Welkomquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Mariah_Carey het volgende:
Kan ik ook in de OP? Niet dat ik dik ben ofzo, maar ik heb laatst toch een paar Marsen teveel gegeten. Mijn target is 3 kilo.
Wat goed!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaat inderdaad lekker Chell! En net wat Levi en Yppy zeggen: 10 kilo is héél veel als je naar pakjes boter of zakken aardappelen gaat kijken
Wat voor mij heel confronterend was was toen ik echt veel was afgevallen (30 kilo) was een dag dat ik met enorm zware boodschappen de trap op was gekomen, Twee plastic tassen en een rugzak vol en dan al mijn kleren aan. Echt zwaar voor mijn gevoel. Ben zo op de weegschaal gaan staan haha. Was geloof ik maar zo'n 15 kilo
![]()
Ik ben sinds ik riep dat ik weer gemotiveerd was nu 4 kilo gewicht kwijt
Ik kwam vandaag wel tot een vage conclusie... hoe zwaarder ik ben hoe meer "honger" ik krijg. Vorig jaar kon ik met duidelijk minder eten toe. Vooral mijn behoefte aan koolhydraten lijkt toe te nemen. Ik heb ook gewoon helemaal geen trek in groenten enzo.quote:
Het kan erger. Denk eens aan gehaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb wel eens bij het frituurvet gekeken, daar heb je van die pakjes vet. En dan kijken hoeveel 10kg is. Dat is echt confronterend.
Maar wel lastig, want ik hou het zo wel in stand!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je energiebehoefte is toch ook hoger als je zwaarder bent, Levi? Lijkt mij niet zo gek
Niet per se, toch? Tenzij je onevenredig veel meer gaat eten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar wel lastig, want ik hou het zo wel in stand!
Oeh, heb jij dat jurkje ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef Chell het volgende:
Droeke wat goed zeg!En Isa ook al 4kg!
![]()
Levi, ook bij jou gaat het weer goed komen![]()
En inderdaad, 10 kilo is veelToen ik 4 kg was afgevallen, wist ik dat ik ongeveer mijn fototas was afgevallen en die vind ik al zo zwaar
Nu ben ik dus al 2,5 keer mijn fototas afgevallen
![]()
Ik vind jammer genoeg dat je het nog niet echt ziet, maar ik had drie spijkerbroeken in maat 48 en twee daarvan zijn ondertussen wel echt veel te groot. Eentje kan ik met goed fatsoen niet meer aan, die zakt echt af (riem kan wel, maar het lubbert ook enorm) en nummertje twee begint nu ook we heel oncharmant te worden. De derde is een Dyanne en die valt volgens mij gewoon klein. En m'n broeken maatje 46 beginnen ook al ruimer te zitten![]()
Ik meet het afvallen ook een beetje af aan een jurkje (het 'Stormqueen jurkje' van de bruiloft van Levi voor mensen die hier al wat langer zitten). Dat jurkje begint ook echt steeds ruimer te zitten, terwijl het éigenlijk te klein was. Ik heb het vorig jaar op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje gedragen met een hele strakke body eronder. Ik moet nu eigenlijk wel snel gelegenheden hebben om het weer te dragen, anders issie straks nog te groot ook
Heb ook gezocht naar de foto's van SQ in dat jurkje, maar die staan niet meer online.quote:
Ik niet. Ik had heel veel soorten pijn, maar geen spierpijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef dyna18 het volgende:
Hadden jullie ook spierpijn toen je met Evy begon?
Ik denk dat Chell de foto's nog wel heeft, die heeft ze tenslotte gemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ook gezocht naar de foto's van SQ in dat jurkje, maar die staan niet meer online.
True, true...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat Chell de foto's nog wel heeft, die heeft ze tenslotte gemaakt
Gatverdamme zeg!quote:Chocola zonder calorieën
AMSTERDAM – Zoetekauwen kunnen nu van chocolade genieten zonder schuldgevoelens over de calorieën achteraf. Er is namelijk een inhaler op de markt gebracht die de smaak van chocola nabootst.
Dat meldt het Belgische magazine Nina donderdag.
De zogenaamde Le Whif is te vergelijken met een Super Smoker, alleen inhaleert de gebruiker geen rooksmaak, maar de smaak van chocola.
Le Whif is een idee van Harvard-professor David Edwards en is verkijgbaar in de smaken chocola of chocola met respectievelijk munt, framboos of mango.
Edwards is vanzelfsprekend erg enthousiast over het product. Volgens de hooggeleerde is het een uitstekende manier om van chocola te genieten, zelfs als iemand op dieet is.
"Whiffing past perfect in deze moderne maatschappij. De laatste jaren eten we vaker kleinere porties, waardoor het steeds meer op ademen begint te lijken", zegt de professor er verder over. "Dat was het uitgangspunt voor deze uitvinding die gastronomie en wetenschap combineert."
De Whif kost 9,95 euro per 6 stuks. Hoe lang één exemplaar meegaat, is niet duidelijk.
Ergens wist ik dat ik geen stukken over chocolade moest lezenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg!
Dit kan toch nooit op tegen het echt werk? Dan mis je gewoon de textuur en het zuigen op een heerlijk brokje chocolade wat langzaam in je mond smelt en wat je zo heerlijk over je tong kunt laten rollen!
Hmmm... nu heb ik zin in chocolade en dan zit ik hier met een appel en een kiwi voor mijn neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |