....
Kan ik niet over oordelen en wil ik ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Raug het volgende:
[..]
Dat tweede lijkt wel een wolkie ofzo...T zal toch niet iets pornografisch zijn of zoiets ...wat ik niet heb gezien... dan sta ik goed voor lul.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa duh, dat onderste wel, dus dat bovenste kun jij ook niet lezen?
i <3 youquote:
Moet een hartje voorstellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Raug het volgende:
Volgens mij is het toch iets pornografisch. Als je je hoofd een kwartslag draait is <3 een piemel.
Hartje, staat voor love. I love you, but you totally suckquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat staat er.Maar wat t voorstelt?
Je hoofd dus een kwartslag de andere kant opquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Moet een hartje voorstellen.
Er staat dus: I love you, but you totally suck
Jaaaa trut natuurlijk, ik zie t ....eindelijk wel zeer moeilijk leesbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Moet een hartje voorstellen.
Er staat dus: I love you, but you totally suck
Ik had t tegen mezelf hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaa trut natuurlijk, ik zie t ....eindelijk wel zeer moeilijk leesbaar.
Un wolkie?????quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat tweede lijkt wel een wolkie ofzo...T zal toch niet iets pornografisch zijn of zoiets ...wat ik niet heb gezien... dan sta ik goed voor lul.![]()
![]()
Ik heb t ook eerst moeten vergroten voor ik t zagquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaa trut natuurlijk, ik zie t ....eindelijk wel zeer moeilijk leesbaar.
ojeeeequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Raug het volgende:
Volgens mij is het toch iets pornografisch. Als je je hoofd een kwartslag draait is <3 een piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |