In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat colbertje van jou in het Zara topic![]()
![]()
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casualquote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef P.F het volgende:
[..]
In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes![]()
Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen!
O dat had ik toevallig aan, heb die broek 3 jaar niet aangehadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
Ach Kwakquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
Oeh leuk, wanneer?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn![]()
En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
hm, ik heb weinig keus. ontbijt in t hostel. repetitie van s ochtends tot lunchtijd. lunch op lokatie. 's middags ook repetitie of vrij. als ik vrij heb zal ik brave boodschappen moeten proberen te doen ipv fastfood ja, maar ik heb welgeteld van 10 dagen geloof ik 1 of 2 middagen vrij. ik ga meestal als ik geen rep. heb concerten bezoeken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontbijt:
plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.
Lunch:
rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo
Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.
of gegrild vlees met salade.
Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)
Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten??Gegrilde champignons bv? ik lust alleen capucijners, en boerenkoolstamppot...
En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
dat heet een dietistquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
Als we de koffers hebben gepaktquote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh leuk, wanneer?![]()
Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ookquote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach Kwak![]()
Ik heb dan weer dit:
[ afbeelding ]
Genant herkenbaar!![]()
![]()
Pol, Pel en Pingo!!!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
quote:
Je ne comprends pas?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:59 schreef sigme het volgende:
Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.
Dan heb je niet opgelet.quote:
QFTquote:
Ik projecteer ook alleen maar wat ik lekker vind natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren. Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom
![]()
.
Olijfolie is goed ivm essentiele vetzuren, knoflook is goed, eigeel is goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren. Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom
![]()
.
Uhuhquote:Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Wat zij zegtquote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef loveli het volgende:![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
Het is mooi om te zien hoe je nu al in positieve zin aan het veranderen bent. Verder wat loveli zegt.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
Vikkesteintje!! So proud!!![]()
Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!
Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
Hoe is het met je knie, Lein?quote:
Ja, zo zou ik het doen!! En als ik zie dat je geen lijstjes post, dan ga ik je schuppen, da's ook prima.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?
Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur![]()
Lief dat je zo meedenkt, co!
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal wegquote:
Goedzo, fjin dat het al bijna over isquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal wegPast ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg
Gaat wel lekker
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?
Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur![]()
Lief dat je zo meedenkt, co!
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikquote:Op maandag 13 juli 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Goedzo, fjin dat het al bijna over is, en goed plan om vanaf vrijdag weer te gaan sporten! wel even wat rustiger opbouwen dan he
Totally QFT! Go XM!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?
Afgewezen.
Posten jij. En dan gaan wij ons ermee bemoeien en zeggen dat je 't hartstikke goed doet en tips aandragen en commentaar en steunen als het niet meevalt. Punt.
Schoolslag is een hele vreemde beweging voor je knie, behoorlijk belastend. Dus zo gek is het nietquote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikHet is niet heel normaal dat je je knie verkloot met zwemmen geloof ik
Het ligt eraan wat ik verder tussendoor eet. Sowieso eet ik eigenlijk nooit meer dan 2 boterhammen achter elkaar,quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanMaar misschien ben jij niet zo'n hongerlijer als ik
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eetquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef ATKS het volgende:
*Meld zich*
Ben zelf van 104 kg nu beland op 85 kg, mijn streefgewicht is 80kg.
Op dit moment probeer ik gewoon mijn vaste eetpatroon niet te wijzigen.
Dat betekend 2 boterhammen smorgens.
2 liter vocht overdag.
Veel fietsen naar mijn werk, en tevens na het avondeten een half uur gaan liggen op bed, vervolgens weer keihard naar de plaatstelijke sportschool fietsen (10km).
S'avonds daarna probeer ik nog eens 25 km te fietsen, of internsief te gaan voetballen.
Daarnaast doe ik veel kracht en cardio in de gym, en doe veel buikspierapparaten thuis.
19 kg kwijt
Dat kan bijna niet loveliquote:Op maandag 13 juli 2009 10:41 schreef loveli het volgende:
Oh, en XM, niet stiekem meer gaan sporten dan je nu doet
Overdag eet ik 3 gezonde boterhammen, en pak ik soms wat fruit/salade.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eet![]()
Welkom!
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
5 boterhammen en avondeten, terwijl je zoveel sport?
dat is wel erg weinig!
ikke eentje.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef SiTu het volgende:
Bedoelen jullie met 'boterham' eigenlijk 1 of 2 sneeën?
Wooooow wat goedquote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef SiTu het volgende:
En toch nog een beetje een egopostje: ik ben heel blij, want ik heb een 10 binnen voor het laatste tentamen (ging wel goed, maar ik had niet gedacht dat het zó goed ging), dus nu heb ik vrijwel zeker die extra stagebeurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jaa feli met de 10 SiTu!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wooooow wat goed![]()
Ik ging recepten zoeken voor komende dagen koken ... en opeens werd ik misselijk, licht in mn hoofd en draaiierig enzo. Voel me nu totaal niet lekker meer. Maf
. Balen dat ik zo nog naar de winkel moet om boodschappen te doen, had voor een hele week willen doen maar nu staat alles me tegen.
Nog wel een vraagje: ik wil rendang (vlees) maken, omdat ik benieuwd ben hoe het smaakt, maar wat voor groentes kan je daar goed bij eten? Sperziebonen ofzo?
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Jezus mina wat een dillema. Maar wat achtergrondgegevens zouden fijn zijn... Als je dat kwijt wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en wat SiTu zegt: eerlijkheid boven alles!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Shit he, das niet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:Eerlijkheid eerlijkheid eerlijkheid. Laat haar kiezen wat ze wil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstjestijd!
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtcitrusijsje
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: perenijsje
D: pannenkoeken met stroop en poedersuiker
T: een paar volkoren toastjes met laatste restje kaas
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: tosti kaastomaatbasilicum
T: weet nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje dan maar:
S: Begon ook met een s, binnenshuis.
O: Croissants met ham en kaas.
T: Dubbelvla.
T: Napoleon snoepjes.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Heb vandaag een vrije dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |