Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...
Godzijdank zijn de mannen niet meer compleet rechteloos in dit land na een scheiding!
Alleen dat slaan maakt hem weer een stuk kwetsbaarder
Ze is zeker wel in overtreding als hij niet weet waar zijn kind is. Daarnaast is hij net zo beslissend als zij is als het om schoolgaan en verhuizen van provincie gaat. De rechten buigen steeds meer naar gelijkheid zei ik alquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijHij mag protest indienen tegen alles wat ze doet maar ze is absoluut niet in overtreding
Bovendien weten wij waar ze zit, dus zal hij dat ook wel weten. Ze mag zelf weten waar ze gaat wonen met het kind, hij kan wel naar de rechter stappen maar of hij zijn gelijk krijgt is een tweede.
Naar het buitenland mag ze gewoon trouwens, er is in Nederland geen duidelijke wetgeving voor; het land van bestemming kan er wel een wetgeving voor hebben. Geen idee of Italië (daar zijn ze toch heen?) dat heeft. Engeland wel sinds kort, zo weet ik uit ervaring
Nou t mag wel eens, je moet t ff door hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Gelukt Annie. Volendammers zijn zo gek nog niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog maar even de Gerda rap.![]()
Alles is weg.
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
En nu wil ik weten wat er allemaal bij Boulevard ter sprake kwam, qua Palinggate.
Nouja in de aanval tegen Japio...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
sjips wilde de tv aanzetten maar bedacht me, Wim in de aanval dus...
Mooi!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.
Hoe laat? Ik hou dat allemaal niet zo bij zeg maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zometeen bij SBS Shownieuws nieuws over Wim.
Jaaahaa die begrijp ik nog welquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in de aanval tegen Japio...
Gaat ie Jaap aanvechten voor die loss handjes-uitspraak?Ik was met me Op bezig....quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in de aanval tegen Japio...
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ho ho zo werkt dat niet hé, zij is net zo goed voogd als hijHij mag protest indienen tegen alles wat ze doet maar ze is absoluut niet in overtreding
Bovendien weten wij waar ze zit, dus zal hij dat ook wel weten.
Hij weet toch waar zijn kind is? Ik heb niet alles gevolgt, maar wil hij de volledige voogdij over het kind dan..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is zeker wel in overtreding als hij niet weet waar zijn kind is. Daarnaast is hij net zo beslissend als zij is als het om schoolgaan en verhuizen van provincie gaat. De rechten buigen steeds meer naar gelijkheid zei ik al![]()
En als je het niet geleuft, ook prima
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gaat ie Jaap aanvechten voor die loss handjes-uitspraak?Ik was met me Op bezig....
Ok dat wist ik niet, dan heeft Italië nog niet de wet die Engeland inmiddels wel heeft. Nederland heeft die zelf trouwens ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.
Volgens de advocaat gaf Lisa pas later die avond, na de klappen het adres door via SMS.
En dat kan die ex vermoedelijk wel bewijzen.
Die moeder had t wel over een email-adres die ze op tafel had gelegd,maar niet over een adres....dus dit kan ie nog wel eens gaan winnen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.
Volgens de advocaat gaf Lisa pas later die avond, na de klappen het adres door via SMS.
En dat kan die ex vermoedelijk wel bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |