In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat colbertje van jou in het Zara topic![]()
![]()
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casualquote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef P.F het volgende:
[..]
In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes![]()
Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen!
O dat had ik toevallig aan, heb die broek 3 jaar niet aangehadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
Ach Kwakquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
Oeh leuk, wanneer?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn![]()
En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
hm, ik heb weinig keus. ontbijt in t hostel. repetitie van s ochtends tot lunchtijd. lunch op lokatie. 's middags ook repetitie of vrij. als ik vrij heb zal ik brave boodschappen moeten proberen te doen ipv fastfood ja, maar ik heb welgeteld van 10 dagen geloof ik 1 of 2 middagen vrij. ik ga meestal als ik geen rep. heb concerten bezoeken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontbijt:
plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.
Lunch:
rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo
Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.
of gegrild vlees met salade.
Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)
Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten??Gegrilde champignons bv? ik lust alleen capucijners, en boerenkoolstamppot...
En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
dat heet een dietistquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
Als we de koffers hebben gepaktquote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh leuk, wanneer?![]()
Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ookquote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach Kwak![]()
Ik heb dan weer dit:
[ afbeelding ]
Genant herkenbaar!![]()
![]()
Pol, Pel en Pingo!!!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
quote:
Je ne comprends pas?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:59 schreef sigme het volgende:
Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |