abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70896483
Het vorige deel: Slank # 806 - Met onschuldige fietsjes en stootvlees!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 juli 2009 @ 12:00:36 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70896567
hej, een nieuw topic!

nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7 bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...

edit: zowaar de fipo!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:00:36 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896568
waar zit die gallerie Co? Dan kom ik even een doek bij je kopen om je op te vrolijcken, ik kan alleen pas over 10 jaar betalen (hoop ik)
  zondag 12 juli 2009 @ 12:03:54 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896632
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!

nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7 bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...

edit: zowaar de fipo!
Douchen is een aanrader, ik kom er net onder vandaan en ben heulemaal fris, fruitig ende geschoren
pi_70896712
Ik heb zojuist een yoghurtcitrusijsje naar binnen gelepeld.
Ik vond dat ik dat verdiend had na een half uur ( ) lopen.
Ik ben soepel voor mezelf vandaag.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:13:03 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70896831
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:17:46 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70896922
Woei, nieuw topic!

Kwakkie I know! Het is demotiverend om niet relatief snel resultaat te zien als je je best doet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70896935
3FM aanslingert. Tevens TVP.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:31:41 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897236
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
pi_70897280
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!

He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 juli 2009 @ 12:36:58 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897352
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]

He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts

ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
pi_70897413
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER. Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.

Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop. ) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.

Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.

Ik wil iemand dooien en wel nu.
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven). erop en kacheltje aan.

Ik ben best happy vandaag . Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje . Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet .

PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70897449
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef kwakveense het volgende:
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
Het is al geweest!!

Misschien heb je hetzelfde als ik, dat je als ze praten je het onbewust blokkeert?? Dat deed ik namelijk ook, tot ik dacht dat dat nogal stom was, omdat dat precies de reden was dat ik 3FM had aangezet.

Het item ging verder nergens over hoor. iets over hoe je je partner in je mobiel had staan of zo.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:42:39 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70897515
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Katten om 17 uur voeren ftw .
Niet meer actief op Fok!
pi_70897644
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Katten om 17 uur voeren ftw .
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren . Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
pi_70897676
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts

ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
  zondag 12 juli 2009 @ 12:51:08 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70897724
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren . Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen . Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:52:18 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897752
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
vorige keer was intake/kennismaking...ze heeft nu de rapporten en testst die ik vorig jaar invulde voor mijn vorige psych opgevraagd en bekeken, en ik heb de afgelopen twee weken alles bijgehouden. nu gaat ze dat ook bekijken om een beter beeld van de hulpvraag en problemen te vormen, en dan gaan we praktische gezien bedenken hoe ik er beter mee om kan gaan, én naar de oorzaken zoeken en die proberen weg te nemen.

ik heb afspraken door de hele zomer heen staan (een stuk of 4 tot eind augustus)
pi_70897764
Mijn katten mauwden zojuist naar me, hun hele typische mauw die aangeeft dat hun brokkenvoorraad nu echt écht op is. Ze hebben standaard een gevulde bak staan. In de winter zijn ze iets dikker dan 's zomers.

Verder zijn het miezemuizen; ze eten kattevoer, muizen, vogels en spinnen, maar halen hun neus op voor kliekjes/afval (vlees, vis, kip, lussen ze niet). Gelukkig heb ik ook kippen .
pi_70897863
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoet Want sommige absorberen al het water.
Hebben jullie trouwens de kachel ook alweer aan?
pi_70897894
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen . Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop .
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan .

En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag . Zou mn maag krimpen oid?
  zondag 12 juli 2009 @ 13:01:24 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70898007
Ik heb de kachel aan ja.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 13:02:19 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70898033
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoet Want sommige absorberen al het water.
nope. t is hier nog 21,5 graad binnen, en de thermostaat staat op 15 dus die gaat nog niet aanslaan.

t is ook niet onbehaaglijk...
pi_70898053
Hallo!

Gisteren veeeel bier gehad en pinda's en veeeel stokbrood met lekkere dingetjes ohja en 3 mini mars/bounty ijsjes en natuurlijk m'n D: andijviestampot met halve rookworst en appelmoes.

En vandaag weer normaal!
Planning:

O/L: 2 tarwebolletjes met philadepia/tomaat en halvarine/pure hagelslag
T: appel
D: wat de pot schaft op het werk
T: banaan ofzo
  zondag 12 juli 2009 @ 13:03:11 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70898060
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan .

En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag . Zou mn maag krimpen oid?
Zou best kunnen.
Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten . Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
Niet meer actief op Fok!
pi_70898133
quote:

[..]

Nee, ik heb het raam gewoon niet opengezet . Ga ik straks wel doen. Maar goed nieuws: komende week wordt het weer warmer en lekkerder weer . 20-25 graden hoorde ik vanmorgen op de radio.

@Viking: ik koop nog M&M's uit gewoonte, maar ik eet er gewoon niet meer zoveel dat ik er misselijk van word. En soms heb ik buien dat ik juist wel heel veel kan eten ... maar nu opeens niet meer. Maf.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:07:13 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70898195
M&M's Secret vice Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.

Ek-Mei: karig lijstje, no? Zou er maar wat bij doen!
  zondag 12 juli 2009 @ 13:08:02 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70898224
quote:

[..]

Pff en als je m dan niet goed uithangt zit er een death smell in

kachel uit, dacht er gisteren wel aan ze aan te steken, maar ik bedacht me dat ik ook iets aan kon trekken
pi_70898409
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&M's Secret vice Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.

Ek-Mei: karig lijstje, no? Zou er maar wat bij doen!
Maar ik ben net pas wakker heb mn O/L net achter de kiezen
pi_70898441
Oh en M&M's als t kon at ik iedere week wel een zak leeg
pi_70898502
Oh ja lijstje, schuin = planning:

O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film

Wat vinden jullie ervan?
pi_70898627
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja lijstje, schuin = planning:

O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film

Wat vinden jullie ervan?
Lekker
pi_70898628
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Ik heb het gehoord!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 juli 2009 @ 13:23:15 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70898673
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
pi_70898710
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
Ssssh. Ik heb het uit een zak in de diepvries geplukt en het zal ongetwijfeld de slechte soort zijn .
pi_70898860
quote:

Ik heb gister gestookt .

En dan, en alleen dan, heb ik ook een oven, dus ik heb
  • drie broden gebakken (twee wit, 1 volkoren met studentenhaver)
  • een cake
  • een lamscarré

Vandaag eet ik niet thuis, dus schuif ik de stookdag door naar morgen en dan ga ik morgen lasagne maken. En bedenken wat ik zoal nog meer kan; meer cake denk ik. Cake bakken moet ik nog onder de knie krijgen, dus veel oefenen.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_70898886
    Co, natte kleding zit zo ontzettend naar! Ik had het woensdag op m'n werk. Tegen de tijd dat ik naar huis kon, was mijn broek bijna droog . En koud dat ik het had inderdaad .

Lijstje voor vandaag:
    O: vanillekwark met muesli
    S: uurtje sportschool, combi cardio en kracht
    L: 1 geroosterde boterham met scrambled eggs, 1 cracker met nutella, bakje kersen
    T: kleine roze koek
    T: stukje spaanse worst, glaasje wijn
    D: saucijsje, bloemkool, kaassaus, aardappelen
    T: kwark
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70898905
    tvp want ik moet met mijn scriptie bezig...
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
      zondag 12 juli 2009 @ 13:33:55 #39
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70898984
    Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!

Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.

Brunch: afbakbaguette met biefstukworst
    T: bakje kwark
    T: knackebrotje met beleg
    T: ? nog een snee brood ofzo?
    D: vissticks met bietjes
    T: nogmaals ?

Succes, Fieps!
    pi_70898994
    DaD, ik betaal geloof ik 56 euro per maand voor mijn sportschool. Dat is incl. alle lessen en sauna, onbeperkt. En ik mag ook in alle andere filialen sporten (doe ik ook wel eens, als dat roostertechnisch beter uit komt). Ik vind het wel duur, maar er is niet echt een vergelijkbaar alternatief. Dan heb je alleen apparaten en geen lessen en dat wil ik niet.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70899211
    De lijst van gister:

• bak brinta
  • 2:15u hardlopen
  • gemalen gekookte broccoli
  • 5 krekkers met mayo
  • beetje nootjes
  • Avondeten: spitskoolsalade, 3 kleine gekookte aardappeltjes, hand verse sperziebonen (de eerste dit jaar!), mooi malse lamscarré, gemarineerd in balsamicoazijn, honing, thijm, rozemarijn). Toe: plak eigengebakken cake met scheutje advocaat.
  • 1 kanon
  • 3 bodempjes whisky (restjes).
    pi_70899257
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.
    Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten . Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
    Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheiden
    pi_70899272
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!

Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.

Brunch: afbakbaguette met biefstukworst
    T: bakje kwark
    T: knackebrotje met beleg
    T: ? nog een snee brood ofzo?
    D: vissticks met bietjes
    T: nogmaals ?

Succes, Fieps!
    Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria . Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?

En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous? Ik heb mijn tong eraan gesneden , de snoepgoedgoden straffen meteen
    pi_70899425
    Arme Co

Dat had ik gisteravond ook een beetje Als ik NU wat wil doen dan wil ik NU wat doen Boh.

Nog geluk dat je ook niet nog je sleutels vergeten was !
    pi_70899561
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven). erop en kacheltje aan.

Ik ben best happy vandaag . Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje . Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet .

Nee ik ben alleen vandaag nog in Almere!

Morgen ga ik "iets leuks doen" met vriendje, met de trein. En ik heb er al helemaal geen zin meer in want ik zou eigenlijk vrijdagavond mee gaan naar zijn ouders en dan zouden we maandag weg gaan. Maar ik mocht niet meer mee Maar ja toen had ik dus het hele weekend niets te doen..
    En ik had geen zin om helemaal alleen te reizen want juist het samen weg gaan is het leukste van een avontuur Dus ipv af te spreken op Rotterdam centraal spreken we nu af op Amsterdam Amstel.. Dat is maar 1 bus vanaf mijn huis.. Maar ik heb er nu al geen zin meer in want ik heb al gewinkeld en het is kutweer en ik heb een kuthumeur

En dan woensdag middag/donderdag ochtend ben ik in Amsterdam.. En dan (als ik mee mag ) donderdag naar z'n ouders.. En hoe lang en hoe of wat weet ik niet.
    pi_70899679
    Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoor Ik word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
    /hoogtepunt van mijn dag
    pi_70899748
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef P.F het volgende:
    Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoor Ik word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
    /hoogtepunt van mijn dag
    Ik wilde net zeggen, dat klinkt wel echt heel erg k*t, als je plannen zo door de war gegooid worden. Is het nu wel gezellig thuis?
    pi_70899786
    Ja hoor, want ik ben alleen thuis
    Of m'n vader moppert op mij
    Of m'n moeder laat mij haar haren verven voor geld.
    En ik breng m'n broertje met de auto naar LAN party's/

Whehe. Dat klinkt echt heel zielig. Ik heb gewoon zin om te feesten
      zondag 12 juli 2009 @ 14:10:29 #49
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70900024
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria . Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?

En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous? Ik heb mijn tong eraan gesneden , de snoepgoedgoden straffen meteen
    Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best groot
    Fruit, goeie! Ik heb nog kiwiwiwiwiwis En kan kieken of ik nog meer trek krijg later vandaag!

Oh ik dactht zo'n klein zuurtje Die zijn niet zo heul erg Arme tong!
    pi_70900038
    Is het echt koud bij jullie?
    Hier is het >20 graden. Warm, benauwd en vochtig.

Mijn katten kunnen de hele dag uit de brokjessilo eten en krijgen 's avonds nog een derde blikje met zijn vieren.
    Heel weinig, maar het is dan ook alleen voor de verwennerij.

Foto van teleurgestelde poes bij lege brokjessilo:

Poes woont hier trouwens niet.
    pi_70900086
    Volgens mij was mijn kat in zijn vorige leven een dikke negroïde vrouw want hij houdt alleen van KIP
    Ik denk dat hij aandelen Kentucky fried chicken heeft
    pi_70900089
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best groot
    Fruit, goeie! Ik heb nog kiwiwiwiwiwis En kan kieken of ik nog meer trek krijg later vandaag!

Oh ik dactht zo'n klein zuurtje Die zijn niet zo heul erg Arme tong!
    Oeh kiwiwiwiwiwis . De gele zijn nog best lekker.

Denk aan diameter 6 cm . En dr zat een scheurtje in, waar mn tong in bleef hangen toen ik erover likte .

@PF: heb je nog een leuk feestje in het vooruitzicht?
    pi_70900340
    quote:

Deze vind ik het hele liedje leuker van . Van die je post vooral het beginstukje.
    pi_70900758
    Ik had gisteren een doos met nectarines gekocht omdat ik er zo'n trek in had.. Wil ik er net eentje pakken (24 uur na aankoop dus!) hebben ze allemaal een pluisbaard waar Albus Perkamentus jaloers op zou zijn

Ik heb ze dus allemaal weg kunnen gooien

Haai trouwens
      zondag 12 juli 2009 @ 14:46:22 #56
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70900899
    Vik ik heb (mede op jou aanraden) Grand Slam. Ik ken er geen kloot van maar hij is leuk, nu nog Motion Plus aanschaffen

EA Active is btw ook wel grappig
      zondag 12 juli 2009 @ 14:57:34 #57
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70901264
    EA Active? Was da dat nieuwe Wii sport-spel?

Stomme nectarines! Al zag ik in mijn geestesoog dus allemaal nectarines met gezichtjes en baardjes dat was wel weer leuk

Ik eet special k In het kader van lekker en enigszins voedzaam en alleen gebruncht vandaag
    pi_70901350
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
    Ik had gisteren een doos met nectarines gekocht omdat ik er zo'n trek in had.. Wil ik er net eentje pakken (24 uur na aankoop dus!) hebben ze allemaal een pluisbaard waar Albus Perkamentus jaloers op zou zijn

Ik heb ze dus allemaal weg kunnen gooien

Haai trouwens
    Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.

En misschien moet ik eens aan mn L gaan beginnen . Ben net aangekleed. Vakantie ftw.
    pi_70901411
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

Stomme nectarines! Al zag ik in mijn geestesoog dus allemaal nectarines met gezichtjes en baardjes dat was wel weer leuk

Ik eet special k In het kader van lekker en enigszins voedzaam en alleen gebruncht vandaag
    Nou het waren dus echt hele lange haren, hele bossen per nectarine! Dat heb ik echt nog nooit gehad
    pi_70901419
    Gofter. Ik wilde naar Ice Age 3D OV gaan, heeft heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen Nu ben ik naar Transformers geweest en die was kut

Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zondag 12 juli 2009 @ 15:03:19 #61
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70901461
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Jups, heb het ff half uurtje gespeeld (zonder die band en touwding) maar is erg vermoeiend Meet wel hoeveel Cal je verbrand, net als Grand Slam
    pi_70901484
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.

En misschien moet ik eens aan mn L gaan beginnen . Ben net aangekleed. Vakantie ftw.
    Misschien kan dat wel, maar ik moet morgen gewoon werken en die supermarkt zit wat verder weg.. (Dirk, maar is wel stukken goedkoper dan AH die hier vlakbij zit). Mja. Stomme nectarines. Nu heb ik maar een tompouce gegeten die nog over was van trakteren vrijdag Nog maar 1 tompouce en 2 punten appelkruimelvlaai te gaan Denk dat ik het morgen maar gewoon weggooi ofzo, tis een beetje veel

Oeeeeh uitslapen! Fijn he
      zondag 12 juli 2009 @ 15:04:26 #63
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70901500
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
    heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen
    Die kan je toch wel aan joh, gewoon stuk voor stuk buiten trappen, indien irritant.
    pi_70901535
    quote:
    Gofter. Ik wilde naar Ice Age 3D OV gaan, heeft heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen Nu ben ik naar Transformers geweest en die was kut

Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!
    Ice Age Daar wil ik óóóóók heen

zondag 12 juli 2009 @ 15:09:11 #65
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70901689
    quote:

QFT!

Ik vond Transformers wel geinig hersenloos vermaak Jetfire was wel tof (rust in my arse!). Maar ergens is de film idd wel ook erg fout (Optimus Prime ziet eruit als een 90s trainingspak ).
    pi_70901713
    Van die 3D bril kreeg ik hoofdpijn .
    pi_70901831
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ice Age Daar wil ik óóóóók heen

[ afbeelding ]

Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heen
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_70901874
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

QFT!

Ik vond Transformers wel geinig hersenloos vermaak Jetfire was wel tof (rust in my arse!). Maar ergens is de film idd wel ook erg fout (Optimus Prime ziet eruit als een 90s trainingspak ).

Ja, ach, misschien had ik dat anders ook wel gevonden hoor! De eerste Transformers vond ik ook gewoon leuk. Alleen ik kreeg nu een beetje hoofdpijn van al die actie En die witte broek van Megan Fox bleef veel te lang wit
    pi_70901902
    Oh ik zal gelijk even menuutjes posten Don't hit me, please

Donderdag:
    O: cruesli met melk en een beker optimel
    L: 2 x bruine boterham met kipfilet, 1 x bruine boterham met osseworst
    T: 4 suikerhartjes
    D: klein bordje koude rijst salade met radijs, selderij en kipreepjes. Toe minivlaflip
    T: 1 prosecco, 1 fanta, 2 coebergh puur op diplomauitreiking
    S: anderhalf uur dansen

Vrijdag:

O: twee bruine boterhammen met hagelslag, glas thee
    T: tompouce
    L: 2 bruine boterhammen, 1 met grillham en 1 met gekookt ei, twee witte boterhammen, 1 met vlokken en 1 met chocopasta
    T: 4 glazen fanta, 3 stukjes brood, zakje bugles, cherrytomaatjes
    D: 2 hamburgers, 6 gamba's op stokje, 2 stukjes brood met kruidenboter, beetje knoflooksaus, een stuk mais, 2 keer kleine portie boontjes met tonijn op water, tomaat en olijven (laatste eruit gevist). Toe: 3 kleine bolletjes vers schepijs, een flinke schep van iets met lange vingers en chocolade, een stukje bosvruchtentaart , een half bord gemengd fruit (aardbeitjes, bramen, meloen, rode en zwarte bes, ananas). Daarna nog 2 bonbons

(was BBQ voor een van de directeuren die 25 jaar bij kantoor was. Redelijk te veel gegeten, ik dacht dat ik uit elkaar zou knallen )

Zaterdag:
    O: cruesli met melk en een beker optimel
    B: boodschappen bij twee supermarkten, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, was draaien, kots opruimen van zieke kat
    T: 3 tastoetjes chocoladetrio (koop ze NIET!! Je vreet in een keer dat hele pak leeg )
    L: wit puntje met makreel, halve kleine portie kibbeling met ravigottesaus
    T: ijsje: bolletje mango- en bolletje chocoladeijs
    B: prullenbakken legen, vaatwasser inruimen, tafels schoonmaken, wasbakken schoonmaken, kasten checken op "over de datum"
    D: zelfgemaakte aardappelschijfjes met sugarsnaps, sla en varkenshaas. Toe bakje vitalinea
    B: afwassen, katten verzorgen, planten water geven

Bij het checken op over de datum heb ik 5 potten mosterd weggegooid, die waren nog houdbaar tot 2007

Vandaag:
    O: klein croissantje met hagelslag, twee kleine witte bolletjes met ieder een plakje grillworst, gekookt eitje met zout
    T: warme chocomel met slagroom
    L: 1 bruine boterham met gegrilde yorkham, plakje ontbijtkoek met boter
    T: tompouce
    D: andijvie met aardappelpuree en gebakken spekjes .

Vandaag nog vanalles in het huishouden doen, ik ben bekaf
    pi_70901906
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef karoltje het volgende:
    Van die 3D bril kreeg ik hoofdpijn .
    Oh, ik ook wel een heel klein beetje, maar ik vind een film in 3D kijken zo leuk
    pi_70901944
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heen
    Een uur van tevoren aanwezig zijn is toch wel voldoende?

Pathé ArenA was ook zo'n drama toen Hancock net uit was. Vreselijk! Ben blij dat ik al kaartjes heb gekocht Ga je ook nog naar HBP volgende week?
    pi_70901992
    Ik denk dat ik maandagavond ga, zal relatief wat rustiger zijn en ik vind het wel lekker om even een avondje weg te gaan voor we op vakantie gaan
    pi_70902058
    Oeh ga je al bijna? Nice! Waar gaat de vakantie naar toe?

Door de weeks gaat niet werken voor ons, wat dat betreft draait de film op een rottijd (half 6 en 9 uur, dan moeten we eerder van werk weg of we liggen erg laat weer in bed)..
    pi_70902135
    Oh, had ik al verteld dat ik er niet meer als een hamster uit zie? Het is nog wel wat opgezwollen, maar ik durf weer de straat op Pijn heb ik niet meer echt nu, maar dat komt meer doordat ik een beetje leef op paracetamol nu.
    pi_70902223
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Daph_ het volgende:
    Oeh ga je al bijna? Nice! Waar gaat de vakantie naar toe?

Door de weeks gaat niet werken voor ons, wat dat betreft draait de film op een rottijd (half 6 en 9 uur, dan moeten we eerder van werk weg of we liggen erg laat weer in bed)..
    Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).

We gaan dit doen:
    - 3 daagjes hotel in Belgische Ardennen
    - 3 daagjes hotel in Frankrijk
    - 8 dagen camping in Frankrijkg
    - terug naar Nederland, feestje ouders (25 jaar getrouwd)
    - 5 dagen Berlijn (met ouders en zusjes, vanwege bovenstaande )

Zin in
    pi_70902255
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
    Oh, had ik al verteld dat ik er niet meer als een hamster uit zie? Het is nog wel wat opgezwollen, maar ik durf weer de straat op Pijn heb ik niet meer echt nu, maar dat komt meer doordat ik een beetje leef op paracetamol nu.
    Oooh das wel fijn, dat het werkt enzo .

Ik ga zodra mn broertje terug is van vakantie met hem naar de HBP .
    pi_70902315
    Jeej voor niet meer hamster zijn! Ben je uiteindelijk nog met AB begonnen?
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      zondag 12 juli 2009 @ 15:28:17 #78
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70902328
    quote:

Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldig . Dus ik ben benieuwd naar Brüno (mit Umlaut! ).
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 12 juli 2009 @ 15:29:15 #79
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70902366
    O ik zag gisteren ook de trailer van een nieuwe film van Disney-Pixar: Up. Alleen om die trailer lag ik al dubbel .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70902462
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Phaidra het volgende:
    Jeej voor niet meer hamster zijn! Ben je uiteindelijk nog met AB begonnen?
    Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppen Nu heb ik nog wel een beetje pijn, maar gewoon handelbaar. Kan morgen gewoon gaan werken, in ieder geval!
    pi_70902504
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldig . Dus ik ben benieuwd naar Brüno (mit Umlaut! ).
    Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pc Of nouja, ik weet niet hoe ik die kan vinden. Met ALT werkt niet.
      zondag 12 juli 2009 @ 15:35:10 #82
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70902607
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pc Of nouja, ik weet niet hoe ik die kan vinden. Met ALT werkt niet.
    Ik heb nog even nagedacht en bij Borat / Brüno is het toch anders dan bij The Hangover, want in de eerstgenoemde films zit nog een maatschappijkritisch element en bovendien is het niet in scène gezet (schijnt iig ). En het is leuk om te zien hoe hij mensen in de zeik neemt die het verdienen om in de zeik genomen te worden .

Ik ben nu Ice Age 1 en 2 aan het nedaolwnod .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70902698
    Ach, nouja, smaken verschillen
    pi_70902770
    Waarom willen jullie meteen naar een nieuwe film ?
    pi_70902885
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
    Waarom willen jullie meteen naar een nieuwe film ?
    Ik heb Pathe Unlimited En op Harry Potter zit ik al máánden te wachten
    pi_70902896
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).

We gaan dit doen:
    - 3 daagjes hotel in Belgische Ardennen
    - 3 daagjes hotel in Frankrijk
    - 8 dagen camping in Frankrijkg
    - terug naar Nederland, feestje ouders (25 jaar getrouwd)
    - 5 dagen Berlijn (met ouders en zusjes, vanwege bovenstaande )

Zin in
    Wat leuk! Hoop dat het beter weer is dan het nu hier is dan!
    pi_70902918
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat laatste
      zondag 12 juli 2009 @ 15:44:36 #88
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70902977
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]
    Ik ben nu Ice Age 1 en 2 aan het nedaolwnod .
    foei! Zo kom ik dus aan GS en EA Active en owja aan Tiger Woods
    pi_70903067
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppen Nu heb ik nog wel een beetje pijn, maar gewoon handelbaar. Kan morgen gewoon gaan werken, in ieder geval!
    Dan was het wel een verstandige keus! Zoveel pijn is naar .

Je vakantie klinkt gaaf! Lekker afwisselend. Alvast veel plezier!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70903103
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat leuk! Hoop dat het beter weer is dan het nu hier is dan!
    Oh, daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijk
    pi_70903196
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil ook zo een pas Dan heb ik nog wat te doen Moet ik wel eerst een half uur fietsen Maar goeeed.
    pi_70903467
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil ook zo een pas Dan heb ik nog wat te doen Moet ik wel eerst een half uur fietsen Maar goeeed.
    Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!
    pi_70903509
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!
    O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wil !! Moet ik een half uur fietsen...
    Die pas is 18 euro zie ik op de site..

Mag je dan in iedere stad?
    pi_70903607
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:58 schreef P.F het volgende:

[..]

O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wil !! Moet ik een half uur fietsen...
    Die pas is 18 euro zie ik op de site..

Mag je dan in iedere stad?
    Oh zo, nouja, ik ben ook 25 minuutjes onderweg, ik vind het wel meevalllen.

Je kan met die pas onbeperkt naar de film in elke Pathé. Er zitten er vier in Amsterdam en verder ook nog in een paar andere steden.
    pi_70904085
    Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars . Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast . Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...

Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen .
    pi_70904331
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:
    Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars . Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast . Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...

Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen .
    In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!
    pi_70904374
    Oh, ik ben zo chagrijnig vandaag. Echt verschrikkelijk.
    "Gelukkig" ben ik alleen thuis

En ik ga morgen een dagje naar Breda? Maar als het zulk kutweer blijft dan heb ik er geen zin in
    pi_70904654
    Huh. Ik ben toch 21 als ik uit '87 kom
    pi_70904768
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef P.F het volgende:

[..]

In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!
    Oh ok dankje! Ga ik dat doen (en blijf ik erbij zitten/staan want kat kan ook zakjes openkrijgen).

Ben een weekmenu aan het maken. Best leuk . Ik vergeet alleen steeds wat ik gister ook alweer allemaal gekocht had.

Zou rendang vlees lekker zijn in een wrap? En met wat voor groentes?
      zondag 12 juli 2009 @ 16:41:00 #100
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70905016

Ik ben terug van een weekendje Friesland met de schoonfamilie. Was leuk!

Tevens heb ik een nieuwe bikini gescoord, plus nog een nieuw setje Mijn borsten hebben besloten om toch nog maar een cupmaatje te groeien Ik vind het alleen wel raar, want voor de rest ben ik niet aangekomen ofzo. Mijn kleding zit nog hetzelfde en mijn onderomvang was ook nog hetzelfde. Weird.

Bikini:
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zondag 12 juli 2009 @ 17:07:11 #101
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70905971
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:

1-0 voor de kat
      zondag 12 juli 2009 @ 17:08:17 #102
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70906010
    nice setje Ewelina!!
    pi_70906040
    Leuke bikini Ewelina!

Chico leuke kat heb je Gelukkig kunnen die van mij niet op het aanrecht komen

Gosh, ik heb zin in nog een stukje taart, en er staan nog twee punten appelkruimelvlaai en een tompouce in de koelkast..
      zondag 12 juli 2009 @ 17:10:29 #104
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70906083
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Ewelina het volgende:

Ik ben terug van een weekendje Friesland met de schoonfamilie. Was leuk!

Tevens heb ik een nieuwe bikini gescoord, plus nog een nieuw setje Mijn borsten hebben besloten om toch nog maar een cupmaatje te groeien Ik vind het alleen wel raar, want voor de rest ben ik niet aangekomen ofzo. Mijn kleding zit nog hetzelfde en mijn onderomvang was ook nog hetzelfde. Weird.

Bikini:
    [ afbeelding ]
    Leuke bikini! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel. Wel balen van de groei , is er nu opeens minder keuze of valt dat mee? Ik ben trouwens nog een keer naar Sandrabra geweest, heb nu ook bikini en bh van Freya Bedankt voor de tip! Werd nu echt heel goed geholpen

Edit: ben je nu bij een winkel in Friesland geweest? Bij welke winkel? Een vriendinnetje van mij wil een Freya bikini en is nu in Friesland, ze wilde daar een keer gaan passen.
      zondag 12 juli 2009 @ 17:13:30 #105
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70906174
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuke bikini! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel. Wel balen van de groei , is er nu opeens minder keuze of valt dat mee? Ik ben trouwens nog een keer naar Sandrabra geweest, heb nu ook bikini en bh van Freya Bedankt voor de tip! Werd nu echt heel goed geholpen
    Fijn dat je goed geholpen bent! Pics van de bh/bikini? Deze komt van A&T de Jong in Heerenveen (zit aan de Lindegracht), ook een fantastische bh-zaak. Ben er heel goed geholpen, en ze hadden veel keus!

Er is wel ineens minder keuze nu. G was een 'eindstation' voor veel bh's en nu heb ik ineens GG. Balen
      zondag 12 juli 2009 @ 17:21:04 #106
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70906437
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fijn dat je goed geholpen bent! Pics van de bh/bikini? Deze komt van A&T de Jong in Heerenveen (zit aan de Lindegracht), ook een fantastische bh-zaak. Ben er heel goed geholpen, en ze hadden veel keus!

Er is wel ineens minder keuze nu. G was een 'eindstation' voor veel bh's en nu heb ik ineens GG. Balen
    Mja dat zag ik zelf ook al (heb boekje met de najaarsmodellen), bijna alles gaat tot G. Gelukkig pas ik bij Freya nog wel G, die valt iets groter dan Prima Donna. Welke bh heb je nu gekocht?

In het paars gekocht en nog in deze kleur besteld op internet .

Paars!

En bikini. Had er een short bij gekregen, maar nog zo'n broekje erbij besteld. Want stiekem hou ik niet zo van shorts. Maar vriendin wilde die short misschien wel hebben omdat zij daar juist naar op zoek was, maar moet ze wel dr maat van top weten . En nu is mn geld echt op .
      zondag 12 juli 2009 @ 17:22:26 #107
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70906567
    Wat is er kaas?
      zondag 12 juli 2009 @ 17:34:45 #109
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70906896
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef kaasplankje het volgende:

what's up?
      zondag 12 juli 2009 @ 17:40:44 #110
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70907089
    beuh, niks eigenlijk. Lein is vanmorgen naar huis gegaan want ze was nie zo heppie last van haar knie enzo, maar we zouden hier eten en nu heb ik even geen zin om iets anders te verzinnen

en ik mis Greys
      zondag 12 juli 2009 @ 17:56:06 #111
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70907589
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja dat zag ik zelf ook al (heb boekje met de najaarsmodellen), bijna alles gaat tot G. Gelukkig pas ik bij Freya nog wel G, die valt iets groter dan Prima Donna. Welke bh heb je nu gekocht?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Paars!

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

En bikini. Had er een short bij gekregen, maar nog zo'n broekje erbij besteld. Want stiekem hou ik niet zo van shorts. Maar vriendin wilde die short misschien wel hebben omdat zij daar juist naar op zoek was, maar moet ze wel dr maat van top weten . En nu is mn geld echt op .
    Die paarse bh is leuk

En lol... je hebt dezelfde bikini als ik gekocht Die heb ik vorig jaar gekocht, maar die zit niet helemaal goed meer. Ik heb 'm in halterversie, dus dat ding kan ik echt niet de hele dag aan.

Ik kan even geen pics van de bh vinden. Het is dit model:

Alleen dan in bruin, en het onderste gedeelte is ondoorzichtig. Ik heb er wel een pic van gemaakt., maar ik kan m'n telefoonkabeltje niet vinden.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:06:31 #112
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70907921
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die paarse bh is leuk

En lol... je hebt dezelfde bikini als ik gekocht Die heb ik vorig jaar gekocht, maar die zit niet helemaal goed meer. Ik heb 'm in halterversie, dus dat ding kan ik echt niet de hele dag aan.

Ik kan even geen pics van de bh vinden. Het is dit model:
    [ afbeelding ]

Alleen dan in bruin, en het onderste gedeelte is ondoorzichtig. Ik heb er wel een pic van gemaakt., maar ik kan m'n telefoonkabeltje niet vinden.
    Whehe lol . Ik heb wel de normale versie, hou eigenlijk meer van halters maar wilde hem de hele dag aan kunnen houden.

@Kaas: . Even wat makkelijks maken misschien?
    pi_70908087
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
    beuh, niks eigenlijk. Lein is vanmorgen naar huis gegaan want ze was nie zo heppie last van haar knie enzo, maar we zouden hier eten en nu heb ik even geen zin om iets anders te verzinnen

en ik mis Greys
    Aaahw

Ik mis Greys ook
      zondag 12 juli 2009 @ 18:21:19 #114
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70908342
    Wat een mooie setjes en de kat van Chico
    Onze kat had laatst een kikker half opgegeten Het arme beestje was vast niet meteen dood.

Lijstje (pas rond 11u30 opgestaan):
    T: stukje taart
    L: boterham met stroop, boterham met pindakaas
    D: 2 sneeën met dun laagje fritessaus + gekookt ei, tomatensoep, salade
    T: misschien nog boterham met gerookte kipfilet

Ik ben al een week zó moe Maar ik slaap gewoon voldoende. Pff.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:22:20 #115
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70908372
    Mooie setjes idd . Ik moet binnenkort ook weer eens een leuk setje regelen.

Ik heb net Ice Age gezien. Wat ontzettend schattig . Dat baby'tje . Ik moest natuurlijk ook weer huilen op het eind .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:25:00 #116
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908434
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:

en ik mis Greys
    Ik mis Greys ook Dus dan maar in SHO hangen, he?

Net even een filmpje gekeken, fijne luie zondag.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:25:15 #117
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70908444
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheiden
    ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
      zondag 12 juli 2009 @ 18:25:45 #118
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908451
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef SiTu het volgende:
    Wat een mooie setjes en de kat van Chico
    Onze kat had laatst een kikker half opgegeten Het arme beestje was vast niet meteen dood.

Had je mijn kat + kikker verhaal laatst nog meegekregen?
      zondag 12 juli 2009 @ 18:25:52 #119
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70908453
    en hai, ik ben er weer... en bloedchaggo....dus ik ga meteen weer weg

concert was wel heel erg gaaf.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:26:46 #120
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70908478
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Of pm'en . Greys vond de restaurantmeneer wel een hottie .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:28:04 #121
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908516
    Dat kan natuurlijk ook altijd nog, maarja, ik ben niet echt een PM fanaat. Ik ga wel met Greys naar Mamma Mia Nu al zin in, volgensmij helemaal een musical voor mij

En welke restaurantmeneer?
      zondag 12 juli 2009 @ 18:29:13 #122
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70908554
    quote:

[..]

Ja maar ik pas helemaal niet in SHO want ik kijk nooit naar dat soort programma's .
    pi_70908621
    Dan moet je haar gaan opzoeken in F&F!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:31:58 #124
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70908623
    quote:

[..]

Had je mijn kat + kikker verhaal laatst nog meegekregen?
    Vast niet, do tell plz
    pi_70908627
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:32:14 #126
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908631
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar ik pas helemaal niet in SHO want ik kijk nooit naar dat soort programma's .
    Ik vind SHO geweldig Maar wat heeft dat met 'dat soort programma's' te maken? Het gaat niet alleen daarover hoor.

Nouja, F&F dan?
      zondag 12 juli 2009 @ 18:33:25 #127
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908676
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:31 schreef SiTu het volgende:

[..]

Vast niet, do tell plz
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:35:46 #128
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70908740
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]
    SPOILER
    Gelukkig is die van ons niet zo van de 'cadeautjes'
    Katten

Oh, ik las nog dat het beter ging met de AB, fijn!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:35:50 #129
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70908743
    Ik heb zojuist mijn avondeten besteld. Spareribs
    pi_70908802
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
    Kwak. Ik denk dat jij heel veel baat zou hebben bij een koolhydraatarmdieet. Zodat je ook een keer voelt hoe het is om geen honger te hebben. Nu denk je aldoor maar dat je een zwakkeling bent, terwijl je het moeilijkste gevecht voert van alle gevechten: strijden tegen honger. (ook al wordt dat getriggerd door stress of wat dan ook).

Als je eenmaal dat gevoel hebt gekend; dat totale gebrek aan dwang naar eten, dan weet je ook direct waarom sommige mensen zo dun/slank zijn: ze talen gewoon niet naar eten. Het is niet alleen een kwestie van sterk of zwak zijn. Er is wel degelijk een biochemische component!

Als je dan wat bent afgevallen, bouw je de KH's gewoon weer in.
    pi_70908836
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of pm'en . Greys vond de restaurantmeneer wel een hottie .
    Dat verbaast me nu weer niets!!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:40:37 #132
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70908894
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Paars!

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Ik heb een beter plaatje gevonden! 't Is precies dezelfde kleur, alleen is het onderste gedeelte van de bh dan niet doorzichtig.

zondag 12 juli 2009 @ 18:40:52 #133
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70908900
    Welke restaurantmeneeeeeer??!

Hotties moeten gedeeld worden hoor

Oh, en ik snap kh arm dieet nooit
      zondag 12 juli 2009 @ 18:43:55 #134
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70908974
    Restaurantmeneer: nondeju.hyves.nl .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 12 juli 2009 @ 18:46:43 #135
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70909047
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Kwak. Ik denk dat jij heel veel baat zou hebben bij een koolhydraatarmdieet. Zodat je ook een keer voelt hoe het is om geen honger te hebben. Nu denk je aldoor maar dat je een zwakkeling bent, terwijl je het moeilijkste gevecht voert van alle gevechten: strijden tegen honger. (ook al wordt dat getriggerd door stress of wat dan ook).

Als je eenmaal dat gevoel hebt gekend; dat totale gebrek aan dwang naar eten, dan weet je ook direct waarom sommige mensen zo dun/slank zijn: ze talen gewoon niet naar eten. Het is niet alleen een kwestie van sterk of zwak zijn. Er is wel degelijk een biochemische component!

Als je dan wat bent afgevallen, bouw je de KH's gewoon weer in.
    ik weet het niet Co... ik twijfel daaraan om twee redenen:

- als ik geen koolhydraten meer eet leef ik de facto op rauwkost en vlees... en dat lijkt me ofwel resulteren in heel ongezond veel vlees ofwel veel te weinig eten en daardoor nog steeds honger (remember, ik eet geen eieren, geen kaas, geen zuivel, nauwelijks groentes anders dan rauwkost)

-ik heb geen honger ik heb alles behalve honger. ik eet om iets in mn mond te stoppen... ik eet als ik moe ben, als ik verdrietig ben, als ik boos ben, als ik blij ben. en het gevoel dat er bij komt als ik het níet doe op dat moment (eten) is een gevoel van paniek en totale leegte, huilen, angst... het lijkt me dus dat er veel meer aan de hand is... je kan t omgekeerde anorexia noemen - ik ben bang om níet te eten.

ik onderken wel het efect van koolhydraten op "trek hebben" en dat snelle carbs tot meer eten leiden... maar dat ik niet de kern van mijn probleem met eten... denk ik... ik vind eht heel lief dat je wilt helpen, maar ik denk dat dit niet de oplossing voor mij is.
      zondag 12 juli 2009 @ 18:47:12 #136
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909060
    Was dat jouw restaurantmeneer? Gut, ik heb weer wat gemist hoor. Nouja, ik vind hem wel iets hebben. Geen iel ventje ofzo
    pi_70909072
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind SHO geweldig Maar wat heeft dat met 'dat soort programma's' te maken? Het gaat niet alleen daarover hoor.

Nouja, F&F dan?
    Ik vind die topics daar echt geniaal, maar ik weet er niet genoeg over om wat grappigs te zeggen
      zondag 12 juli 2009 @ 18:51:00 #138
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909166
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind die topics daar echt geniaal, maar ik weet er niet genoeg over om wat grappigs te zeggen
    Oja, dat ken ik hoor. En ik ben ook nooit zo grappig, maarja, soms moet je gewoon wat kwijt

Ik vind jou over het algemeen best grappig
      zondag 12 juli 2009 @ 18:51:36 #139
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70909187
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat ja. Ik weet er eigenlijk helemaal niets over .

Zo en ik vind dat mn eten nu wel bijna klaar is, bijna een uur in de oven, ik ga eens kijken en foto's maken .
      zondag 12 juli 2009 @ 18:53:26 #140
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909241
    Ja oké, maar jij vindt het ook niet leuk toch Chico?
    pi_70909298
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oja, dat ken ik hoor. En ik ben ook nooit zo grappig, maarja, soms moet je gewoon wat kwijt

Ik vind jou over het algemeen best grappig
    Dank je

Maar dan heb je een grap van Greys, een van Vivi, dan een van muis, volgens mij heb ik zelfs co daar gespot?? en dan een nog betere grap van Vivi en alle andere users daar zijn ook al zo geniaal

Ik lees gewoon wel mee
    pi_70909301
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik weet het niet Co... ik twijfel daaraan om twee redenen:

- als ik geen koolhydraten meer eet leef ik de facto op rauwkost en vlees... en dat lijkt me ofwel resulteren in heel ongezond veel vlees ofwel veel te weinig eten en daardoor nog steeds honger (remember, ik eet geen eieren, geen kaas, geen zuivel, nauwelijks groentes anders dan rauwkost)

-ik heb geen honger ik heb alles behalve honger. ik eet om iets in mn mond te stoppen... ik eet als ik moe ben, als ik verdrietig ben, als ik boos ben, als ik blij ben. en het gevoel dat er bij komt als ik het níet doe op dat moment (eten) is een gevoel van paniek en totale leegte, huilen, angst... het lijkt me dus dat er veel meer aan de hand is... je kan t omgekeerde anorexia noemen - ik ben bang om níet te eten.

ik onderken wel het efect van koolhydraten op "trek hebben" en dat snelle carbs tot meer eten leiden... maar dat ik niet de kern van mijn probleem met eten... denk ik... ik vind eht heel lief dat je wilt helpen, maar ik denk dat dit niet de oplossing voor mij is.
    Ik denk ook wel dat er een onderliggende reden is en die zou je ook moeten aanpakken en naar ik heb begrepen doe je dat nu ook toch??

En het is wel moeilijker inderdaad, als je geen eieren en kaas lust. Maar niet onmogelijk. En je houdt wel erg van vlees toch?? Ik zeg ook niet dat je dit heel lang zou moeten doen hoor. Maar gewoon om een beginnetje te maken en om te voelen hoe het is om echt geen zin in eten te hebben. (ik ben er vrijwel zeker van dat het je dan ook zo tegenstaat om veel te eten, dat je zelfs uit verdriet, onvrede, paniek niet zou willen eten.)

Uit nieuwsgierigheid: lust je geen eieren in geen enkele vorm? Gebakken, gekookt, omelet, merengue???
    pi_70909333
    Ik heb nog totaal geen honger, maar ik heb ook geen zin om pas om 21.00 te eten
      zondag 12 juli 2009 @ 18:56:51 #144
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909357
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Dank je

Maar dan heb je een grap van Greys, een van Vivi, dan een van muis, een nog betere van Vivi en alle andere users daar zijn ook al zo geniaal

Ik lees gewoon wel mee
    True, true. Die Duderella en Ole zijn ook hilarisch

Oh, mijn lijstje voor vandaaaaaag:

O: 2 boterhammen gelderse rookworst
    L: Uitsmijter ham/kaas
    T: beetje sorbetijs
    D: zometeen lasagne
      zondag 12 juli 2009 @ 18:57:42 #145
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70909382
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat er een onderliggende reden is en die zou je ook moeten aanpakken en naar ik heb begrepen doe je dat nu ook toch??

En het is wel moeilijker inderdaad, als je geen eieren en kaas lust. Maar niet onmogelijk. En je houdt wel erg van vlees toch?? Ik zeg ook niet dat je dit heel lang zou moeten doen hoor. Maar gewoon om een beginnetje te maken en om te voelen hoe het is om echt geen zin in eten te hebben. (ik ben er vrijwel zeker van dat het je dan ook zo tegenstaat om veel te eten, dat je zelfs uit verdriet, onvrede, paniek niet zou willen eten.)

Uit nieuwsgierigheid: lust je geen eieren in geen enkele vorm? Gebakken, gekookt, omelet, merengue???
    ik lust wel ei als je niet meer proeft dat het ei is:
    -in cake
    -in pannenkoeken
    -de piepkleine fliebertjes door de bami (asl het echt niet anders kan.. dan probeer ik ze zonder kauwen door te slikken)
    -in merengues (maarja, daar gaat heul veul suiker doorheen)
      zondag 12 juli 2009 @ 18:58:18 #146
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70909403
    misschein ga ik het wel proberen... maar ik vind het een eng idee om mn boterhammen met kip op te gaan geven voor ehh... ja... kip met rauwkost?

ook omdat het meer voorbereidingstijd kost 's ochtends, en het denk ik heel erg snel saai wordt (ik eet ook geen dressing op sla ofzo...)

van 15 tot en met 26 juli zit ik intern volledig verzorgd op een zangfestival, dus dan zal ik sowieso wela fvallen (aangezien ik vaak het avondeten niet echt zal lusten) en kan ik ook niet zelf erg veel aan mn eten doen...
    pi_70909449
    o GB, lasagne, dat ga ik van de week ook eens maken, da's echt lang geleden!!

Ik ga zodirect eten: een biologisch schouderkarbonaadje, met 3 rostirondjes en een salade met eikenbladsla, ui, puntpaprika en cherrytomaatjes.
      zondag 12 juli 2009 @ 19:00:38 #148
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909474
    Pannenkoeken

Misschien moet ik maar even een maandje sonja bakkeren (of veel beter; kh arm eten) als ik terug kom van vakantie. Ik ben nu al wat te mollig en op vakantie ga ik heel lekker eten
      zondag 12 juli 2009 @ 19:01:40 #149
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909507
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef conleche het volgende:

Ik ga zodirect eten: een biologisch schouderkarbonaadje, met 3 rostirondjes en een salade met eikenbladsla, ui, puntpaprika en cherrytomaatjes.
    Voor mij is het ook echt al heel lang geleden, heb er zo'n zin in! Ruik het nu al door het huis

Ben jij nog bezig met op je eten letten? Gaat dat wat goed?
      zondag 12 juli 2009 @ 19:02:50 #150
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70909542
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef conleche het volgende:

Klinkt goed!

Ik eet vanavond spareribs. Vanaf morgen weer gezond doen. Ik heb in Friesland veel te veel koekjes gegeten
    pi_70909730
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef kwakveense het volgende:
    misschein ga ik het wel proberen... maar ik vind het een eng idee om mn boterhammen met kip op te gaan geven voor ehh... ja... kip met rauwkost?

ook omdat het meer voorbereidingstijd kost 's ochtends, en het denk ik heel erg snel saai wordt (ik eet ook geen dressing op sla ofzo...)

van 15 tot en met 26 juli zit ik intern volledig verzorgd op een zangfestival, dus dan zal ik sowieso wela fvallen (aangezien ik vaak het avondeten niet echt zal lusten) en kan ik ook niet zelf erg veel aan mn eten doen...
    Ontbijt:

plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.

Lunch:

rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo

Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.

of gegrild vlees met salade.

Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)

Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten?? Gegrilde champignons bv?

En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
    pi_70909771
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Voor mij is het ook echt al heel lang geleden, heb er zo'n zin in! Ruik het nu al door het huis

Ben jij nog bezig met op je eten letten? Gaat dat wat goed?
    Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.
    pi_70909814
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ontbijt:

plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.

Lunch:

rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo

Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.

Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)

Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten?? Gegrilde champignons bv?

En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
    misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijn
    pi_70909892
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:

[..]

misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijn

Hmmmm. daarvoor heb ik er te weinig verstand van, maar ik zou zeggen dat jij tijdens het fietsen wel die KH-rijke tussendoortjes moet blijven eten. Maar misschien kan je dan daarbuiten wat minderen? Moet jij nog veel afvallen voor je gevoel?
      zondag 12 juli 2009 @ 19:17:40 #155
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70909973
    OMFG. Het is hier afhaal/besteldag geloof ik Ik zag net al mijn collega en een gangenoot voorbij lopen met afhaalvoer, en nu arriveerde de sparerib bezorger tegelijk met de pizzabezorger voor nog een andere gangenoot
      zondag 12 juli 2009 @ 19:17:44 #156
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70909977
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.
    Klinkt goed!

Ik snoep teveel de laatste tijd Maarja, eigen schuld en zo Ik ben nu wel echt way zwaarder dan jij. En zwaarder dan ik altijd was op mijn 'stabiele' gewicht
      zondag 12 juli 2009 @ 19:29:32 #157
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70910294
    Hoi

BR: 2 sneetjes waldkorn met tonijnsalade en achterham. Sneetje mueslibrood, beschuit met smeerkaas en een gekookt ei
    S: 15 km fietsen
    S: 7 km wandelen
    T: 2 fleajes bier
    S: 15km fietsen
    D: 4 kommen kippensoep, 3 sneetjes waldkorn met tonijnsalade en achterham.
    Grote kom magere yoghurt met een kiwi
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 12 juli 2009 @ 19:45:12 #158
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_70910782
    Hoi!!!!!!

Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig ben dan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_70910798
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm. daarvoor heb ik er te weinig verstand van, maar ik zou zeggen dat jij tijdens het fietsen wel die KH-rijke tussendoortjes moet blijven eten. Maar misschien kan je dan daarbuiten wat minderen? Moet jij nog veel afvallen voor je gevoel?
    ja 5 kilo ofzo
    eet de laatste weken of misschien zelfs wel maanden weer zoveel troep als chocola en koekjes, mijn aderen zijn echt aan het dichtslibben denk ik
      zondag 12 juli 2009 @ 19:45:53 #160
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70910801
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
    Hoi!!!!!!

Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig ben dan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...

have fun in the states
    pi_70910807
    quote:
    Hoi!!!!!!

Veel plezier in de VS!!
      zondag 12 juli 2009 @ 19:49:05 #162
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_70910904
    Danku kinders!

O behave en tot over een week!

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_70910916
    Veel plezier in de VS Muis!!
      zondag 12 juli 2009 @ 19:50:03 #164
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70910931
    quote:
    Hoi!!!!!!

Veel plezier Muis! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70910936
    Muizebeeb!! Chicago?? Anywayz: heel veel plezier!!
    pi_70910951
    quote:
    Hoi!!!!!!

Omg Veeeel plezier!

Dermalogica paradise
    pi_70911016
    Ik moet eten, maar ik kan niet eten met m'n ouders er bij Omg, teh horror!
      zondag 12 juli 2009 @ 19:52:53 #168
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70911026
    quote:
    Hoi!!!!!!

Veel plezier Muisje!
      zondag 12 juli 2009 @ 19:56:42 #169
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70911133
    Veel plezier Muis!
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 12 juli 2009 @ 20:03:00 #170
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70911359
    doeg muis!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:03:28 #171
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70911375
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
    Ik moet eten, maar ik kan niet eten met m'n ouders er bij Omg, teh horror!
    hoezo niet?
      zondag 12 juli 2009 @ 20:06:39 #172
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70911469
    quote:

[..]

k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzo

*pruilt*
      zondag 12 juli 2009 @ 20:06:42 #173
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70911471
    Mijn avondeten was echt lekker . En de kat weer 3x van het aanrecht gejaagd .
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
    Ja oké, maar jij vindt het ook niet leuk toch Chico?
    Ik vind mensen die geniale opmerkingen maken echt leuk, maar niet als ik niets over het onderwerp weet en ook geen tijd heb om me erin te verdiepen .
    quote:
    Hoi!!!!!!

Veel plezier in de VS Muis!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:09:36 #174
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70911552
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzo

*pruilt*
    Hee, in de Palinggate gaat het ook over Wesley Sneijder! (Toch een soort van voetbal )

Enne, Greys zit volgensmij niet echt in OUD hoor
      zondag 12 juli 2009 @ 20:13:17 #175
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70911682
    Wesley blijft in Madrid dus ik weet meteen waar Yolanthe van Kabeljauw tot Kotsbergen op vakantie gaat zo af en toe
      zondag 12 juli 2009 @ 20:18:19 #176
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70911810
    Mega Mindy! dát vind ik dan weer wel leuk.

Enne GB dat voetbal was maar een grapje hoor, ik houd niet van voetbal

Ik braad nu gemarineerde kip (die moet vandaag) en ik maak een grande salade
      zondag 12 juli 2009 @ 20:18:33 #177
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70911819
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
    Wesley blijft in Madrid dus ik weet meteen waar Yolanthe van Kabeljauw tot Kotsbergen op vakantie gaat zo af en toe
    Fan van Jantje?
      zondag 12 juli 2009 @ 20:19:17 #178
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70911839
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:

Enne, Greys zit volgensmij niet echt in OUD hoor
    nee, maar fief toch wel
      zondag 12 juli 2009 @ 20:23:39 #179
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70911988
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

nee, maar fief toch wel
    Je zei, 'Ik mis Greys'

Vandaar

Noujaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer Kaas Dan moet je maar genoegen nemen met wat over blijft in Slank
      zondag 12 juli 2009 @ 20:29:27 #180
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70912188

NOM!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:32:40 #181
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70912279
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef Chicolate het volgende:
    [ afbeelding ]

NOM!
    Ziet er lekker uit!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:33:01 #182
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70912294
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je zei, 'Ik mis Greys'
    Vandaar
    Ik moest me er even uit redden snap je
    quote:
    Noujaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer Kaas Dan moet je maar genoegen nemen met wat over blijft in Slank

Hell, ik denk je gelijk hebt.

btw Don't cry over spilled cheese, what's done = done
      zondag 12 juli 2009 @ 20:39:08 #183
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70912481
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef Chicolate het volgende:
    [ afbeelding ]

NOM!
    Owwwwwwwww lekkah!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:39:14 #184
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70912486
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik moest me er even uit redden snap je
    [..]

Hell, ik denk je gelijk hebt.

btw Don't cry over spilled cheese, what's done = done
    Oh sorry, ik houd mijn mond alweer

En natuurlijk heb ik gelijk, wij zijn leuk hoor
    pi_70912546
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:03 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

hoezo niet?
    Uhm... Omdat ik dan nooit eetlust heb
    pi_70912581
    Ziet er lekker uit, maar zijn je aubergines al klaar? En waarom heb je gedroogde kruiden gebruikt ?
      zondag 12 juli 2009 @ 20:49:27 #187
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70912815
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
    Ziet er lekker uit, maar zijn je aubergines al klaar? En waarom heb je gedroogde kruiden gebruikt ?
    Mijn aubergines zijn courgettes die er rauw uitzien maar heerlijk zacht waren geworden. En geen flauw idee wat voor kruiden het waren, het zat in een potje en heette "italiaanse kruiden" wat ik het meest op "provencaalse kruiden" vond lijken qua uiterlijk. Alleen die laatste hebben mijn ouders volgens mij meegenomen .
    pi_70912894
    Uh ja ik bedoelde die groene!
      zondag 12 juli 2009 @ 20:54:09 #189
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70912971
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
    Uh ja ik bedoelde die groene!
    Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennen . Voor het geval dat: dat zijn de rode.

Ik lust geen aubergine dus die zou ik nooit gebruiken. En die zijn paars.
    pi_70913053
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennen . Voor het geval dat: dat zijn de rode.

Ik lust geen aubergine dus die zou ik nooit gebruiken. En die zijn paars.
    Jahaaaa Maar ik haal aubergine en courgette altijd door elkaar ! Dus ik bedoelde ook gewoon courgette
    pi_70913128
    Ik heb een Zara topique geopend maar hij is nog een beetje zielig !
    De Zara!
      zondag 12 juli 2009 @ 21:00:58 #192
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_70913193
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Jahaaaa Maar ik haal aubergine en courgette altijd door elkaar ! Dus ik bedoelde ook gewoon courgette
    Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in aubergine . Bij aubergine moet ik altijd aan een te dikke, van woede paars aangelopen duitser denken. auber = aber = duits, en hij is boos, dus paars. Vergezocht ezelsbruggetje ftw .

Ik ga maar eens de deuren van het slot af halen en tanden poetsen, vriendje is onderweg naar hier en heeft star wars 4 bij zich . En ik heb best wel behoorlijk wat knoflook door die ovenschotel gegooid.
    pi_70913242
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in aubergine . Bij aubergine moet ik altijd aan een te dikke, van woede paars aangelopen duitser denken. auber = aber = duits, en hij is boos, dus paars. Vergezocht ezelsbruggetje ftw .

Ik ga maar eens de deuren van het slot af halen en tanden poetsen, vriendje is onderweg naar hier en heeft star wars 4 bij zich . En ik heb best wel behoorlijk wat knoflook door die ovenschotel gegooid.
    Als je het uitspreekt heb je koersjette en oobersjien: in de eerste zit dezelfde klank als in groen, de oe

(helpt dat, of is dat ook te ver gezocht?)
    pi_70913340
    Als ik er heel hard over na zou denken, en het was een tentamenvraag, wat nog zou kunnen ook , dan zou ik het niet fout zeggen. Denk ik.
      zondag 12 juli 2009 @ 21:07:36 #195
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70913406
    Oh bedankt ik weet nu wat ik morgen ga eten:
    Varkenshaas met gegrilde courgette, champignons, ui, paprika en veel knoflook. Met sperzieboontjes uit schoonpa's tuin (de eerste!) en sla uit schoonpa's tuin
    pi_70913453
    Is Tink in de buurt? Ik heb advies nodig over damespakken.
      zondag 12 juli 2009 @ 21:11:11 #197
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70913517
    een trainingspak of een deux piece?
    pi_70913573
    Ja zo een jasje - dasje -broek of rokje pak.
      zondag 12 juli 2009 @ 21:13:29 #199
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70913582
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
    een trainingspak of een deux piece?
    Ik heb een trainingspak aan Zie eruit als een tokkie maar ik heb vandaag gewoon 3 uur in de buitenlucht gefietst en gelopen, allemaal in de REGEN!
    3 x omgekleed, 2x dingen in de droger gehad... Hahaha, jeetje je moet er wat voor over hebben om slank te blijven
      zondag 12 juli 2009 @ 21:15:12 #200
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70913638
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
    Is Tink in de buurt? Ik heb advies nodig over damespakken.
    Dat colbertje van jou in het Zara topic
    pi_70913679
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat colbertje van jou in het Zara topic
    In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes
    Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen !
      zondag 12 juli 2009 @ 21:21:17 #202
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70913809
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef P.F het volgende:

[..]

In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes
    Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen !
    Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
    pi_70913902
    Ik heb zo een, (nou ja alleen de broek... het jasje wil ik ook nog een x)

pi_70913933
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
    O dat had ik toevallig aan, heb die broek 3 jaar niet aangehad Nou ja prima, laat ik het zo!
    pi_70914032
    Ik vind het ook leuk met spijkerbroek en wit shirtje!
    pi_70914581
    . Vermoeiende dag gehad op de eerste verjaardag van één van m'n nichtjes. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_70914582
    Ik ga lezen en dan naar bed, ben doodop. Morgen weer een lange dag, 0600 op en pas om 2200 thuis (ga uit eten, tapas). Leuk en gezellig, maar aankomende week dus bijna geen moment rust

Fijne avond!
    pi_70915309
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ach Kwak

Ik heb dan weer dit:

Genant herkenbaar!
      zondag 12 juli 2009 @ 22:12:32 #210
    83103 yvette1982
    Respect is slechts een trend.
    pi_70915536
    Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
    In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
      zondag 12 juli 2009 @ 22:21:18 #211
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70915879
    Ik kijk naar een concert op RTL 8 en ik zeg niet van wie .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 12 juli 2009 @ 22:23:03 #212
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70915953
    MICHAEAEAEAEL
    pi_70916080
    Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn
    En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
      zondag 12 juli 2009 @ 22:27:48 #214
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_70916148
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Laureline het volgende:
    Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn
    En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
    Oeh leuk, wanneer?

Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
      zondag 12 juli 2009 @ 22:37:43 #215
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70916514
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ontbijt:

Lunch:

Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten??Gegrilde champignons bv? ik lust alleen capucijners, en boerenkoolstamppot...

hm, ik heb weinig keus. ontbijt in t hostel. repetitie van s ochtends tot lunchtijd. lunch op lokatie. 's middags ook repetitie of vrij. als ik vrij heb zal ik brave boodschappen moeten proberen te doen ipv fastfood ja, maar ik heb welgeteld van 10 dagen geloof ik 1 of 2 middagen vrij. ik ga meestal als ik geen rep. heb concerten bezoeken.

dan avondeten op lokatie verzorgd, en daarna zingen, concerten luisteren en slapen.

niet echt veel kans om me met fastfood te laten gaan.

wat je schrijft kan ik wel iets mee... maar als ik daaruit wegstreep wat ik niet lust houd je toch wer vlees en rauwkost over

eerst maar eens kijken wat de psych met me kan...
      zondag 12 juli 2009 @ 22:38:25 #216
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70916551
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef yvette1982 het volgende:
    Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
    dat heet een dietist wordt nog vergoed door je verzekering ook... alelen wel even een verwijzing halen bij de huisarts
    pi_70917008
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh leuk, wanneer?

Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
    Als we de koffers hebben gepakt

Nee, ik moet deze week nog wat werk afmaken, daarna zien we wel wanneer we gaan vertrekken. Nog 5 weken om uit te kiezen. En we 'moeten' ook nog naar ons huisje op de Veluwe. Luxe-problemen alom hier
    Fijn dat je alweer een normaal bolletje begint te krijgen!
      zondag 12 juli 2009 @ 23:13:36 #218
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70917965
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ach Kwak

Ik heb dan weer dit:
    [ afbeelding ]
    Genant herkenbaar!
    Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
    Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
    pi_70918404
    Lijstje:

O:2 boterhammen met salami, again
    L:3 worstenbroodjes (die kleine euroshopper dingetjes) + yoghurt met muesli appel rozijnen en een kiwi
    T: Appel
    A: Katenhaasje met friet en een lekkere salade
    T: Plakje cake.

Het is niet heel goed voggesmij, maar het kan slechter...

Gisteravond weer uitgeweest, volgens eerder gegeven data, 1000calorien erbij...
      Vis een optie? zondag 12 juli 2009 @ 23:44:09 #220
    70532 loveli
    N
    pi_70919229
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
    Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
    Pol, Pel en Pingo!!!!!!
    crap in = crap out
      maandag 13 juli 2009 @ 00:06:55 #221
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70920054
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Pol, Pel en Pingo!!!!!!

Wat een kutboekjes
    pi_70920396
    Definitief lijstje

O: 2 geroosterde boterhammen filet american
    T: Wijnbal
    L: 2 boterhammen met gebakken ei, 1 boterham met speculoospasta
    D: Courgette/tomaatovenschotel (met knof en ui), gebakken victoriabaars. Toe: "fruit below zero"-ijsje en kinderwaterijsje (zo'n ding dat je open moet knippen)
    T: M&M's, handje chips

Chips is niet lekker met een wondje in je mond en ik had er eigenlijk ook helemaal geen zin in, vriendje heeft de hele zak leeggegeten.
    pi_70924300
    Lijst van gister:
  • Brunch: Zelfgebakken mueslibrood, zelfgebakken witbrood, omelet, mayo, rookvlees, tonijn-uit-blik, glaasje jus de oranjes
  • 's Middags: Anderhalf plakje brood met wat kaas, uit de oven
  • Avondeten: Courgette-gehakt-aardappelschotel uit de oven, toe: vette kwark
  • Glaasje wijn, 1 whisky, 1 cognac

Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.

Wat betreft courgettes en aubergines:
    Aubergine is ook de naam van een dieppaarse kleur. Dat is best een eenvoudig ezelsbruggetje, want aubergines hebben (in Nederland) gewoonlijk toevallig precies díe dieppaarse kleur, en courgettes niet.
    pi_70924715
    Morge!

Mijn lijstje van gisteren zal ik maar niet posten

Vandaag! Nieuwe dag, nieuwe kansen!

O: yoghurt met paar lepels all bran
    T: kiwi of appel
    L: 2 tarwebollen met iets gezonds, beker optimel
    T: banaan
    S: hardlopen
    D: tartaartje, broccoli, gekookte aardappels, beetje appelmoes

iemand een idee hoeveel kcal er in een tarwebol zit? voedingscentrum heeft em niet in t lijstje staan....
      maandag 13 juli 2009 @ 08:45:40 #225
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70924770
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 07:59 schreef sigme het volgende:

Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.
    Je ne comprends pas? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70924822
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ne comprends pas? .
    Dan heb je niet opgelet. .

Sigme heeft alleen een oven als de kachel aan is. De kachel is de oven.
      maandag 13 juli 2009 @ 08:49:51 #227
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70924827
    69,5 vanochtend .

Goedemorgen .

Edit: zo bizar om het lijstje in de OP nu te zien. Mijn gewicht begint gewoon met een 6, can you fucking believe that? .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 13 juli 2009 @ 08:57:59 #228
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70924941
    Zo, ook weer aan het werk. Geprobeerd om het weekend al voorzichtig wat meer te eten, maar dat valt nog niet mee.

Lijstje zaterdag:
    O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas
    T: -
    L: 1 meergranenvezelnootjesbroodje zonder beleg
    D: 1 burrito met kip en mango
    T: paar chocoladeboontjes, 4 blokjes kaas en een paar olijven op de verjaardag

Lijstje van zondag:
    O: 1 bakje magere yoghurt + een appel (normaal zou ik 1 vd 2 nemen, niet beide)
    L: 2 boterhammen met appelstroop (normaal zou ik er 1 nemen)
    T: 6/7 stukjes turks brood met knoflooksmeersel + 2 rode wijn
    D: witte rijst met varkens(?)vlees in een boemboe + pittige komkommersalade + grote kom verse fruitsalade toe + nog een glas rode wijn
    T: 3 hapjes taart van Duvel

Dit was een weekend, dus doordeweeks zal ik nog wel iets minder eten, maar name ontbijt en de turks brood met smeersel van zondag waren wel een overwinning.

Als het goed is krijg ik vandaag een mail met wat ik zou moeten eten zo globaal op een dag. Ben benieuwd!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_70925047
    Je doet in ieder geval erg je best XM
    pi_70925169
    Mogguh

Hey dat ik mooi viking! Je bent de magische grens voorbij!
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
    Je doet in ieder geval erg je best XM
    QFT
    pi_70925223
    Oh, XM, ik zat te denken heh. Ik vind het lekker om 's avonds na het eten en voor het slapen nog een tussendoortje te nemen. Met een glas wijn. Kan je ook doen! Stukjes brood of crackertjes met kaas, tappenade, brie of andere heerlijkheden. En jij moet toch een bepaald quota zien te halen qua calorie-inname, kan je net zo goed iets nemen dat 'genietwaardig' is. En dan kan je mij lekker jaloers maken want ik snoep en snaai teveel om dagelijks toastjes en wijn te mogen
      maandag 13 juli 2009 @ 09:21:26 #232
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925252
    Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_70925304
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
    Ik projecteer ook alleen maar wat ik lekker vind natuurlijk Maar je kan net zo goed broodjes besmeren met pindakaas, kruidenboter of chocopasta als je daarvan gaat genieten Of anders neem je wat nootjes bij je wijn ik voel een snaaimoment opkomen
    pi_70925348
    Wat goed van je XM dat je zo je best doet!!

en voor de 69.6 van Vik!!

Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan, ging gister diepbedroefd over mijn eigen lichaam naar bed en heb dus besloten dat ik écht wat beter voor mezelf moet gaan zorgen; meer slapen, meer koken voor mezelf, minder snacken en dus ook even minder KH eten. tot slot wat vaker per week sporten, de afgelopen weken was ruk..

dus hierbij mijn lijst: (aangezien ik nog geen boodschappen heb gedaan, kan ik vandaag weinig veranderen, maar iig wel netjes eten)

O: yoghurt met wheypoeder, muesli, cranberries
    T: 2x boterham pindakaas
    L: 2x boterham hoummous
    T: amandelen
    D: Tsja, euhw ik denk dat ik soep ga halen
    S: wielrennen (met 2x mueslireepje mee)
    T: kwark!

best netjes zo toch? Pas wanneer ik boodschappen heb gedaan kan k de boterhammen skippen.
      maandag 13 juli 2009 @ 09:37:14 #235
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925503
    Mooi voornemen cycle! Succes! . Even de knop weer om .
      maandag 13 juli 2009 @ 09:38:49 #236
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70925536
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
    en voor de 69.6 van Vik!!
    69,5 .

voor XM. Zo ben je al een eind op de goede weg!
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:45:11 #237
    70532 loveli
    N
    pi_70925648
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Olijfolie is goed ivm essentiele vetzuren, knoflook is goed, eigeel is goed.

crap in = crap out
    pi_70925676
    XM, goed zo! Je hebt het probleem onderkend en bent bereid er iets aan te doen. Daarmee ben je al een heel end op de goede weg. .
      maandag 13 juli 2009 @ 09:47:14 #239
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70925690
    jeuj vikje!!

ik kan t bijna niet geloven dat ik weer bezig ben met mn gevecht om onder de 90 te komen. maar: ik was wel vanochtend weer lichter dan de afgelopen weken: 91.0 ipv bijna 92...

net naar de fysio geweest, en straks naar de 'loog... daarna een middagje keihard scannen (en een beetje overwerken ter compensatie) en dan morgen alweer de laatste werkdag van deze week woensdag heb ik al vrij

@ XM: het zijn ministapjes, maar die tellen het hardst! ik ben trots op je.
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:49:24 #240
    70532 loveli
    N
    pi_70925742
    Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
    crap in = crap out
      maandag 13 juli 2009 @ 09:50:58 #241
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70925769
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
    Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
    Uhuh . Alleen heb ik niet zoveel voor-foto's (meer) . Zal één dezer dagen wel even kijken .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 13 juli 2009 @ 09:51:44 #242
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925788
    Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:53:25 #243
    70532 loveli
    N
    pi_70925827
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
    Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
    crap in = crap out
    pi_70925904
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef loveli het volgende:
    Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
    Wat zij zegt
    pi_70926415
    quote:
    Het is mooi om te zien hoe je nu al in positieve zin aan het veranderen bent. Verder wat loveli zegt.
    pi_70926464
    Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
    pi_70926521
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
    Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
    Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
    En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Lief dat je zo meedenkt, co!
    pi_70926530
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat zij zegt
    Hoe is het met je knie, Lein?
    pi_70926612
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Ja, zo zou ik het doen!! En als ik zie dat je geen lijstjes post, dan ga ik je schuppen, da's ook prima.
    pi_70926633
    quote:
    Hoe is het met je knie, Lein?
    Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal weg Past ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg

Gaat wel lekker
    pi_70926662
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal weg Past ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg

Gaat wel lekker
    Goedzo, fjin dat het al bijna over is , en goed plan om vanaf vrijdag weer te gaan sporten! wel even wat rustiger opbouwen dan he
    pi_70926665
    quote:

Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaan Maar misschien ben jij niet zo'n hongerlijer als ik
    pi_70926667
    quote:
    Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?
    Afgewezen.

Posten jij. En dan gaan wij ons ermee bemoeien en zeggen dat je 't hartstikke goed doet en tips aandragen en commentaar en steunen als het niet meevalt. Punt.
    pi_70926689
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
    Goedzo, fjin dat het al bijna over is , en goed plan om vanaf vrijdag weer te gaan sporten! wel even wat rustiger opbouwen dan he
    Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ik Het is niet heel normaal dat je je knie verkloot met zwemmen geloof ik
      maandag 13 juli 2009 @ 10:33:38 #255
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70926715
    Echt superlief ladies
      maandag 13 juli 2009 @ 10:33:54 #256
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70926723
    Woeiiii voor de knie van Lein!

De 6 in zicht bij de Vikkert!

Het hervonden enthousiasme van de Fiets!

En vast nog wel meer!

En vandaag kon mn broekriem een gaatje strakker zonder muffintop Dat terwijl ik me verder vrij vadsig voel spezjul! Was iig wel leuk
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Excuus vragen voor de mededeling ontopic te gaan en deze reeks te gebruiken waar 'ie voor is?
    Afgewezen.

Posten jij. En dan gaan wij ons ermee bemoeien en zeggen dat je 't hartstikke goed doet en tips aandragen en commentaar en steunen als het niet meevalt. Punt.
    Totally QFT! Go XM!
    pi_70926733
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja ik ga vrijdag maar naar de sportschool, met fitness had ik voorheen nooit last van die knie of dat soort klachten. En een beetje aan de zwemtechniek werken gok ik Het is niet heel normaal dat je je knie verkloot met zwemmen geloof ik
    Schoolslag is een hele vreemde beweging voor je knie, behoorlijk belastend. Dus zo gek is het niet . Mooi dat het nu weer wat beter gaat .

Ik geloof dat ik vanavond maar wraps ga maken voor mij en vriendje .
      maandag 13 juli 2009 @ 10:35:48 #258
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70926776
    Wat een positieve morgen!
    XM, fijn om te horen Het wordt vast minder eng om meer te eten na verloop van tijd. Succes in ieder geval en supergoed dat je dit weekend al je best hebt gedaan om wat meer te eten.
    Wow Vik, 18 kg
    Ook succes voor Cycle en Kwak, fijn dat het beginnetje is gemaakt

En toch nog een beetje een egopostje: ik ben heel blij, want ik heb een 10 binnen voor het laatste tentamen (ging wel goed, maar ik had niet gedacht dat het zó goed ging), dus nu heb ik vrijwel zeker die extra stagebeurs
    pi_70926843
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vind 2-4 boterhammen bij de lunch maar 'mwoah'. Ik zou dan echt voor de 4 gaan Maar misschien ben jij niet zo'n hongerlijer als ik
    Het ligt eraan wat ik verder tussendoor eet. Sowieso eet ik eigenlijk nooit meer dan 2 boterhammen achter elkaar, maar zoals vandaag: 2x2 en dan nog een ander tussendoortje (en dan vroeg avondeten, als ik later zou eten, zou ik nog een tussendoortje nemen!)
    pi_70926863
    voor de 10 van Situ!!
    en voor het gaatje strakker van Mariazondermuffintop je bent heul niet vadsig, je bent mooi!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:39:29 #261
    245787 ATKS
    De nieuwe Boys
    pi_70926874
    *Meld zich*

Ben zelf van 104 kg nu beland op 85 kg, mijn streefgewicht is 80kg .

Op dit moment probeer ik gewoon mijn vaste eetpatroon niet te wijzigen.

Dat betekend 2 boterhammen smorgens.

2 liter vocht overdag.

Veel fietsen naar mijn werk, en tevens na het avondeten een half uur gaan liggen op bed, vervolgens weer keihard naar de plaatstelijke sportschool fietsen (10km).

S'avonds daarna probeer ik nog eens 25 km te fietsen, of internsief te gaan voetballen.

Daarnaast doe ik veel kracht en cardio in de gym, en doe veel buikspierapparaten thuis.

19 kg kwijt
    Beste ,grootste, mooiste.
    PARIS SAINT GERMAIN
    pi_70926898
    Hoera voor alle positieve gewichten
    Ik kreeg een belletje dat ik vandaag om 12 u al bij de dieetist terecht kan, was een plekje vrij gekomen, ben benieuwd!
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 10:41:16 #263
    70532 loveli
    N
    pi_70926918
    Oh, en XM, niet stiekem meer gaan sporten dan je nu doet
    crap in = crap out
    pi_70926946
    en dan zo eerst even mn foute felroze nagellak afhalen anders krijgen ze zo'n rare indruk van mij
    pi_70926947
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef ATKS het volgende:
    *Meld zich*

Ben zelf van 104 kg nu beland op 85 kg, mijn streefgewicht is 80kg .

Op dit moment probeer ik gewoon mijn vaste eetpatroon niet te wijzigen.

Dat betekend 2 boterhammen smorgens.

2 liter vocht overdag.

Veel fietsen naar mijn werk, en tevens na het avondeten een half uur gaan liggen op bed, vervolgens weer keihard naar de plaatstelijke sportschool fietsen (10km).

S'avonds daarna probeer ik nog eens 25 km te fietsen, of internsief te gaan voetballen.

Daarnaast doe ik veel kracht en cardio in de gym, en doe veel buikspierapparaten thuis.

19 kg kwijt
    Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eet

Welkom!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:42:47 #266
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70926956
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:41 schreef loveli het volgende:
    Oh, en XM, niet stiekem meer gaan sporten dan je nu doet
    Dat kan bijna niet loveli . Ik houd het bij ma/woe/vrij in de regel. Soms moet ik daar vanaf wijken ivm afspraken ofzo, maar probeer wel 3x per week te gaan. Dat lijkt me wel ok eigenlijk!
    pi_70926980
    Je lijstjes zien er al een stuk beter uit XM

En Viking onder de 70, Kwak weer bijna onder de 90...het gaat weer goed hiero
    pi_70926992
    3x per week is prima XM!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:44:18 #269
    245787 ATKS
    De nieuwe Boys
    pi_70927004
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt goed!! Ik denk dat je vergeten bent in te vullen wat je dan voor de rest nog eet, want ik neem niet aan dat je maar 2 boterhammen eet

Welkom!
    Overdag eet ik 3 gezonde boterhammen, en pak ik soms wat fruit/salade.

Mooi dat zoveel lotgenoten hier aanwezig zijn, en we allemaal tegen hetzelfde vechten.
    PARIS SAINT GERMAIN
    pi_70927035
    5 boterhammen en avondeten, terwijl je zoveel sport?

dat is wel erg weinig!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:46:39 #271
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70927072
    quote:

Ook voor Vik een
      maandag 13 juli 2009 @ 10:47:48 #272
    245787 ATKS
    De nieuwe Boys
    pi_70927114
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
    5 boterhammen en avondeten, terwijl je zoveel sport?

dat is wel erg weinig!
    Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.
    PARIS SAINT GERMAIN
      maandag 13 juli 2009 @ 10:47:59 #273
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70927118
    Bedoelen jullie met 'boterham' eigenlijk 1 of 2 sneeën?
    pi_70927133
    ik 1!
    pi_70927142
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef SiTu het volgende:
    Bedoelen jullie met 'boterham' eigenlijk 1 of 2 sneeën?
    ikke eentje.

*herinnert zich deze discussie van een paar maanden geleden
    pi_70927148
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef SiTu het volgende:
    En toch nog een beetje een egopostje: ik ben heel blij, want ik heb een 10 binnen voor het laatste tentamen (ging wel goed, maar ik had niet gedacht dat het zó goed ging), dus nu heb ik vrijwel zeker die extra stagebeurs
    Wooooow wat goed

Ik ging recepten zoeken voor komende dagen koken ... en opeens werd ik misselijk, licht in mn hoofd en draaiierig enzo . Voel me nu totaal niet lekker meer. Maf . Balen dat ik zo nog naar de winkel moet om boodschappen te doen, had voor een hele week willen doen maar nu staat alles me tegen.

Nog wel een vraagje: ik wil rendang (vlees) maken, omdat ik benieuwd ben hoe het smaakt, maar wat voor groentes kan je daar goed bij eten? Sperziebonen ofzo?
      maandag 13 juli 2009 @ 10:49:43 #277
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70927159
    Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 10:50:04 #278
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70927170
    Yay voor stagebeurs en de 10 ( ) van SiTu!

En voor de dieetmevroi van Ek-Mei

En en en Gewoon

En ik ben eensch met Cootje dat Fiets de boterhammen niet moet droppen, want anders wordt het lastig om genoeg binnen te krijgen methinks en spinnen lijkt me superintensief!
    pi_70927220
    Is het warm buiten? Als in; ik loop niet voor schut in een korte broek, hempje, slippers, en al helemaal niet bij de dieetmevrouw zo?
      maandag 13 juli 2009 @ 10:52:36 #280
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70927229
    Holy moly lastpost!
    SPOILER
    pi_70927230
    Morning
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 10:53:39 #282
    70532 loveli
    N
    pi_70927263
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
    Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.
    SPOILER
    SPOILER
    crap in = crap out
      maandag 13 juli 2009 @ 10:54:11 #283
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70927283
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wooooow wat goed

Ik ging recepten zoeken voor komende dagen koken ... en opeens werd ik misselijk, licht in mn hoofd en draaiierig enzo . Voel me nu totaal niet lekker meer. Maf . Balen dat ik zo nog naar de winkel moet om boodschappen te doen, had voor een hele week willen doen maar nu staat alles me tegen.

Nog wel een vraagje: ik wil rendang (vlees) maken, omdat ik benieuwd ben hoe het smaakt, maar wat voor groentes kan je daar goed bij eten? Sperziebonen ofzo?
    Jaa feli met de 10 SiTu!

Chico: dit vind ik een érg fijn rendang-receptje: klik
    pi_70927352
    quote:
    SPOILER
    Jezus mina wat een dillema. Maar wat achtergrondgegevens zouden fijn zijn... Als je dat kwijt wilt!

Oh en wat SiTu zegt: eerlijkheid boven alles!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:57:43 #285
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70927374
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 10:59:29 #286
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70927439
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_70927473
    quote:
    SPOILER
    Shit he, das niet niets
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 11:06:58 #288
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70927648
    SPOILER
    pi_70927667
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 11:13:19 #290
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_70927834
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 11:16:22 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70927928
    Jeetje wat heftig LastPost... Ik weet niet wat ik moet zeggen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70928002
    quote:
    SPOILER
    Eerlijkheid eerlijkheid eerlijkheid. Laat haar kiezen wat ze wil!
    pi_70928048
    Poeh Lastpost, wat een lastige situatie. Op het eerste gezicht ben ik het eens met Loveli en XM maar misschien is het wel heel anders als je het zelf meemaakt.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_70928091
    Goedemorgen.

Welkom ATKS.
    XM!
    Een 10! Gefeli SiTu!

Heb vandaag een vrije dag.
    SPOILER
    SPOILER
    Lijstjestijd!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    O: 2 gekookt ei
    T: yoghurtcitrusijsje
    L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
    T: perenijsje
    D: pannenkoeken met stroop en poedersuiker
    T: een paar volkoren toastjes met laatste restje kaas

Planning voor vandaag:
    O: 2 gekookt ei
    L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
    T: tosti kaastomaatbasilicum
    T: weet nog niet
    pi_70928149
    SPOILER
      maandag 13 juli 2009 @ 11:25:04 #296
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70928253
    VMW! Dat hoort idd niet zeg
      maandag 13 juli 2009 @ 11:30:49 #297
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70928442
    SPOILER
    Lijstje dan maar:

S: Begon ook met een s, binnenshuis.
    O: Croissants met ham en kaas.
    T: Dubbelvla.
    T: Napoleon snoepjes.
    pi_70928535
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_70928562
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemorgen.

Heb vandaag een vrije dag.
    SPOILER
    VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
      maandag 13 juli 2009 @ 11:36:08 #300
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70928601
    Uh WTF VMW?
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 13 juli 2009 @ 11:37:56 #301
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70928640
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
    Dat ook ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')