Goedzo, fjin dat het al bijna over isquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal wegPast ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg
Gaat wel lekker
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?
Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur![]()
Lief dat je zo meedenkt, co!
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikquote:Op maandag 13 juli 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Goedzo, fjin dat het al bijna over is, en goed plan om vanaf vrijdag weer te gaan sporten! wel even wat rustiger opbouwen dan he
Totally QFT! Go XM!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?
Afgewezen.
Posten jij. En dan gaan wij ons ermee bemoeien en zeggen dat je 't hartstikke goed doet en tips aandragen en commentaar en steunen als het niet meevalt. Punt.
Schoolslag is een hele vreemde beweging voor je knie, behoorlijk belastend. Dus zo gek is het nietquote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikHet is niet heel normaal dat je je knie verkloot met zwemmen geloof ik
Het ligt eraan wat ik verder tussendoor eet. Sowieso eet ik eigenlijk nooit meer dan 2 boterhammen achter elkaar,quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanMaar misschien ben jij niet zo'n hongerlijer als ik
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eetquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef ATKS het volgende:
*Meld zich*
Ben zelf van 104 kg nu beland op 85 kg, mijn streefgewicht is 80kg.
Op dit moment probeer ik gewoon mijn vaste eetpatroon niet te wijzigen.
Dat betekend 2 boterhammen smorgens.
2 liter vocht overdag.
Veel fietsen naar mijn werk, en tevens na het avondeten een half uur gaan liggen op bed, vervolgens weer keihard naar de plaatstelijke sportschool fietsen (10km).
S'avonds daarna probeer ik nog eens 25 km te fietsen, of internsief te gaan voetballen.
Daarnaast doe ik veel kracht en cardio in de gym, en doe veel buikspierapparaten thuis.
19 kg kwijt
Dat kan bijna niet loveliquote:Op maandag 13 juli 2009 10:41 schreef loveli het volgende:
Oh, en XM, niet stiekem meer gaan sporten dan je nu doet
Overdag eet ik 3 gezonde boterhammen, en pak ik soms wat fruit/salade.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eet![]()
Welkom!
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
5 boterhammen en avondeten, terwijl je zoveel sport?
dat is wel erg weinig!
ikke eentje.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef SiTu het volgende:
Bedoelen jullie met 'boterham' eigenlijk 1 of 2 sneeën?
Wooooow wat goedquote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef SiTu het volgende:
En toch nog een beetje een egopostje: ik ben heel blij, want ik heb een 10 binnen voor het laatste tentamen (ging wel goed, maar ik had niet gedacht dat het zó goed ging), dus nu heb ik vrijwel zeker die extra stagebeurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jaa feli met de 10 SiTu!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wooooow wat goed![]()
Ik ging recepten zoeken voor komende dagen koken ... en opeens werd ik misselijk, licht in mn hoofd en draaiierig enzo. Voel me nu totaal niet lekker meer. Maf
. Balen dat ik zo nog naar de winkel moet om boodschappen te doen, had voor een hele week willen doen maar nu staat alles me tegen.
Nog wel een vraagje: ik wil rendang (vlees) maken, omdat ik benieuwd ben hoe het smaakt, maar wat voor groentes kan je daar goed bij eten? Sperziebonen ofzo?
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Jezus mina wat een dillema. Maar wat achtergrondgegevens zouden fijn zijn... Als je dat kwijt wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en wat SiTu zegt: eerlijkheid boven alles!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Shit he, das niet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:Eerlijkheid eerlijkheid eerlijkheid. Laat haar kiezen wat ze wil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstjestijd!
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtcitrusijsje
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: perenijsje
D: pannenkoeken met stroop en poedersuiker
T: een paar volkoren toastjes met laatste restje kaas
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: tosti kaastomaatbasilicum
T: weet nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje dan maar:
S: Begon ook met een s, binnenshuis.
O: Croissants met ham en kaas.
T: Dubbelvla.
T: Napoleon snoepjes.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Heb vandaag een vrije dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |