T: lekker hoopje rood fruitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik gooi er gelijk maar een lijstje in, kan wel ff wat suggesties gebruiken!
O: 1 kom havermoutpap (200 ml melk, 5 eetlepels havermout, rozijntjes)
T: ?
L: ?
T: split ijsje
D: ?
Ik heb vanochtend veel carbs met ontbijt gehad, dus dat wil ik tijdens mn lunch niet. Iemand een goed idee? Boodschappen doen is een optie!
Dan doe je toch een wat meer Italiaanse salade? Koude pasta doorroeren met een lepeltje pesto, en dan lekker veel tomaat erin en van die mini mozzarella bolletjes en rucola en basilicum blaadjes! En pijnboompitjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm Leintjeuh, dat klinkt wel goed, maar we hebben gister al Griekse salade gehad, dus ik weet niet of ik voor vanavond weer zin heb in een salade. Hoewel die koude pasta wel erg jummie klinkt. Ga eens ff receptjes zoeken op ah.nl!
De L klinkt wel goed! Dat is wel een kanshebber.
Kwark/yoghurt met vers fruit, salade (hmmm ik ga een tonijnsalade met pijnboompitjes enzo maken) of misschien iets van vlees? Co zal vast wel heel veel ideetjes hebben, ik eet eigenlijk altijd wel carbsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik gooi er gelijk maar een lijstje in, kan wel ff wat suggesties gebruiken!
O: 1 kom havermoutpap (200 ml melk, 5 eetlepels havermout, rozijntjes)
L: ?
T: split ijsje
D: ?
Ik heb vanochtend veel carbs met ontbijt gehad, dus dat wil ik tijdens mn lunch niet. Iemand een goed idee? Boodschappen doen is een optie!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan doe je toch een wat meer Italiaanse salade? Koude pasta doorroeren met een lepeltje pesto, en dan lekker veel tomaat erin en van die mini mozzarella bolletjes en rucola en basilicum blaadjes! En pijnboompitjes.
Wat is precies de compensatie aan je O?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Ek-Mei het volgende:
morge!
vandaag de stad in en dat is te zien aan mn lijstje, probeer het beet je te compenseren bij mn O en D, slecht he![]()
O: activia met 1 lepel lijnzaad en een gele kiwi
T: kersenflap
L: in de stad, dus broodje o.d.
T:?
D: gewokte champignons, prei, ui ed met knoflook en misschien een blikje tonijn erdoor ofzo
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravondquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Gister lenzen in gehad en nu komt er allemaal zooi uit mn ogen, ik zie er helemaal wazig van.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravond. Ja dan snap ik dat er troep uit mn ogen komt, daglenzen hoor je uit te doen.
Strakke actiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet mn bril op, wordt het waziger ... was ik vergeten mn lenzen uit te doen gisteravond. Ja dan snap ik dat er troep uit mn ogen komt, daglenzen hoor je uit te doen.
Noten zijn juist hartstikke gezond! Eiwitten, ijzer, goede vetten. Ok, ze zijn wel vet dus je moet er geen halve kilo van naar binnen werken maar het is wel goed om mee te varieren want er zitten weer andere voedingsstoffen in dan in bijv. brood.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef ATKS het volgende:
Goedemorgen mensen, ik lees dat er hier gesnoept word van de cashewnoten en pinda's.
Dat is toch ontzettend slecht ?![]()
ATKS
Klopt, al zijn er natuurlijk betere en gezondere nootjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Noten zijn juist hartstikke gezond! Eiwitten, ijzer, goede vetten. Ok, ze zijn wel vet dus je moet er geen halve kilo van naar binnen werken maar het is wel goed om mee te varieren want er zitten weer andere voedingsstoffen in dan in bijv. brood.
Om de beurt op je rug en dan flink baantjes zwemmenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, als iemand nog een idee heeft hoe ik aan mijn sportuurtjes kom met twee kinderen op de camping... Gisteren wel een uurtje bergop gewandeld, maar dat zet met kinderen geen zoden aan de dijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Syrena het volgende:
Ze zijn waarschijnlijk nog te klein om mee te tennissen of voetballen enzo he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |