abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70769243
Fok! Dieetclub #283 | Waar we elkaar motiveren

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_70769271
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Mariah_Carey het volgende:
Kan ik ook in de OP? Niet dat ik dik ben ofzo, maar ik heb laatst toch een paar Marsen teveel gegeten. Mijn target is 3 kilo.
Welkom
Als je niet zoveel overgewicht hebt kun je misschien naar het "slank"-topic:
Slank! #801tralala
pi_70769658
Ben er ook weer bij!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70769685
Wat goed Levi! Je hebt het gehaald.

Vandaag ben ik vrij en ga ik verder met plintjes leggen. Het doel voor vandaag is het halletje bij de voordeur.

Het fijne van Evy vind ik dat je niet na hoeft te denken. Geen horloge of hartslagmeter in de gaten houden, maar gewoon lopen en wandelen als zij dat zegt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70769709
Als je in de OP wilt Mariah_Carey, dan moet je even een account aanmaken op dieet-web, en Troel even een pm sturen in welk lijstje je wilt, hier of liever in slank..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70770521
ik lees ook weer mee. De magische 85 kg grens is weer overschreden. Helaas de verkeerde kant op.
pi_70770652
Ik ga deze week proberen om elke dag te gaan sporten. Ik heb op dit moment toch nauwelijks werk om te doen. Eens kijken of het me lukt om eindelijk die horizontale barriere te doorbreken (ik zweef al 3 maanden tussen 92-94). Anders kom ik nooit tot mijn doel van 85.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:38:26 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_70770914
Ik wil vanmiddag met Ruben naar ballorig ofzo gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70771493
Hoeveel kcal verbrand je daarmee Troel?

ik ga straks maar kleding naar de kringloop brengen, en even kijken wat er nog meer die kant uitkan...

Ik heb hier trouwens nog wat mooie spullen liggen die mij te groot zijn, oa. een tuniek/jurkje van didi, en een chinees vestje.. iemand interesse?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:00:22 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_70771535
Ik hoop dat ik me rustig kan houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 11:05:53 #11
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70771691
Pfew, beetje druk. Ik volg jullie nog wel hoor, maar ik ben onwijs hard aan het werk en ben errrug weinig op internet

Hier gaat het weer goed. Ik heb echt twee weken ofzo stilgestaan, waarschijnlijk deels door vocht vasthouden door de warmte en deels door darmen die niet meer helemaal meewerkten. Best frustrerend, want het ging zo goed. Maar goed, deze week bleek ik ineens toch weer afgevallen en inmiddels ben ik in totaal meer dan 10kg afgevallen!!

Ik weeg nu 92.7, op naar de 89.9 dus

En 25 juli ga ik gezellig met mijn mams shoppen voor nieuwe kleren. Heb ik voor m'n verjaardag gekregen We gaan het alleen maar in tweeën doen, beetje zonde als ik zo blijf afvallen en straks alles weer te groot is. Geen idee hoe snel ik echt weer een maat kwijt ben, maar ik heb nu in ieder geval een probleem met m'n spijkerbroeken, die zakken echt van m'n kont. Tijd voor wat nieuws dus
pi_70772084
Weer een mijlpaal dus Chell!!

Ik schommel weer omhoog de laatste week.. Eigen schuld, ik heb schandalig slecht gegeten... Nu ik weer beter eet, en er op let dat ik voldoende drink schommel ik ook weer wat omlaag geloof ik...
pi_70772136
Gaat lekker, Chell! Lukt het je een beetje om genoeg te eten?
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:30 #14
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70773823
Wow Chell

Hier gaat het ook super! Ik heb alweer anderhalve week stilgestaan (dacht dat het was door de warmte) maar toen werd ik ongi en nu in 3 dagen 2 kilo eraf Yoehoe Volgens mij toch wat veel vocht vastgehouden door 'die tijd van de maand'...

Ben nu 10,8 kilo afgevallen (weeg nog 85,8) en nu komt ineens dat belachelijke streefgewicht van mij (=78) toch in de picture!!! Wowie, ik had stiekem nooit gedacht dat ik er ook maar enigszins in de buurt zou komen en nu lijkt het toch wel haalbaar (binnen 2 a 3 maanden). Broeken zakken van mijn kont, wat een heerlijk gevoel is dat toch...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:56:01 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70775229
Wat goed Chell!

En Droeke ook wat kilo's kwijt en totaal al meer dan 10! Keigaaf! Moet je eens voor de grap door de supermarkt lopen met 2 zakken aardappels. Is grappig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_70775396
Ja, rare gedachte is dat hè
pi_70775673
Ik heb wel eens bij het frituurvet gekeken, daar heb je van die pakjes vet. En dan kijken hoeveel 10kg is. Dat is echt confronterend.
***Levi was here***
pi_70775847
Jullie gaan als een speer Chell & Droeke
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70776116
Gaat inderdaad lekker Chell! En net wat Levi en Yppy zeggen: 10 kilo is héél veel als je naar pakjes boter of zakken aardappelen gaat kijken

Wat voor mij heel confronterend was was toen ik echt veel was afgevallen (30 kilo ) was een dag dat ik met enorm zware boodschappen de trap op was gekomen, Twee plastic tassen en een rugzak vol en dan al mijn kleren aan. Echt zwaar voor mijn gevoel. Ben zo op de weegschaal gaan staan haha. Was geloof ik maar zo'n 15 kilo

Ik ben sinds ik riep dat ik weer gemotiveerd was nu 4 kilo gewicht kwijt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70776163
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaat inderdaad lekker Chell! En net wat Levi en Yppy zeggen: 10 kilo is héél veel als je naar pakjes boter of zakken aardappelen gaat kijken

Wat voor mij heel confronterend was was toen ik echt veel was afgevallen (30 kilo ) was een dag dat ik met enorm zware boodschappen de trap op was gekomen, Twee plastic tassen en een rugzak vol en dan al mijn kleren aan. Echt zwaar voor mijn gevoel. Ben zo op de weegschaal gaan staan haha. Was geloof ik maar zo'n 15 kilo

Ik ben sinds ik riep dat ik weer gemotiveerd was nu 4 kilo gewicht kwijt
Wat goed!
Ik zit op plus 1. Maar ook dat komt goed!
***Levi was here***
pi_70776432
Natuurlijk komt dat goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70776663
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk komt dat goed
Ik kwam vandaag wel tot een vage conclusie... hoe zwaarder ik ben hoe meer "honger" ik krijg. Vorig jaar kon ik met duidelijk minder eten toe. Vooral mijn behoefte aan koolhydraten lijkt toe te nemen. Ik heb ook gewoon helemaal geen trek in groenten enzo. Terwijl ik eigenlijk gek ben op groenten.

Hopelijk gebeurt dit jaar op vakantie het zelfde als 2 jaar geleden, flink wat kg's afvallen en een lekkere kickstart maken om weer af te vallen.
***Levi was here***
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:57 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_70776759
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb wel eens bij het frituurvet gekeken, daar heb je van die pakjes vet. En dan kijken hoeveel 10kg is. Dat is echt confronterend.
Het kan erger. Denk eens aan gehakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70776772
Je energiebehoefte is toch ook hoger als je zwaarder bent, Levi? Lijkt mij niet zo gek
pi_70776795
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je energiebehoefte is toch ook hoger als je zwaarder bent, Levi? Lijkt mij niet zo gek
Maar wel lastig, want ik hou het zo wel in stand!
***Levi was here***
pi_70777463
Leuk om te horen dat het zo goedmet jullie gaat.
pi_70777487
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar wel lastig, want ik hou het zo wel in stand!
Niet per se, toch? Tenzij je onevenredig veel meer gaat eten.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 14:17:24 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70778486
Droeke wat goed zeg! En Isa ook al 4kg!

Levi, ook bij jou gaat het weer goed komen

En inderdaad, 10 kilo is veel Toen ik 4 kg was afgevallen, wist ik dat ik ongeveer mijn fototas was afgevallen en die vind ik al zo zwaar Nu ben ik dus al 2,5 keer mijn fototas afgevallen

Ik vind jammer genoeg dat je het nog niet echt ziet, maar ik had drie spijkerbroeken in maat 48 en twee daarvan zijn ondertussen wel echt veel te groot. Eentje kan ik met goed fatsoen niet meer aan, die zakt echt af (riem kan wel, maar het lubbert ook enorm) en nummertje twee begint nu ook we heel oncharmant te worden. De derde is een Dyanne en die valt volgens mij gewoon klein. En m'n broeken maatje 46 beginnen ook al ruimer te zitten

Ik meet het afvallen ook een beetje af aan een jurkje (het 'Stormqueen jurkje' van de bruiloft van Levi voor mensen die hier al wat langer zitten). Dat jurkje begint ook echt steeds ruimer te zitten, terwijl het éigenlijk te klein was. Ik heb het vorig jaar op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje gedragen met een hele strakke body eronder. Ik moet nu eigenlijk wel snel gelegenheden hebben om het weer te dragen, anders issie straks nog te groot ook
pi_70778688
Afmeten aan kleren is zo leuk mits het goedgaat

Dat 'nog niet echt zien', daar zou je je best in kunnen vergissen. Ik dacht altijd dat dat bij mij ook zo was (vind mezelf nog steeds dik/mollig), maar als ik foto's terugzie van op m'n dikst, nou...
pi_70778852
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef Chell het volgende:
Droeke wat goed zeg! En Isa ook al 4kg!

Levi, ook bij jou gaat het weer goed komen

En inderdaad, 10 kilo is veel Toen ik 4 kg was afgevallen, wist ik dat ik ongeveer mijn fototas was afgevallen en die vind ik al zo zwaar Nu ben ik dus al 2,5 keer mijn fototas afgevallen

Ik vind jammer genoeg dat je het nog niet echt ziet, maar ik had drie spijkerbroeken in maat 48 en twee daarvan zijn ondertussen wel echt veel te groot. Eentje kan ik met goed fatsoen niet meer aan, die zakt echt af (riem kan wel, maar het lubbert ook enorm) en nummertje twee begint nu ook we heel oncharmant te worden. De derde is een Dyanne en die valt volgens mij gewoon klein. En m'n broeken maatje 46 beginnen ook al ruimer te zitten

Ik meet het afvallen ook een beetje af aan een jurkje (het 'Stormqueen jurkje' van de bruiloft van Levi voor mensen die hier al wat langer zitten). Dat jurkje begint ook echt steeds ruimer te zitten, terwijl het éigenlijk te klein was. Ik heb het vorig jaar op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje gedragen met een hele strakke body eronder. Ik moet nu eigenlijk wel snel gelegenheden hebben om het weer te dragen, anders issie straks nog te groot ook
Oeh, heb jij dat jurkje ook! Gaaf jurkje! Ik heb van het zelfde merk een strepless rode jurk, die is ook gaaf. En binnenkort zal ik 'm vast wel weer passen.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 15:39:58 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70781715
Ja, ik was helemaal verliefd op dat jurkje toen SQ hem aan had op jouw bruiloft. En ik moest iets hebben voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje, dus heb hem meteen de week erna ook gehaald

Ik heb 'm alleen dus nog maar één keer aan gehad. Misschien dat ik 'm toch maar gewoon als zomerjurkje ga dragen ofzo.... hij was alleen zo duur!
pi_70781889
Des te meer zonde om 'm in de kast te laten hangen
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 15:45:38 #33
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70781950
Ja is het ook Maar tis ook best een net jurkje, dus ook niet echt iets voor gewoon naar werk ofzo (nou draag ik uberhaupt geen jurken naar mijn werk, maar goed).
pi_70782012
Oh, daar ben ik laatst mee begonnen. Het commentaar van mijn (mannelijke) collega's was allesvernietigend

Maar voor gewoon lekker een avondje uit met je vriend/vriendinnen kan het best, een fancy jurkje. Straks pas je 'm niet meer
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:51:18 #35
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_70782143
Dat vind ik ook zo zonde van jurkjes: ik vind al bijna nooit een jurkje dat mooi zit, en als ik die dan zou kopen heb ik ook zelden een gelegenheid om hem aan te trekken, dus ik koop maar gewoon geen jurkjes meer Ben ook niet zo'n jurkjestype geloof ik en m'n werk (laboratorium) is ook niet de meeste jurk-vriendelijke plek.
pi_70782821
Och, ik trek rustig een jurkje aan voor een avond op een terras of een etentje. Die Vlamingen vinden dat best normaal
En ik heb ook wel casual jurkjes die best voor naar het werk kunnen. Nou ja, voor de dagen dat ik op kantoor werk.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 juli 2009 @ 16:13:40 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70782952
Tja, ik ben ICT-er. Nou zit ik meestal wel gewoon op kantoor, ik hoef zelden met hardware te sjouwen enzo, maar soms word ik nog wel eens naar Redbus gestuurd. Dat zie ik toch niet zo voor me in m'n jurkje en op hakken En fotograferen in een jurkje is ook al niet handig
pi_70791439
Ik vind jurkjes (en jurken) steeds leuker worden! Heb er wel wat in de kast.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70798765
Oh, Chell, dat jurkje was echt héél gaaf! Gewoon gelegenheden zoeken waar je het voor kan aantrekken
pi_70802525
Ik word nou toch wel nieuwsgierig naar dat jurkje....
pi_70803826
Chell, is het dit jurkje?
***Levi was here***
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:02:31 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_70804630
Het was wel zoiets ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70804838
Hadden jullie ook spierpijn toen je met Evy begon?
pi_70804864
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:02 schreef Troel het volgende:
Het was wel zoiets ja
Heb ook gezocht naar de foto's van SQ in dat jurkje, maar die staan niet meer online.
***Levi was here***
pi_70804871
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef dyna18 het volgende:
Hadden jullie ook spierpijn toen je met Evy begon?
Ik niet. Ik had heel veel soorten pijn, maar geen spierpijn.
***Levi was here***
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:15:10 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_70804892
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb ook gezocht naar de foto's van SQ in dat jurkje, maar die staan niet meer online.
Ik denk dat Chell de foto's nog wel heeft, die heeft ze tenslotte gemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70804923
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat Chell de foto's nog wel heeft, die heeft ze tenslotte gemaakt
True, true...
***Levi was here***
pi_70805184
quote:
Chocola zonder calorieën

AMSTERDAM – Zoetekauwen kunnen nu van chocolade genieten zonder schuldgevoelens over de calorieën achteraf. Er is namelijk een inhaler op de markt gebracht die de smaak van chocola nabootst.

Dat meldt het Belgische magazine Nina donderdag.

De zogenaamde Le Whif is te vergelijken met een Super Smoker, alleen inhaleert de gebruiker geen rooksmaak, maar de smaak van chocola.

Le Whif is een idee van Harvard-professor David Edwards en is verkijgbaar in de smaken chocola of chocola met respectievelijk munt, framboos of mango.

Edwards is vanzelfsprekend erg enthousiast over het product. Volgens de hooggeleerde is het een uitstekende manier om van chocola te genieten, zelfs als iemand op dieet is.

"Whiffing past perfect in deze moderne maatschappij. De laatste jaren eten we vaker kleinere porties, waardoor het steeds meer op ademen begint te lijken", zegt de professor er verder over. "Dat was het uitgangspunt voor deze uitvinding die gastronomie en wetenschap combineert."

De Whif kost 9,95 euro per 6 stuks. Hoe lang één exemplaar meegaat, is niet duidelijk.
Gatverdamme zeg!
Dit kan toch nooit op tegen het echt werk? Dan mis je gewoon de textuur en het zuigen op een heerlijk brokje chocolade wat langzaam in je mond smelt en wat je zo heerlijk over je tong kunt laten rollen!

Hmmm... nu heb ik zin in chocolade en dan zit ik hier met een appel en een kiwi voor mijn neus.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:33:03 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_70805306
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg!
Dit kan toch nooit op tegen het echt werk? Dan mis je gewoon de textuur en het zuigen op een heerlijk brokje chocolade wat langzaam in je mond smelt en wat je zo heerlijk over je tong kunt laten rollen!

Hmmm... nu heb ik zin in chocolade en dan zit ik hier met een appel en een kiwi voor mijn neus.
Ergens wist ik dat ik geen stukken over chocolade moest lezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 9 juli 2009 @ 10:40:22 #50
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70805442
Ik heb de foto's van Levi (en dus van SQ) ook niet online, dus even eentje van mezelf

Deze was het Hij stond SQ alleen leuker dan mij, zij is er meer het type voor ofzo.
Ik heb geen foto waarop ik sta en waar verder geen andere mensen bij staan, dus maar even een zittende.
pi_70806429
Het is een mooi jurkje Chell!!

Bah, ik vind dit afwachten totdat we de sleutel krijgen en kunnen gaan klussen/verhuizen maar niets.. De helft is al ingepakt, en een chaos, en de andere helft kan je nog niets aan doen, ook al zou je wel willen....
pi_70806481
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef teigan het volgende:
Het is een mooi jurkje Chell!!

Bah, ik vind dit afwachten totdat we de sleutel krijgen en kunnen gaan klussen/verhuizen maar niets.. De helft is al ingepakt, en een chaos, en de andere helft kan je nog niets aan doen, ook al zou je wel willen....
Bij ons is het ook al weken een chaos. We zijn druk bezig alle overbodige spullen uit ons huis te halen en de laatste klusjes te doen voor we ons huidige huis te koop kunnen zetten.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:24 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70806630
Oh, gaan jullie verhuizen Levi? Wat leuk!

Mijn huis is ook een enorme chaos. Maar gewoon omdat ik ontzettend moet opruimen en schoonmaken
pi_70806657
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ergens wist ik dat ik geen stukken over chocolade moest lezen
quote:
Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade

NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.

De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.

''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Bron
Dat beter?
pi_70806849
Ik ben aan het schoonmaken alsof ik moet verhuizen. Dus alles uit kasten halen, kasten schoonmaken, spullen uitzoeken (houden, verkopen/weggeven of weggooien) en dan kast weer inrichten.
Resultaat na een paar dagen: volle vuilniszakken, knuffels om weg te geven, kastje verkocht via marktplaats (kon gewoon leeg ) en nog steeds een grote chaos omdat ik nog lang niet klaar ben
pi_70807191
Ik heb gisteren al een heleboel spul naar de kringloop gebracht, maar ik denk dat als we straks weer uit gaan pakken er nog wel wat die kant uit verdwijnt...

Maar ik ben slecht in inpakken geloof ik, ik weet niet waar ik moet beginnen, en maak dan meestal de chaos nog wat groter... We hadden een grote zolder waar we heel veel op kwijtkonden, nu hebben we straks ook wel een zolder, maar daar past een stuk minder troep op, omdat hij ook nog bruikbaar is als werkruimte.....
pi_70807294
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb gisteren al een heleboel spul naar de kringloop gebracht, maar ik denk dat als we straks weer uit gaan pakken er nog wel wat die kant uit verdwijnt...

Maar ik ben slecht in inpakken geloof ik, ik weet niet waar ik moet beginnen, en maak dan meestal de chaos nog wat groter... We hadden een grote zolder waar we heel veel op kwijtkonden, nu hebben we straks ook wel een zolder, maar daar past een stuk minder troep op, omdat hij ook nog bruikbaar is als werkruimte.....
Ik heb de afgelopen weken geleerd dat ik na een tijdje ook "vastloop" met het opruimen. En ik heb ontdekt hoe ik dat kan doorbreken. Gewoon dingen echt 1 voor 1 oppakken en dan kijken wat ik in mijn hand heb, soms loop ik daardoor veel te veel op-en-neer, maar het voorkomt wel dat ik het overzicht helemaal verlies.
***Levi was here***
pi_70807400
Gewoon heel systematisch te werk gaan Teigan.
Per ruimte de dingen die bij elkaar horen in dezelfde doos doen. Stickers op de doos met wat erin zit.
Dus bijvoorbeeld boeken bij elkaar, dvd's bij elkaar, dingen voor in de woonkamer bij elkaar, dingen voor de slaapkamer bij elkaar, dingen die je de komende weken niet gebuikt ook alvast inpakken en het vooral gewoon per ruimte inpakken.
Ik heb de dag voor een verhuizing ook wel eens in staan pakken bij vrienden, maar dat was een kwestie van alles beetpakken en in een doos gooien. En dat wil je niet, want dan is het nog steeds een zooi in je nieuwe huis.
pi_70807580
We hebben straks tussendoor nog 2 dagen, maar dingen als dvd's wil ik inderdaad wel al in gaan pakken.. En ik wil 1 kamer ingepakt hebben om daar alles wat al ingepakt is neer te zetten...
pi_70807744
Dozen met enkel boeken, dat leer je wel af als je driehoog woont zonder lift Ik deed half boeken, half kleding.
pi_70807822
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dozen met enkel boeken, dat leer je wel af als je driehoog woont zonder lift Ik deed half boeken, half kleding.
Er bestaan speciale boeken-dozen, die zijn kleiner, waardoor je jezelf geen hernia tilt.
***Levi was here***
pi_70807914
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Er bestaan speciale boeken-dozen, die zijn kleiner, waardoor je jezelf geen hernia tilt.
Ten tijde van de meest recente verhuizing had ik net een knie-operatie gehad, dus ik heb mezelf sowieso geen hernia getild

Als ik nog eens ga verhuizen, huur ik een bedrijf in
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 juli 2009 @ 12:03:44 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70808020
Hee ladies! Ik ben ook flink aan het opruimen Heb de klerenkast op de slaapkamer flink aangepakt deze week.

Nog even over dat visualiseren... Ik weeg nu precies een 'Isa' (red. mijn Isa die nu bijna 5 is en 18 kilo weegt dus) minder dan vier jaar geleden. Dat is redelijk onvoorstelbaar, want als ik haar moet dragen, dan ben ik dat na een tijdje beu en mag ze bij papa gaan hangen

Ze wordt maandag 5 trouwens, dus de komende week veel feestdingen. Zondag verjaardag vieren thuis, maandag op school, vrijdag kinderfeestje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_70808596

(gemiddelde hartslag 151)

Ik ben net terug van het lopen van de 2e les van Evy. Ik heb deze les wat rustiger proberen te lopen en in ieder geval proberen te voorkomen om boven de 175 te komen. Ik had toch het gevoel dat de 1e les te inspannend voor mij was. Het is dan ook makkelijk om veel te hard van start te gaan en om te hard te gaan lopen. Ik moet mij dan ook echt inhouden (en dat is niet makkelijk).

Ik heb ook informatie op websites opgezocht over hardlopen en daar geven ze aan dat als je wil afvallen met hardlopen dat je dat het beste heel rustig kan doen (in zone 1). Ik weet alleen niet of ik dat kan, zone 1 is echt heel heel heel erg rustig voor mij (kijk maar naar de grafiek). Ik zit nu met rustig aan doen alleen maar in zone 2 en 3. Om zone 3 dan terug te brengen naar de top van 1 is echt een vorse vermindering van inspanning.

Dezelfde site heeft verder meer goede informatie over hardlopen, dus best wel een aanrader.
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm

Ik vond het vandaag wel erg leuk om te lopen. De begeleiding via je MP3 en de hartslagmeter helpen daar flink mee.
pi_70808669
Hardlopen in zone 1? Volgens mij zit ik met wandelen in zone 1.
Het lijkt mij een prima grafiekje, zo, Dyna. Gewoon zo doorgaan.
***Levi was here***
pi_70808880
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

toch zijn die uiteindelijk ook nog best zwaar uitgevallen hier geloof ik...
Ik heb net de laatste gebruikt om dvd's in op te bergen....
pi_70809049
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:03 schreef Sjeen het volgende:
Hee ladies! Ik ben ook flink aan het opruimen Heb de klerenkast op de slaapkamer flink aangepakt deze week.

Nog even over dat visualiseren... Ik weeg nu precies een 'Isa' (red. mijn Isa die nu bijna 5 is en 18 kilo weegt dus) minder dan vier jaar geleden. Dat is redelijk onvoorstelbaar, want als ik haar moet dragen, dan ben ik dat na een tijdje beu en mag ze bij papa gaan hangen

Ze wordt maandag 5 trouwens, dus de komende week veel feestdingen. Zondag verjaardag vieren thuis, maandag op school, vrijdag kinderfeestje...
Precies deze Isa minder wegen dan vorig jaar lijkt me hoogst ongezond
Maar wat een leuke vergelijkingsmaat Vooral omdart het ook zo werkelijk voor te stellen is bij het tillen en dergelijke.
pi_70809117
dyna18, hou je niet zo bezig met die vetverbrandingszone!!! Wat je nù doet verbrandt meer vet in grammen (maar niet in procenten, maar dat maakt niet uit) en verbrandt meer kcal. Ook dat heb je moeten vinden
pi_70809828
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef Isabeau het volgende:
dyna18, hou je niet zo bezig met die vetverbrandingszone!!! Wat je nù doet verbrandt meer vet in grammen (maar niet in procenten, maar dat maakt niet uit) en verbrandt meer kcal. Ook dat heb je moeten vinden
Je hebt gelijk. Dat komt nog voort uit de tijd dat ik aan het kijken was hoe je het beste kan fitnessen. Bij fitness denk ik namelijk dat het wel veel uitmaakt hoe je traint.
pi_70809900
fitness is ingewikkeld qua training daar kwam ik achter toen ik me daar eens in ging verdiepen
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:34:08 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_70811117
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

Dat beter?
Ik ben gewoon de supermarkt uitgekomen zonder chocolade te kopen

Goed he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:07:45 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70812293
Wat goed al dat opruimen. Verhuizen is een goede reden om alles uit te zoeken. Wij hebben ook zoveel naar de stort en de kringloop gebracht. En zo blij dat we dat niet over hoefden te huizen.

Leuke vergelijking Sjeen!
*OUD heilige*
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:02:40 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70816552
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:21 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
(gemiddelde hartslag 151)

[ afbeelding ]

Ik ben net terug van het lopen van de 2e les van Evy. Ik heb deze les wat rustiger proberen te lopen en in ieder geval proberen te voorkomen om boven de 175 te komen. Ik had toch het gevoel dat de 1e les te inspannend voor mij was. Het is dan ook makkelijk om veel te hard van start te gaan en om te hard te gaan lopen. Ik moet mij dan ook echt inhouden (en dat is niet makkelijk).

Ik heb ook informatie op websites opgezocht over hardlopen en daar geven ze aan dat als je wil afvallen met hardlopen dat je dat het beste heel rustig kan doen (in zone 1). Ik weet alleen niet of ik dat kan, zone 1 is echt heel heel heel erg rustig voor mij (kijk maar naar de grafiek). Ik zit nu met rustig aan doen alleen maar in zone 2 en 3. Om zone 3 dan terug te brengen naar de top van 1 is echt een vorse vermindering van inspanning.

Dezelfde site heeft verder meer goede informatie over hardlopen, dus best wel een aanrader.
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm

Ik vond het vandaag wel erg leuk om te lopen. De begeleiding via je MP3 en de hartslagmeter helpen daar flink mee.
Dyna, ik gebruik het STARR programma en sinds ik dat gebruik val ik af als een tierelier! Ik gebruik de Elliptical/Crosstrainer om in mijn zone te blijven (en afgelopen maandag stiekem extra hardgelopen omdat ik daar nu tijd voor heb - maar dan zit ik wel in zone 3). Ik heb ook moeite met zone 1, maar met de elliptical en met 25 Watt weerstand lukt het me nu aardig. Wellicht iets voor je om te proberen?
pi_70823817
Wanneer ik ga fitnessen op cardioapparaten heb ik ook geen moeite om in zone 1 te trainen, dus dat zit wel goed. Extra hardlopen lijkt mij alleen maar goed, is alleen maar extra beweging, goed bezig dus.

Vraagje, wat is dat STARR programma?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:43:48 #75
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70824210
Het STARR programma is een programma dat hij zelf maakt aan de hand van jouw gegevens en hij zegt hoelang je per week in welke zone moet trainen. Bij mij is dat meestal 50 min in zone 1; 1 uur en 50 min in zone 2 en 15 min in zone 3. Maar hij berekent dat dus afhankelijk van je instellingen en je trainingsdoel. Voor mij werkt het perfect, als ik dit (minimaal per week) aanhoud val ik heel goed af. Maar meestal doe ik nog wat extra's (bijv. hardlopen). Het grappige is dat je dus ook een 'trofee" krijgt als je je trainingsdoelen haalt (of op je lazer als je je doelen niet haalt, haha). Trainingsdoelen zijn in minuten en in kcal.
Dit zegt de site:

STAR Training Program

- The new, personalized, and adaptive Polar STAR Training Program, in-built exclusively in Polar FT60 and FT80 Training Computers, guides you to train with optimum intensity and time targets. It also gives you feedback on your performance after each training session and also once a week.

Als je nog wat wilt weten, vraag het gerust!
pi_70826943
Heey ik laat nog weer iets van me horen

ik blijf nog steeds aankomen. Vandaag weer bij de endocrinoloog geweest. Hij stelde voor om een operatie te doen. Ik zelf vond dat nogal heftig. Hij zei dat ik nog een laatste poging kon doen en dat is een erg heftige en dat is dat ik op 1200 cal op een dag moet gaan zitten. Ik krijg er nu 1700 binnen. En dan moet ik een gemiddelde halen van een halve kilo in de week. Is dat niet zo dan zal ik een operatie krijgen. Een operatie heeft extra risico's bij mijn spierziekte. Maar hoe dikker ik word hoe slechter het ook met mij gaat en mijn spierziekte. Ik had gedacht dat ze een operatie nooit zouden doen met mij ivm spierziekte. Maar als er geen andere oplossing meer is dan moet je wel.
pi_70827263
Jemig, Riann, dat is wel heel erg heftig zeg.
Welke operatie heeft de endocrinoloog voorgesteld? Een gastric bypass ofzo?
pi_70827405
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, Riann, dat is wel heel erg heftig zeg.
Welke operatie heeft de endocrinoloog voorgesteld? Een gastric bypass ofzo?
hij wist nog niet precies welke hij moest daar wel overleg in doen. Maar ik begin nu wel goede moed na mijn vakantie aan die 1200 en dat is maandag 20 juni ik voel me nu daarbij iets relaxter omdat ik dan zekerheid heb als het WEER misslukt dat er dan toch iets aan gedaan moet worden ik ben nu inmiddels bijna 130 er zit geen stop op.
pi_70827449
Riann, het zit je niet mee.
Succes met het dieet ik ga heel hard duimen dat het werkt
pi_70827601
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef omearos het volgende:
Riann, het zit je niet mee.
Succes met het dieet ik ga heel hard duimen dat het werkt
dank je ik hoop zo dat die 1200 werkt. Ik ben zelf niet zo voor een operatie voor af te vallen. Helaas is er geen andere keus meer als dit niet werkt.
pi_70829263
ouch riann, dat is niet tof meid Ik hoop er maar het beste van, maar ik heb het idee dat je met 1200 kcal ook niet echt gaat afvallen Sterkte verder!
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:01:15 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_70829457
Maar 1200 cal? Dat zou al haast een operatie moeten zijn zoals ik gehad heb? Dat is wel heel heftig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70829578
Jeetje Riann wat vreselijk SHIT voor je zeg
Ik ga voor je duimen dat 1200 kcal gaat werken
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70832326
Jeetje Riann, ik schrik best van je berichtje zeg..

Maar wel eng hoor, en ik snap dat het je wel rust geeft dat ze het serieus nemen, en ook met andere opties komen..

Ik las vandaag in de Vriendin XXL in de supermarkt een verhaal van iemand bij wie een Gastric bypass helemaal mis was gegaan, ze had 5 weken in coma gelegen... Dat zijn dan ook wel weer de enge verhalen..
Laat je dan wel goed voorlichten, vanwege je spierziekte zal het allemaal wel wat lastiger liggen...
pi_70847825
Riann dat is schrikken zeg!
Het is bij gewoon ook extra vervelend omdat het je gewoon overkomt. Ik bedoel; als ik aankom heb ik gewoon teveel gegeten, bij jou gaat het zomaar

Hpen dat die 1200 werkt, maar je kan toch ook niet de rest van je leven op 1200 blijven
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 juli 2009 @ 14:07:04 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70848007
Riann... jee, sjit zeg. Is het eigenlijk bekend waar het vandaan komt? Heftig hoor, als je lichaam je zo in de steek laat... Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen.

Moet zelf woensdag terug voor echo, heb niet het idee dat de cyste weg is. Maar dat kan natuurlijk ook psychisch zijn.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:09:44 #87
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70848089
Wat erg Riann, schrikken zoiets.

Voel je iets Sjeen, of denk je dat je iets voelt?
*OUD heilige*
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:26:43 #88
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70852717
Rian
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 juli 2009 @ 17:09:00 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70854115
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef YPPY het volgende:
Wat erg Riann, schrikken zoiets.

Voel je iets Sjeen, of denk je dat je iets voelt?
Ik heb nog met vlagen buikpijn, gelukkig niet meer zo heel erg als toen. Maar toch af en toe genoeg om een pijnstiller te pakken. En het trekkerige gevoel als ik lig, is er ook nog steeds.
pi_70857045
Dank je jullie allemaal.
Ik ga in iig volgende week 5 dagen naar de Moezel in duitseland en daar ga ik van genieten nergens aan denken en ook niet aan het eten denken. En dan begin ik maandag vol goede moed aan die 1200 en eerlijk gezegt isabeau denk ik ook niet dat ik hier van afval. Maar we zullen zien.
pi_70871151
morgen allemaal.
Ik ga zo Evy 3 doen. Wish me luck.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:33:47 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70871239
Succes! Het gaat je lukken.
*OUD heilige*
pi_70872161
Hij ging zelfs erg lekker. Had nog een klein beetje spierpijn in mijn kuiten van les 1 en 2, maar daar had ik tijdens het lopen niet echt last van.

Gemiddelde hartslag: 151 bpm
Maximum hartslag: 177 bpm

Evy les 3
pi_70949687
Ik kan iedereen hier aanraden om ook te gaan hardlopen met Evy (als je dat nog niet doet). Ik vind het echt heel leuk om te doen en door met de MP3 van Evy naar een doel toe te werken wordt je echt gestimuleerd.

Ik heb net Evy les 4 gedaan en die ging mij wel heel makkelijk af.

[ Bericht 1% gewijzigd door dyna18 op 13-07-2009 22:47:31 ]
pi_70950701
Ik heb les 21 gelopen vanavond, 10-10-12 minuten ik kan het nog niet helemaal bevatten dat ik dat kan/doe
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 juli 2009 @ 02:13:08 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70955543
Wow goed zeg zesje!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:19:44 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_70956740
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef freecell het volgende:
Riann dat is schrikken zeg!
Het is bij gewoon ook extra vervelend omdat het je gewoon overkomt. Ik bedoel; als ik aankom heb ik gewoon teveel gegeten, bij jou gaat het zomaar

Hpen dat die 1200 werkt, maar je kan toch ook niet de rest van je leven op 1200 blijven

Niet zonder essentiële stoffen mis te lopen nee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:04:47 #98
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70965862
Ik meld me hier ook maar weer Half jaartje stil gestaan vanwege nieuwe baan en emotionele toestanden, maar nu eindelijk weer de moed en discipline om het afvallen weer op te pakken! Gelukkig ben ik in elk geval niet weer aangekomen in dat halve jaar, alleen een beetje geschommeld tussen de 92 en 96.

Zit nu op 90,1-90,6 en kan niet wachten om eindelijk de 89,9 of lager te zien Nog 15 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht, maar dan zit ik net op een gezond BMI. Ik denk dus dat ik het dan nog door wil trekken naar 70 of misschien 65, maar we zien wel hoe het loopt en of dat kan. Als ik mijn streefgewicht van 75 haal zal ik al superblij zijn

Been aan het kijken naar aerobics/danslessen, binnenkort een proeflesje doen om te kijken of ik het leuk vindt. Heb nooit echt gedanst, maar ik ga tegenwoordig wat meer uit en als ik genoeg gezopen heb ga ik nogal graag de dansvloer op.. kennelijk Ook een goeie manier om mijn "moves" te verbeteren dus
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71014149
Hardlopen wil nog steeds niet Ik kan niet wachten tot het weer herfst is en de ergste benauwdheid uit de lucht is. Ik heb wel "my fitness coach" besteld voor de Wii, kan ik thuis sporten.

Afvallen lukt gelukkig nog wel. Nu de stress van stage weg is ben ik weer aan het afvallen. Vanmorgen zat ik zelfs weer onder de 90kg Nu zo doorgaan als ik start met afstuderen, maar eerst nog even vakantie.
pi_71021109
Succes JX... proeflessen zijn inderdaad erg handig om te kijken naar wat je leuk vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')