abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70769243
Fok! Dieetclub #283 | Waar we elkaar motiveren

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_70769271
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Mariah_Carey het volgende:
Kan ik ook in de OP? Niet dat ik dik ben ofzo, maar ik heb laatst toch een paar Marsen teveel gegeten. Mijn target is 3 kilo.
Welkom
Als je niet zoveel overgewicht hebt kun je misschien naar het "slank"-topic:
Slank! #801tralala
pi_70769658
Ben er ook weer bij!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70769685
Wat goed Levi! Je hebt het gehaald.

Vandaag ben ik vrij en ga ik verder met plintjes leggen. Het doel voor vandaag is het halletje bij de voordeur.

Het fijne van Evy vind ik dat je niet na hoeft te denken. Geen horloge of hartslagmeter in de gaten houden, maar gewoon lopen en wandelen als zij dat zegt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70769709
Als je in de OP wilt Mariah_Carey, dan moet je even een account aanmaken op dieet-web, en Troel even een pm sturen in welk lijstje je wilt, hier of liever in slank..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70770521
ik lees ook weer mee. De magische 85 kg grens is weer overschreden. Helaas de verkeerde kant op.
pi_70770652
Ik ga deze week proberen om elke dag te gaan sporten. Ik heb op dit moment toch nauwelijks werk om te doen. Eens kijken of het me lukt om eindelijk die horizontale barriere te doorbreken (ik zweef al 3 maanden tussen 92-94). Anders kom ik nooit tot mijn doel van 85.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:38:26 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_70770914
Ik wil vanmiddag met Ruben naar ballorig ofzo gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70771493
Hoeveel kcal verbrand je daarmee Troel?

ik ga straks maar kleding naar de kringloop brengen, en even kijken wat er nog meer die kant uitkan...

Ik heb hier trouwens nog wat mooie spullen liggen die mij te groot zijn, oa. een tuniek/jurkje van didi, en een chinees vestje.. iemand interesse?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:00:22 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_70771535
Ik hoop dat ik me rustig kan houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 11:05:53 #11
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70771691
Pfew, beetje druk. Ik volg jullie nog wel hoor, maar ik ben onwijs hard aan het werk en ben errrug weinig op internet

Hier gaat het weer goed. Ik heb echt twee weken ofzo stilgestaan, waarschijnlijk deels door vocht vasthouden door de warmte en deels door darmen die niet meer helemaal meewerkten. Best frustrerend, want het ging zo goed. Maar goed, deze week bleek ik ineens toch weer afgevallen en inmiddels ben ik in totaal meer dan 10kg afgevallen!!

Ik weeg nu 92.7, op naar de 89.9 dus

En 25 juli ga ik gezellig met mijn mams shoppen voor nieuwe kleren. Heb ik voor m'n verjaardag gekregen We gaan het alleen maar in tweeën doen, beetje zonde als ik zo blijf afvallen en straks alles weer te groot is. Geen idee hoe snel ik echt weer een maat kwijt ben, maar ik heb nu in ieder geval een probleem met m'n spijkerbroeken, die zakken echt van m'n kont. Tijd voor wat nieuws dus
pi_70772084
Weer een mijlpaal dus Chell!!

Ik schommel weer omhoog de laatste week.. Eigen schuld, ik heb schandalig slecht gegeten... Nu ik weer beter eet, en er op let dat ik voldoende drink schommel ik ook weer wat omlaag geloof ik...
pi_70772136
Gaat lekker, Chell! Lukt het je een beetje om genoeg te eten?
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:30 #14
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70773823
Wow Chell

Hier gaat het ook super! Ik heb alweer anderhalve week stilgestaan (dacht dat het was door de warmte) maar toen werd ik ongi en nu in 3 dagen 2 kilo eraf Yoehoe Volgens mij toch wat veel vocht vastgehouden door 'die tijd van de maand'...

Ben nu 10,8 kilo afgevallen (weeg nog 85,8) en nu komt ineens dat belachelijke streefgewicht van mij (=78) toch in de picture!!! Wowie, ik had stiekem nooit gedacht dat ik er ook maar enigszins in de buurt zou komen en nu lijkt het toch wel haalbaar (binnen 2 a 3 maanden). Broeken zakken van mijn kont, wat een heerlijk gevoel is dat toch...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:56:01 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70775229
Wat goed Chell!

En Droeke ook wat kilo's kwijt en totaal al meer dan 10! Keigaaf! Moet je eens voor de grap door de supermarkt lopen met 2 zakken aardappels. Is grappig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70775396
Ja, rare gedachte is dat hè
pi_70775673
Ik heb wel eens bij het frituurvet gekeken, daar heb je van die pakjes vet. En dan kijken hoeveel 10kg is. Dat is echt confronterend.
***Levi was here***
pi_70775847
Jullie gaan als een speer Chell & Droeke
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70776116
Gaat inderdaad lekker Chell! En net wat Levi en Yppy zeggen: 10 kilo is héél veel als je naar pakjes boter of zakken aardappelen gaat kijken

Wat voor mij heel confronterend was was toen ik echt veel was afgevallen (30 kilo ) was een dag dat ik met enorm zware boodschappen de trap op was gekomen, Twee plastic tassen en een rugzak vol en dan al mijn kleren aan. Echt zwaar voor mijn gevoel. Ben zo op de weegschaal gaan staan haha. Was geloof ik maar zo'n 15 kilo

Ik ben sinds ik riep dat ik weer gemotiveerd was nu 4 kilo gewicht kwijt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70776163
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaat inderdaad lekker Chell! En net wat Levi en Yppy zeggen: 10 kilo is héél veel als je naar pakjes boter of zakken aardappelen gaat kijken

Wat voor mij heel confronterend was was toen ik echt veel was afgevallen (30 kilo ) was een dag dat ik met enorm zware boodschappen de trap op was gekomen, Twee plastic tassen en een rugzak vol en dan al mijn kleren aan. Echt zwaar voor mijn gevoel. Ben zo op de weegschaal gaan staan haha. Was geloof ik maar zo'n 15 kilo

Ik ben sinds ik riep dat ik weer gemotiveerd was nu 4 kilo gewicht kwijt
Wat goed!
Ik zit op plus 1. Maar ook dat komt goed!
***Levi was here***
pi_70776432
Natuurlijk komt dat goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70776663
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk komt dat goed
Ik kwam vandaag wel tot een vage conclusie... hoe zwaarder ik ben hoe meer "honger" ik krijg. Vorig jaar kon ik met duidelijk minder eten toe. Vooral mijn behoefte aan koolhydraten lijkt toe te nemen. Ik heb ook gewoon helemaal geen trek in groenten enzo. Terwijl ik eigenlijk gek ben op groenten.

Hopelijk gebeurt dit jaar op vakantie het zelfde als 2 jaar geleden, flink wat kg's afvallen en een lekkere kickstart maken om weer af te vallen.
***Levi was here***
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:57 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_70776759
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb wel eens bij het frituurvet gekeken, daar heb je van die pakjes vet. En dan kijken hoeveel 10kg is. Dat is echt confronterend.
Het kan erger. Denk eens aan gehakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70776772
Je energiebehoefte is toch ook hoger als je zwaarder bent, Levi? Lijkt mij niet zo gek
pi_70776795
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je energiebehoefte is toch ook hoger als je zwaarder bent, Levi? Lijkt mij niet zo gek
Maar wel lastig, want ik hou het zo wel in stand!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')