abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:24 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70806630
Oh, gaan jullie verhuizen Levi? Wat leuk!

Mijn huis is ook een enorme chaos. Maar gewoon omdat ik ontzettend moet opruimen en schoonmaken
pi_70806657
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ergens wist ik dat ik geen stukken over chocolade moest lezen
quote:
Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade

NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.

De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.

''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Bron
Dat beter?
pi_70806849
Ik ben aan het schoonmaken alsof ik moet verhuizen. Dus alles uit kasten halen, kasten schoonmaken, spullen uitzoeken (houden, verkopen/weggeven of weggooien) en dan kast weer inrichten.
Resultaat na een paar dagen: volle vuilniszakken, knuffels om weg te geven, kastje verkocht via marktplaats (kon gewoon leeg ) en nog steeds een grote chaos omdat ik nog lang niet klaar ben
pi_70807191
Ik heb gisteren al een heleboel spul naar de kringloop gebracht, maar ik denk dat als we straks weer uit gaan pakken er nog wel wat die kant uit verdwijnt...

Maar ik ben slecht in inpakken geloof ik, ik weet niet waar ik moet beginnen, en maak dan meestal de chaos nog wat groter... We hadden een grote zolder waar we heel veel op kwijtkonden, nu hebben we straks ook wel een zolder, maar daar past een stuk minder troep op, omdat hij ook nog bruikbaar is als werkruimte.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70807294
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb gisteren al een heleboel spul naar de kringloop gebracht, maar ik denk dat als we straks weer uit gaan pakken er nog wel wat die kant uit verdwijnt...

Maar ik ben slecht in inpakken geloof ik, ik weet niet waar ik moet beginnen, en maak dan meestal de chaos nog wat groter... We hadden een grote zolder waar we heel veel op kwijtkonden, nu hebben we straks ook wel een zolder, maar daar past een stuk minder troep op, omdat hij ook nog bruikbaar is als werkruimte.....
Ik heb de afgelopen weken geleerd dat ik na een tijdje ook "vastloop" met het opruimen. En ik heb ontdekt hoe ik dat kan doorbreken. Gewoon dingen echt 1 voor 1 oppakken en dan kijken wat ik in mijn hand heb, soms loop ik daardoor veel te veel op-en-neer, maar het voorkomt wel dat ik het overzicht helemaal verlies.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70807400
Gewoon heel systematisch te werk gaan Teigan.
Per ruimte de dingen die bij elkaar horen in dezelfde doos doen. Stickers op de doos met wat erin zit.
Dus bijvoorbeeld boeken bij elkaar, dvd's bij elkaar, dingen voor in de woonkamer bij elkaar, dingen voor de slaapkamer bij elkaar, dingen die je de komende weken niet gebuikt ook alvast inpakken en het vooral gewoon per ruimte inpakken.
Ik heb de dag voor een verhuizing ook wel eens in staan pakken bij vrienden, maar dat was een kwestie van alles beetpakken en in een doos gooien. En dat wil je niet, want dan is het nog steeds een zooi in je nieuwe huis.
pi_70807580
We hebben straks tussendoor nog 2 dagen, maar dingen als dvd's wil ik inderdaad wel al in gaan pakken.. En ik wil 1 kamer ingepakt hebben om daar alles wat al ingepakt is neer te zetten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70807744
Dozen met enkel boeken, dat leer je wel af als je driehoog woont zonder lift Ik deed half boeken, half kleding.
pi_70807822
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dozen met enkel boeken, dat leer je wel af als je driehoog woont zonder lift Ik deed half boeken, half kleding.
Er bestaan speciale boeken-dozen, die zijn kleiner, waardoor je jezelf geen hernia tilt.
***Levi was here***
pi_70807914
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Er bestaan speciale boeken-dozen, die zijn kleiner, waardoor je jezelf geen hernia tilt.
Ten tijde van de meest recente verhuizing had ik net een knie-operatie gehad, dus ik heb mezelf sowieso geen hernia getild

Als ik nog eens ga verhuizen, huur ik een bedrijf in
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 juli 2009 @ 12:03:44 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70808020
Hee ladies! Ik ben ook flink aan het opruimen Heb de klerenkast op de slaapkamer flink aangepakt deze week.

Nog even over dat visualiseren... Ik weeg nu precies een 'Isa' (red. mijn Isa die nu bijna 5 is en 18 kilo weegt dus) minder dan vier jaar geleden. Dat is redelijk onvoorstelbaar, want als ik haar moet dragen, dan ben ik dat na een tijdje beu en mag ze bij papa gaan hangen

Ze wordt maandag 5 trouwens, dus de komende week veel feestdingen. Zondag verjaardag vieren thuis, maandag op school, vrijdag kinderfeestje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_70808596

(gemiddelde hartslag 151)

Ik ben net terug van het lopen van de 2e les van Evy. Ik heb deze les wat rustiger proberen te lopen en in ieder geval proberen te voorkomen om boven de 175 te komen. Ik had toch het gevoel dat de 1e les te inspannend voor mij was. Het is dan ook makkelijk om veel te hard van start te gaan en om te hard te gaan lopen. Ik moet mij dan ook echt inhouden (en dat is niet makkelijk).

Ik heb ook informatie op websites opgezocht over hardlopen en daar geven ze aan dat als je wil afvallen met hardlopen dat je dat het beste heel rustig kan doen (in zone 1). Ik weet alleen niet of ik dat kan, zone 1 is echt heel heel heel erg rustig voor mij (kijk maar naar de grafiek). Ik zit nu met rustig aan doen alleen maar in zone 2 en 3. Om zone 3 dan terug te brengen naar de top van 1 is echt een vorse vermindering van inspanning.

Dezelfde site heeft verder meer goede informatie over hardlopen, dus best wel een aanrader.
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm

Ik vond het vandaag wel erg leuk om te lopen. De begeleiding via je MP3 en de hartslagmeter helpen daar flink mee.
pi_70808669
Hardlopen in zone 1? Volgens mij zit ik met wandelen in zone 1.
Het lijkt mij een prima grafiekje, zo, Dyna. Gewoon zo doorgaan.
***Levi was here***
pi_70808880
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

toch zijn die uiteindelijk ook nog best zwaar uitgevallen hier geloof ik...
Ik heb net de laatste gebruikt om dvd's in op te bergen....
pi_70809049
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:03 schreef Sjeen het volgende:
Hee ladies! Ik ben ook flink aan het opruimen Heb de klerenkast op de slaapkamer flink aangepakt deze week.

Nog even over dat visualiseren... Ik weeg nu precies een 'Isa' (red. mijn Isa die nu bijna 5 is en 18 kilo weegt dus) minder dan vier jaar geleden. Dat is redelijk onvoorstelbaar, want als ik haar moet dragen, dan ben ik dat na een tijdje beu en mag ze bij papa gaan hangen

Ze wordt maandag 5 trouwens, dus de komende week veel feestdingen. Zondag verjaardag vieren thuis, maandag op school, vrijdag kinderfeestje...
Precies deze Isa minder wegen dan vorig jaar lijkt me hoogst ongezond
Maar wat een leuke vergelijkingsmaat Vooral omdart het ook zo werkelijk voor te stellen is bij het tillen en dergelijke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70809117
dyna18, hou je niet zo bezig met die vetverbrandingszone!!! Wat je nł doet verbrandt meer vet in grammen (maar niet in procenten, maar dat maakt niet uit) en verbrandt meer kcal. Ook dat heb je moeten vinden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70809828
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef Isabeau het volgende:
dyna18, hou je niet zo bezig met die vetverbrandingszone!!! Wat je nł doet verbrandt meer vet in grammen (maar niet in procenten, maar dat maakt niet uit) en verbrandt meer kcal. Ook dat heb je moeten vinden
Je hebt gelijk. Dat komt nog voort uit de tijd dat ik aan het kijken was hoe je het beste kan fitnessen. Bij fitness denk ik namelijk dat het wel veel uitmaakt hoe je traint.
pi_70809900
fitness is ingewikkeld qua training daar kwam ik achter toen ik me daar eens in ging verdiepen
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:34:08 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_70811117
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

Dat beter?
Ik ben gewoon de supermarkt uitgekomen zonder chocolade te kopen

Goed he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:07:45 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70812293
Wat goed al dat opruimen. Verhuizen is een goede reden om alles uit te zoeken. Wij hebben ook zoveel naar de stort en de kringloop gebracht. En zo blij dat we dat niet over hoefden te huizen.

Leuke vergelijking Sjeen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:02:40 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70816552
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:21 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
(gemiddelde hartslag 151)

[ afbeelding ]

Ik ben net terug van het lopen van de 2e les van Evy. Ik heb deze les wat rustiger proberen te lopen en in ieder geval proberen te voorkomen om boven de 175 te komen. Ik had toch het gevoel dat de 1e les te inspannend voor mij was. Het is dan ook makkelijk om veel te hard van start te gaan en om te hard te gaan lopen. Ik moet mij dan ook echt inhouden (en dat is niet makkelijk).

Ik heb ook informatie op websites opgezocht over hardlopen en daar geven ze aan dat als je wil afvallen met hardlopen dat je dat het beste heel rustig kan doen (in zone 1). Ik weet alleen niet of ik dat kan, zone 1 is echt heel heel heel erg rustig voor mij (kijk maar naar de grafiek). Ik zit nu met rustig aan doen alleen maar in zone 2 en 3. Om zone 3 dan terug te brengen naar de top van 1 is echt een vorse vermindering van inspanning.

Dezelfde site heeft verder meer goede informatie over hardlopen, dus best wel een aanrader.
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm

Ik vond het vandaag wel erg leuk om te lopen. De begeleiding via je MP3 en de hartslagmeter helpen daar flink mee.
Dyna, ik gebruik het STARR programma en sinds ik dat gebruik val ik af als een tierelier! Ik gebruik de Elliptical/Crosstrainer om in mijn zone te blijven (en afgelopen maandag stiekem extra hardgelopen omdat ik daar nu tijd voor heb - maar dan zit ik wel in zone 3). Ik heb ook moeite met zone 1, maar met de elliptical en met 25 Watt weerstand lukt het me nu aardig. Wellicht iets voor je om te proberen?
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_70823817
Wanneer ik ga fitnessen op cardioapparaten heb ik ook geen moeite om in zone 1 te trainen, dus dat zit wel goed. Extra hardlopen lijkt mij alleen maar goed, is alleen maar extra beweging, goed bezig dus.

Vraagje, wat is dat STARR programma?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:43:48 #75
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70824210
Het STARR programma is een programma dat hij zelf maakt aan de hand van jouw gegevens en hij zegt hoelang je per week in welke zone moet trainen. Bij mij is dat meestal 50 min in zone 1; 1 uur en 50 min in zone 2 en 15 min in zone 3. Maar hij berekent dat dus afhankelijk van je instellingen en je trainingsdoel. Voor mij werkt het perfect, als ik dit (minimaal per week) aanhoud val ik heel goed af. Maar meestal doe ik nog wat extra's (bijv. hardlopen). Het grappige is dat je dus ook een 'trofee" krijgt als je je trainingsdoelen haalt (of op je lazer als je je doelen niet haalt, haha). Trainingsdoelen zijn in minuten en in kcal.
Dit zegt de site:

STAR Training Program

- The new, personalized, and adaptive Polar STAR Training Program, in-built exclusively in Polar FT60 and FT80 Training Computers, guides you to train with optimum intensity and time targets. It also gives you feedback on your performance after each training session and also once a week.

Als je nog wat wilt weten, vraag het gerust!
pi_70826943
Heey ik laat nog weer iets van me horen

ik blijf nog steeds aankomen. Vandaag weer bij de endocrinoloog geweest. Hij stelde voor om een operatie te doen. Ik zelf vond dat nogal heftig. Hij zei dat ik nog een laatste poging kon doen en dat is een erg heftige en dat is dat ik op 1200 cal op een dag moet gaan zitten. Ik krijg er nu 1700 binnen. En dan moet ik een gemiddelde halen van een halve kilo in de week. Is dat niet zo dan zal ik een operatie krijgen. Een operatie heeft extra risico's bij mijn spierziekte. Maar hoe dikker ik word hoe slechter het ook met mij gaat en mijn spierziekte. Ik had gedacht dat ze een operatie nooit zouden doen met mij ivm spierziekte. Maar als er geen andere oplossing meer is dan moet je wel.
pi_70827263
Jemig, Riann, dat is wel heel erg heftig zeg.
Welke operatie heeft de endocrinoloog voorgesteld? Een gastric bypass ofzo?
pi_70827405
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, Riann, dat is wel heel erg heftig zeg.
Welke operatie heeft de endocrinoloog voorgesteld? Een gastric bypass ofzo?
hij wist nog niet precies welke hij moest daar wel overleg in doen. Maar ik begin nu wel goede moed na mijn vakantie aan die 1200 en dat is maandag 20 juni ik voel me nu daarbij iets relaxter omdat ik dan zekerheid heb als het WEER misslukt dat er dan toch iets aan gedaan moet worden ik ben nu inmiddels bijna 130 er zit geen stop op.
pi_70827449
Riann, het zit je niet mee.
Succes met het dieet ik ga heel hard duimen dat het werkt
pi_70827601
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef omearos het volgende:
Riann, het zit je niet mee.
Succes met het dieet ik ga heel hard duimen dat het werkt
dank je ik hoop zo dat die 1200 werkt. Ik ben zelf niet zo voor een operatie voor af te vallen. Helaas is er geen andere keus meer als dit niet werkt.
pi_70829263
ouch riann, dat is niet tof meid Ik hoop er maar het beste van, maar ik heb het idee dat je met 1200 kcal ook niet echt gaat afvallen Sterkte verder!
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:01:15 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_70829457
Maar 1200 cal? Dat zou al haast een operatie moeten zijn zoals ik gehad heb? Dat is wel heel heftig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70829578
Jeetje Riann wat vreselijk SHIT voor je zeg
Ik ga voor je duimen dat 1200 kcal gaat werken
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70832326
Jeetje Riann, ik schrik best van je berichtje zeg..

Maar wel eng hoor, en ik snap dat het je wel rust geeft dat ze het serieus nemen, en ook met andere opties komen..

Ik las vandaag in de Vriendin XXL in de supermarkt een verhaal van iemand bij wie een Gastric bypass helemaal mis was gegaan, ze had 5 weken in coma gelegen... Dat zijn dan ook wel weer de enge verhalen..
Laat je dan wel goed voorlichten, vanwege je spierziekte zal het allemaal wel wat lastiger liggen...
pi_70847825
Riann dat is schrikken zeg!
Het is bij gewoon ook extra vervelend omdat het je gewoon overkomt. Ik bedoel; als ik aankom heb ik gewoon teveel gegeten, bij jou gaat het zomaar

Hpen dat die 1200 werkt, maar je kan toch ook niet de rest van je leven op 1200 blijven
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 juli 2009 @ 14:07:04 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70848007
Riann... jee, sjit zeg. Is het eigenlijk bekend waar het vandaan komt? Heftig hoor, als je lichaam je zo in de steek laat... Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen.

Moet zelf woensdag terug voor echo, heb niet het idee dat de cyste weg is. Maar dat kan natuurlijk ook psychisch zijn.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:09:44 #87
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70848089
Wat erg Riann, schrikken zoiets.

Voel je iets Sjeen, of denk je dat je iets voelt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:26:43 #88
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70852717
Rian
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 juli 2009 @ 17:09:00 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70854115
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef YPPY het volgende:
Wat erg Riann, schrikken zoiets.

Voel je iets Sjeen, of denk je dat je iets voelt?
Ik heb nog met vlagen buikpijn, gelukkig niet meer zo heel erg als toen. Maar toch af en toe genoeg om een pijnstiller te pakken. En het trekkerige gevoel als ik lig, is er ook nog steeds.
pi_70857045
Dank je jullie allemaal.
Ik ga in iig volgende week 5 dagen naar de Moezel in duitseland en daar ga ik van genieten nergens aan denken en ook niet aan het eten denken. En dan begin ik maandag vol goede moed aan die 1200 en eerlijk gezegt isabeau denk ik ook niet dat ik hier van afval. Maar we zullen zien.
pi_70871151
morgen allemaal.
Ik ga zo Evy 3 doen. Wish me luck.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:33:47 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70871239
Succes! Het gaat je lukken.
*OUD heilige*
pi_70872161
Hij ging zelfs erg lekker. Had nog een klein beetje spierpijn in mijn kuiten van les 1 en 2, maar daar had ik tijdens het lopen niet echt last van.

Gemiddelde hartslag: 151 bpm
Maximum hartslag: 177 bpm

Evy les 3
pi_70949687
Ik kan iedereen hier aanraden om ook te gaan hardlopen met Evy (als je dat nog niet doet). Ik vind het echt heel leuk om te doen en door met de MP3 van Evy naar een doel toe te werken wordt je echt gestimuleerd.

Ik heb net Evy les 4 gedaan en die ging mij wel heel makkelijk af.

[ Bericht 1% gewijzigd door dyna18 op 13-07-2009 22:47:31 ]
pi_70950701
Ik heb les 21 gelopen vanavond, 10-10-12 minuten ik kan het nog niet helemaal bevatten dat ik dat kan/doe
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 juli 2009 @ 02:13:08 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70955543
Wow goed zeg zesje!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:19:44 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_70956740
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef freecell het volgende:
Riann dat is schrikken zeg!
Het is bij gewoon ook extra vervelend omdat het je gewoon overkomt. Ik bedoel; als ik aankom heb ik gewoon teveel gegeten, bij jou gaat het zomaar

Hpen dat die 1200 werkt, maar je kan toch ook niet de rest van je leven op 1200 blijven

Niet zonder essentiėle stoffen mis te lopen nee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:04:47 #98
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70965862
Ik meld me hier ook maar weer Half jaartje stil gestaan vanwege nieuwe baan en emotionele toestanden, maar nu eindelijk weer de moed en discipline om het afvallen weer op te pakken! Gelukkig ben ik in elk geval niet weer aangekomen in dat halve jaar, alleen een beetje geschommeld tussen de 92 en 96.

Zit nu op 90,1-90,6 en kan niet wachten om eindelijk de 89,9 of lager te zien Nog 15 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht, maar dan zit ik net op een gezond BMI. Ik denk dus dat ik het dan nog door wil trekken naar 70 of misschien 65, maar we zien wel hoe het loopt en of dat kan. Als ik mijn streefgewicht van 75 haal zal ik al superblij zijn

Been aan het kijken naar aerobics/danslessen, binnenkort een proeflesje doen om te kijken of ik het leuk vindt. Heb nooit echt gedanst, maar ik ga tegenwoordig wat meer uit en als ik genoeg gezopen heb ga ik nogal graag de dansvloer op.. kennelijk Ook een goeie manier om mijn "moves" te verbeteren dus
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71014149
Hardlopen wil nog steeds niet Ik kan niet wachten tot het weer herfst is en de ergste benauwdheid uit de lucht is. Ik heb wel "my fitness coach" besteld voor de Wii, kan ik thuis sporten.

Afvallen lukt gelukkig nog wel. Nu de stress van stage weg is ben ik weer aan het afvallen. Vanmorgen zat ik zelfs weer onder de 90kg Nu zo doorgaan als ik start met afstuderen, maar eerst nog even vakantie.
pi_71021109
Succes JX... proeflessen zijn inderdaad erg handig om te kijken naar wat je leuk vindt.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2009 @ 08:43:35 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71024058
Ik mag weer gaan hardlopen en volleyballen Wel jammer dat er net zomerstop is
Ben gisteren op controle geweest en de cyste is weg. Hoef nergens meer rekening mee te houden, alleen als de buikpijn terug zou komen, meteen even melden bij huisarts...

Ik let eigenlijk vrijwel nergens op nu, heb de afgelopen twee dagen een chocoladevreetkick gehad, om obvious reasons Isa was jarig, dus taart en drank... En ik blijf gelukkig gewoon op gewicht, dus als ik straks de touwtjes ga aantrekken, dou het gewoon moeten lukken
pi_71025030
Sjeen weer sporten!
Wanneer ga je de touwtjes weer aantrekken?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 17 juli 2009 @ 13:06:38 #103
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71063778
Wat fijn Sjeen!

Ik ben ook weer afgevallen 91.9 vanmorgen. En ik begin nu mensen te krijgen die het zien! Woei!
pi_71081191
Dat is goed nieuws Chell... als mensen het zien, weet je dat je echt heel veel bent afgevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')