Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'
Ja inderdaad vind ik ook wat jij zegt. En ik vind het ook niet mooi maar ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, je kunt dat soort dingen ook op een andere manier uitdrukken.
En misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Raug het volgende:
Zaterdag feestje in Volendam. Ben benieuwd hoe de stemming is. ik denk dat het wel meevalt. Je hebt wel een kamp Wim en een kamp Jan maar daarnaast nog een veel groter kamp die het hele verhaal echt totaal niet boeit.
Ja en er zijn al veel op vakantie hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Raug het volgende:
Zaterdag feestje in Volendam. Ben benieuwd hoe de stemming is. ik denk dat het wel meevalt. Je hebt wel een kamp Wim en een kamp Jan maar daarnaast nog een veel groter kamp die het hele verhaal echt totaal niet boeit.
Jij zit dus niet in kamp "Jan"quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:44 schreef Raug het volgende:
Ik geloof dat Jan heel graag serieus ' wilde' zijn met Yolanthe. Maar goed eens een rat...
Ik laat me tekst uit me ava op me voorhoofd tatooen, herkennen ze me op n meet....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik laat me tekst uit me ava op me voorhoofd tatooen, herkennen ze me op n meet....
Ja, maar los van de vakantie denk ik dat mensen er ook gewoon een beetje klaar mee zijn. Toen de breuk net bekend was het ook niet echt gesprek van de dag in Volendam.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en er zijn al veel op vakantie hier.
Ja 2 eikels die eens op tv wilden....fout!!!!quote:
Toen hij weer terug was in Volendam zag hij Lisa weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg idd ergens gelezen, maar toch....je laat zoiets er toch niet opzetten als het niet serieus is?
So true!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja, maar los van de vakantie denk ik dat mensen er ook gewoon een beetje klaar mee zijn. Toen de breuk net bekend was het ook niet echt gesprek van de dag in Volendam.
Nee, ik vind hem echt heel verwend. Zogenaamd zo gewoon gebleven, not.quote:
Dan begrijp ik er helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef yyentle het volgende:
[..]
Toen hij weer terug was in Volendam zag hij Lisa weer.
Dat onderste zie je toch wel???Ik t bovenste ook niet goed eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan hem niet eens helemaal lezen, dus herkennen zal ik je nooit, allehoewel...
Hij is wel gewoon, dat is welllll waar ,wat ie voor de rest ook doet ,hij is wel gewoon,grotendeels door de nuchtere ouders.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Raug het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt heel verwend. Zogenaamd zo gewoon gebleven, not.
Hij is in de eerste plaats verliefd op zichzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef Raug het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt heel verwend. Zogenaamd zo gewoon gebleven, not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |