Douchen is een aanrader, ik kom er net onder vandaan en ben heulemaal fris, fruitig ende geschorenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!
nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...
edit: zowaar de fipo!
He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!
nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughtsquote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven).quote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER.Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.
Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop.) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
![]()
Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.
Ik wil iemand dooien en wel nu.
Het is al geweest!!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef kwakveense het volgende:
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
Katten om 17 uur voeren ftwquote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeurenquote:
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts
ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren. Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
vorige keer was intake/kennismaking...ze heeft nu de rapporten en testst die ik vorig jaar invulde voor mijn vorige psych opgevraagd en bekeken, en ik heb de afgelopen twee weken alles bijgehouden. nu gaat ze dat ook bekijken om een beter beeld van de hulpvraag en problemen te vormen, en dan gaan we praktische gezien bedenken hoe ik er beter mee om kan gaan, én naar de oorzaken zoeken en die proberen weg te nemen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetquote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.![]()
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen. Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop
.
nope. t is hier nog 21,5 graad binnen, en de thermostaat staat op 15 dus die gaat nog niet aanslaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetWant sommige absorberen al het water.
Hebben jullie trouwens de kachel ook alweer aan?
Zou best kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan.
En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag. Zou mn maag krimpen oid?
Nee, ik heb het raam gewoon niet opengezetquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetWant sommige absorberen al het water.
Pff en als je m dan niet goed uithangt zit er een death smell inquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar ik ben net pas wakker heb mn O/L net achter de kiezenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&M'sSecret vice
Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.
Ek-Mei: karig lijstje, no?Zou er maar wat bij doen!
Lekkerquote:Op zondag 12 juli 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja lijstje, schuin = planning:
O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb het gehoord!!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Ssssh. Ik heb het uit een zak in de diepvries geplukt en het zal ongetwijfeld de slechte soort zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
Ik heb gister gestooktquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheidenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten. Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Mariaquote:Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!![]()
Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.
Brunch: afbakbaguette met biefstukworst![]()
T: bakje kwark
T: knackebrotje met beleg
T: ? nog een snee brood ofzo?
D: vissticks met bietjes![]()
T: nogmaals ?
Succes, Fieps!![]()
Nee ik ben alleen vandaag nog in Almere!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven).erop en kacheltje aan.
Ik ben best happy vandaag. Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje
. Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet
.
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Ik wilde net zeggen, dat klinkt wel echt heel erg k*t, als je plannen zo door de war gegooid worden. Is het nu wel gezellig thuis?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef P.F het volgende:
Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoorIk word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
/hoogtepunt van mijn dag
Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best grootquote:Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria. Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?
En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous?Ik heb mijn tong eraan gesneden
, de snoepgoedgoden straffen meteen
Oeh kiwiwiwiwiwisquote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best groot![]()
Fruit, goeie! Ik heb nog kiwiwiwiwiwisEn kan kieken of ik nog meer trek krijg later vandaag!
Oh ik dactht zo'n klein zuurtjeDie zijn niet zo heul erg
Arme tong!
quote:
Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Ik had gisteren een doos met nectarines gekocht omdat ik er zo'n trek in had.. Wil ik er net eentje pakken (24 uur na aankoop dus!) hebben ze allemaal een pluisbaard waar Albus Perkamentus jaloers op zou zijn
Ik heb ze dus allemaal weg kunnen gooien![]()
Haai trouwens
Nou het waren dus echt hele lange haren, hele bossen per nectarine! Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
EA Active? Was da dat nieuwe Wii sport-spel?
Stomme nectarines!Al zag ik in mijn geestesoog dus allemaal nectarines met gezichtjes en baardjes
dat was wel weer leuk
![]()
Ik eet special kIn het kader van lekker en enigszins voedzaam en alleen gebruncht vandaag
Jups, heb het ff half uurtje gespeeld (zonder die band en touwding) maar is erg vermoeiendquote:Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
EA Active? Was da dat nieuwe Wii sport-spel?
Misschien kan dat wel, maar ik moet morgen gewoon werken en die supermarkt zit wat verder weg.. (Dirk, maar is wel stukken goedkoper dan AH die hier vlakbij zit). Mja. Stomme nectarines. Nu heb ik maar een tompouce gegeten die nog over was van trakteren vrijdagquote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.
En misschien moet ik eens aan mn L gaan beginnen. Ben net aangekleed. Vakantie ftw.
Die kan je toch wel aan joh, gewoon stuk voor stuk buiten trappen, indien irritant.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen
Ice Agequote:Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Gofter. Ik wilde naar Ice Age 3D OV gaan, heeft heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doenNu ben ik naar Transformers geweest en die was kut
![]()
Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!![]()
QFT!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!![]()
Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ice AgeDaar wil ik óóóóók heen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
QFT!![]()
Ik vond Transformers wel geinig hersenloos vermaakJetfire was wel tof (rust in my arse!). Maar ergens is de film idd wel ook erg fout (Optimus Prime ziet eruit als een 90s trainingspak
).
Oh, ik ook wel een heel klein beetje, maar ik vind een film in 3D kijken zo leukquote:
Een uur van tevoren aanwezig zijn is toch wel voldoende?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heen
Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).quote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Daph_ het volgende:
Oeh ga je al bijna?Nice! Waar gaat de vakantie naar toe?
Door de weeks gaat niet werken voor ons, wat dat betreft draait de film op een rottijd (half 6 en 9 uur, dan moeten we eerder van werk weg of we liggen erg laat weer in bed)..
Oooh das wel fijn, dat het werkt enzoquote:Op zondag 12 juli 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Oh, had ik al verteld dat ik er niet meer als een hamster uit zie?Het is nog wel wat opgezwollen, maar ik durf weer de straat op
Pijn heb ik niet meer echt nu, maar dat komt meer doordat ik een beetje leef op paracetamol nu.
Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldigquote:Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Jeej voor niet meer hamster zijn!Ben je uiteindelijk nog met AB begonnen?
Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pcquote:Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldig. Dus ik ben benieuwd naar Brüno (mit Umlaut!
).
Ik heb nog even nagedacht en bij Borat / Brüno is het toch anders dan bij The Hangover, want in de eerstgenoemde films zit nog een maatschappijkritisch element en bovendien is het niet in scène gezet (schijnt iigquote:Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pcOf nouja, ik weet niet hoe ik die kan vinden. Met ALT werkt niet.
Ik heb Pathe Unlimitedquote:Op zondag 12 juli 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
Waarom willen jullie meteen naar een nieuwe film?
Wat leuk!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).
We gaan dit doen:
- 3 daagjes hotel in Belgische Ardennen
- 3 daagjes hotel in Frankrijk
- 8 dagen camping in Frankrijkg
- terug naar Nederland, feestje ouders (25 jaar getrouwd)
- 5 dagen Berlijn (met ouders en zusjes, vanwege bovenstaande)
Zin in
Dat laatstequote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb Pathe UnlimitedEn op Harry Potter zit ik al máánden te wachten
foei! Zo kom ik dus aan GS en EA Active en owja aan Tiger Woodsquote:Op zondag 12 juli 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nu Ice Age 1 en 2 aan het nedaolwnod.
Dan was het wel een verstandige keus! Zoveel pijn is naarquote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppenNu heb ik nog wel een beetje pijn, maar gewoon handelbaar. Kan morgen gewoon gaan werken, in ieder geval!
Oh, daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoop dat het beter weer is dan het nu hier is dan!
Ik wil ook zo een pasquote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb Pathe UnlimitedEn op Harry Potter zit ik al máánden te wachten
Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een pasDan heb ik nog wat te doen
Moet ik wel eerst een half uur fietsen
Maar goeeed.
O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wilquote:Op zondag 12 juli 2009 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!
Oh zo, nouja, ik ben ook 25 minuutjes onderweg, ik vind het wel meevalllen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:58 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wil!! Moet ik een half uur fietsen...
Die pas is 18 euro zie ik op de site..
Mag je dan in iedere stad?
In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:
Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars. Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast
. Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...
Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen.
Oh ok dankje! Ga ik dat doen (en blijf ik erbij zitten/staanquote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
[..]
In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!
1-0 voor de katquote:Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:
Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars. Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast
. Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...
Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen.
Leuke bikini! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel. Wel balen van de groeiquote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben terug van een weekendje Friesland met de schoonfamilie. Was leuk!
Tevens heb ik een nieuwe bikini gescoord, plus nog een nieuw setjeMijn borsten hebben besloten om toch nog maar een cupmaatje te groeien
Ik vind het alleen wel raar, want voor de rest ben ik niet aangekomen ofzo. Mijn kleding zit nog hetzelfde en mijn onderomvang was ook nog hetzelfde. Weird.
Bikini:
[ afbeelding ]
Fijn dat je goed geholpen bent! Pics van de bh/bikini? Deze komt van A&T de Jong in Heerenveen (zit aan de Lindegracht), ook een fantastische bh-zaak. Ben er heel goed geholpen, en ze hadden veel keus!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuke bikini! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel. Wel balen van de groei, is er nu opeens minder keuze of valt dat mee? Ik ben trouwens nog een keer naar Sandrabra geweest, heb nu ook bikini en bh van Freya
Bedankt voor de tip! Werd nu echt heel goed geholpen
Mja dat zag ik zelf ook al (heb boekje met de najaarsmodellen), bijna alles gaat tot G. Gelukkig pas ik bij Freya nog wel G, die valt iets groter dan Prima Donna. Welke bh heb je nu gekocht?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fijn dat je goed geholpen bent! Pics van de bh/bikini? Deze komt van A&T de Jong in Heerenveen (zit aan de Lindegracht), ook een fantastische bh-zaak. Ben er heel goed geholpen, en ze hadden veel keus!
Er is wel ineens minder keuze nu. G was een 'eindstation' voor veel bh's en nu heb ik ineens GG. Balen
Die paarse bh is leukquote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dat zag ik zelf ook al (heb boekje met de najaarsmodellen), bijna alles gaat tot G. Gelukkig pas ik bij Freya nog wel G, die valt iets groter dan Prima Donna. Welke bh heb je nu gekocht?
[ afbeelding ]
In het paars gekocht en nog in deze kleur besteld op internet.
[ afbeelding ]
Paars!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bikini. Had er een short bij gekregen, maar nog zo'n broekje erbij besteld. Want stiekem hou ik niet zo van shorts. Maar vriendin wilde die short misschien wel hebben omdat zij daar juist naar op zoek was, maar moet ze wel dr maat van top weten. En nu is mn geld echt op
.
Whehe lolquote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die paarse bh is leuk
En lol... je hebt dezelfde bikini als ik gekochtDie heb ik vorig jaar gekocht, maar die zit niet helemaal goed meer. Ik heb 'm in halterversie, dus dat ding kan ik echt niet de hele dag aan.
Ik kan even geen pics van de bh vinden. Het is dit model:
[ afbeelding ]
Alleen dan in bruin, en het onderste gedeelte is ondoorzichtig. Ik heb er wel een pic van gemaakt., maar ik kan m'n telefoonkabeltje niet vinden.
Aaahwquote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
beuh, niks eigenlijk. Lein is vanmorgen naar huis gegaan want ze was nie zo heppie last van haar knie enzo, maar we zouden hier eten en nu heb ik even geen zin om iets anders te verzinnen![]()
en ik mis Greys
Ik mis Greys ookquote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
beuh, niks eigenlijk. Lein is vanmorgen naar huis gegaan want ze was nie zo heppie last van haar knie enzo, maar we zouden hier eten en nu heb ik even geen zin om iets anders te verzinnen![]()
en ik mis Greys
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheiden
Had je mijn kat + kikker verhaal laatst nog meegekregen?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef SiTu het volgende:
Wat een mooie setjesen de kat van Chico
![]()
Onze kat had laatst een kikker half opgegetenHet arme beestje was vast niet meteen dood.
Of pm'enquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mis Greys ookDus dan maar in SHO hangen, he?
![]()
Ja maar ik pas helemaal niet in SHO want ik kijk nooit naar dat soort programma'squote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Net even een filmpje gekeken, fijne luie zondag.
Vast niet, do tell plzquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je mijn kat + kikker verhaal laatst nog meegekregen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik vind SHO geweldigquote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik pas helemaal niet in SHO want ik kijk nooit naar dat soort programma's.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is die van ons niet zo van de 'cadeautjes'
Katten
Oh, ik las nog dat het beter ging met de AB, fijn!
Kwak. Ik denk dat jij heel veel baat zou hebben bij een koolhydraatarmdieet. Zodat je ook een keer voelt hoe het is om geen honger te hebben. Nu denk je aldoor maar dat je een zwakkeling bent, terwijl je het moeilijkste gevecht voert van alle gevechten: strijden tegen honger. (ook al wordt dat getriggerd door stress of wat dan ook).quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
Dat verbaast me nu weer niets!!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of pm'en. Greys vond de restaurantmeneer wel een hottie
.
Ik heb een beter plaatje gevonden! 't Is precies dezelfde kleur, alleen is het onderste gedeelte van de bh dan niet doorzichtig.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dat zag ik zelf ook al (heb boekje met de najaarsmodellen), bijna alles gaat tot G. Gelukkig pas ik bij Freya nog wel G, die valt iets groter dan Prima Donna. Welke bh heb je nu gekocht?
[ afbeelding ]
In het paars gekocht en nog in deze kleur besteld op internet.
[ afbeelding ]
Paars!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bikini. Had er een short bij gekregen, maar nog zo'n broekje erbij besteld. Want stiekem hou ik niet zo van shorts. Maar vriendin wilde die short misschien wel hebben omdat zij daar juist naar op zoek was, maar moet ze wel dr maat van top weten. En nu is mn geld echt op
.
ik weet het niet Co... ik twijfel daaraan om twee redenen:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Kwak. Ik denk dat jij heel veel baat zou hebben bij een koolhydraatarmdieet. Zodat je ook een keer voelt hoe het is om geen honger te hebben. Nu denk je aldoor maar dat je een zwakkeling bent, terwijl je het moeilijkste gevecht voert van alle gevechten: strijden tegen honger. (ook al wordt dat getriggerd door stress of wat dan ook).
Als je eenmaal dat gevoel hebt gekend; dat totale gebrek aan dwang naar eten, dan weet je ook direct waarom sommige mensen zo dun/slank zijn: ze talen gewoon niet naar eten. Het is niet alleen een kwestie van sterk of zwak zijn. Er is wel degelijk een biochemische component!
Als je dan wat bent afgevallen, bouw je de KH's gewoon weer in.
Ik vind die topics daar echt geniaal, maar ik weet er niet genoeg over om wat grappigs te zeggenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind SHO geweldigMaar wat heeft dat met 'dat soort programma's' te maken? Het gaat niet alleen daarover hoor.
Nouja, F&F dan?
Oja, dat ken ik hoor. En ik ben ook nooit zo grappig, maarja, soms moet je gewoon wat kwijtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind die topics daar echt geniaal, maar ik weet er niet genoeg over om wat grappigs te zeggen
Dat ja. Ik weet er eigenlijk helemaal niets overquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind die topics daar echt geniaal, maar ik weet er niet genoeg over om wat grappigs te zeggen
Dank jequote:Op zondag 12 juli 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja, dat ken ik hoor. En ik ben ook nooit zo grappig, maarja, soms moet je gewoon wat kwijt![]()
Ik vind jou over het algemeen best grappig
Ik denk ook wel dat er een onderliggende reden is en die zou je ook moeten aanpakken en naar ik heb begrepen doe je dat nu ook toch??quote:Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik weet het niet Co... ik twijfel daaraan om twee redenen:
- als ik geen koolhydraten meer eet leef ik de facto op rauwkost en vlees... en dat lijkt me ofwel resulteren in heel ongezond veel vlees ofwel veel te weinig eten en daardoor nog steeds honger (remember, ik eet geen eieren, geen kaas, geen zuivel, nauwelijks groentes anders dan rauwkost)
-ik heb geen hongerik heb alles behalve honger. ik eet om iets in mn mond te stoppen... ik eet als ik moe ben, als ik verdrietig ben, als ik boos ben, als ik blij ben. en het gevoel dat er bij komt als ik het níet doe op dat moment (eten) is een gevoel van paniek en totale leegte, huilen, angst... het lijkt me dus dat er veel meer aan de hand is... je kan t omgekeerde anorexia noemen - ik ben bang om níet te eten.
ik onderken wel het efect van koolhydraten op "trek hebben" en dat snelle carbs tot meer eten leiden... maar dat ik niet de kern van mijn probleem met eten... denk ik... ik vind eht heel lief dat je wilt helpen, maar ik denk dat dit niet de oplossing voor mij is.
True, true. Die Duderella en Ole zijn ook hilarischquote:Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je
Maar dan heb je een grap van Greys, een van Vivi, dan een van muis, een nog betere van Vivi en alle andere users daar zijn ook al zo geniaal
Ik lees gewoon wel mee
ik lust wel ei als je niet meer proeft dat het ei is:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een onderliggende reden is en die zou je ook moeten aanpakken en naar ik heb begrepen doe je dat nu ook toch??
En het is wel moeilijker inderdaad, als je geen eieren en kaas lust. Maar niet onmogelijk. En je houdt wel erg van vlees toch?? Ik zeg ook niet dat je dit heel lang zou moeten doen hoor. Maar gewoon om een beginnetje te maken en om te voelen hoe het is om echt geen zin in eten te hebben. (ik ben er vrijwel zeker van dat het je dan ook zo tegenstaat om veel te eten, dat je zelfs uit verdriet, onvrede, paniek niet zou willen eten.)
Uit nieuwsgierigheid: lust je geen eieren in geen enkele vorm? Gebakken, gekookt, omelet, merengue???
Voor mij is het ook echt al heel lang geleden, heb er zo'n zin in! Ruik het nu al door het huisquote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
o GB, lasagne, dat ga ik van de week ook eens maken, da's echt lang geleden!!
Ik ga zodirect eten: een biologisch schouderkarbonaadje, met 3 rostirondjes en een salade met eikenbladsla, ui, puntpaprika en cherrytomaatjes.
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
o GB, lasagne, dat ga ik van de week ook eens maken, da's echt lang geleden!!
Ik ga zodirect eten: een biologisch schouderkarbonaadje, met 3 rostirondjes en een salade met eikenbladsla, ui, puntpaprika en cherrytomaatjes.
Ontbijt:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef kwakveense het volgende:
misschein ga ik het wel proberen... maar ik vind het een eng idee om mn boterhammen met kip op te gaan geven voor ehh... ja... kip met rauwkost?
ook omdat het meer voorbereidingstijd kost 's ochtends, en het denk ik heel erg snel saai wordt (ik eet ook geen dressing op sla ofzo...)
van 15 tot en met 26 juli zit ik intern volledig verzorgd op een zangfestival, dus dan zal ik sowieso wela fvallen (aangezien ik vaak het avondeten niet echt zal lusten) en kan ik ook niet zelf erg veel aan mn eten doen...
Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor mij is het ook echt al heel lang geleden, heb er zo'n zin in! Ruik het nu al door het huis![]()
Ben jij nog bezig met op je eten letten? Gaat dat wat goed?
misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontbijt:
plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.
Lunch:
rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo
Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.
of gegrild vlees met salade.
Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)
Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten?? Gegrilde champignons bv?
En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijn
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.
jaquote:Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm. daarvoor heb ik er te weinig verstand van, maar ik zou zeggen dat jij tijdens het fietsen wel die KH-rijke tussendoortjes moet blijven eten. Maar misschien kan je dan daarbuiten wat minderen? Moet jij nog veel afvallen voor je gevoel?
have fun in the statesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig bendan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...
Veel plezier in de VS!!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig bendan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...
Veel plezier Muis!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Omgquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Veel plezier Muisje!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
hoezo niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Ik moet eten, maar ik kan niet eten met m'n ouders er bijOmg, teh horror!
k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Net even een filmpje gekeken, fijne luie zondag.
Ik vind mensen die geniale opmerkingen maken echt leuk, maar niet als ik niets over het onderwerp weet en ook geen tijd heb om me erin te verdiepenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ja oké, maar jij vindt het ook niet leuk toch Chico?
Veel plezier in de VS Muis!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Hee, in de Palinggate gaat het ook over Wesley Sneijder!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzo![]()
*pruilt*
Fan van Jantje?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Wesley blijft in Madrid dus ik weet meteen waar Yolanthe van Kabeljauw tot Kotsbergen op vakantie gaat zo af en toe
nee, maar fief toch welquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Greys zit volgensmij niet echt in OUD hoor
Je zei, 'Ik mis Greys'quote:
Ziet er lekker uit!quote:
Ik moest me er even uit redden snap jequote:
quote:Noujaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer KaasDan moet je maar genoegen nemen met wat over blijft in Slank
Owwwwwwwww lekkah!quote:
Oh sorry, ik houd mijn mond alweerquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moest me er even uit redden snap je
[..]
Hell, ik denk je gelijk hebt.
btw Don't cry over spilled cheese, what's done = done
Mijn aubergines zijn courgettesquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
Ziet er lekker uit, maar zijn je aubergines al klaar? En waarom heb je gedroogde kruiden gebruikt?
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennenquote:
Jahaaaaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennen. Voor het geval dat: dat zijn de rode.
Ik lust geen aubergine dus die zou ik nooit gebruiken. En die zijn paars.
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in auberginequote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
JahaaaaMaar ik haal aubergine en courgette altijd door elkaar
! Dus ik bedoelde ook gewoon courgette
Als je het uitspreekt heb je koersjette en oobersjien: in de eerste zit dezelfde klank als in groen, de oequote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in aubergine. Bij aubergine moet ik altijd aan een te dikke, van woede paars aangelopen duitser denken. auber = aber = duits, en hij is boos, dus paars. Vergezocht ezelsbruggetje ftw
.
Ik ga maar eens de deuren van het slot af halen en tanden poetsen, vriendje is onderweg naar hier en heeft star wars 4 bij zich. En ik heb best wel behoorlijk wat knoflook door die ovenschotel gegooid.
Ik heb een trainingspak aanquote:Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
een trainingspak of een deux piece?
Dat colbertje van jou in het Zara topicquote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
Is Tink in de buurt? Ik heb advies nodig over damespakken.
In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat colbertje van jou in het Zara topic![]()
![]()
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casualquote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef P.F het volgende:
[..]
In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes![]()
Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen!
O dat had ik toevallig aan, heb die broek 3 jaar niet aangehadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
Ach Kwakquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
Oeh leuk, wanneer?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn![]()
En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
hm, ik heb weinig keus. ontbijt in t hostel. repetitie van s ochtends tot lunchtijd. lunch op lokatie. 's middags ook repetitie of vrij. als ik vrij heb zal ik brave boodschappen moeten proberen te doen ipv fastfood ja, maar ik heb welgeteld van 10 dagen geloof ik 1 of 2 middagen vrij. ik ga meestal als ik geen rep. heb concerten bezoeken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontbijt:
plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.
Lunch:
rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo
Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.
of gegrild vlees met salade.
Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)
Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten??Gegrilde champignons bv? ik lust alleen capucijners, en boerenkoolstamppot...
En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
dat heet een dietistquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
Als we de koffers hebben gepaktquote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh leuk, wanneer?![]()
Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ookquote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach Kwak![]()
Ik heb dan weer dit:
[ afbeelding ]
Genant herkenbaar!![]()
![]()
Pol, Pel en Pingo!!!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
quote:
Je ne comprends pas?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:59 schreef sigme het volgende:
Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.
Dan heb je niet opgelet.quote:
QFTquote:
Ik projecteer ook alleen maar wat ik lekker vind natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren. Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom
![]()
.
Olijfolie is goed ivm essentiele vetzuren, knoflook is goed, eigeel is goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren. Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom
![]()
.
Uhuhquote:Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Wat zij zegtquote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef loveli het volgende:![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
Het is mooi om te zien hoe je nu al in positieve zin aan het veranderen bent. Verder wat loveli zegt.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben. Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode
.
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
Vikkesteintje!! So proud!!![]()
Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!
Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
Hoe is het met je knie, Lein?quote:
Ja, zo zou ik het doen!! En als ik zie dat je geen lijstjes post, dan ga ik je schuppen, da's ook prima.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?
Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur![]()
Lief dat je zo meedenkt, co!
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal wegquote:
Goedzo, fjin dat het al bijna over isquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal wegPast ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg
Gaat wel lekker
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?
Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur![]()
Lief dat je zo meedenkt, co!
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikquote:Op maandag 13 juli 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Goedzo, fjin dat het al bijna over is, en goed plan om vanaf vrijdag weer te gaan sporten! wel even wat rustiger opbouwen dan he
Totally QFT! Go XM!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?
Afgewezen.
Posten jij. En dan gaan wij ons ermee bemoeien en zeggen dat je 't hartstikke goed doet en tips aandragen en commentaar en steunen als het niet meevalt. Punt.
Schoolslag is een hele vreemde beweging voor je knie, behoorlijk belastend. Dus zo gek is het nietquote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ikHet is niet heel normaal dat je je knie verkloot met zwemmen geloof ik
Het ligt eraan wat ik verder tussendoor eet. Sowieso eet ik eigenlijk nooit meer dan 2 boterhammen achter elkaar,quote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaanMaar misschien ben jij niet zo'n hongerlijer als ik
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eetquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef ATKS het volgende:
*Meld zich*
Ben zelf van 104 kg nu beland op 85 kg, mijn streefgewicht is 80kg.
Op dit moment probeer ik gewoon mijn vaste eetpatroon niet te wijzigen.
Dat betekend 2 boterhammen smorgens.
2 liter vocht overdag.
Veel fietsen naar mijn werk, en tevens na het avondeten een half uur gaan liggen op bed, vervolgens weer keihard naar de plaatstelijke sportschool fietsen (10km).
S'avonds daarna probeer ik nog eens 25 km te fietsen, of internsief te gaan voetballen.
Daarnaast doe ik veel kracht en cardio in de gym, en doe veel buikspierapparaten thuis.
19 kg kwijt
Dat kan bijna niet loveliquote:Op maandag 13 juli 2009 10:41 schreef loveli het volgende:
Oh, en XM, niet stiekem meer gaan sporten dan je nu doet
Overdag eet ik 3 gezonde boterhammen, en pak ik soms wat fruit/salade.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eet![]()
Welkom!
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
5 boterhammen en avondeten, terwijl je zoveel sport?
dat is wel erg weinig!
ikke eentje.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef SiTu het volgende:
Bedoelen jullie met 'boterham' eigenlijk 1 of 2 sneeën?
Wooooow wat goedquote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef SiTu het volgende:
En toch nog een beetje een egopostje: ik ben heel blij, want ik heb een 10 binnen voor het laatste tentamen (ging wel goed, maar ik had niet gedacht dat het zó goed ging), dus nu heb ik vrijwel zeker die extra stagebeurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jaa feli met de 10 SiTu!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wooooow wat goed![]()
Ik ging recepten zoeken voor komende dagen koken ... en opeens werd ik misselijk, licht in mn hoofd en draaiierig enzo. Voel me nu totaal niet lekker meer. Maf
. Balen dat ik zo nog naar de winkel moet om boodschappen te doen, had voor een hele week willen doen maar nu staat alles me tegen.
Nog wel een vraagje: ik wil rendang (vlees) maken, omdat ik benieuwd ben hoe het smaakt, maar wat voor groentes kan je daar goed bij eten? Sperziebonen ofzo?
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Jezus mina wat een dillema. Maar wat achtergrondgegevens zouden fijn zijn... Als je dat kwijt wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en wat SiTu zegt: eerlijkheid boven alles!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.Shit he, das niet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:Eerlijkheid eerlijkheid eerlijkheid. Laat haar kiezen wat ze wil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstjestijd!
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtcitrusijsje
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: perenijsje
D: pannenkoeken met stroop en poedersuiker
T: een paar volkoren toastjes met laatste restje kaas
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: tosti kaastomaatbasilicum
T: weet nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje dan maar:
S: Begon ook met een s, binnenshuis.
O: Croissants met ham en kaas.
T: Dubbelvla.
T: Napoleon snoepjes.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Heb vandaag een vrije dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
![]()
Dat ook ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |