quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic.![]()
Ik heb zojuist een paar champs gevonden in de groentemand, dus mijn tosti kaastomaatbasilicum, gaat een geroosterde boterham met gebakken champs worden.
Nog maar even mijn aangepaste lijstje.
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: tosti kaastomaatbasilicum geroosterd brood met gebakken champs
T: weet nog niet
De meeste mensen hier willen maar een paar kilootjes kwijt, daar heb je meestal geen diëtist voor nodig. In het dieetclub-topic ( Fok!Dieetclub #284 Hardloopperikelen ) zitten meer mensen met overgewicht, daar vind je misschien meer ervaringsdeskundigen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een overgewicht van een kilo of 20 is een dieetist ook aan te raden? Heeft iedereen daar goede ervaringen mee, en geen anderen instellingen die nog kunnen helpen?
Oei, confronterend... Maar knowledge is power!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een fittest bij de sportschool. "Ja, dan word je even opgemeten en zo..."
Bibber.
Knowledge is power idd, maar kan me voorstellen dat struisvogelpolitiek af en toe ook héél fijn isquote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een fittest bij de sportschool. "Ja, dan word je even opgemeten en zo..."
Bibber.
Lucky you!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie het maar als de eerste stap in mijn zelfverbeteringsproces.. Ik loop alleen krom van de rugpijn vandaag, dus ik hoop dat dat morgen een beetje beter is.
Heb nu trouwens een abo voor 22,50 per maand waarmee ik alles kan doen (lesjes, fitness, cardio). Sportschool zag er heel mooi en nieuw uit en de jongen achter de balie was gewoon aardig en geen enge bonk spieren.
andere instellingen, wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een overgewicht van een kilo of 20 is een dieetist ook aan te raden? Heeft iedereen daar goede ervaringen mee, en geen anderen instellingen die nog kunnen helpen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.
Helemaal niet gezond eerder!Zei het dikkertjequote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef kwakveense het volgende:
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Goehoehoed! Is je psych een homo met een blonde labrador?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben fan van mijn psycholoog...ik heb handvatten en we hebben een plan. en ik zie het zitten.
Succes!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga proberen spieren te kweken met Wii EA Active
nee, het is een zij! en ze is een deelse indo geloof ik!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goehoehoed! Is je psych een homo met een blonde labrador?
ik bied 50 euroquote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb hier dat Wii Fit nog staan, inclusief stof.
Moet zeggen, het enige wat ik erop gedaan heb is slalommen op de ski's.
Wat fijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben fan van mijn psycholoog...ik heb handvatten en we hebben een plan. en ik zie het zitten.
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...
Als je zo hard traint moet je toch ook extra veel eten?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.
Heb je 't wel een beetje rustig opgebouwd? Zoveel sporten, dan heb je ook veel begeleiding nodig, en aangepaste voeding!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.
als je zoveel sport moet je ook meer eten: anders eet je lichaam lekker je spieren op en val je wel af, maar niet op een gezonde manier...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik heb het langzaam opgebouwd inderdaad, ik zorg wel dat ik mijn avondeten goed verteer, dat betekend vaak 2e portie groente/aardappelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 't wel een beetje rustig opgebouwd? Zoveel sporten, dan heb je ook veel begeleiding nodig, en aangepaste voeding!
Doe er dan wat aan! Jij als ervaringsdeskundigequote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is ATKS een XM'etje aan het doen![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan! Jij als ervaringsdeskundige
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingen.
Mja meeste verpakkingen zijn voor 4 personen bedoeld. Denk ook wel dat ik heel veel ga overhoudenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: sommige dingen moet je toch kopen, of je nu alleen of met 5 man bent. Daarnaast zijn kleine verpakkingen in verhouding een stuk duurder. Het is dus niet zo raar als je het niet redt met 1/5 van wat jullie met z'n vijven kwijt zijn. Maar goed, iets minder moet toch wel kunnen.
Waarom ben je eigenlijk alleen thuis?
Ziet er goed uit, lekker gevarieerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar denk ik ook aan CF, maar het idee van 1. überhaupt een pizza eten en 2. daar nog van genieten ook, is nog heeeel ver weg. Maar ik doe m'n best.
Lijstje!
O: 1 glas halfvolle chocomelk + 1 cracker met 30+ kaas
T: 1 cracker met light chocopasta (I'm in a chocolatemood en had gebak weerstaan!)
L: 400 gr verse meloensalade + 1 bakje 0% griekse yoghurt mét honing
T: split ijsje vermoed ik.
S: RPM
D: Griekse salade met feta, komkommer, tomaat, paprika, ui en wat dressing + 2 flinke plakken zelfgebakken brood
T: ?
Lijkt me niet slecht.
Wat luxe mag best wel, zij zijn ook lekker vakantie aan het vieren...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja meeste verpakkingen zijn voor 4 personen bedoeld. Denk ook wel dat ik heel veel ga overhouden. Maak moet wel eerlijk zeggen dat ik meer 'luxe' producten koop dan mn moeder zou doen, omdat ik vind dat het wel kan omdat het vakantie is enzo (dus filet american, iets duurdere koekjes, veel verse groentes, bapao omdat het in de aanbieding is etc).
Mijn ouders en broertjes zijn op vakantie en ik pas deze week op de kat. Was een afspraak die we gemaakt hebben toen we een kat namen. En ik vermaak me ondertussen wel zo thuis. Kan nu eindelijk heel veel groente eten en gaan slapen wanneer ik er zin in heb, oh en vriendje komt elke dag wel even langs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kwakveense op 13-07-2009 14:35:02 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ja, vandaag, maar de mail is nog erg stilletjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, lekker gevarieerd.Zelfs chocomel en chocopasta, nice.
Het avondeten is wel wat mager voor een sportdag, dus ik zou daarna zeker nog wat nemen.
Zou je nou een plan krijgen van die mevrouw of had ik dat verkeerd onthouden?
Appelcrumble Light!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:03 schreef Ek-Mei het volgende:
was ik weer!
advies van dieetist mbt prikkelbare darm; activia gebruiken, nouja we gaan het proberen, nog nooit gedaan omdat ik het duur vond en teveel kcal
![]()
Lijstje:
O: yoghurt all bran
T: banaan
L: activia, tarwe bolletje met sandwichspread/tomaat
T:appel of boterham
S: hardlopen 2 x 15 min
D: hamburger, gekookte aardappels, broccoli
Ik wil voor morgen iets lekkers bij de koffie (maken?) niet teveel werk en een beetje redelijk gezond... iemand idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Appelcrumble Light!
De light zit m in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Appelcrumble Light!
De light zit m in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel lekker trouwens...
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:10 schreef Chicolate het volgende:Ja maar dan is het eerder appelmoes met een krokantig laagje. Lijkt me FIESSSSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crumble is trouwens helemaal niet voor bij de koffie, toch?Ik zou het als toetje serveren.
Als ik in het weekend soms crumble maak, dan eet Kaas het vaak tussendoor, met een bakkie thee. En soms als lunchquote:Op maandag 13 juli 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Crumble is trouwens helemaal niet voor bij de koffie, toch?Ik zou het als toetje serveren.
True, Meneer hier ontbijt ook met liefde met een kliekje crumblequote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik in het weekend soms crumble maak, dan eet Kaas het vaak tussendoor, met een bakkie thee. En soms als lunchMaar hij kan dat maken, met dat absurde sportpatroon van m
Nee eigenlijk niet. Ik zou het deeg weglaten en alleen de vulling maken omdat ik deegdingen vaak toch niet lekker vindquote:Op maandag 13 juli 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet. Wel een op een van de wadden-eilanden. Liep die man die je tegen kwam met 1 wat ouder meisje en een baby?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
True, Meneer hier ontbijt ook met liefde met een kliekje crumble
Heeft Kaas een broer die in Amersfoort woont? Ik kwam afgelopen weekend een kerel tegen die erg op hem leek.
Mueslikoekjes., maar dan met muesli ipv cruesli of special k, en zonder extra rozijnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:03 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik wil voor morgen iets lekkers bij de koffie (maken?) niet teveel werk en een beetje redelijk gezond... iemand idee?
Nee, de kerel in kwestie heeft twee vrij jonge kinderen, geadopteerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel een op een van de wadden-eilanden. Liep die man die je tegen kwam met 1 wat ouder meisje en een baby?
Een wat?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben te jong voor XM.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
ja XM is best om van te watertanden ja...
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst voor vandaag trouwens!
O: 3 choc chip cookies
T: yoghurt met frambozen
T: bonbon
L: ben&jerry's
T: walnoten
T: iets van fruit
S: hardlopen, evy les 9, met 8 versnellingengoodness
D: groente-omelet met rosti
S: anderhalf uur yoga
T: limonade, misschien wat cassavechips
Matige lijstIk voel me nog steeds zo gaar als een bloemkool; een weekend van hot naar her rennen heeft me niet echt opgelapt
Vrijdagavond op vakantie
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
ja XM is best om van te watertanden ja...
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]Ok, dat moeten we kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder is het -vind ik- eenvoudiger te vragen hoe het gaat als ik weet wat je moet doen / doorstaan. Hier kunnen we (ik ben er de halve week nauwelijks) dus váák naar vragen, want je hebt élke dag 'opdrachten' die wel/niet gelukt zijn, makkelijk of moeilijk gingen.
Oh, en verexcuseer je er niet voor, en het is ook geen spoiler.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx sigme! (spoiler meer omdat t zo'n lang verhaal was...en wellciht niet iedereen er op zit te wachten...)
ohja, ik doe ook altijd de dag dat ik naar de psyh geweest bene even verder helemaal niks met de aanwijzingen...dat lukt me die dag nog niet... vanmnacht lekker slapen en morgen aan de slag...
Jij moet gewoon een heule grote schop onder je hol, popje. Want jij kunt het best; je hebt een tijd zonder problemen keurige eetlijsten gehad. Of is er nu iets serieus mis?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Goodbye het volgende:
Mijn eetlijsten zijn al weken niet goed, misschien moet ik ook eens een eigen mevrouw
Klopt maar eerst nog 2,5 week Frankrijk!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, valt toch wel mee met de chocolade? De tijd van de maand moet ik altijd maar gokken ahv mijn gewichtmaar het lijkt erop van niet
Goodbye, ik ga tot woensdagochtend naar Barcelona. Ik zag dat jij naar Berlijn gaat, ikBerlijn! Ben je er eerder geweest? Zeker naar het Judisches Museum gaan!
Ja, ik weet het niet. Volgensmij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een heule grote schop onder je hol, popje. Want jij kunt het best; je hebt een tijd zonder problemen keurige eetlijsten gehad. Of is er nu iets serieus mis?
Ja, laatst heel erg last van mijn buik gehad en nu aan de antibiotica wegens een ontstoken lymfeklierquote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Niet zo hard voor jezelf. Je bent net ziek geweest ook, toch? Stom genoeg is dat een herkenbaar probleem; ik ga ook slecht eten als ik me misselijk&iffy voel
Na de vakantie met frisse moed beginnen?
Het Joods Museum is overigens niet per se WOII-achtig, alleen. De permanente expositie over 2000 jaar Joden in Duitsland is erg leuk opgezet. Maar ik was het meest onder de indruk van de architectuur; de 'voids', de holocaust-toren enzo.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf morgen danquote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx sigme! (spoiler meer omdat t zo'n lang verhaal was...en wellciht niet iedereen er op zit te wachten...).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Eerst alle 807 eerdere delen doorlezen, dan oordelenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Als jullie nu gewoon eens gaan sporten i.p.v. hier jullie (uitermate niet boeiende) eetavonturen te posten, dan hoeven jullie hier in het vervolg sowieso niet meer te posten.
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Drie kwartier. Pfffquote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef 100% Tukker het volgende:
En daarom eet ik nu een lekkere bak Brinta met koude magere melk en een scheutje honing. Over 30 minuten de gympen aan en dan loopt deze bikkel lekker een minuutje of 45 in de frisse luft...
Precies. Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen. Toch, sigme?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
Drie kwartier. Pfff.
En dan ook nog honing in de brinta. Zachtgekookt ei.
Maar ik kan natuurlijk ook 45 minuten als een zak hooi op m'n bureaustoel mijn eetmomenten van vandaag posten in dit topic...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Drie kwartier. Pfff.
En dan ook nog honing in de brinta. Zachtgekookt ei.
Voor mijn part. Ze komen in elk geval niet de bikkel uithangen met gesuikerde brinta en domme openingszinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen. Toch, sigme?
Je kan ook gewoon ophoeren omdat je je beseft dat sommige mensen een baan hebben. En op hun werk posten. Of posten nadat ze gesport hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar ik kan natuurlijk ook 45 minuten als een zak hooi op m'n bureaustoel mijn eetmomenten van vandaag posten in dit topic...
OMG!!! dat is het!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Als jullie nu gewoon eens gaan sporten i.p.v. hier jullie (uitermate niet boeiende) eetavonturen te posten, dan hoeven jullie hier in het vervolg sowieso niet meer te posten.
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Wie heeft een psycholoog nodig als je hier gratis advies kan krijgen van een inteeltproductquote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef kwakveense het volgende:
OMG!!! dat is het!!!
wat stom van me dat ik daar zelf nog nooit opgekomen ben.
Dankjewel 100%tukker
Op zo'n binnenkomer? Ja. Minstensquote:
Cocaine helpt niet echt voor een betere prestatie lijkt me, was recreatief gebruik.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je wilt sporten dan MOET je drugs gebruiken....
schijnbaar : Die van Gelder, damned!
Misschien ben ik ook gewoon te softquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, dat heb ik ook een beetje.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Cocaine helpt niet echt voor een betere prestatie lijkt me, was recreatief gebruik.
Ik heb toch wel aardig medelijden met hem nu.
Voorlopignaar zijn sportcarriere, en definitief
naar zijn werk.
Eigen schuld, maar toch ook wel sneu.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon te soft
Oh, dat laatste denk ik ook, niettemin vind ik inpeperen van pure domheid wel een passende reactie. Zelfs al ontgaat het het lijdend voorwerp natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodzwijgen is misschien opvoedkundig beter, maar ik voel geen behoefte de mensheid te verbeteren.
Dat hopen we dan maarquote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
Yoga verzacht dat gevoel misschien een beetje?
Oksels schmoksels. Even doorbijten, zo gedaan. Nee, een Brazillian wax, daar moet je eerst goed over nadenkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hopen we dan maar
Ik merk wel dat ik er steeds beter in word met yoga om me echt te focussen op het moment en de oefeningen en mijn lijf, en dat ik me minder laat afleiden door externe geluiden of een hoofd vol gepieker
Ik hoop trouwens dat 100%Tukker wel iets beters aantrekt dan gympies als hij gaat rennen
edit: Goodbye, benen harsen vond ik best meevallen. Wel iets pijnlijk, maar ook prachtig gladKom echter niet in de verleiding om je oksels te (laten) harsen
Heldquote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oksels schmoksels. Even doorbijten, zo gedaan. Nee, een Brazillian wax, daar moet je eerst goed over nadenken
Nee, die is nu op reis en heeft het heel leuk!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Held
Is Totziens eigenlijk alweer in de lande (in den lande?), Goodbye?
Broodbakmachine ftw!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:57 schreef kwakveense het volgende:
ik wil ook iets bakken.... maar ik heb geen zin in de rotzooi
Nou, ik heb vakantie dus tijd en ik eet teveelquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Laureline het volgende:
Al die sporturen per dag, (Uniekhoorn even 2,5 uur, ieh!) goed hoor dames!
Ik krijg er met grote tegenzin net een halfuurtje uit geperst. Daarentegen herlees ik nu weer Les liaisons dangereuses (voor wie nog vacantieliteratuur zoekt, lezen!), en ik lig de hele tijd in een deuk, dat is ook heel goed voor de buikspieren.
Ging die hele gave vakantie nou nog door? Ik weet wel dat je toen de inhoud van die reis had gepost, maar toen was ie nog niet geboekt volgensmij.quote:
Nee, kreeg geen toestemming voor maand verlof. We gaan nu naar Noorwegen en hopelijk als alles meezit, volgend jaar juni die reis maken!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ging die hele gave vakantie nou nog door? Ik weet wel dat je toen de inhoud van die reis had gepost, maar toen was ie nog niet geboekt volgensmij.
Oh, wat balen zeg! Maar Noorwegen lijkt me ook heel erg mooiquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, kreeg geen toestemming voor maand verlof. We gaan nu naar Noorwegen en hopelijk als alles meezit, volgend jaar juni die reis maken!
Mwahquote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat balen zeg! Maar Noorwegen lijkt me ook heel erg mooi
Oooooooooohquote:
Zweden is zooooo mooi ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OooooooooohDan te bedenken dat ik eigenlijk naar Noorwegen en Zweden zou gaan deze vakantie, maar dat lukte niet in de planning
Ja, prachtig he? Ik ben twee jaar geleden ook in Zweden geweest, prachtig landquote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zweden is zooooo mooi ook. Daar zijn we 2 jaar geleden geweest en sindsdien ben ik helemaal verknocht aan Scandinavië. Die rust, die ruimte, die natuur
![]()
.
Wij zaten ongeveer op dezelfde hoogte, maar dan meer naar rechts, richting Västerasquote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zat in de omgeving van Arvika, geen idee of je dat kent? Tocht over de meren gedaan
Ja, over een maandjequote:
Gaafquote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij zaten ongeveer op dezelfde hoogte, maar dan meer naar rechts, richting Västeras.
Maar nu weten we wel beterquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GaafWij zijn toen redelijk op één plek gebleven, maar wel in 6 dagen 120 km in de kano afgelegd
Als dit mijn eerste post hier was dachten jullie vast allemaal dat ik heel sportief was, hehe
![]()
Och, kon ik mijn intrede in Slank maar overnieuw doenquote:
Daar zijn klonen voor uitgevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Och, kon ik mijn intrede in Slank maar overnieuw doen
Ohja, maar ik heb twee e-mailadressen en al een ander account op fok waarvan ik het ww kwijt benquote:
Best welquote:Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Slaap lekker XM!
Oeh, was het genant Syrena?
Oké!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Best welZal het topique eens zoeken, dan PM ik je wel.
Rust? ja straks als ik ga slapen weerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
@skjoesmie: Goed bezig![]()
@Cyclechick: rust is ook trainen, goesting opbouwen noemen we dat
Goed zo maria, duizelig worden tijdens het sporten is niet fijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scandinaviëme wants. It reeks of stories
![]()
Zumba was weer tof![]()
![]()
En XM: ik neem aan dat je sarcastisch was mbt mijn lijstje![]()
![]()
Er is trouwens nog een half AAtje aan toegevoegd om capriolen zoals vorige keer te vermijden
Bij mij zegt de weegschaal 27%, spekplooimeting 32%. Ik geloof ze allebei niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik probeer altijd om fittesten te vermijden. Wat tot nu toe aardig luktAls ze je vetpercentage gaan meten met zo'n weegschaalding; niet geloven. De spekplooimeting is veel betrouwbaarder!
Glaskogen!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zat in de omgeving van Arvika, geen idee of je dat kent? Tocht over de meren gedaan
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders zijn net in Scandinavië geweest. Who wants to touch me?
.
Wel morgen, want ik ga nu ook slapen.
Vroeg op morgen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef Syrena het volgende:
Poppies, ik ga slapen. Alle muffins zijn op![]()
![]()
Morgen een nieuwe dag! Met Brinta!
Er zijn verschillende metingen, je hebt ook een 7-puntsmeting, die is het betrouwbaarst. Bij mij deden ze een 4-puntsmeting, voor- en achterkant bovenarm, rugplooi onder het schouderblad en op de heup.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Cycle
Het gaat helemaal goed komen met je les!! Zo niet dan eet ik mijn sokje op!
Haha inderdaad DAD, spekplooimeting....:r
Waar meten ze dat soort dingen? als ze dat in bij mijn buik doen is het 50 procent maar bij mijn kont is het vrij weinig
O: 3 choc chip cookiesquote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, valt toch wel mee met de chocolade? De tijd van de maand moet ik altijd maar gokken ahv mijn gewichtmaar het lijkt erop van niet
Goodbye, ik ga tot woensdagochtend naar Barcelona. Ik zag dat jij naar Berlijn gaat, ikBerlijn! Ben je er eerder geweest? Zeker naar het Judisches Museum gaan!
Ik moest fietsen en roeren en ondertussen hielden ze mijn hartslag in de gaten. Laat je niet in de verleiding brengen om te gaan praten (wat ik wel deed), bij mij ging het er vooral om hoe laag je je hartslag kon houden, dan ben je fitter. En praten verhoogt je hartslag juist.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ook wel eens een fittest gedaan? En wat moet je dan doen? Wordt m'n vetpercentage gemeten?.
Waarom whey in dat laatste tussendoortje? Als je meer spieren wilt opbouwen, kun je dat beter voor het spinnen nemen of tot een half uur erna, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:52 schreef cyclechick het volgende:
lijstje voor vandaag, lange dag, moet over 5 min al weg naar mijn werk *gaap*
O: yoghurt, wheypoeder, cranberries mueslie
T: komkommertjes, fruit
T: 2x boterham houmous
L: 2x boterham met 1/2 avocado
T: amandelen
(T: ? ligt eraan hoe laat het is)
S: uurtje spinningles geven
D: vis of kip & groente
T: kwark met wheypoeder
Ik ben er wel tevreden over
T: lekker hoopje rood fruitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik gooi er gelijk maar een lijstje in, kan wel ff wat suggesties gebruiken!
O: 1 kom havermoutpap (200 ml melk, 5 eetlepels havermout, rozijntjes)
L: ?
T: split ijsje
D: ?
Ik heb vanochtend veel carbs met ontbijt gehad, dus dat wil ik tijdens mn lunch niet. Iemand een goed idee? Boodschappen doen is een optie!
Dan doe je toch een wat meer Italiaanse salade? Koude pasta doorroeren met een lepeltje pesto, en dan lekker veel tomaat erin en van die mini mozzarella bolletjes en rucola en basilicum blaadjes! En pijnboompitjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm Leintjeuh, dat klinkt wel goed, maar we hebben gister al Griekse salade gehad, dus ik weet niet of ik voor vanavond weer zin heb in een salade. Hoewel die koude pasta wel erg jummie klinkt. Ga eens ff receptjes zoeken op ah.nl!
De L klinkt wel goed! Dat is wel een kanshebber.
Kwark/yoghurt met vers fruit, salade (hmmm ik ga een tonijnsalade met pijnboompitjes enzo maken) of misschien iets van vlees? Co zal vast wel heel veel ideetjes hebben, ik eet eigenlijk altijd wel carbsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik heb vanochtend veel carbs met ontbijt gehad, dus dat wil ik tijdens mn lunch niet. Iemand een goed idee? Boodschappen doen is een optie!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan doe je toch een wat meer Italiaanse salade? Koude pasta doorroeren met een lepeltje pesto, en dan lekker veel tomaat erin en van die mini mozzarella bolletjes en rucola en basilicum blaadjes! En pijnboompitjes.
Wat is precies de compensatie aan je O?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Ek-Mei het volgende:
morge!
vandaag de stad in en dat is te zien aan mn lijstje, probeer het beet je te compenseren bij mn O en D, slecht he![]()
O: activia met 1 lepel lijnzaad en een gele kiwi
T: kersenflap
L: in de stad, dus broodje o.d.
T:?
D: gewokte champignons, prei, ui ed met knoflook en misschien een blikje tonijn erdoor ofzo
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravondquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Gister lenzen in gehad en nu komt er allemaal zooi uit mn ogen, ik zie er helemaal wazig van.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravond. Ja dan snap ik dat er troep uit mn ogen komt, daglenzen hoor je uit te doen.
Strakke actiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravond. Ja dan snap ik dat er troep uit mn ogen komt, daglenzen hoor je uit te doen.
Noten zijn juist hartstikke gezond! Eiwitten, ijzer, goede vetten. Ok, ze zijn wel vet dus je moet er geen halve kilo van naar binnen werken maar het is wel goed om mee te varieren want er zitten weer andere voedingsstoffen in dan in bijv. brood.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef ATKS het volgende:
Goedemorgen mensen, ik lees dat er hier gesnoept word van de cashewnoten en pinda's.
Dat is toch ontzettend slecht ?![]()
ATKS
Klopt, al zijn er natuurlijk betere en gezondere nootjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Noten zijn juist hartstikke gezond! Eiwitten, ijzer, goede vetten. Ok, ze zijn wel vet dus je moet er geen halve kilo van naar binnen werken maar het is wel goed om mee te varieren want er zitten weer andere voedingsstoffen in dan in bijv. brood.
Om de beurt op je rug en dan flink baantjes zwemmenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, als iemand nog een idee heeft hoe ik aan mijn sportuurtjes kom met twee kinderen op de camping... Gisteren wel een uurtje bergop gewandeld, maar dat zet met kinderen geen zoden aan de dijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Ze zijn waarschijnlijk nog te klein om mee te tennissen of voetballen enzo he?
Hate to burst your bubble maar daar zitten echt heel veel loze kcal in... Je kunt zelf veel gezondere en lekkerdere salades maken met minder kcal.quote:
NIET iedere dag een uur gaan hardlopen! Dat is een zwaar belastende sport voor je gewrichten. Het kan een jaar of wat goed gaan, maar uiteindelijk loopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:12 schreef Flaccid het volgende:
Gezond eten alleen is niet genoeg om af te vallen, sporten moet ook. Kan je door elke dag/een bepaald aantal keren per week 1 uur hard te lopen binnen een maand resultaat behalen? Of welke sport is dan een goede? Waar kan je je optimale hartslag uitrekenen?
En ze zijn nog vies ook! Wel geschikt voor als je echt haast hebt en je planning in de soep loopt, anders laten liggen. Zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble maar daar zitten echt heel veel loze kcal in... Je kunt zelf veel gezondere en lekkerdere salades maken met minder kcal.
Elastieken! Touwtjespringen! Tikkertje! Verstoppertje! Diabobo! Knikkeren! Leuk hè, kinderenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, als iemand nog een idee heeft hoe ik aan mijn sportuurtjes kom met twee kinderen op de camping... Gisteren wel een uurtje bergop gewandeld, maar dat zet met kinderen geen zoden aan de dijk.
Een vrouwenslowchat waar je niet doorheen kan komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, nu lees ik je gepiep pas. Ja, vanaf nu negeer ik je wel expres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Oh, die vraag over het sporten? Elke dag een uur lijkt me ook wat overdreven. In de eerste plaats kun je daar niet van de ene op de andere dag mee beginnen maar moet je het rustig opbouwen. Daarnaast zou ik altijd een dag rust tussendoor doen, of misschien afwisselen met een heel andere sport waarbij je niet weer dezelfde spieren belast.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een vrouwenslowchat waar je niet doorheen kan komen
Katten kunnen ook gewoon verkouden zijn, maar ik ben altijd wel wat huiverig ivm niesziekte.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:20 schreef Chicolate het volgende:
Dr zitten hier toch ook mensen met katten? Ik maak me een beetje zorgen om mn kat.
Boehoe, je lijkt wel een wijf met je gezeik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een vrouwenslowchat waar je niet doorheen kan komen
Ja daarom ben ik ook huiverig. Ik ga nu zoeken naar dr medische gegevens, ik weet niet eens bij welke dierenarts ze zitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Katten kunnen ook gewoon verkouden zijn, maar ik ben altijd wel wat huiverig ivm niesziekte.
Heeft ze haar inentingen tegen niesziekte gehad?
Eet en drinkt ze wel gewoon?
Gefeli trouwens.
Zolang de oogjes nog schoon zijn, zou ik me nog niet heel erg druk maken. Misschien heeft ze ook gewoon last van de temperatuurswisselingen de hele tijd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook huiverig. Ik ga nu zoeken naar dr medische gegevens, ik weet niet eens bij welke dierenarts ze zit. Ze eet vol enthousiasme dr bakje leeg en drinkt nog normaal.
Boven de 33 is het te hoog, vertelt google mij. En dat scheelt dus maar 5%.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
28% is toch best normaal voor een vrouw?
Mja, maar mijn collega die semi-professioneel atlete is, zat volgens mij ook nog boven de 20% En die is echt heel erg slank en gespierd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Boven de 33 is het te hoog, vertelt google mij. En dat scheelt dus maar 5%..
kreeg je vandaag geen lijstje van de mevrouw??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Op de O na (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef kwakveense het volgende:
ennn goedemorgen!
lijstje (italic is planning):
o- vergetenecht heel erg vergeten...
t- een boterham met kip (om half elf)
l. 3 boterhammen met kip (om kwart voor 1)
t- twee paprika's
t- ongeveer 30 gram cassave kroepoek
d- een lekker kogelbiefstukje met een toefje kruidenboter, wortels, klein beetje rosti uit de oven, festini ijsje toe
t- uitjes en auurkjes als ik nog trek heb
Ik ga zo toch maar even bellenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang de oogjes nog schoon zijn, zou ik me nog niet heel erg druk maken. Misschien heeft ze ook gewoon last van de temperatuurswisselingen de hele tijd?
korte samenvattingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op de O na () een prachtig lijstje.
Hoe zat het nu met gezonde maaltijden en tussendoortjes? Hoe had je dat nu afgesproken met de psych?
Heb gister maar vluchtig gelezen.
Klinkt als faire afspraken met jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
korte samenvatting
-niet alles kan ik in 1 keer omgooien, zo werk ik niet
-ik weet wat gezond is en probeer dat zoveel mogelijk te doen
-waar het meest misgaat is eetbuien/snoepdrang. dat moet ik twee keer per dag (als t zo vaak voorkomt) echt helemaal uitzitten en opschrijven wat er door me heen gaat
-in ruil daarvoor mag ik dan 2-3 keer per week wél iets nemen als ik er zin in heb, maar dan wel zonder schuldgevoel.
-ik meot af van schuldgevoel en faalgevoel: concentreren op wat goed gegaan is.
-ik moet me niet meer verontschuldigen voor wat ik doe en vind.
Het klinkt allemaal als dingen waar je blijer van wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
korte samenvatting
-niet alles kan ik in 1 keer omgooien, zo werk ik niet
-ik weet wat gezond is en probeer dat zoveel mogelijk te doen
-waar het meest misgaat is eetbuien/snoepdrang. dat moet ik twee keer per dag (als t zo vaak voorkomt) echt helemaal uitzitten en opschrijven wat er door me heen gaat
-in ruil daarvoor mag ik dan 2-3 keer per week wél iets nemen als ik er zin in heb, maar dan wel zonder schuldgevoel.
-ik meot af van schuldgevoel en faalgevoel: concentreren op wat goed gegaan is.
-ik moet me niet meer verontschuldigen voor wat ik doe en vind.
Ik krijg geen daglijstjes, maar meer een globaal beeld van wat ik zou moeten eten op een dag. Dat verwacht ik vandaag idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kreeg je vandaag geen lijstje van de mevrouw??
vorige week, hier op t forum... toen realiseerde ik me wat er gebeurde... het duurde tien minuten, een vreselijk paniekerig boos verdrietig en aggressief gevoel. maar, wél na tien minuten over...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt als faire afspraken met jezelf.![]()
Die eetbuien uitzitten zal wel moeilijk zijn.![]()
Is je dat al gebeurd?
Volgens mij voel je je na de eerste keer echt beretrots op jezelf!
Dat halve gebakje kun je best hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg geen daglijstjes, maar meer een globaal beeld van wat ik zou moeten eten op een dag. Dat verwacht ik vandaag idd.
Mooie voornemens van jou trouwens!![]()
![]()
Lijstje ziet er nu als volgt uit:
O: havermoutpap met rozijntjes
T: 1/2 slagroomenvelop. Dat is een dunne plak cake gevuld met slagroom. Had er zo'n zin in en collega ook, dus samen eentje op.
L: Griekse yoghurt met zomerfruit. Toch de 0% gehaald, vond kcal verschil té groot. (50 vs 122 per 100gr)
T: 1 boterham of knackebrod met kipfilet
D: Pastasalade met gerookte kip:
M.u.v. het halve gebakje best netjes dacht ik?!
tsja, nog steeds te weinig denk ik ;-) en onthoud dat van die 0% yoghurt voor je mevrouw... dat je dus báng bent voor die extra caloriën, terwijl je helemaal niet teveel eet... maar je puur laat afschrikken doordat t verschil in kcal "groot" is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg geen daglijstjes, maar meer een globaal beeld van wat ik zou moeten eten op een dag. Dat verwacht ik vandaag idd.
Mooie voornemens van jou trouwens!![]()
![]()
Lijstje ziet er nu als volgt uit:
O: havermoutpap met rozijntjes
T: 1/2 slagroomenvelop. Dat is een dunne plak cake gevuld met slagroom. Had er zo'n zin in en collega ook, dus samen eentje op.
L: Griekse yoghurt met zomerfruit. Toch de 0% gehaald, vond kcal verschil té groot. (50 vs 122 per 100gr)
T: 1 boterham of knackebrod met kipfilet
D: Pastasalade met gerookte kip:
M.u.v. het halve gebakje best netjes dacht ik?!
Oh ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:
vorige week, hier op t forum... toen realiseerde ik me wat er gebeurde... het duurde tien minuten, een vreselijk paniekerig boos verdrietig en aggressief gevoel. maar, wél na tien minuten over...
ik heb zo'n erge sindsdien niet meer gehad/of in elk geval niet uitgezeten...
Ik heb het even snel ingevoerd, maar ik kom zónder het gebakje al op 1050 uit. Dus lijkt me echt niet te weinig. De mevrouw zei dat ik ook niet in één keer m'n voeding moest gaan verdubbelen. Langzaam opvoeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, nog steeds te weinig denk ik ;-) en onthoud dat van die 0% yoghurt voor je mevrouw... dat je dus báng bent voor die extra caloriën, terwijl je helemaal niet teveel eet... maar je puur laat afschrikken doordat t verschil in kcal "groot" is...
Dat is nog erg moeilijk. Gebakje maalt wel door m'n hoofd.quote:maar wel goed dat je vaak wat eet, en gewoon een half gebakje hebt gegeten (ga je daar nou dus niet stom over voelen, dat soort dingen moet je juist weer leren enzo, dus wees trots op jezelf!)
Véél te weinig. Je doet inderdaad een XM'etjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef ATKS het volgende:
Volgens mij ga ik helemaal goed, heb net halve salade opgegeten 200gram, en daarbij een glas melk.
O: 2 boterhammen met vleeswaren
1 koffie
T: broodje ei, watertje
L: 200 gram salade, melk
T:water
Aan je PI te zien vind je het zelf niet goed?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef ATKS het volgende:
Volgens mij ga ik helemaal goed, heb net halve salade opgegeten 200gram, en daarbij een glas melk.
1 koffie
Qua gezondheid ga je best aardig inderdaad, qua hoeveelheiden/kcal inname waardeloos.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef ATKS het volgende:
1 koffie
ik herhaal mezelf maar weer eens: het is toch echt te weinig, want 1200 is eigenlijk óók nog te weinig. met gebakje zit je netaan acceptabel voor vandaag (in het oog houdend dat je vandaag niet sport en je al tijden lang heel weinig eet en dus een lagere verbranding hebt ws.)...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het even snel ingevoerd, maar ik kom zónder het gebakje al op 1050 uit. Dus lijkt me echt niet te weinig. De mevrouw zei dat ik ook niet in één keer m'n voeding moest gaan verdubbelen. Langzaam opvoeren.
[..]
Dat is nog erg moeilijk. Gebakje maalt wel door m'n hoofd.
Ik weet het kwak, maar het is voor mij al zo'n 300 - 400 kcal meer dan wat ik normaliter op een dag erin gooidequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik herhaal mezelf maar weer eens: het is toch echt te weinig, want 1200 is eigenlijk óók nog te weinig. met gebakje zit je netaan acceptabel voor vandaag (in het oog houdend dat je vandaag niet sport en je al tijden lang heel weinig eet en dus een lagere verbranding hebt ws.)...
maar ik snap dat jíj 1000 niet te weinig vindt, ook al ís 1000 wel te weinig.
en het is heel goed dat je niet in een keer twee keer zoveel gaat eten, want dan kom je aan idd. maar je kunt ook niet blijven hangen in je idee dat 1200 kcal teveel is he? neem aan dat je daar wel aan aan t werken bent met de mevroi
(Ik ga het doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die vraag over het sporten? Elke dag een uur lijkt me ook wat overdreven. In de eerste plaats kun je daar niet van de ene op de andere dag mee beginnen maar moet je het rustig opbouwen. Daarnaast zou ik altijd een dag rust tussendoor doen, of misschien afwisselen met een heel andere sport waarbij je niet weer dezelfde spieren belast.
Waarom zijn mannen toch altijd zo absurd fanatiek?Het is alles of niets: of niet sporten en je klem vreten, of meteen de Spartaanse aanpak. Gewoon een paar keer per week iets van sport en een beetje normaal eten, dat is voor een man al meer dan genoeg om af te vallen en op gewicht te blijven.
ik probeer ook alleen maar het verschil aan te geven tussen wat wij allemaal toch echt zullen blijkven zien als "te weinig" omdat het objectief gezien te weinig is...terwijl het voor jou al veel is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het kwak, maar het is voor mij al zo'n 300 - 400 kcal meer dan wat ik normaliter op een dag erin gooide. Ben erg benieuwd naar haar advies, zit wanhopig te F5en in mn mail, maar er is nog niks.
enneh, pssst... als je elke dag 400 kcal meer eet dan eerst, dan eet je per week max, 3000 kcal meer dan je deed. daarmee kun je máximaal niet eens een pond aankomen... en dat zul je ook niet doen, want je verbruikt nog steeds meer dan je inneemtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het kwak, maar het is voor mij al zo'n 300 - 400 kcal meer dan wat ik normaliter op een dag erin gooide. Ben erg benieuwd naar haar advies, zit wanhopig te F5en in mn mail, maar er is nog niks.
nooit minder dan 500 kcal onder je onderhoudsniveau. anders honger je je lichaam uit, zakt je verbandingsnivau, eet je je spieren op en val je niet gezond af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef ATKS het volgende:
Wat is een XM tje?:P
Caloriearm eten is toch juist goed?
daarom probeerde ik t uit te leggen: dat ik trots ben, dat t gebakje niet erg is, maar dat het nog steeds niet genoeg is op een objectief niveau. verder wil ik ook van de stoel van de mevrouw afblijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap Kwaks dilemma wel, XM. Aan de ene kant zou ik ook allerlei commentaar willen geven (zou ik bij ieder ander ook gedaan hebben bij 1050 kcal) maar aan de andere kant weet ik dat dit voor jou al heel wat is en wil ik vooral ook niet op de stoel van die mevrouw gaan zitten. Maar ja, daarmee is mijn mening wel weer minder objectief en heb je er misschien niks meer aan.
Er is ook zoiets als té calorie-arm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef ATKS het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best te doen en nog veel. Frisdrank drink ik toch al amper meer, dus dat scheelt. Optimel ga ik wel missen
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En in aanvulling daarop: als je veel sport, moet je zéker genoeg eten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nooit minder dan 500 kcal onder je onderhoudsniveau. anders honger je je lichaam uit, zakt je verbandingsnivau, eet je je spieren op en val je niet gezond af.
een man heeft doorgaans 2500kcal per dag nodig. 500 daaronder is minimaal 2000 kcal per dag eten, ook als je af wilt vallen.
Ach, ik al 18 jaar, dus het komt vast goedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef ATKS het volgende:
Ok, dan ben ik al 7 maanden slecht bezig dus.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een korte copypaste.
De komende twee weken moeten mijn dagen er grofweg als volgt uitzien. Even onder een spoiler.maar in plaats van optimel mag je nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best te doen en nog veel. Frisdrank drink ik toch al amper meer, dus dat scheelt. Optimel ga ik wel missen
.
lekker gewone halfvolle producten gebruiken
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een korte copypaste.
De komende twee weken moeten mijn dagen er grofweg als volgt uitzien. Even onder een spoiler.Goh, frappant hoeveel dat lijkt op de lijstjes die hier als goed beschouwd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best te doen en nog veel. Frisdrank drink ik toch al amper meer, dus dat scheelt. Optimel ga ik wel missen
.
Halfvolle yoghurt met vers fruit is trouwens zeker zo lekker als Optimel.
Denk je dat het gaat lukken?Are you pondering what I'm pondering?
Voor 2 weken wel. Hoewel ik me over een ENORME drempel heen zal moeten zetten in het kopen van halfvolle ipv magere productenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, frappant hoeveel dat lijkt op de lijstjes die hier als goed beschouwd worden.
Halfvolle yoghurt met vers fruit is trouwens zeker zo lekker als Optimel.
Denk je dat het gaat lukken?
Mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Best te doen en nog veel.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onmogelijk te ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een XM'etje is stelselmatig minder kcal eten dan je lichaam nodig heeft. Onder de 1000 kcal feitelijk. Wat erg ongezond is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef ATKS het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je zou spontaan van dr gaan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Dierenarts gebeld, moet me pas druk gaan maken als ze lusteloos is en niet meer wil eten. Als ze er echt ziek uit gaat zien dus. Nou ze komt nog bedelen om voer en het zou me niet verbazen als ze vanavond probeert mn tonijn te jatten dus dat zit wel goed.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Wat noem je echt veel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:24 schreef ATKS het volgende:
Ok,ja ik sport echt veel, ik zal denk dat ik langzaam weer met calorien al iets ga opbouwen.
ik zat in de best western president times square (W48th street and 8th avenue)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkere lunch, Co!
DaD, welk hotel heb jij geboekt in New York? Ik zoek me suf; er zijn zoooveel opties!Of kwak of iemand anders nog goeie tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |